Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gr1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gyál

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

Legutóbbi látogatók

908 profile views

gr1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello, Találkozott valaki olyan problémával, hogy az auto ha áll kb 2 napot, visszaejti az üzemanyagot valahonnan a szűrőháztól hátrafelé, így beindul kb. 10 másodpercre, aztán megáll. Csak ha "külső pumpával" teleszívatom a rendszert (üzema. csövek + szűrőház) utána hajlandó elindulni. Szűrőház volt cserélve, ekkor meg is szűnt a hiba, de most kb. 1 év és nem sok km után újrakezdte. z17dth motoros astra, így nincs elektromos segédszivattyú a tankban, a nagynyomású primer oldalnak kellene fölvennie az üzemanyagot. Előre is köszi, ha tudja valaki, mi ez és leírja.
  2. Sziasztok! Van egy eladó Z14XE motorom, működőképes, de nem hibátlan. Feltettem az Adok-Veszek-be. Ha valakit érdekel, ugyanehhez van komplett hibátlan motorvezérlőm immo karikával kulccsal, gyújtáskapcsolóval és immo chippel. Üdv, gr1
  3. A tengelyek lehúzását nagyon sok apró lépésben egyenletesen belülről csigavonalban kifelé kell az előírt nyomatékkal és az új csavarokkal. - Szíjfeszítő beállítása pepecs munka egy embernek, ha még nem csinálta. Állítani igazán alulról/oldalról lehet, de a jelet csak fölülről látni. - Irodalomjegyzék: Sok sikert!
  4. Nemrég írta valaki a hidrotőke cserét (Z14XE). Én az enyémben most cseréltem, tegnap lett kész. Így, hogy csak amatőr vagyok, és egyedül csináltam, szerintem elég nagy munka. Ha valaki mégis belefog, némi tapasztalat: - A tőkéken felül mindenképp cserélendő: - vez.tengely szimeringek 2000Ft /2db - vez.tengely leszorító csavarok 7400Ft/20db - szelepfedél tömítés 1600Ft - Feszítőgörgő csavar: 195Ft - Időszükséglet 2x6 óra (volt nekem) Sok eltakarítani való volt. - Szerszámok (nyomatékkulcs, E-Torx fejek (10,18,20) 1/2 coll) A vez. tengelyt egy 24-es villáskulccsal lehet ellentartani a szíjtárcsa lelazításánál. - Főtengely szíjtárcsa nagy csavarját ráindításos módszerrel lazítottam le.Így: -
  5. Az idézett lapkát az egy lyukkal én is megvásároltam 2 éve, egr eltakarítás után beraktam, ment is rendesen kb 1 hónappal ezelőttig, ekkor minden baja lett, alapjárat elment, aztán pörgött 3000-en,menni alig akart. Akkor utána olvastam, hogy lehet, hogy lezárva is elromlik. Sajnos azt írják, hogy a benne levő poti (középső 3 láB) párhuzamosan a folytószelep helyzetérzékelőre is megy, illetve a mot. hőmérséklet érzékelő is tagja ennek az ellenálláshalmaznak. Ezeknek nem néztem utána, de a tünetek alapján reálisnak tűnik. Azaz a lelassult, beragadó egr meghülyíthet sok mindent. A végleges megoldás a leprogramozás lenne, vagy esetleg a tápját elvenni, de ezt még nem próbáltam. Egyébként ha lehúzom a csatit, akkor megy tökéletesen minden, de akkor lámpázik.
  6. Sziasztok! Nem akarok reklámot, de van az olcsóbban is az. pl zs u pont hu
  7. Sziasztok, Még nem írtam a fórumra. Egy 2001-es Astra G Z14XE motoros kombim van. Szükségem lenne az első bölcső geometriai méreteire, esetleg az alváz főbb méreteire. (bekötési pontok távolsága,...) Tudna valaki küldeni, vagy meg lehet találni a neten valahol? Előre is köszönöm, Üdvözlettel, gr1
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.