Jump to content
OPEL FÓRUM

Opel Kadett C


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

:) kétajtós, kétszínű :)

szeirntem a motorjával nem lesz problémád... lehet 1x át kell nézetni... de jolesz

Szia. Én láttam közelről és ismerem a kicsikét. Szerintem is jó válasz lesz,ha meg tudsz vele egyezni. Szép élményeid lesznek vele, Nekünk 1980 ban egy null kilométeres hez volt szerencsénk. Szalon

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Nem semmi, grat a vállalkozáshoz!

Szerintem a legjobban a "Veterán Opelek" topikban találsz pár embert, aki tud vmit segíteni.

De egy ötletem van nekem is: Csináld meg iszonyat királyra a verdádat! :D

Üdv

+: www.opelkadettc.net

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hello kollégák!

Megvalósítottuk a "Best of Rüsselsheim"-ot: C Kadett kasztni, Omega motor, Rekord váltó. Ha érdekel valakit, bővebben kifejtem!

Itt jegyzem meg: kéne erősen egy régi Diesel Rekord váltó /a nagyricnis/. Ha van valakinek, szóljon!

H.

Link to post
Share on other sites
Hello kollégák!

Megvalósítottuk a "Best of Rüsselsheim"-ot: C Kadett kasztni, Omega motor, Rekord váltó. Ha érdekel valakit, bővebben kifejtem!

Itt jegyzem meg: kéne erősen egy régi Diesel Rekord váltó /a nagyricnis/. Ha van valakinek, szóljon!

H.

Mellik Omega motor? Persze hogy érdekel, küldjed az infót bőséggel! Kép is jöhet!

Link to post
Share on other sites

Hello újra!

Tehát: az úgy volt... jó, nem vagyok a saját nagyapám, így nem nyújtom, csak röviden: adott az én kicsikém, egy 1977-es Kadett C, kétajtós limo, alapból 1200-es mocival. Megesett az az eset, hogy kicsit széthajtottam a mociját + váltót, mindkettő cserés lett. De hamár cserélni kell, felébredt bennünk a Mekk Mester, hirtelen felindulásból akciós vételként újítottunk egy Caravan A Omegát, szigorúan bontásra. Cimbivel kiagyaltuk a frankót, hogy ha törik, ha szakad, belegányoljuk az Omega 2000-res mociját. Tört is, meg szakadt is, de kb. egy éves /!/ melóval belepasszíroztuk. A sztorit később bepötyögöm, most lusta vagyok. Folyt. köv.!

Ps.: Hogy lehet ide képet beszúrni?

Link to post
Share on other sites
Ps.: Hogy lehet ide képet beszúrni?

Amikor írod a hozzászólást, klikk az Img gombra, aztán beírod a kép URL-jét, és megint klikk az Img gombra. Ha nagyon nem megy, akkor küldd el mélykéknek a kepoptimalizalas@freemail.hu -ra, és majd ő felteszi. Várjuk a storyt és a képeket.

Link to post
Share on other sites

Szevasztok!

Képeket később teszek be, mert most nincs időm pöcsölni vele, inkább folytatom a sztorit.

Tehát, adott volt egy C Kadett kasztni, meg egy Omega motor, ezeket kellett valahogy összehozni. Első probléma, hogy a gyári felfüggesztési pontra csak úgy fér fel, ha a stabrudat lejjebbtesszük, mert különben az olajszűrő nem fér el. Vágtunk zártszelvényes vasból két "téglatestet", ezeket felheggesztettük a kasztnira, majd ott rögzítettek a stabrudat. Köv. gond: az Omega váltó helyből felejtős, abszolút nem fér el, így egy diesel Rekord váltóra esett a választás, rámegy a motorra, nyelestengely stimmel, auto alá befér. Igen ám, de az Omega lend. kereke túl vastag, így egy 1.8-as GSI E Kadett lendkereke került fel. Motor-váltó összejön, így már beférne, de... a karter sehogyan sem stimmelt, nem fért el a bölcsőtől, semmi Opelé sem, pedig Öregnek /a legendás Opel Rudi bácsival csináltuk, a Komárom-Esztregom megyeieknek biztos ismerős/ minden van. Sebaj, karter megvár méretre, megheggeszt, így már beférne a motor-váltó egység, de nem. A gyári C Kadett váltófelfüggesztőbakok útban vannak, vissza az egész. Levág a gyári rögzítés, agyalás, hogyan rögzítsük a váltót. Hosszas gondolkodás után megszületett a megoldás. Ezzel folytatom legközelebb!

H.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Keresek C Kadett ajtókárpitokat és üléseket (első, hátsó). Lehet kopott, de színben passzoljanak és ne legyen hangszóróhely kivágva az ajtókban. Nem Recaro kell, hanem sima ülés. Tud esetleg valaki segíteni?

Link to post
Share on other sites

D Kadetté belemegy? Mert nekem figyuz a pincében 2 első D ülés, egész jó állapotban. Ha másnem, leszeded az üléstartó konzolt róla, és ráhegeszted a sajátodat. Világos drap színű kárpit, sok D Kadettban van ilyen. 1000/darabért megkapod :lol:

Link to post
Share on other sites

Köszi az ajánlatot, de nekem igazából ajtó és oldalkárpittal együtt kellene első és hátsó ülés is. Az autó egyébként készen van, műszakilag vizsgára fel lett készítve, de belső tér nélkül nem igazán lehet levizsgáztatni.

Pedig idén nyáron már jó lenne menni a CQP-val.

Link to post
Share on other sites

helo

Walter Röhrl´s KADETT GT/E 16V 1977

3-4 kép herr Röhrl autójáról.

Mit látok én a képeken?

rali autóhoz képest elég hosszú a váltókar, az autó valszeg gyárifelkészítésű mivel GG, azaz Rüsszelsheim-i rendszámot kapott, herr Walter nem valami nagydarab, ha a szakállas muksó mellet Ő az, durván szélesek a gumik és a felnik, nincs leültetve (de terepre minek is), hátul kicsit porol, az ülések biztos kényelmesek is, jobb ajtókárpit tele van ragasztva papírokkal (mi lehet ráírva?), a fejtámlák állásából itélve valszeg használtak sisakot, van benn ketrec, van egy csomó kapcsolgatható kapcsoló és rádió, a szelepfedélen van hangszigetelő gumi, nincs benn toronymerevítő, a krómlökhárító súlyát nem spórolták el.

és ami az érdekes: a 16V motor, amit szériában csak a 400-as sorozat kapott meg vagy jó két évvel később. Tehát már 77-ben létezett és használták....

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.