Jump to content
OPEL FÓRUM
Sign in to follow this  
ravenlord

X20XEV - mi a probléma vele (ha egyáltalán van)?

Recommended Posts

Sziasztok,

Egy-két helyről már hallottam, hogy állitólag valami konstrukciós hiba van ezzel a motortipussal, de nem tudtam eldönteni, hogy ezek egyedi esetek, vagy általánosak.

Ha valaki tud valami infóval szolgálni a fenti témában, megköszönném...
(lehet, hogy ilyet veszek...)

pl. uhuhu mester...

Üdv:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"pl. uhuhu mester... "

dehogy vagyok mester...... én is csak a buszról látom az autókat :)

Semmi baj velük.

kivéve:

alapjárati motor elszennyeződik

kipufogo csonk kifuj

vezérmütengely jeladót legalább 1X cserélni kell.

amugy szerintem a leghasználhatóbb motor.....

az enyém is az X20XEV motor elődje.... :)

amugy tényleg jó.

amugy te mit hallottál???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallani rosszmájú véleményeket, miszerint az EcoTec csodák az átlagosnál

jobban szeretik az olajat, valami konstrukciós megoldásból adódóan.

Ennek van alapja, mester ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallani rosszmájú véleményeket, miszerint az EcoTec csodák az átlagosnál

jobban szeretik az olajat, valami konstrukciós megoldásból adódóan.

Ennek van alapja, mester ? :)

:shock: milyen mester?

Az ECOTEC motorok jobban szeretik az olajat mint a sima 8 szelepes autók. De ez azért van, mert ezek ugymond laza illesztésü motorok, pörgősek, és elégetik az olajat.

DE az enyém pl. egy grammot SEM fogyaszt. pedig ecotec.

szerintem használat függő, bár a CÉGES aSTRA g ami 170,000km -t futott, egy grammot sem fogyaszt pedig ecotec. és netudjátokmeg mitkap egésznap.

na ennyi.

általában az X16XEL motor szereti csócsálni az olajat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"pl. uhuhu mester... "

dehogy vagyok mester...... én is csak a buszról látom az autókat :)

Semmi baj velük.

kivéve:

alapjárati motor elszennyeződik

kipufogo csonk kifuj

vezérmütengely jeladót legalább 1X cserélni kell.

amugy szerintem a leghasználhatóbb motor.....

az enyém is az X20XEV motor elődje.... :)

amugy tényleg jó.

amugy te mit hallottál???

Az olajfogyasztás az egyik, a másikat pedig az indexen olvastam a Calibra fórumban - amit letiltottak a munkahelyemről, igy nem tudok hozzáférni, és idézni sem tudom. Éppen azért kérdeztem meg, mert nem emlékeztem rá. Egyébként ma nézek meg egy Ecotec-es Calibrát, ez adja a kérdésem aktualitását.

Udv:

Share this post


Link to post
Share on other sites
az indexen olvastam a Calibra fórumban -

Régi szép idők:))

X20XEV Jó kis moci az! Bárkinek ajánlom. Szeritnem a C20XE Calik 90%-át lenyomod vele... Ugyanis azok sem tudnak 130LE többet szegénykék...

X20XEV rulz. Már csak a korát tekintve is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szeritnem a C20XE Calik 90%-át lenyomod vele... Ugyanis azok sem tudnak 130LE többet szegénykék...

Az új hengerfejjel és a felújított blokkal akármelyik Ecoteces Calival

szívesen nyomok egyet kövéret ! 8) Nálam meglesz a 150 PS ! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AZTÁN MEG JÓL UGYJÁRSZ MINT A KÉKVECTRÁS VOLT KLUBTAGUNK, akit mindenki lenyomott.

fogsztemégsírni :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe:)) Gondoltam , hogy a "Helyi" C20XE tulajok beszóóónak:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Már alig várom, hogy kész legyen, állati kíváncsi vagyok a változásra!

Hemi, nem áll jól a szénád ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Már alig várom, hogy kész legyen, állati kíváncsi vagyok a változásra!

Hemi, nem áll jól a szénád ! :)

MOST A MOTORT IS MEGGENERÁLOZOD? vagy csak hengerfej javitás lezs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igen, blokk generál is lesz.

Nem akarom később újra bontani a motort, inkább most egy füst alatt.

Neked mi a véleményed a Vectra B műszerfal Calibrába építéséről ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem egy Astrában ketyeg az X20XEV motor.

Két év használat után a vezérműtengely jeladója elkezdett bizonytalankodni és meleg motornál világított a diagnosztika lámpája.

Valami bibi még van a motorral, mert hirtelen gázadásnál bizonytalankodik mielőtt elkezd húzni.

Nincs valakinek nyomaték és teljesítmény görbéje ehhez a motorhoz?

A Interneten nem találtam használhatót, csak egy elnagyolt grafikont.

e-mail: maverick@vodafone.hu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szervusztok!

Kérdésem lenne. Szerintetek mennyit ér egy normál állapotú 170.000 km-t futott X20XEV moci váltóval, kábelköteggel, computerrel?

Hűtő, vízpumpa, generátor, öníndító nincs?

Saccra 200E körül de lehet hülyeséget beszélek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hűtő, vízpumpa, generátor, öníndító nincs?

Saccra 200E körül de lehet hülyeséget beszélek.

Dede, van az is! :rolleyes: OK. Én 150-re gondoltam papír nélkül, papírral 180.000. Majd lehet tudok egy eladót nemsokára. :blink:

Köszi

Edited by DragonK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Csak nem ??? :rolleyes:

Ha csak motort tud eladót, azzal nem sokra megy, jelen állás szerint ugyanis nincs mibe belerakja, amennyire én tudom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.