Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

dani89rk

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    560
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

dani89rk névjegye

  • Születésnap 1989-01-11

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Baja

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    95' Astra Caravan C14NZ
  • Város
    Baja

Legutóbbi látogatók

2.558 profile views

dani89rk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. dani89rk

    Elektromos

    Üdv az Uraknak! Nekem is sikeresen elromlott a fénykürt funkció, melyet nálam tett. Próbáltam keresni a hiba okát itt a fórumon mint sok másra sikerült már, de most valahogy nem találtam rá választ, hogyan is hozzam újra használatra kész állapotba. Csupán azt találtam korábbról, hogy ördögien nehéz ezt a bajuszkapcsolót összerakni mint: ""Ha nagyon könnyen ment az összerakás, akkor hiányzik a fénykűrt-öt működtető lemezke :rolleyes: küldhetek képet róla, elég kínos (5-6 kezes) munka azzal együtt összerakni"" ""(mondjuk az összerakásnál volt egy harc :blush: rendesen felidegeltem magam.. "" És még sok hasonlót... Így remélem nem lerágott csontot mutatok :) Amennyiben mégis, hát én is rájöttem :) Szóval az előzménye: lusta voltam folyton fel le kapcsolgatni, így gondoltam fénykürtöt tartom húzva aztán ha nem kell csak elengedem. NEM VOLT OKOS GONDOLAT! Ugyanis úgy 15-20 másodperc után "elaludt" a fény és nem működött többet. Készült róla egy kis videó, hogyan is oldottam meg, az összerakást és a javítást. Tehát a fénykürt esetemben azért romlott el, mert nem rendeltetésszerűen használtam folyamatos világításra! Ezért az átvezető réz felmelegedett és az a műanyag pöcök ami lenyomja megolvad és nem nyomja már le eléggé. Remélem sikerült nekem is valami újat mutatni! Jó barkácsolást!
  2. dani89rk

    Fék

    Sajnos nincsen most néztem meg. A tök bele, (gondoltam legyen inkább kicsit drágább, remélhetőleg jobb és erre...), vajon jó út az ha lecsiszolom, vagy inkább kuka, és újabb új még ha most már "csak" betétek kellenének?
  3. dani89rk

    Fék

    Tiszteletem az Uraknak! Olyan problémám van hogy az első tárcsák "nyikorognak" enyhe fékezés során, több tíz fékezés után is elő elő jön. Pedig két hónapja cseréltem le új Ferrodo márkájú betétekre és a tárcsákra a régieket, egyúttal a nyergeket is rendbe raktam egy Autorefen márkájú szettel (dugó, karmantyú, csúszka, porvédő, stb.) és mivel úgyis le lett engedve a fékfolyadék újjal lett feltöltve kijáratva a rendszerből teljesen a régit! Azóta több mint 2000 km-t mentem, szóval már jócskán be van járatva. Nem felületi rozsdáról van szó, ami első 1-2 fékezés során nyekken meg csak. Tudok vele valamit kezdeni, mert elég idegesítő, egy új fékszettől, mi lehet a probléma?
  4. dani89rk

    Elektromos

    Köszönöm srácok! Kivettem, hol megy hol nem.... Na mondom hátha, csavarlazítóval befúj, majd sokszor nyomogat, ezt játszottam vagy 20 percig, mire már épp csak haloványan koszos cucc jött belőle. Ekkor kapott egy műszerolajas átjáratást vagy 5 percen át. Azóta megy hogy meddig, az pedig majd kiderül :)
  5. dani89rk

    Elektromos

    Szép napot az Uraknak! Szerencsémre régen jártam fórum közelben (ergo többségében sikerült rendbe szedni az autót, segítségetekkel, amit ez úton újra köszönök). Most elő jött hogy a tolató lámpa nem világít. Az izzók jók, és 8-10 kapcsolásra van mikor világít... Hol találom a kapcsolót ami R téve adja az izzókra a feszültséget?
  6. dani89rk

    Motor

    Ma is tanultam valamit! Sajnos így ez is kilőve, nincs más hátra mint a kolléga is megtanul alapszinten autót mahinánlni. Mivel első autó, és még nem is érdekli mi merre forog mi minek van ott, csak menjen... Azért köszönöm, ha sikerült okosodni jelentkezem!
  7. dani89rk

    Motor

    Én ezt a tippet elvetettem, mivel ~10 l és volt benne. Kipróbáljuk majd ha újra, kb 10 l lesz benne, egy erre alkalmas helyen megdöntve, lehet e "csak" ez a gond. Ha van más tipp szívesen fogadom, mint írtam sajnos elhanyagolt autó.
  8. dani89rk

    Motor

    Üdv cartársak, szerencsémre régen jártam erre köszönhetően nektek, mivel sikerült rendbe szedni az autóm! Amit ez úton köszönök mindenkinek! De! Egy új delikvens kapott egy hanyag mód karbantartott autót, aztán az alábbi linken látható képen való parkolás következménye az lett, hogy leállította a motort. Majd pár segítő kezet talált, de nem indult az autó így meghíusult a remény is a kitolásnak. De eltelt két óra mire érkezett a segítő fél navara személyében és kihúzás közben ráindított és pöc röf! Kihúzás előtt közvetlen (üres kinyomott kuplunggal) nem indult, csak miután megmozdult az autó, kihúzás közben üresbe kinyomott kuplunggal viszont egyből. Meleg volt mikor leállította, közel hideg lehetett mikor beindult. http://kepfeltoltes.hu/140327/001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg C14NZ miket volna érdemes átnézni tisztítani első körbe, illetve mi okozhatta a problémát?
  9. Véleményünk megegyezik, abba hogy mi a hiba, de hogy csak körforgalomba? Hát ebbe nem teljesen :P Cseréltél már esetleg ilyet? Vagy ki igen, mennyire macerás ez? (Milyen márkát érdemes venni, hosszabb távon?)
  10. Újabb hibajelenségem, :/ egyenesen haladva jellegzetes búgó hang, jobbos kanyarban intenzív (vezetés közbe balról hallatszik), bal kanyarban alig majdnem megszűnik. Mintha egy vacak sportkipufogót kaptam volna :D Van egy erős tippem, de kíváncsi vagyok ki mit mond?!
  11. Hali, tudom ez nem apró, de remélem megbocsájtható, szóval szükség volna átmenetileg egy akkura, ha volna valakinek elfekvőbe egy jelképes összegért posta/ futárral eltudná dobni, kérem jelezze! ( Egy 5 eft-ot adnék érte összesen ) Köszi a segítséget előre is!
  12. dani89rk

    Elektromos

    No ezért sem nem szabad lámpáról követni a másikat! Mert ez a balga is csak nyomott bele valamit "azt jóúvan az úgy" alapon közlekedik vele tovább. Igaz ez rosszabb mint amikor nem is világít, vagy hót mocsok sár és azért nem látszik. Szóval én csak és kizárólag az autót figyelem, és annak mozgását, indexet is csak feltételesen kezelem, mert mint ahogy a szőke nős vicc mondja, attól hogy balra indexel nem biztos hogy jobbra megy. A másik tábor meg minek az úgyis látja hogy merre megyek én meg kinőttem az indexelő korból... Pl. ma is ment előttem egy VW polo lassít, majd jobbra húzódik és balra hirtelen letér index nélkül természetesen... Azaz amikor már átért a másik sávba akkor villant az indexe....
  13. Ott a pont, nem az a +- 1-2 cm a mérv adó! Minta és minőség. Jó összetételű gumi és ne legyen öreg.
  14. Hát ne legyen igazam, és hátha csak én fogtam ki egy romlott darabot, de nekem minden felületen feladta a korant... A téli felni képeket megtalálod feljebb, az is korantal volt kenve, nem bírja ki a szezont sem... Ha gondolod csinálok plusz képet, ahol ott a korant és a rozsda alatta tovább ment...
  15. Persze ezt sajnos én is tapasztaltam már... De a RO55 az ilyen szempontból jobb is mint a korant, mert az folyékony mint a víz! Szinén rozsda átalakítás a feladata, és festhető, ha az ember száradás után nem törli le, akkor mattulni fog a festék, ezt írja a használatija. De ez alvázon azt hiszem nem probléma :) Az alapozót pedig azért írtam, mert az nagyon jól tart a felületen! Több helyen ahol horzsoltuk stb, a festék jött csak le az alapozó ott maradt! Ha nem jön valami jobb ötlet, akkor én jövőre biztosan ezzel kezelem az autót a sajnos szükséges helyeken...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.