Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zsóti-21

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

zsóti-21 névjegye

  • Születésnap 1969-07-03

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    astra g
  • Város
    Budapest

zsóti-21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok segítségre lenne szükségem!!! astra g z18xe motor, 2001 évj. A múlt hónapban a következő produkcióval szembesültem: gyújtás ráadás után az ESP lámpa égve marad, és az autó nem indítható. Gyújtást levéve a két ventilátor elindul! HIBAKÓD NINCS! Többen is állították hogy az ECU halt le! Oké! 65000.-ért felújítottam! Visszaszerelés után a hiba megmaradt. Valakinek ötlete????
  2. Hali Nektek. Olvastam mindazoknak a hozzászólásait, akik a hidrótőke, és olajnyomás témában írtak. Az én kis x12sz-mnél is ez a baj, de Ő úgy produkálja "a" hangokat, hogy a reggeli inditás után, mig a viz elnem indul, addig rettenetesen kopog! Aztán alapjáraton nem hallani, de ha gázt adok és normálisan váltogatok , akkor megint szól. Én is cseréltem tőkéket, uj olaj, meg minden ami kell. Azt hittem elmúlik a dolog de nem. Most jön az olajpumpa és a biztonsági szelep átnézése. De mi a következő lépés ha az sem segít? Tud Valaki valami megfejtést? (elözmények: Corsa B topic, 52. oldal) Köszi Zsóti
  3. HI Peppe Nekem is ilyen dolgokat művelt, és a végén, egy motorhőfok jelző gomba (1300.-ft) csere megoldotta ezeket a bajokat.
  4. Hali Mindenkinek! 1 kérdés,: Tud valaki egy igazán tuti opeles szerelőt pesten, aki nem csak ötletelget? Még mindig nem jöttem rá, hogy mitől van a kopogás. Mindenki mást mond (elözmény leírás 52-53. oldalon). Köszi.
  5. hi! Ez nálam is igy van nem is csoda ha hamar kiég. De aki már egyszer szétszedte, (mint én is) annak másodszor már sokkal könnyebb. Gondolkodtam hogy átkötetem de sokkal nagyobb munka (időben) mint ujra szétkapni. Az én "cuccomnál" ha bekapcsolom, akkor a dátum eltűnik, az óra és a hömérséklet ott marad a kijelzőn. 95' Béé Corsika.
  6. Hi! Johnny Azon már túl vagyok, de az a rettenetes kopogás hidegen (mintha dizel lenne) +maradt! Az első írásomban leírtam a "történéseket". Ezért gondoltam hogy az alacsonyabb olajnyomás befolyásolhatja a tőkék kenését, igy, a hangját is. Ha nem akkor a szelephimba csere lehet a megoldás? Lehet azt úgy is cserélni, hogy a vez.tengelyt nem cserélem? Kicsit húzos lenne pénztanilag.
  7. Sziasztok! Lenne 1 problémám, mégpedig hogy a vezérműtengely jobb oldalán az "elosztófedél"alatt ( az egyém fix és bordás) olaj folyást találtam! A kérdésem az lenne hogy ez okozhat alacsonyabb olajnyomást. x12sz. És ha igen, akkor ez befolyásolhatja a hidrótőkék kenését.
  8. Köszi, Na azt még nem mértük. A fojtószelepen mi az ami elkoszolodhat? A tengely? Esetleg e-miatt nem zár rendesen?
  9. Üdv Mindenkinek! Új fórumos lévén gratula a létrehozóknak, alkotóknak, tagoknak!!! 1. A közepén kezdeném, adott egy 95', x12sz motoros B corsa, 170000.km-rel. Osztrák származású, a vásárlás elött 5 hónapig állt. Első indítózásra rögtön indult, kicsit hangosabb volt a szelep hang mint a megszokott. Sebaj, majd a hidrótökék idővel beállnak,- gondoltam. Másnap megtörtént rajta a "kötelezö" alkatrész csere.(olaj+szűrők, vez.szij+ feszítő, stb...) Alaposan átnéztük a vasat, látszatra minen rendben! Szép gyertyák, gyújtás rendben. De a szelepek felől a hang megmaradt. Oké, úgyis volt egy kis olaj szivárgás a hengerfej körül, hamár szétkapják legyen a hidrotőke is cserélve. Meg is történt, 8db csere,+heng.fej tömítés + szelep fedél tőmités megint olaj+szűrő és hűtőviz. Minden csö: karter, viz, vákum, benzincső ki lett alaposan takarítva. Az első inditás után a hangos "kattogas" ugyan csökkent, de meg nem szünt. Sőt, azóta hidegen még hangosabb mint volt. Ahogy melegszik a motor, úgy halkul, de meg nem szünik. Pont olyan mint a csere elött.??? 2. Kb 500km a "javítások" óta, és fura dolgot vettem észre a kicsin, sokat kajál, nem megy, néha rángat. A fórumot olvasva láttam hogy nem csak nekem vannak ilyen bajaim, ezért én is végig játszottam mindent, a jeledók cseréjétől, a komplett "pucolásig". Egy dolog kimaradt, az pedig a fojtószelep és környéke. Nem igazán tudom beazonosítani. Ez az a cucc aminek a végén egy kis lapos műanyag van, benne a egy motorral? Ami egyébként egy tengely, rajta két rugóval? Az injektorház alján (vagy benne)? 3. A chek lámpa sohsem jelzett hibát, a kiolvasáskor nem tárolt hibakódot. Minden adat jó. Bocs ha hosszúra sikerült, Akinek lenne ezekhez a történetekhez bármilyen, "javítókulcsa" azt szívesen olvasnám!!! Szép napot Mindenkinek.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.