Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Szergely

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    95
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Szergely névjegye

  • Születésnap 1984-07-18

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Njoy 2002 /1.6 16V/ Klíma, ABS.
  • Város
    Geszteréd

Legutóbbi látogatók

1.778 profile views

Szergely's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Hírnév

  1. Szép napot mindenkinek. Indítási problémám van egy 2002-es z16xe motoros astrával. Egy hete azzal kezdte, hogy teker-teker nem indul. Hidegen és üzem melegen indult. Kettő között csak a köszörülés volt. Elvittem Opel szervizbe, hátha. Hibakód semmi. Cseréltek gyertyát, gyújtás modult. Nem segített egyik sem. Üzemanyag nyomás megvan. Indítózás közben néha felvillan a kis sárga motor ikon és néha a fordulatszám mutató felmegy 2-300-ra. Tegnap este mentem volna melóba, de csak a tekerésig jutottam. Asszonyka délbe letette a kocsit és azóta nem indul csak teker. Lenne valami tippetek, hogy merre induljunk a kereséssel?
  2. Szép napot mindenkinek. Indítási problémám van egy 2002-es z16xe motoros astrával. Egy hete azzal kezdte, hogy teker-teker nem indul. Hidegen és üzem melegen indult. Kettő között csak a köszörülés volt. Elvittem Opel szervizbe, hátha. Hibakód semmi. Cseréltek gyertyát, gyújtás modult. Nem segített egyik sem. Üzemanyag nyomás megvan. Indítózás közben néha felvillan a kis sárga motor ikon és néha a fordulatszám mutató felmegy 2-300-ra. Tegnap este mentem volna melóba, de csak a tekerésig jutottam. Asszonyka délbe letette a kocsit és azóta nem indul csak teker. Lenne valami tippetek, hogy merre induljunk a kereséssel?
  3. Arra éppen nem gondoltam, mert még nincs 1 éve cserélve lett. Tárcsa, szerkezet és kinyomócsapágy is. A remegést úgy kell elképzelni, mint mikor kiráz a hideg. Csak itt nem téged hanem a kocsit.
  4. Szevasztok. Olyan goond van a sassal, hogy intenzív gyorsiításnál mikor váltok. Be remeg az egész kocsi. Ha "nyugdíjasan" megyek nincs gond. Mitől lehet ez? Fútómű vagy motor tartó bakok?
  5. Update: 1 hete megtörtént a gyertya(cromaxból, gyári) csere. Akkor teletankoltam mol premiummal. Ez esik útba(itt fogadják el a sodexót). Amúgy melyik premium a jobb Shell, MOL, vagy OMV? Azóta semmi hiba nincs. Jól húz, nem rángat. Remegni kicsit remeg mert ki van szakadva a bal gömbfej gumiharangja, és már kezd szétkopni. De még bírja egy jó ideig. Ma viszont. Álltunk a lámpánál, megy a beszélgetés. Erre leállt a motor. Semmi remegés, csak leállt. De többször nem csinált. Benzin szűrő 10,000 km-t ment eddig. EGR(falazva is van) és fojtószelep 2 hónapja volt pucolva. akkor is tisztán vettem le őket. Vákuum csövek tiszták, nincs benne a sárga hab.(napi 45 km oda vissza, ebből 40 km 100-as tempóban).
  6. Még annyi, hogy szerintem nem függ a fordulattól a rángatás. Mert ha pl. 3-ban húzaton ki 3500-ig nincs gond. De 5-ben 3000-nél már torpan.
  7. Ma vettem bele GM-gyertyát a cromaxban. Csere után első indítás 3 hengerrel, mint egy rossz traktor. Utána szépen beállt az alapjárat. Melóba jövet próbálgattam és 80-90-ig jól húz, minden a. De 90-100 környékén berángat és megtorpan, onnan nem gyorsúl tovább. Hiba kód nincs.
  8. Szebb estét mindenkinek. Ma melóba menet bevillant a sárga motoros ikon. gáz adásra villogott. Félre álltam. ELM327 elő, hibakód: P0304. Törlés után gond nélkül elértem melóhelyre. Haza fele 5-6 km után 80-as tempónál elkezdett remegni és ismételten bedobta az említett kódot. Újabb törlés után 60-as tempóval letudtam 40 km-t. Itthon az utcában 20-100-ig kitapostam a szemét 4000-ig forgatva, de nem jött elő a hiba. Szerintetek gyújtás trafó lesz a beteg? Vagy megúszhatom gyertya cserével? Elég rég volt már cserélve, lassan nagyon ideje lennek amúgy.
  9. Kiszedtem az ellenállatokat. HK és az állatok rendben. Motor csapágyakat befújtam wd40-el. Meg ki is fújtam levegővel. Most megy minden fokozat. Motorról a lapátokat hogy lehet levenni? Mert így nem tudtam megnézni a szénkeféket.
  10. Szép napot mindenkinek. Gondom akadt a fűtőventilátorral. Az a hiba, hogy nincs 1-es fokozat. 2,3,4 megy. DE ha 2-ből kapcsolok vissza 1-be akkor megy az 1-es. Szorulna a motor csapágyazása? Vagy a kapcsolóban lehet valami gond? Ha esetleg előtét ellenállat, akkor azt csak egyben lehet lehet cserélni vagy javítható?
  11. Köszönöm a válaszokat.
  12. Mi az ajánlott márka vezérműszíj készletre-re és vízpumpára? Bosch, SKF?
  13. Szép napot mindenkinek. 2002-es Z16XE-n mikor kell vezérműszíjat cserélni? Ma jutott eszembe és megnéztem, hogy 2010.11.04. 158k km-nél volt cserélve. Most 235k van benne. Nagyon úgy rémlik, hogy lassan túlmegyek rajta.
  14. Köszi a gyors választ. Jó időt és jó pihenést.
  15. Szép estét mindenkinek. A hűtőventivel lenne problémám. Elvileg jelen helyzetben csak a 2-s fokozat megy"vész üzem". Ezt szerettem volna orvosolni. Szétborítottuk a ventit és azzal szembesültünk, hogy az ellenállás és a dióda is halott. Ellenállás szemmel láthatóan szakadt. Dióda mérés szerint, mint egy darab drót. Kérdésem az lenne, hogy nincs valakinek rajza erről? Amiről kiderülnének ezen két beteg paraméterei. Kicserélnénk őket ha ezeket tudnánk. Ne kelljen már sok 10k-t kiadni egy új ventire ha nem muszáj. Közel és távol.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.