Jump to content

Recommended Posts

Sziasztok érdeklődnék hogy van e valaki akinek turbos benzines verdája van,lenne 1-2 érdekesség itt. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok Hozzátok,hogy nekem van egy 2001-es 1,4-es 90 lóerős 16 szelepes,gyári sport C corsám és most szeretnem gázüzeművé átalakíttatni,de ahhoz tudnom kéne,hogy ez a típus központi injektoros vagy hengerenkénti injektoros befecskendezésű???

Segítségeteket előre is köszönöm!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hengerenkénti.

Neked a motorkódod ha minden igaz Z14XE (forgalmiban a motorszám rovatnál ellenőrizheted), amiből az 5. karakter (az E betű) a hengerenkénti befecskendezésre (="einzeleinspritzung") utal. Ha központi injektoros lenne, akkor ott Z betű lenne (="zentraleinspritzung"), de ilyen motor nem is volt C Corsához.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hengerenkénti. Neked a motorkódod ha minden igaz Z14XE (forgalmiban a motorszám rovatnál ellenőrizheted), amiből az 5. karakter (az E betű) a hengerenkénti befecskendezésre (="einzeleinspritzung") utal. Ha központi injektoros lenne, akkor ott Z betű lenne (="zentraleinspritzung"), de ilyen motor nem is volt C Corsához.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Van egy 2001-es C Corsám 1,4-es 16 szelepes sport változat és olyan problémám merült fel már egy ideje,hogy hirtelen-erőteljes fékezéskor leáll az autó és csak nagyon nehezen-vagy egyáltalán nem is indul!Volt,hogy elmentem vele 300km-t nyugisan szinte csak motorféket használva és semmi baja,de,ha felgyorsulok mondjuk 80km/órára és csontra lefékezek,akkor leáll a motor!!!Amíg nyomom a gázt semmi baj,de,ha hirtelen magas fordulatszámról alapjáratra kell visszaállnia azt már nem bírja és megfullad!!!Voltam már 3 szerelőnél volt már számítógépes hibalekérdezésen,de minden hiába semmi hibát nem találtak és a számítógép is mindent rendben talált:(:(:(!!!

Légyszíves,ha valaki találkozott már ilyennel,segítsen!!!

S.O.S!!!

Előre is köszönöm a segítséget!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

esetleg egy üzemanyag nyomást kellene nézni...

meg feszültséget hogy tölt-e rendesen a generátor ...

más ötletem nincs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kedves Segítőkész Emberek!

Egy Vauxhall C 1.2 Corsám van gondolom ugyan az , mintha Opel lenne... A problémám vele, hogy már többször felvillant a kézifék kijelző pedig nincs behúzva, ma pedig autópályán 100-120 km/ó sebességnél megtette ugyan ezt de a fordulatszámmérő és a km óra közben föl-le járt nullától kakadásig kb fél percen keresztül. Közben a motor járt illetve éppen gyorsítottam. Gondolom ez vmi hibaüzenet. Ismeri valaki? Mi lehet a hiba?Köszönöm előre is a segítséget!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kedves Segítőkész Emberek!

Egy Vauxhall C 1.2 Corsám van gondolom ugyan az , mintha Opel lenne... A problémám vele, hogy már többször felvillant a kézifék kijelző pedig nincs behúzva, ma pedig autópályán 100-120 km/ó sebességnél megtette ugyan ezt de a fordulatszámmérő és a km óra közben föl-le járt nullától kakadásig kb fél percen keresztül. Közben a motor járt illetve éppen gyorsítottam. Gondolom ez vmi hibaüzenet. Ismeri valaki? Mi lehet a hiba?Köszönöm előre is a segítséget!

nézd meg a fékolajszíntett

Share this post


Link to post
Share on other sites

nézd meg a fékolajszíntett

Fékolaj szint max.-on van, szerencsére, vagy sajnos...

Volt alkalmam újra megcsodálni ezt a jelenséget amikor autópályán elkezdenek a mutatók fel le ugrálni... Most egy kcsit jobban megfigyeltem. A sebességmérő, fordulatszám méró a víz és az benzin mutató is leesik a fézifék lámpa ég. Az írányjelző nem működik ha ez a jelenség éppen folyamatban van... Nekem lövésem sincs mi lehet. Van valakinek ötlete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fékolaj szint max.-on van, szerencsére, vagy sajnos...

Volt alkalmam újra megcsodálni ezt a jelenséget amikor autópályán elkezdenek a mutatók fel le ugrálni... Most egy kcsit jobban megfigyeltem. A sebességmérő, fordulatszám méró a víz és az benzin mutató is leesik a fézifék lámpa ég. Az írányjelző nem működik ha ez a jelenség éppen folyamatban van... Nekem lövésem sincs mi lehet. Van valakinek ötlete?

valami kontakt hiba lesz ... csak hol :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

valami kontakt hiba lesz ... csak hol :)

Esetleg a fékolajszint érzékelőjénél? Csatlakozó kontakt spray páros egy próbát megér szerintem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esetleg a fékolajszint érzékelőjénél? Csatlakozó kontakt spray páros egy próbát megér szerintem.

de minden műszer libeg neki

Share this post


Link to post
Share on other sites

de minden műszer libeg neki

Csak azért gondoltam hátha befolyásolja, de csak a levegőbe beszélek ám B korzás létemre :D C-t csak pár hónapig vezettem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Csak azért gondoltam hátha befolyásolja, de csak a levegőbe beszélek ám B korzás létemre :D C-t csak pár hónapig vezettem :P

valakinek volt már ez a hiba....

ott talán az óra csatija szarakodott.. talán... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

valakinek volt már ez a hiba....

ott talán az óra csatija szarakodott.. talán... :)

Meglehet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egy vezmű lánc csattanás esetén milyen összeggel lehet számolni 1,3 cdti esetén? kb 3e-res fordulaton pattant el...

Ha netán hasfájós összeg lenne, érdemes bontott motort bedobni helyére? Esetleg egy 1.7 cdti-t?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egy vezmű lánc csattanás esetén milyen összeggel lehet számolni 1,3 cdti esetén? kb 3e-res fordulaton pattant el...

Ha netán hasfájós összeg lenne, érdemes bontott motort bedobni helyére? Esetleg egy 1.7 cdti-t?

biztos hogy 6 számjegyű összeg lesz :(

valszeg az első szám nem 1 es lesz

csak abból indulok ki hogy a z14xep-nél ami láncos ,egy vezérlés csere kb 100e

nálad gondolom hengerfej javítás is lesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

biztos hogy 6 számjegyű összeg lesz :(

valszeg az első szám nem 1 es lesz

csak abból indulok ki hogy a z14xep-nél ami láncos ,egy vezérlés csere kb 100e

nálad gondolom hengerfej javítás is lesz

Én is erre számítottam. Szerencsére jó helyre vittem (itteni kolléga), olcsóbb lesz a javítás mint amúgy lehetne, legalábbis reméljük :)

Nem örülök ennek, mert ez már nem hozza vissza az árát. A turbó és nagynyomású szivattyú csere még csak-csak dob az árán de ez már nem fog. Lassan teljesen új lesz a kocsi... :/

Mennyibe kerül egy bontott 1.7 cdti motor? És mennyire kompatibilis az 1.3-as elemeivel? (váltó, ü.a. szivattyú, turbó stb..) Kérdem ezt azért, mert ha már sokat kell rá költeni, legalább valami haszna legyen, mert ez az 1.3-as elég vérszegény sajnos :(

Igazából az egész kocsiban egy dolog nem tetszik, az alul méretezett motor (főleg, hogy egy benyás 2l-es vectra b-ből szálltam át...) A hely, a kilátás és a többi nagyon tetszik, a külseje sem rossz (bár ez sem egy vectra..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

üdv! a 1.0-ás 2003 as opel corsa c p1405-ös hibát dobja valami kipufogógáz visszavezetést ír a diag! mit tudok ezzel tennI?

előre is köszönöm a segítséget

Share this post


Link to post
Share on other sites

üdv! a 1.0-ás 2003 as opel corsa c p1405-ös hibát dobja valami kipufogógáz visszavezetést ír a diag! mit tudok ezzel tennI?

előre is köszönöm a segítséget

Kipufogógáz visszavezetést az EGR (németeknél AGR) szelep végzi, valószínűleg egy takarítás megoldja a problémát.

Egy ilyen kis szerkentyűt kell keresned:

0_1329316908_255.jpg

De vigyázz a leszedéssel, mert ez bent van a vízkörben, tehát leszedés előtt le kell engedned a hűtővizedet. Ilyenkor pedig már illik tömítést cserélni, esetleg megpróbálkozni a lefalazásával, így kicsit javítasz a motoron, bár csodákat nem művel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites


Kipufogógáz visszavezetést az EGR (németeknél AGR) szelep végzi, valószínűleg egy takarítás megoldja a problémát.

Egy ilyen kis szerkentyűt kell keresned:

http://www.bondauto.hu/arukep/0_1329316908_255.jpg

De vigyázz a leszedéssel, mert ez bent van a vízkörben, tehát leszedés előtt le kell engedned a hűtővizedet. Ilyenkor pedig már illik tömítést cserélni, esetleg megpróbálkozni a lefalazásával, így kicsit javítasz a motoron, bár csodákat nem művel.


nagyon köszönöm a segítséget! :) Edited by mackosajt
Képpel nem idézünk!! Idézéskor törekedjetek az IMG-s részt törölni az idézett részből. Köszi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.