Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

drvegh

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

drvegh névjegye

  • Születésnap 1974-10-10

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Z14XEP
  • Város
    Bp

drvegh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Hírnév

  1. Kedves Opeles Társaim! Egy furcsának tűnő kérdésben szeretnék szakmai segítséget kérni. Régebben amikor bekapcsoltam a belső levegő keringető kapcsolót megváltozott a ventilátormotor hangja és ha jól emlékszem a teljesítménye is (sokkal intenzívebben fújt). Sajnos ez az idő múlásával már nem így van. (Opel Astra G Z14XEP 2007 évj) Most a szellőzőzsalu nem kapcsol semelyik irányba sem ( vélhetően valami elromlott). Mi a kettő között ( belső levegő keringés-erősebb ventilátorteljesítmény) az összefüggés, illetve hogy tudnám azt a plusz teljesítményt előcsalogatni hogy párásabb időben hamarabb le lehessen szárítani a szélvédőt? Esetleg valami leszabályozza a ventilátormotor teljesítményét alaphelyzetben? Előre is köszönöm! DrVegh
  2. Bocs, de nem tudom hogy kell képet csatolni...
  3. Hello ! Nekem is hasonló volt a helyzet, és a képen látható kilógó részeket kellett leköszörülni
  4. Kedves mindenki ! Az alábbi problémára keresnék megoldást és hátha valaki tud segíteni, vagy találkozott már hasonlóval.. Az Autóm 2007évj Z14XEP klímás. A belső levegő keringetőkapcsolót bekapcsolva lehet hallani az a jellegzetes "doboz" hangot, de nem erősödik fel a ventilátor teljesítménye ( ahogy az eddig működött).(világít a kapcsolón lévő visszajelző fény). Ha viszont kikapcsolom a kapcsolót ( ami el is alszik) nem történik semmi, továbbra is csak azt a "doboz" hangot lehet hallani. Ez a "doboz hang viszont csak az autó teljes újraindulása után áll vissza alapállapotba. Előre is köszönöm. Üdv: Drvegh
  5. Hello Én is hasonló jelenséggel futottam össze a minap és borzasztóan idegesített a téma. Nekem csak éles jobbos kanyarban csinálta.Ellenőritem a keréknyomást is de az ok volt. Felemeltem az autót leszedtem a kereket és kifordított állásban elkezdtem forgatni. Ahogy forgattam halottam, hogy a kitekert pozíció miatt összepréselődött gumiharang adja a nyöszörgő hangot. Szilikospay val alaposan lekezelve megoldódott a probléma. Hátha neked is csak ennyi a baja.
  6. Kedves DarthVödör Nagy Úr ! Hálásan köszönöm a gyors válaszát. Nekem eddig ráadott gyújtásnál is világított halványan a jelzőfény, hogy sötétben is meg lehessen találni a kapcsolót. Bekapcsolás után meg erősen villogott. Na ez szűnt meg egyik pillanatról a másikra, ezért gondoltam, hogy csak valami izzó problémája lehet, mert a kocsin a vészvillogás működik, meg a műszeregységben a visszajelzése is. Sajnos tényleg elszomorító az, hogy egy esetleges izzó cseréhez teljesen szét kell bontani valamit. A kapott hasznos információk szerint akkor egyenlőre megbarátkozom azzal, hogy nem világít. Még egyszer nagyon köszönöm a válaszát. Üdv.: drvegh
  7. drvegh, on 23 Sept 2014 - 2:48 PM, said: outsider, on 23 Sept 2014 - 3:42 PM, said: Kedves DarthVödör Nagy Úr ! Akkor ha jól értem felesleges leszednem a burkolatot, mert ebből az irányból úgysem tudom az izzót kicserélni.? Ki kell szednem ezt az egész kapcsolót? Ezt lehet előről vagy ki kell szerelnem az egész konzolt? Van esetleg más megoldás, hogy hogy lehet a legkevesebb bontással ezt az izzót kicserélnem, vagy egy új kapcsolót kell vennem? Bocsánat hogy sokat kérdezek, de nem szernék nagyobb kárt csinálni egy izzó nemvilágítása miatt. Előre is köszönöm a válasz. drvegh
  8. Kedves Felhasználók ! Sajnos Én nem vagyok gyakorlott fórumozó, ezért előre is bocs ha hülyeséget írok, vagy kérdezek. A kérdésem az lenne, hogy a G astrám vészvillogó belső visszajelzője nem világít ( a kapcsolónál). Hogy tudnám levenni a kapcsoló burkolatát és az izzót kicserélni ( feltéve ha van mögötte izzó), úgy hogy ne törjek el semmit. Opel astra G Classic II 2007 1.4 Z14XEP Előre is köszi a válaszotokat Drvegh
  9. Hello ! Nekem is hasonló volt a problémám szintén 2007 -évj autómmal. Annyira idegesített a dolog ( mivel a silicon spray és a műanyagápolók hatása nagyon hamar elmúlt), hogy a végén már szilikonzsírral kentem be.Miután bekentem láss csodát visszanyerte a majdnem eredeti színét. Ennek már 2 hónapja, azóta minimális a fakulás.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.