Jump to content

DarthVödör

Forummember
  • Content Count

    1,391
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

DarthVödör last won the day on April 4

DarthVödör had the most liked content!

Community Reputation

277 Segítőkész

About DarthVödör

  • Rank
    Nagy Úr
  • Birthday 01/03/1968

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tamási

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    ASTRA G CARAVAN 1.6 16V CLUB
  • City
    Tamási

Recent Profile Visitors

11,543 profile views
  1. Bízd a szervízre. Vagy vegyél T12, és T14 inverzTorx kulcsot, mert ezzel van szerelve.
  2. https://www.autoalkatreszek24.hu/bilstein-638063.html A harmadik képen pont ilyen... Ha a másikat visszaküldted csak mert kínai, akkor ezt is visszaküldheted. Egyébként a "kínai" nem mind vacak. Ha valaki ott épít(et) egy gyárat, és ott gyárt(at) valamit a saját nevén vagy márkával, mert olcsó a munkaerő, és betart(at) minden technológiai szabályt, akkor ne zavarjon a PRC. Persze ha nem tüntetik fel a Made in China feliratot, lehetséges hogy nem a márkával megegyező minőségű. Lásd Brembo. Bármit le tudnak másolni. Látszólag ugyan olyan, de mégsem!
  3. Igaz hogy z22se, de hasonló lehet a Te egr szeleped is. Ha van benne dióda, nem tudod kimérni Ohmikusan. A:1, B:2, C:3, D:4, E:5 Itt inkább feszültséget kellene mérni. 14,4V járó motornál, töltéssel az akku feszültsége. Gyújtást kap a D:4-es lábra, ami egy ellenállás osztóra megy. 14,4-0,6 ez a dióda nyitófeszültsége, ennyivel kevesebb kerül az ellenállásokra. 13,8/4,8 az ellenállások értéke. 2,875*1,5= +4,3125V körül van nyitott állapotban. A relé meghúzott állapotban feszültséget ad a C:3 pontra. Egy beállított értéket, ez a Zenner dióda. Ilyenkor a C:3 ponton +4,7V.
  4. A rádió ikonjai. AS, sztereó jel, Crom (magnó), Dolby (magnó), stb... Itt bővebben olvashatóak a rádiók használati útmutatók.
  5. Csatlakozóházat szétszedni (lila rögzítőt kihúzni) tüske oldalon a "szakált" benyomni, és hátrafelé (vezeték) kihúzni. A gumi tömítési is kijön az érintkezővel együtt, mert az érintező végére van klimpelve. Egyébként kaptál érintkezőket? (lehet hogy tudok adni) Másnak nem kell ilyen fogaskerék? Nyomtatok párat... Esetleg felszereltség jelzést?
  6. barna: test, fekete: gyújtás +12V NEM! A BARNA!!!
  7. gondolom CDR 2005, és olvasd végig a topikot...
  8. nem tudom pontosan milyen a fogaskerék, de az omegában kitörött egy foga, 3D nyomtatóval csináltam párat... kép barna az eredeti, hiányzik 1 foga
  9. Általában belehullott levelek miatt ciripel. Egy kiadós takarítás megoldja a gondod.
  10. Lehet olajnyomás gomba. Bár ez inkább folyamatosan szokott inkább világítani.
  11. Egy ventilátor szabályozásának a legegyszerűbb módja az előtét ellenállás. Elektromotor indulási árama 7-10 szeres, amit egy szabályozó elektronikában túl is kell méretezni. Esetleges hiba- megszorulás esetén a vezérlést jóval költségesebb cserélni, mint 1 ellenállást... Csak elméleti oldalról: 12V, 330 Ohm =0,036A. Vagyis maximum 36mA hajtja a motort, amíg elér valamelyik végállásba. Innentől, mivel nem tud forogni, a maximum áram fog folyni. Az ellenállás pedig korlátozza az áramot. Milyen egyszerű, és olcsó! Előző hozzászólásodban pedig pont ezt kifogásolod. Ennél jobb megoldás a végálláskapcsoló, vagy időzítés, ami csak 2-3 sec ideig ad feszültséget a motorra. (végálláskapcsoló 2011. időzítő 2012.) Nincs több kommutátor beégés...
  12. Ahogy látom 4xeablak utólagos kiépítés. Gyárilag az ECU F6-ról, az első eablakok F1.20-ról és a hátsó eablakok F1.17-ről kapnak áramot. Ha így van bekötve, semmi közük egymáshoz! K16-os relé szokott beégni (csere). X1/1 üzemanyag szivattyú: piros/fekete 1,5mm vezeték.
  13. Szürke 0,5 mm vezeték 6,3 mm faston csatlakozóval. (vezető oldalon van csak 2 szál, a másik fekete 0,5 mm faston)
  14. Nem kevés az biztos, de 5400-6000 rpm alatt nem találtam. Terheléssel, biztosan nem fog 6000-et forogni... kb 30 fordulat és a másik végállásba ért. Tegyél rá végálláskapcsolót, vagy időzítést. Különben a zsalu fogja le a motort, amíg gyújtáson van az autó...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.