Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kendre

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    94
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B, X20XEV
  • Város
    nem adom meg

kendre's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. kendre

    Elektromos

    Már megtörtént, valószínűleg valami nincs a helyén az izzóban. Köszönöm mindenkinek!
  2. kendre

    Elektromos

    Az megvan, nincs is baj ezen kívül semmivel. Akkor próbáljam az izzócserét...?
  3. kendre

    Elektromos

    Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért.
  4. Na, úgy jártunk, hogy minden adat szerint F18-as kellene rajta legyen, de ma szedte le a szerelő és F23-as. 230mm-es kuplungtárcsával, amit cserélni kellene mert elhasználódott. A bontóban F18-as van csak, le is tartották nekem, ma mennénk érte. Akkor a fenti válasz alapján rá kell mennie, ugye? Viszont a 18-as váltóhoz 210 vagy 215mm-es tárcsa kell, legalábbis ilyen méreteket találtam webshopokban.. Akkor most a kuplung szerkezetem is cserés lesz ezáltal?
  5. Oh! Ez konkrét leírás volt, nagyon köszönöm!
  6. Sziasztok! X20XEV (2000-es évjárat) esetén F18-as váltó kell. Ha nem 2 literes motorról veszik le, hanem 1.6-osról vagy 1.8-asról, az is jó rá? Illetve láttam már, hogy Astráról is vesznek le F18-ast, az jó a B Vectrára? Köszi!
  7. kendre

    Egyéb csevegés

    Igen, akarok venni lengő biztosíték aljzatot is, meg ki is mérem, de nem most, -7 fokba az már tuti! Most le van takarítva a szélvédő, ha neadjisten mégis kellene, akkor figyelek rá, hogy ne melegedjen sokat. Azt is kaptam tippnek, hogy a réz csúszósaru és az alu bizti nem nagy haverok, ezért is melegedhet. Na mindegy is, megcsinálom rendesen, már ha hozzáfogtam és tudok is a problémáról.
  8. kendre

    Egyéb csevegés

    Köszönöm szépen a válaszokat! Ezek szerint az lesz a megoldás, hogy 2-3 percenként kikapcsolom kicsit.
  9. kendre

    Egyéb csevegés

    Majd rámérek, ha egy kicsit enged az idő, mert most megcsináltam, de megfagyott a kezem. Nekem is megkönnyebbül a motor amikor kikapcsolom a szélvédő fűtést, szóval észreveszi a generátor, megfogja rendesen. Közben lecseréltem a sarukat, mert azok is el voltak szenesedve és megfigyeltem, hogy a saruk melegednek. egy-két perc alatt kifejezetten forróra tudnak melegedni. Tehát nem a kábel, nem a bizti, a saru melegszik.
  10. kendre

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! A hátsó szélvédő és a tükör fűtésem biztosítékja összeolvadt, mint a szar. A sarukra ráolvadt a szigetelés is. A könyv 30 amperest ír oda, gondolom az is volt benne, az biztos, hogy a 15-öst kb 2 másodpercig bírta. Miért nem a biztosíték égett ki elsőnek? Miért olvadt össze ott az atyaúristen is? 30-asnál nagyobb nemigen van, vagy tévedek? Vagy lehet, hogy 25-ös volt benne és melegedett mint az állat, de mivel zárlat nem volt, ezért nem égett ki?
  11. kendre

    Egyéb csevegés

    Sikerül (?) kicserélnem a mono tömítést hétfőn sztereóra, alig lehet kapni parafát. Közben teknőt is kellett rendelnem. Minden csavarnál ki van dudorodva az eredeti, nem csoda, hogy eresztett. Legalább rendben lesz ez is. Köszönöm mindenkinek! Kartell is jó! :)
  12. kendre

    Egyéb csevegés

    http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P7188&cMegnNr=2633 Ebben a csomagban meg van egy parafa, meg egy gumi tömítés. Akkor ez most hogy van?
  13. kendre

    Egyéb csevegés

    Ó, ettől féltem. Amúgy kipufogó már lent van, nem akadályoz. Csakhogy a hullámtörő alá jön az olaj beszívó cső. Tehát a hullámtörőt oda kell rögzíteni valahogyan és fel kell csavarozni a beszívó csövet., majd csak ezután jöhet a teknő.
  14. kendre

    Egyéb csevegés

    Na, voltam az olajteknő tömítésért, megrendeltem a kipufogó tömítést, holnap itt is lesz. Viszont most sok kérdés merült fel bennem. :icon1: 1. Ami jött parafa tömítés az csak 1 db! Miért? Igaz még nem bontottam ki, de nem hiszem, hogy "U" alakú, hogy közrefogja a hullámtörő lemezt. 2. Most hova kell tenni ezt az egy szem tömítést? A blokk és a lemez, vagy a lemez és a teknő közé? 3. Ahova nem jut tömítés (lásd 2. kérdés) ott hogyan fog tömíteni? Vettem pasztát, kenjem ki azzal, oszt jóccakát? 4. Mi a visszaszerelés leg logikusabb sorrendje, ha figyelembe veszem, hogy pasztával is kennék mindent. Tehát a lemezt "fogja" illetve takarja az olajpumpa szívó csöve, ezért először azt kell feltenni, majd a csövet, majd a teknőt. De hogy fog az megállni? És ugye még a tömítőpaszta is ott kéne maradjon, miközben a csövet szerelem vissza. Valami jó módszer? Elnézést, ha hülye kérdéseim támadtak, de bütykölöm rendesen az autót viszont ilyet először csinálok. Vagyis ennél az autónál először. Második alkalommal már sima ügy lesz... :D
  15. kendre

    Egyéb csevegés

    Ja, csak nem voltam felkészülve rá és nem rendeltem. Ahogy előzőleg néztem úgy gondoltam kijön, kicsúsztatható, de most, hogy megemeltem és aláfeküdtem rendesen, látom, hogy nem fog menni... szerintem. Hát max az lesz, hogy 1 nappal tovább tart a javítás, mert, ha ma leszedem, már csak hétfőre hozzák meg a boltba. Mondjuk addig meg lazán megcsinálom a cserét, feltöltöm olajjal, szóval nem nagy gond. Egyébként C20NE '91-es évjárat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.