Jump to content
OPEL FÓRUM

87-es Opel Kadett "E" műszerfal kérdés


Guest

Recommended Posts

Üdvözletem!

Tud-e valaki segíteni, hogy a műszerfalon található nyomógombos kapcsolók mit működtetnek? Kettőről tudom, az egyik a hátsó ködlámpa, a másik meg az ülésfűtés. Viszont van még kettő, ami be van kötve, mert ha ráteszek egy kapcsolót, akkor világít. Nade mit kapcsolok?! :shock:

Opel Kadett 1.6D "E".

Köszi előre is.

Csaba

U.i.: Lehetséges az autómata váltó olaj előfűtés?

Link to post
Share on other sites
másik kettő:

másik oldali ülésfűtés

első ködlámpa

(legalább is ez szokott lenni  :) )

Köszönöm szépen!

Mint kiderült, csupán csak előkészítés az a két vakdugó, hiába van bekábelezve... :lol:

Csaba

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Helló!

A jobb oldali vakdugók helyére hol lehetne találni gyári kapcsolókat, mert nem akarom elcsúfítani a műszerfalat mindenféle nem odaillő dolgokkal, és eddig ahol néztem (bontók, miegymás) nem lehetett találni. Konkrét cím és ármegjelölés (nagyságrendileg, kb.) érdekelne.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Helló!

A jobb oldali vakdugók helyére hol lehetne találni gyári kapcsolókat, mert nem akarom elcsúfítani a műszerfalat mindenféle nem odaillő dolgokkal, és eddig ahol néztem (bontók, miegymás) nem lehetett találni. Konkrét cím és ármegjelölés (nagyságrendileg, kb.) érdekelne.

A középkonzolba valókra gondolsz...Én még anno a D Kadetthez is tudtam venni pár éve bontóba, de akkor is igen borsos volt..ha jól emlékszem vagy 2 rugót elkértek érte... :shock: szerintem több bontót keress fel..Én anno az aszódiba találtam az említettet, de nem tudom azóta megvan e még egyáltalán az a bontó.. :?

Link to post
Share on other sites
A középkonzolba valókra gondolsz...Én még anno a D Kadetthez is tudtam venni pár éve bontóba, de akkor is igen borsos volt..ha jól emlékszem vagy 2 rugót elkértek érte... :shock: szerintem több bontót keress fel..Én anno az aszódiba találtam az említettet, de nem tudom azóta megvan e még egyáltalán az a bontó.. :?

Középkonzolba :?: :?:

Ugyan most épp megújítás alatt van az autóm, és már egy hónapja nem ültem benne, de emlékeim szerint a Kadett E középkonzolában nincs is semmilyen kapcsoló (leszámítva a szellőzés/hátsóablakfűtés kapcsolóját).

Nem, én a műszercsoport jobb oldalán, a vészvillogó alatt található vakdugók helyére kerestem kapcsolókat, mert a bal oldalra ugyan lehet találni ködlámpakapcsolót, de az nem csereszabatos a másik oldallal. (Asszem gyárilag talán ülésfűtés kapcsolója lehetett ott vmi agyonextrázott versionban.)

Link to post
Share on other sites

Középkonzolba :?: :?:

Ugyan most épp megújítás alatt van az autóm, és már egy hónapja nem ültem benne, de emlékeim szerint a Kadett E középkonzolában nincs is semmilyen kapcsoló (leszámítva a szellőzés/hátsóablakfűtés kapcsolóját).

Nem, én a műszercsoport jobb oldalán, a vészvillogó alatt található vakdugók helyére kerestem kapcsolókat, mert a bal oldalra ugyan lehet találni ködlámpakapcsolót, de az nem csereszabatos a másik oldallal. (Asszem gyárilag talán ülésfűtés kapcsolója lehetett ott vmi agyonextrázott versionban.)

Szerintem majdnem egyről beszélünk csak máshogy :)

Én is anno ködlámpa kapcsolót tudtam venni...miért Te mit akarsz beszerelni? ülésfűtést? :wink:

Link to post
Share on other sites

Szerintem majdnem egyről beszélünk csak máshogy :)

Én is anno ködlámpa kapcsolót tudtam venni...miért Te mit akarsz beszerelni? ülésfűtést? :wink:

én a régi kadettomba szereltem ülésfűtést, de már nem lehetett rendelni kapcsolót, mert leálltak a gyártásával.

Bontóban meg nincs, mert nemsok kadettot szereltek gyárilag ülésfűtéssel....

nekem nem volt első ködlámpám, és az ülésfűtést az első ködlámpa helyére tettem.

merthogy csak a Bal1-be volt ülésfűtés. :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Uhu!

A ködlámpa helyére szereltél ülésfűtést? :shock: Biztos jól nézett ki vele a kocsi.. Gondolom a lökháritón is lehetett utána télen kocsikázni.. :oops: :) 8) :? :roll: :twisted: :) :)

Link to post
Share on other sites

Ezt elismerem. Télen én is szoktam felrakni füthető üléshuzatot, állat ha beülsz a jéghideg kocsiba és meleg az ülés.. egyetlen hátránya h. jó ha egy telet kibir, csak kinai szar minőségüeket lehet kapni..

Link to post
Share on other sites
Ezt elismerem. Télen én is szoktam felrakni füthető üléshuzatot, állat ha beülsz a jéghideg kocsiba és meleg az ülés.. egyetlen hátránya h. jó ha egy telet kibir, csak kinai szar minőségüeket lehet kapni..

én a kadettomba gyári ülésfűtéspárnát raktam bele.

nagyon király volt.

kb 1 perc alatt meleg volt az ülés, és a jéghideg autóba sem fáztál télen.

astrába is tervezem beletenni, csak drága. olyan 25 / ülés.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Hali! Szereztem egy GSI Kadett digit műszerfalat a D Kadettembe. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni valamilyen bekötési rajzzal vagy jó tanáccsal! Elöre is köszi!

Ez ügyben szerintem keresd Sonique-t az Astra topikban, már van rutinja :) digit műszerfal terén, bár lehet, hogy D-kadettbe még nem szerelt...

Link to post
Share on other sites

Ez ügyben szerintem keresd Sonique-t az Astra topikban, már van rutinja :) digit műszerfal terén, bár lehet, hogy D-kadettbe még nem szerelt...

és az elgonolásom alapján nem is fog. ugyanis némi elektronika hiány van a D kadettnál, ami a digit müszerfalnak nélkülözhetetlen....

PL: nincs utjeladó, vizhőfokjeladó,cpmuter, stb,stb.....

bár biztosan meg lehet oldani.

Link to post
Share on other sites

Én a Rekordomba szereltem ü.fűtést mindkét oldalra 8) de tescos olcsót szétvágtam és a kárpit és szivacs közé tettem be,kapcsolót én sem kaptam,így egy kombi hátsó ablakmosókapcsolóját alakítottam át:0 állás ki,1 állás bal 2 állás bal+jobb.Amugy tényleg király :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. 91-es Kadettem (C14NZ) műszerfalát szerettem volna kicserélni fordulatszámmérősre, de nem sikerült. A 12 polusú dugón be volt húzva a fordulatszámmérő kábele, de amikor rádugtam egy 90-es előtti műszerfalat a fordulatszámmérő mutatója 2000-et mutatott és nem reagált a gázadásra. Megpróbáltam egy külön kábelen a hall jeladótól is rákötni, de akkor is ugyan az történt. Egy másik fordulatszámmérővel is megpróbáltam, de azzal sem sikerült. Mit tegyek? Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Szevasztok!

E Kadett üzemanyag, és hűtővízfok műszerek csalnak (lefelé). Azt hallotam hogy kondi cserével időlegesen megoldható a probléma

-Hol található(k) a kondik pontosan és milyen értékűek?

-Esetleg megoldás a hiba végleges megszüntetésére?

Link to post
Share on other sites

Van a műszeregység mögött egy fesztstab IC (fekete, fém rögzítőfüllel, 3 lábú), na valószínűleg az a ludas. A kimenetén (a vezetetékelésből ki lehet sakkozni) fix 12V kell hogy legyen. Sztem bármelyik elektronikai üzletben lehet venni. Ha nincs akkor 7812-vel lehet helyettesíteni, de azt fejjel lefelé kell beszerelni, mert fordított a lábkiosztása. 2-300 FT az egész

Link to post
Share on other sites
Van a műszeregység mögött egy fesztstab IC (fekete, fém rögzítőfüllel, 3 lábú), na valószínűleg az a ludas. A kimenetén (a vezetetékelésből ki lehet sakkozni) fix 12V kell hogy legyen. Sztem bármelyik elektronikai üzletben lehet venni. Ha nincs akkor 7812-vel lehet helyettesíteni, de azt fejjel lefelé kell beszerelni, mert fordított a lábkiosztása. 2-300 FT az egész
Na kössz akkor utána nézek! Bár én valami kondiról olvastam :?
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.