Jump to content

DarthVödör

Forummember
  • Content Count

    1,407
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

DarthVödör last won the day on May 31

DarthVödör had the most liked content!

Community Reputation

285 Segítőkész

About DarthVödör

  • Rank
    Nagy Úr
  • Birthday 01/03/1968

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tamási

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    ASTRA G CARAVAN 1.6 16V CLUB
  • City
    Tamási

Recent Profile Visitors

11,730 profile views
  1. Először is gondolkodj mielőtt kérdezel. Másodszor Google a barátod, csak jól kell feltenni a kérdést. Sztem ne nyúlj hozzá, csak ha van felszerelésed. R134a gázt lefelyteni, kompresszort szétszedni, tömítést kicserélni, PAO68 olajjal feltölteni, visszaszerelni, nyomáspróba és szivárgás vizsgálat, majd R134a gázt az előírt mennyiséget visszatölteni. Igen, klíma nélküli autót is lehet használni...
  2. Vagy 2 fokozatú, és lehet hogy csak a hőbiztosíték szakadt meg. Le kell venni a venti keretről, és kimérni, ha szabad szemmel épnek tűnik. A 2 fokozatú 3 érintkezős, a 3 fokozatú 4 érintkezős. Mindegyikben van hőbiztosíték. Az ellenállás nem szokott megszakadni. Lehet újat kapni kompletten, 9500-26000, vagy megpróbálod a javítását. Kis szerencsével, a hőbiztosíték cserével megúszod. HEstore-ben 115 Ft-ért vehetsz.
  3. F2.22 15A állandó (akku), F3.38 10A gyújtás, és a venti F3.2 30A biztosítékokat nézd meg.
  4. Az első képen egy kínai jack adapter van. Ez lehetett a táp csatlakozója valaminek, ami nem opel. A második képen egy antenna adapter van. Pontos típusa talán LMR, de a képen nem jól látszik. Esetleg védőkupak van az elején. Szerintem ez sem opel. (ez is a valamibe csatlakozhatott)
  5. Szia! Persze, nem kell szétszedni, és azon belül kiépíteni a végállás kapcsolókat. Tulajdonképen a motor vezetékét szakítod meg a végállás kapcsolókkal. Ez azért így készült, mert általában a motort is cserélni kellett, és sokkal kompaktabb marad. Elhozták/elküldték a servo-t, visszaadtam/küldtem kiépítve. Nem kellett mást megbolygatni. Csak visszacsaravrodta a helyére, és visszadugta az eredeti kábelt az eredeti csatlakozóba, és kész volt.
  6. Mi a hibakód? Biztos, hogy a kormány átvezető a hibás? Ülés alatti csatlakozónál, vagy az ajtó átvezetőnél gyakoribb a hiba. A kormány átvezető ha multis, akkor olyat kell venni. A képen egy nem multis van. Persze meg is lehet mérni, de az bonyolult. A csatlakozók szoktat korrodálni. Direktbe forrasztva nincs több hiba...
  7. eablak hátulra: veszel 2 hátsó ablak mozgatót hozzá tartozó 4 ablakkapcsolóvan és kábelköteggel. Ez csak az ajtóban hiányzó vezetékeket pótolja. A oszloptól B oszlopig valószínűleg nincs bekábelezve egyik fele sem. Vezetékelés, ajtóátvezető érintkezők kiépítése. Ajtóbal a mechanikus elemlő lebontása, majd kábelköteg, és a motoros ablakemelő beépítése. Több lehetőség van a zárásra. Átkötéses illetve egy időzített zárás pár alkatrésszel (5 db), vagy mindenféle arduinós programozott csilli-villi megoldás. Lehet, hogy hátul nincs bent hangszóró?
  8. Nem volt náluk csiszolóvászon? Ilyenkor tetszik vagy nem, de le kell csiszolni a vastag festékréteget. Arra nem gondoltál, hogy majd egyszer le is kell venni? Nemrég cseréltem le a téli gumikat. A gyári lemezfelni is rá tud rohadni az agyra! Próbáld egy jó nagy csapágy lehúzóval. 3x120° a kerékagyra meg tegyél valamit, azt ne rongálja meg. (de ne kérdezd meg hogy mit, legyél már önálló!)
  9. A G astra tükörtalp és az omega b2 teljesen megegyezik. Tuti, mert mindegyikbe tettem etükröt...
  10. 3-as testelési pont: A oszlop alja, X1 csatlakozó alatt. (csak zárójelben jegyzem meg, hogy ez a szál több egységhez is megy. Ha itt lenne a gond, akkor ABS/TC, fűtés konzol, tükör fűtés/mozgatás, mennyezeti lámpa, napfénytető, távolsági-fény relé, világítás kapcsoló, ablaktörlő kapcsoló, ülésfűtések, TID/MID, hátsó eablakok, és az isuzu motorvezérlő kuplungpedál kapcsoló és pedál helyzet szenzora is. )
  11. Min veszed észre? Nem világít, lenulláz? (TID) Menet közben villog?
  12. Ha laza lenne, azt észrevennéd a működésén. Aminek nincs baja, azt ne bolygassuk feleslegesen, mert az ilyenekből vannak a "mű"hibák!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.