Jump to content
OPEL FÓRUM

DarthVödör

Forummember
  • Content Count

    1,446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

DarthVödör last won the day on February 19

DarthVödör had the most liked content!

Community Reputation

309 Segítőkész

About DarthVödör

  • Rank
    Nagy Úr
  • Birthday 01/03/1968

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tamási

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    ASTRA G CARAVAN 1.6 16V CLUB
  • City
    Tamási

Recent Profile Visitors

12,399 profile views
  1. video Würth WOW 5.00.8 R2
  2. A kulcsos zárásra sem megy? (kulccsal zárod az ajtókat, tartsd a kulcsot és felhúzza az ablakokat amíg tartod a kulcsot)
  3. A motorra megy állandó (akku) feszültség. az első ablakoknak közös a biztosítékja. Ez akkor kizárható, megy a másik oldal. A kapcsolót szétszedted, mérj feszültséget a mikrokapcsolón.(gyújtáson) Átvezető csatlakozón is mérj. Lehet vezeték szakadás.kép Lehet, hogy csak behülyült, csinálj egy teljes törlést. Kösd le az akkut 1 percre.
  4. óccókínai külső szenzor. Ez nem szelepházba épülő belsőszenzor, Toyota/Ford típus.
  5. Lehet időnként eladó tetőablakot látni tetőlemezzel, oszlop csonkokkal. Hozzá kell még a tetőkárpit, és a kezelőegység. Van mechanikus és elektromos. Az omiban is olyan az árnyékoló mint a linken. webasto.
  6. TPMS szenzorra a garancia 2 év. Ez haszálattól függ. Elem van bennük. Hidegben, télen alacsonyabb az elemek feszültsége. A "beltéri" egység elveszti a kapcsolatot. Elemcsere után ismét jó. The sensor battery lasts up to 2 years, so there is no need to replace the sensor battery first.
  7. Huuuuu. Ez nem olyan egyszerű, az nem az ECU, a csati számozása motorkód szerint változik. Kormányhoz 3 szál megy, fék és kuplungpedál kapcsoló kell, és lehet programozni az ECU-t. 2009.06.20? Nem biztos hogy válaszol...
  8. Nem egészen, akkor van kint a kis óra ikon, ha már szinkronizálta az RDS időt/dátumot, a TID idővel/dátummal. Rádióban lehet ki és bekapcsolni. A TID azt hiszem vagy tudja, vagy nem.
  9. Világításkapcsoló lesz az. Első fokozat: első helyzetjelző, műszerek háttér világítása, rendszámtábla megvilágítás. Ezt mind ebben a fokozatban kapcsolja, de mind különálló áramkör. A háttér világításnak van még a szabályozó áramköre. Dimming. Második fokozat: világítás. (csak ilyenkor lehet a ködlámpákat első/hátsó felkapcsolni. A felkapcsolt lámpáról jön a visszajelzésre. Tehát ha nem lehet felkapcsolni, nincs visszajelzés!) Esetleg egy áramtalanítás is segít a multitimert újraindítani/resetelni.
  10. A rádió és a kijelző közös biztosítéka: 1.34 20A állandó, Rádió: F3.21 5A gyújtás, TID: F3.13 5A gyújtás.
  11. Ha jól értem, vettél egy MID-et, amit beépítesz a kocsiba, de óra/hőfok/dátum kijelzés kell? Nem kell menu sem, pedig a BC (board computer) mindenféle adatokat jelez ki. Tedd vissza a TID-et, ez pont ezeket mutatja! Csak a 2-es lábra ne adj +12V-ot, akkor a dátum marad. Mellesleg, a MID-ben mindenféle adatok is vannak. Az autó típusának megfelelően. Nyelv, Km/miles, L/gallon, Diesel/Benzin, kerék átmérő, 4-6-8 henger, stb... Ezek alapján számolja az adatokat. Pillanatnyi fogyasztás/átlag fogyasztás, megtett/megtehető út stb.
  12. 1998-as astrákban 3 vezetékes, de átszálazható a 2 vezetékes kapcsolóhoz. Nyílván árban is jelentős a különbség...A különbség annyi, hogy a 3 vezetékes ad +12V-ot is nem csak testet. Az ECU szempontjából mindegy, csak a testet veszi figyelembe. Ez az aktív állapot, minden más pedál használatot jelent. (tempomat aktiválható) Tehát a 3-2 vezetékes kapcsolóhoz meg kell cserélni a szürke vezetéket. A kapcsolón 4-es csatlakozó van, de csak 2 van bekötve. 4-es csatlakozó: fekete - gyújtás +12V, üres, szürke - kapcsoló jele (tempomat), barna - test. Amit módosítani kell az a szürke vezeték. 4-es csatlakozó: fekete - gyújtás +12V, szürke - kapcsoló jele (tempomat), üres, barna - test.
  13. 5 hozzászólásod volt, ebből 3 kérdés. 0 köszönöm. Egyébként a kérdéseid többször megbeszélt témák. Visszaolvasással, a kereső használatával, a google használatával minden kérdésedre megkapnád a választ, mielőtt feltennéd...
  14. Google nem a barátod... Download Remélem, jól van bekötve. Valószínűleg nincs bekötve a Fekete/Fehér (Remote) megy a TID kijelzőre, és az antenaerőrítőre. Ha nem kap +12V-ot, olyan mintha nem lenne antena. A TID dátumot mutat amikor bekapcsolod a JVC-t? Akkor szinte biztosan nincs bekötve a Fekete/Fehér. Nem talál adókat. (esetleg helyi adót). Memorizálás: a talált adót 2 mp nyomva tartani valamelyik szám gombot. (Remélem a MEMORY szál az akkura van kötve) Opelnél fordítva van az ACC, és a MEMORY. Sárga : MEMORY ide kell az állandó +12, AKKU. (opelnél ez a piros) Piros : ACC ide megy a gyújtás +12V. (opelnél ez a fekete) Sárga és a piros szálat nézd át, valószínűleg fordítva van bekötve. (nem gond, csak elfelejti az adókat...)
  15. Szükségszerűen kopik el. Amikor jelez, annyira kopik el, hogy az a szál már nem ad testet. Megszakad. Tehát ha kiveszed, akkor ugyanaz az állapot, mintha elkopott volna (megszakadt volna) a kopásjelző.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.