Szia,
Olyan nagyon rossz nem lehet, mert a németeknél ez volt az induló motor a Caravan modellnél. Tudomásom szerint nem is forgalmazták ott 1.2 és 1.4-es motorokkal sem. Állítólag olcsóbb a szervizelése is. Nekem az ára mellett azért tetszett meg, mert 2600-as fordulaton leadja a maximális nyomatékát, így nem kell annyira pörgetni. Ugyanakkor 4000 fölött már kifulladni látszik. 140-ig elég komfortos a belső, fél terheléssel 175 körül van a vége.
Valami hasonló rángatást én is tapasztaltam, de még senki sem tudott, vagy akart, elfogatható választ adni a jelenségre. A kollégám az injektoros motorok sajátjának gondolja, a szervíz némi dugulást sejt a dologban, de az is lehet, hogy csak a lábam remeg. A dugulásban lehet valami, mert azután vettem észre először, hogy kiszárítottam a tankot 2 km-el a kedvenc benzinkutam elérése előtt.
Komolyabb disznóságot a motor lemosása után tapasztaltam. Másnap mikor kiálltam a garázsból pocsék egyenetlen járással honorálta a motor a tiszta motorházat, de az elektronika nem jelzett, hogy gondja lenne és két perc után abba is hagyta.
Mindenesetre, ha kigyullad a sárga motorvezérlő lámpája van 10 újraindítási időd, hogy meglátogass egy szervízt. Úgy tudom, hogy ezután felülírja a korábbi hibakódokat és utána már nem tudják kiolvasni a hibát.
Remélem az olajad nem fogy engem még bíztatnak, hogy lesz az még 2dl/1000km alatt.
Jó utat!