Jump to content
Sign in to follow this  
UPS

Általános műszaki problémák

Recommended Posts

Gondoltam nyitok egy témát az általános és mindenféle gondok megvitatására. Tessék siránkozni, kinek mi a gondja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kicsit bizonytalan vagyok még a fórum használatában de majd belejövök. Kicsit siránkozom is:

-Gyenge a tompítottam

-Szivárog a drága olajam a teknő tömítésénél

-Langyi levit fúj a klímám

-Cicmereg valami a beltérben és fél éve nem találom meg mi az

-Nincs pénzem DVD lejátszót venni az autóba

Share this post


Link to post
Share on other sites
-Gyenge a tompítottam

Mindenkinek.

-Szivárog a drága olajam a teknő tömítésénél

Mindenkinek.

-Langyi levit fúj a klímám

Mindenkinek.

-Cicmereg valami a beltérben és fél éve nem találom meg mi az

szelvedo jobb & bal szelen ket feltenyernyi muanyag v. oldalso muanyag boritas (ajto, stb)

-Nincs pénzem DVD lejátszót venni az autóba

Nem adok. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok! :)

Látom ezt az oldalt nagyon nem látogatjátok, de azért feldobnék 1 kérdést.

A calimban elromlott az elakadásjelző kapcsoló. Ez általános probléma :?:

Ha nagynehezen sikerül bekapcsolni utána nem tudom visszanyomni ugyanis nem marad bent. :lol:

Most 1kis papírdarab kiékel .. most pause.. :?

Tudtok valami megoldást :?: Hogyan kell kiszedni a kapcsolót :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sziasztok! :)

A calimban elromlott az elakadásjelző kapcsoló. Ez általános probléma :?:

Ha nagynehezen sikerül bekapcsolni utána nem tudom visszanyomni ugyanis nem marad bent. :lol:

Most 1kis papírdarab kiékel .. most pause.. :?

Tudtok valami megoldást :?: Hogyan kell kiszedni a kapcsolót :?:

Sajan általános probléma... selejtes minőségűek a 90-97-es elakadásjelző kapcsolók.

Csere és alig hazsnálod, vagy leszarod:)

Illetve beépítesz valami másiok kapcs. és azzal használod.

Üdv

hemi

UI: Az Astrába szarabb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszönöm válaszod Hemi!

Ugyan most 1 kicsit :) vagyok. Pedig az elakadásjelző jó dolog.

A használata kezd elterjedni Főleg M0-on vagy autópályán de máshol is.

Ezért lenne rá szükségem nekem is.

Hát akkor megpróbálkozom a cserével. :wink:

Üdv: Öcsi_8V

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Kicsit bizonytalan vagyok még a fórum használatában de majd belejövök. Kicsit siránkozom is:

-Gyenge a tompítottam

-Szivárog a drága olajam a teknő tömítésénél

-Langyi levit fúj a klímám

-Cicmereg valami a beltérben és fél éve nem találom meg mi az

-Nincs pénzem DVD lejátszót venni az autóba

ez nálam is van de csak alacsony fordulat számon nem tudom mi lehet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Talán ebbe a témába illik a kérdésem és talán jár erre valaki, aki tudja a választ...

A motor kontroll lámpám időnként felgyullad és ugye ettől kezdve a komputer valamilyen "vészprogramon" megy, azaz a kocsi nem megy, hiába nyomom a gázt.... Tehát ilyenkor leállítom és újraindítom a motort, elég idegesítő.

Általában (ill. talán mindig) autópályán történik, és kb. 3e fordulat felett. Azonban ha csak úgy időnként kihúzatom 6-7e-ig, nem gyullad fel. Volt, hogy csak úgy nyugodtan, 2,5e-el mentem és felgyulladt. Volt, hogy egy nap 10x, de néha napokig nem.

A hibakód a kopogásérzékelőt és az induktív jeladót mutatja, de nemigen hiszem, hogy ezek a rosszak (a kopogásérzékelő cserélve is volt).

Mindenesetre idegesítő néha, ha valkinek volna jó ötlete, örülnék...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedig a teljesítmény visszavétel a kopogásérzékelő hibára utal. Ilyenkor

a kopogásos égés elkerülése végett a Motronic drasztikusan levesz a teljesítményből.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pedig a teljesítmény visszavétel a kopogásérzékelő hibára utal. Ilyenkor

a kopogásos égés elkerülése végett a Motronic drasztikusan levesz a teljesítményből.

De hát az jó:))) Pedig tényleg az a rossz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszi...

Biztosan igazatok van, hát akkor megint kopogásérzékelő csere...

De miért adja ki az induktív jeladót is?? Annak miköze ehhez?

Esetleg a benzin minőségétől függhet a dolog? A legutóbbi tankoláskor adtam hozzá valami kerozinos tisztító adalékot, akkor egy ideig nem jelzett...

Hát, ez van. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Még új vagyok ezen az oldalon.

Nekem is hasonló a problémám,mint "nyirpet"-nek.

Régebben shell-el tankoltam,de mióta mol-al,azóta nem

jelentkezett.Lehet,hogy a benzin nem volt megfelelő?

Ha véletlenül valaki rájön a megoldásra,vagy van valami jó ötlete,

legyen szíves ossza meg velem,velünk.

Kössz előre is.

Üdv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali!

Az, hogy fogyogat a kiegyenlítő tartályból a hűtővíz, az mitől lehet? Vízpumpa kizárva, mert az most lett cserélve a vezérműszíjjal együtt, és a hűtőm sem lyukas. :)

Meg mostanában a benzinszintjelzőm kezd xarakodni. Teljesen összevissza néha (ritkábban) jól mutat, de általában alig a piros mező fölött áll a mutató, még akkor is, ha épp az imént tankoltam tele. Vagy ez attól függ, épp hogy állnak a csillagok :?: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Az, hogy fogyogat a kiegyenlítő tartályból a hűtővíz, az mitől lehet? Vízpumpa kizárva, mert az most lett cserélve a vezérműszíjjal együtt, és a hűtőm sem lyukas. :)....

Gumicsöveket is jóóól megnézted ? :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gumicsöveket is jóóól megnézted ?

Nem nagyon van módom alulról is szemügyre venni az autót, de majd igyekszem... Csak nehogy kiderüljön, hogy a vezérműszíj van túlfeszítve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide is beírom.:

Egy kis segítség kellene.

Eddig fedett helyen állt a Calim , de ez megszünt , az eső jött , a Calim beázott

kicsit ideges vagyok emiatt , ajobb oldali lábtérben elől-hátul áll a viz.

Szerintem a szélvédőnél ázik be , mivel tömítsem körbe?

Várom a használható tanácsokat,javaslatokat.

Köszi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ide is beírom.:

Egy kis segítség kellene.

Eddig fedett helyen állt a Calim , de ez megszünt , az eső jött , a Calim beázott

kicsit ideges vagyok emiatt , ajobb oldali lábtérben elől-hátul áll a viz.

Szerintem a szélvédőnél ázik be , mivel tömítsem körbe?

Várom a használható tanácsokat,javaslatokat.

Köszi.

Mennyjjjel mósóba és kezd el locsolni az ablakok mentén. Figyeld meg hol engedi be a vizet. Na az a tömités rula:) Ha a szélvédő akkor szarul rakták be amikor cserélték.

Csak akkor ázik be ha cserélték. Szerintem vidd szagemberhez és Ő újra kitömití... Kivülről szilóóóóplaszt kicsit gánny lenne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.