Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

koqxdió

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    59
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra F; Vito w638
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.390 profile views

koqxdió's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. koqxdió

    Elektromos

    Dugulás kizárható az én szekeremnél, kívül-belül csili-vili)) viszont az üzemanyag nyomás szabályzó tövében ma felfedeztem némi nem odaillő fölös üzemanyag szivárgást. Minden van, csak ilyen cseredarab nincs. Új sem Csergő, sem Müller autónál. Régit políroztam, hogy javuljon a tömítettség és most 95%-on muzsikál. Köszi a segítséget mindenkinek, kellett a terelgetés, hogy kitartóan a mechanikus oldalon keresgéljek!
  2. koqxdió

    Elektromos

    Sziasztok! Van valakinek egy eladó ECU Bp vagy közeli forrásból? Már csak erre tudok gondolni, hogy megdöglött. Rossz a keverék képzésem és több mint két hete kínlódok a gépsárkánnyal(( '92-es, c16nz, 8 szelepes, központi inj., vákuumvezérelt EGR stb
  3. koqxdió

    Motor

    Köszi Nektek, akko harcolok tovább mert törött bordával nem élmény teherrel közlekedni!
  4. koqxdió

    Motor

    T. Kartársak! Hengerfejtömítést cseréltem, motoröblítő után kapott Castrol 10w40-et(Bárdis cikksz.: CAS 203-1). Olaj felmelegedéskor/után nincs olajnyomás(pislákol a lámpicsek), hidrotőkék is csörömpölnek... ((( Ami pozitív.. generál után vánszorgott 140ezret, látható tapintható hónolás.
  5. koqxdió

    Motor

    Nem bontottam még ki, kívűlről meg semit sem láttam, v.mi JpGroup-os vacak. A gyári elment 400-at, a következő asszem Febi-s már csak 140-et Kösz mégegyszer!
  6. koqxdió

    Motor

    Az. Köszi! Semmi utánhúzás nincs v.mikor később? Vagy csak rosszul emlékszem..
  7. koqxdió

    Motor

    Sziasztok! Lécci valaki írjon/rajzoljon hengerfej meghúzási sorrendet/nyomatékot 1,6i-re! Köszönöm!
  8. Váltóig még nem jutottam rengeteg meló miatt de gondoltam elviszem féltengelyeshez, szerelnek is mindent(16.ker, Rákosi út környéke). Trükköztek valami hosszabbítást(azt még megnézem magamnak alkalomadtán) meg zéger nyitás kicsúszás ellen. Pálya, próba 130-al, boldogság mert nem csúszik ki, viszont kanyarban, fékezésnél kattogás. Hívom a "szakit", jövőhétre ajánl időpontot! Ma ránézek mert idegesített, talpas csavarjára az anya rákapatva épp, az muzsikált! Tévedhet bárki aki dolgozik de ha jelzem, hogy valami gond van és jövőheti időpont!?
  9. Féltengelyek stabilan becuppantak a helyükre, zégergyűrűk egészséges látszatot keltettek, ma viszont mintha a difi enyhe oldalirányú lötyögését éreztem volna. Nagyobb sebességnél nem fordulhat elő a kopás miatt némi vibráció és a gyűrű már nem képes a helyén tartani? Bakok, szilentek rendben vannak.
  10. Sziasztok! Valtom (elvileg F13)100km/h folott kiloki a feltegelyt, hol egyiket, hol masikat, engem hajtas nelkul hagyva pl palyan! Mi lehet az oka, valtocsere kovetkezik? Udv!
  11. koqxdió

    Elektromos

    Amire "nem akartam gondolni", a 2 éves Exide akksi adta meg magát, visszatérés a Varta-hoz, azt 7 évesen cseréltem le úgy, hogy gond nélkül működött pedig kapott szegény hideget(-28)-meleget. Köszi a mindig rugalmas bármit!
  12. koqxdió

    Elektromos

    Sziasztok! Opelkám nem indul, gyújtás ráadáskor már eleve halványabban égnek műszerfal kijelzőn a lámpicsekek, mikor indítóznék elalszanak teljesen. Üzemanyagszivattyú feltölt, indítózásra viszont kialszik minden és semmi nem történik. Rajtahagyott gyújtásnál időnként picit halványul majd erősödik az amúgy is gyengusz kijelző. Előzményként ha érdekes lehet: 1. Kb. egy hete vasúti átjárónál leállít, utána persze nem indul, ugyanaz a jelenség mint most. Jön segítség, bikázás nem segít, tünet továbbra is ugyanaz. Aztán még egy próba és a nagy kapkodásban felcserélte a polaritást. Ijedten leszedtük, próba és lám beindult. 2.A tegnap csinált egy olyat, hogy állandó 110-nél, kb 2600 fordulatnál minden más előzmény nélkül egy pillanatra a fordulatszám felugrott 4500-ra, utána normális. Testkábelek saruit leforrasztottam, tisztítottam mindent amit láttam, akksi 2 éves, rá is mértem: 12,6, 2 éven belül felújított önindító, generátor, hibakód nincs. Köszi!
  13. Hát azt bezony nem néztem, mivel 2 éve cseréltem. Holnap rámérek és köszi!
  14. Sziasztok! Adott egy 45-ös hibakódom, túl dús keverék, gyújtógyertyák feketék, 1500-2000 alapjárat. Gyújtást, befecskendezést, tömítettséget ellenőriztem, MAP szenzor és lambda szonda cserét próbáltam, nem tudom merre tovább :-(
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.