Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lecso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    133
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Lecso névjegye

  • Születésnap 1983-05-09

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Város
    Győr

Lecso's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali! Nekem ugyanez a problémám volt...random egyenetlen alapjárat, hidegen-melegen, 1 henger nem ment (3.), gyújtáskimaradás kiolvasva ... épp szerencsém volt, mert kifogyóban volt a benya, kapott egy flakon szelep tisztító adalékot és 30 perc 3-ban 100-120km/h. (persze csak mikor ment mind a 4 henger B) ) kiégett a kosz, a motornak nincs gondja, mindenki -de legfőképpen én- boldog... próba cseresznye... üdv.
  2. Hi! Kipufogó és fék felújítás előtt állok. Első-hátsó illetve közép- és hátsódob. Fék alkatrészekből ki mit ajánl illetve kinek mivel van tapasztalata? Kipufogóval kapcsolatban EZT nézegettem. Jó ár / érték aránynak tűnik. Műszakilag viszont nem vágom a témát... Köszi
  3. Sziasztok! Sajna a munka kikészít s mire "tollat" ragadnék, elmegy az ihlet (meg a kedvem is az írástól..) :angry: Na de most! :P Szóval, a múltkori "diesel-es" csörgésre megvolt az indok... Én voltam a left brake... olajszintet nem néztem meg rendesen.. a minimum alatt volt kicsivel... feltöltve olajjal a hibajelenség megszűnt.. a problémát hamar orvosoltam, de az írás váratott magára.. Aztán gondolkodtam mi lehet az oka.. rájöttem: a reggeltől estig tartó meló elveszi az ember eszét.. s nem figyel, hogy havi szinten belegurít 2300km-t a kocsiba... Tanulságnak jó volt. <_< üdv.
  4. Sziasztok! Két témában jelentkezem... A múltkori "gyújtás kimaradás" hiba, megjavult egy fél tank benzinhez kevert szeleptisztító és 3-ban 100-as tempó kb fél óráig... Azóta már pár száz km van a kocsiban , hiba nélkül. Na DE!!! Két napja, az eddig halál csendes motor, dieseles, "kettegő" hangot ad random hideg-meleg indításkor.... <_< Van hogy pár másodperc után megszűnik, van, hogy megmarad.. Tények: - 2001, z14xe; - 113e km; - olajszint OK; - olajcsere kb 7e km-rel ezelőtt; - hibajelzés nincs; - alapjárat stabil; - fogyasztás nem emelkedett (6,4L/100km :angry: ); - erő nem csökkent. Próbáltam visszakeresni a fórumon, de ezen a téren nem vagyunk ellátva infóval.. vagy csak bénán kerestem... Hétvégére van ütemezve a vezérlés csere, vízpumpával, görgőkkel és minden kapcsolódó bizba**zal... Ötletek??? Köszi
  5. Hali! A múltkori egyenetlen járásnak meg lett az oka.. és nem a -4 fok B) Rá két napra, mire írtam itt a fórumon, bedadogott hideg motornál és egyenetlenül járt.. majd felvillant és úgy is maradt a kontroll lámpa.. érezhetően nem ment egy henger.. Kivillogtattam:0303 Gyertyák kiszedése után jött a meglepetés: az alig 25e km!!! :D alatt a két középső de főleg a jobbról a 2. olyan ramaty állapotban volt, hogy egyből beszereztem egy új garnitúrát (szintén gyári kétpólusú GM). Most gond nélkül üzemel..kopp..kopp..kopp.. :D Bár visszaolvasva ez a hibajelenség sokaknak okozott gondot és a gyertyacsere nem mindig megoldás.. :lol: Nem tudom összefüggésben lehet e.. de mindenképpen furcsa, hogy áttértem a kagylós társaság benyájáról a magyar benyára.. és a hiba a 2. tankolás után jött elő... a kocsit hosszú távon, egyenletes tempóban használom, csak kevés a városi üzem.
  6. B) Gondoltam minden fontos infót leírok..hátha.. Olvasgattam trafósor témában és rémlett, hogy hidegben jön elő a hiba először.. :lol: Az akksira ránézek, de nyáron rutin-vizsgáltam töltésügyileg. Akkor minden OK volt. Lehet azóta valami bemondta az unalmast..nem tudom. Amúgy "pöccre" indul a vas..szóval nem értem..de rámérek.. ha már a nagyok is helyeselnek a felvetésekre :D Köszi a javaslatokat! Üdv. Lecso
  7. Helló! Régen jártam erre.. most is csak "beugrottam" hátha valakinek volt már olyan problémája,mint nekem. 1. reggel elindítottam a kocsit, míg kapargattam a jeget ... egyszercsak hallom, hogy a kipufogó furcsán köhög néha.. Beültem, és kissé rázkódott a kocsi, de az alapjárat 1000 felett volt.. Leállítottam, vártam, indít, a hiba megszűnt. Semmi nem jelzett hibát, kódot nem olvastam, -4 fok volt. 2. már második alkalommal tapasztaltam az elmúlt 4 hónapban, hogy a km óra, gyújtás ráadása után, sercegő hangot ad illetve a sebesség mutató ugrál, elég nagy kitéréssel. Mindez kb 2-3 másodpercig tartott. Motor: Z14XE, 2001 Minden hozzászólás welcome. Boldogítsatok! :lol: üdv. Lecso
  8. helló! legtóbb nekem is furcsa volt a kézifék kar. A megszokottól eltérően, ha kiengedtem "lötyögött" nem feszítette vissza a sodrony :lol: Aztán gondoltam egy nagyot, és jégoldóval a felni lyukai között befújtam a gumiharangot és amit még eltaláltam.. :) Nemsokára megszűnt a hibajelenség... Megfagyott... legközelebb már tudom, hogy mi lehet... Bár visszaolvasva a kommenteket.. a gumiharang ha szakadt..nem sok jóval kecsegtet.. :lol:
  9. Lecso

    Fogyasztás

    jah..azt effelejtettem.. 83-s főúton.. Győrből Pápa mellé, 90-100 között, előzésekkel, de lehetőleg állandó sebességet tartva.. A meglepő az, hogy ilyen keveset sosem fogyasztott..sosem :lol:
  10. Lecso

    Fogyasztás

    Helló! Ide még nem írtam, de amit a héten tapasztaltam, azt mindenképp úgy gondoltam megosztom a műértő közösséggel. Egy tank benzinnel 46,95 liter (kagylós benya) elmentem 729,9km -t!!! Ami 6,43L/100km átlagfogyasztást jelent!! Amit még SOHA nem produkált!! viva la Z14XE :lol: "Sajna" ez annak köszönhető, hogy napi 100km megy a kocsiba munkahelyváltás miatt.. olcsó a benzin... :lol:
  11. Sziasztok Urak! Nem vagyok se mazsola, se sztrítréször.. tudom, hogyan kell kezelni a vasat.. de úgy látszik engem is kezd utolérni a végzet.. Utánaolvasgattam a fórumon mi lehet az oka a furcsa jelenségeknek amit az utóbbi időben tapasztalok a kocsival ... Ilyen az induláskor a rángatás, remegés... és a gyorsításkor "furcsa" megtorpanás és "nyúlós" gyorsítás :lol: A kuplung kb 2/3 pedál-magasságban kezd fogni, könnyen jár és néha nyikkan a pedál benyomáskor. :excl: Benyomáskor nincs büdös, se kattanás, se más furcsa dolog. A kocsi : 2001, Z14XE, 105e km van benne és 75e km vettem. Ha jól értelmeztem a többek által leírtakat, akkor lassan készülhetek kuplung felújításra, ami jelen esetben cserét jelent. :lol: Kérdéseim: Van-e konkrét hibajelenség a csapágy és a tárcsa meghibásodásra, vagy ellenőrzés, hogy tényleg az -e a probléma? (vagy már fentebb leírtam) Kell -e/ érdemes -e a tárcsát és a csapágyat együtt cserélni? Azt olvastam, hogy kinyomócsapágyból csak gyárit, tárcsából milyet? Miből áll egy teljes "kuplung csere"? (tárcsa, kinyomócsapágy, egyéb szerelékek, stb) Mennyire kell megbontani a kocsi elejét a cseréhez, s kb mennyi időbe telik (persze rendes műhelyben) A kérdések lehet banálisak, de nincsenek mélyreható tapasztalataim a témával kapcsolatban.... :lol: s szeretnék felkészülni... :( Köszi a válaszokat! Üdv. Lecso SZERK: miután leírtam a panaszom találtam a következő LINK-et... :lol:
  12. ..szegény ember vízzel főz.. :excl:
  13. ITT keresgethetsz, sok az infó :excl:
  14. Urak! Értem én, hogy rohanó világban élünk.. node a 2. autónál a kilóméter óra állást miért 120-as tempónál kellett lefényképezni, ha a kocsiról a többi kép "álló helyzetben" készült? Kár, hogy nem látszódik a fordulatszámmérő mutatója, kíváncsi lennék rá... :D (balesetes kocsiknál szokott beállni így a mutató nem? :( ) Nomeg az a sérülés amit korábban már Big Boss említett... "rossz helyen van ez a kocsi "... de jobb, hogy nem nálad! :o A rizikó benne van, egy 10 éves autónál, hogy bármi előfordulhat, szerencsére a fórum elég sok infóval szolgál, mire érdemes odafigyelni, legjobb ha jegyzetelsz :lol: ! A lényeg, hogy törésmentes autót, ha csak nincs nagyon mákod, nem találsz... magyar használtautópiac...és kultúra... :excl: Ahogy itt korábban már említették, a törést ki lehet szépen javítani, és az autó attól még műszakilag ugyanúgy funkcionál (persze ha nem az egész elejét építették újjá, vagy oldalba kapta valami...) Az enyémnek is javítva volt a motorháztető és a jobb sárvédő, ez látszott a csavarokon, stb. Szerkezetileg nem volt sérülés. Így vettem, tudatában, de nem bántam meg, mert a kocsi egyben van és meghálája a gondoskodást amit kap! :lol: Az biztos, hogy "szerelem első látásra" alapon nem szabad dönteni, mert a szerelem vak! :lol: Én majdnem belefutottam egy huzatópadon járt Astrába... pedig ha a srác nem szólja el magát a szervízben, akkor lehet meg is veszem, mert rohadt jól nézett ki... S azóta is nyögném a gyakori gumi és szélvédő cserét a megtekert kasztni miatt.. mert annyira odavolt... De ez más történet, s azóta sokat "okosodtam" :lol: Lecso
  15. Köszi! Hmm én meg azon morfondíroztam, hogy kivel beszéltem az ülés nyikogást.. :lol: Hát, arra nem nagyon találtam megoldást, nem is nagyon kerestem. De elsőre én arra tippelnék, hogy a forgópontoknál kopott ki.. A nyikorgást megoldottam, úgy értem azóta nem nyekeg :( Annyit tettem, hogy a rugók felfüggesztési pontjait bekentem speckó zsírral + megkötöttem gyors-kötözővel. Astra ST (Astra Sufni Tuning) KÉP Nem vagyok híve a barkács megoldásoknak, de ennél jobb ötletem jelenleg nem volt.. :excl: Üdv. Lecso
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.