- 
                Hozzászólások45
- 
                Csatlakozott
- 
                Utolsó látogatás
Elérhetőség
- 
											
												Weboldal URL
												http://
Személyes információ
- 
											
												Neme
												Férfi
MOTE klubkártya
- 
											
												Autó(k)
												Opel Astra Classic II (Z16XEP)
- 
											
												Város
												Dunakeszi
Schiszi's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
- 
	Szia! Nekem is ugyanez a jelenség. Szerintem így normális. ÜDv. Schiszi
- 
	Szia! Egy hónapja volt 8,8k HUF a feltöltés. Most csak megnézték hol ereszt. Nekem a venti azért nem indult el, mert nem volt elég nyomás a rendszerben és a nyomáskapcsoló nem indította a következő venti.fokozatot. Nálam 3 fokozatú a venti, és csak az alap pörgött ha ment a klíma. A feltöltés megoldotta a kérdést, de ha egyik pillanatról a másikra ment el a gáz Neked, akkor nagy gáz lehet. Nekem fél év alatt ment el a hűtőközeg 3/4-e... Most egy hónap alatt annyit változott a teljesítmánye, hogy nem 3,5fokos levegőt tol, hanem 5,5-öt! Üdv. Schiszi
- 
	OK! Akkor majd megvizsgálom. Más: ma voltam a klímaszerelőnél, mert megint elkezdett kevésbé hűteni a klíma. Egy hónapja volt feltöltve utoljára gázzal, akkor a befúvott levegó 3,5 fok volt. Ma 5,5 fok. A szerelő szerint ez még tök jó, de azért átnézte, hogy hol ereszthet a rendszer! Hát úgy tűnik megvan: a kondenzátor (nálam konyhanyelven "hűtő") jobb oldalán (szemből nézve) van egy műanyag kupak, ami menetes rögzítésű. Alatta habzik a "szappanos lé" ha ráfújjuk... Emlékeim szerint azt mondta ez a szárítószűrő! Képet is teszek fel ha majd műxik a képfeltöltés.hu... Valakinek volt hasonló hibája? Köszi, Schiszi
- 
	Még1 kérdés kedves Cartárs! Ez a gumi pipát felülről is látom a motortérből vagy csak ha aknára állok és alánézek? Köszi, Schiszi
- 
	Szia! Ez érdekes... nekem meg dől a "lé" a kocsi alól ha megy a klíma. Konkrétan megvan a nyomvonal hogy a parkolóba milyen úton álltam be. Sőt ahol a rüki-t kapcsolom ott meg kb egy 200Ft-os méretű tócsa is lesz... :D Valaki írta, hogy valami kereszttartóra van rávezetve a kondenzvíz cső ezért nem lesz tócsa a G alatt álló helyzetben sem. Nektek biztos így van! :D Nekem úgy látszik ezt a Classic II-ről már "leoptimalizáták" vagy nekem van valami pl.: eldugulva... Üdv. Schiszi
- 
	Szia! A tengelytáv nem ugyanaz, úgyhogy a küszöb hossza is különbözHET... A tengelytávok alakulása így néz ki mm-ben: 2606 (hot)hatch :wacko: 2614 caravan + limusine Üdv. Schiszi
- 
	Szép lett! Én azért egy Irmscher kipuffvéget feltennék rá az összhatás kedvéért... :rolleyes:
- 
	Köszönöm, kipróbálom!
- 
	Sziasztok! Tegnap egy kedves autóstárs "rányitotta" a saját autója ajtaját az enyémre... Nagyjából 1 mm2-nyi felületen lejött a festék. Mivel fehér az autó színe ezért nem tudom megállapítani, hogy csak felső réteg jött le vagy már az alapozó (ami gondolom fehér :rolleyes:) amit látok. Ti mivel javítjátok ezeket a felületi sérüléseket? Van még 1 a taksapkánál, azt is javítanám egyúttal. Köszi a segítséget! Üdv. Schiszi
- 
	Szia! Tapasztalatom szerint (ami szigorúan felhasználói szintű) minden acél tárcsa rozsdásodik egy kis állás után. Az első-második fékezésnél az úgyis lekopik, ez csak felületi rozsda, ergo szépséghiba. Üdv. Schiszi
- 
	Igen-igen! Nagyjából olyan, persze az ABS működésénél jóval enyhébb mértékben... Másnál nincs ilyen?
- 
	Szia! Nálam is van ilyen zakatolás, ha benyomom a kuplungot 1-2 cm-t menet közben. Nem tudom mióta van, egyszer csak észrevettem ^_^ Azt sem tudom baj-e...? Üdv. Schiszi
- 
	Szia! Nekem is ugyanezt a hibakódot adta a gép 40% E85 és 60% 95-ös keverékére... bár én elmentem vele 400km-t és csak utána jelzett a "kulcsosautó"! Aztán rátankoltam sima 95-öst és a következő újraindításnál (20km múlva) elmúlt a hiba! ÜDv. Schiszi
 
			
				 
        