Jump to content

Astra555

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.713
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    15

Astra555 last won the day on Július 15 2016

Astra555 had the most liked content!

Hírnév

234 Segítőkész

Astra555 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1979-03-30

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra H Caravan
  • Város
    Demjén

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

3.289 profile views
  1. Elektronikák, elektromos kérdések

    Ki kell tapasztalni, volt hogy én is olyan szögből nyomtam meg, hogy az irányjelzőt kapcsoltam be helyette.
  2. Elektronikák, elektromos kérdések

    Hogyne reagálna. Városban, ha nincs forgalom, beállítom 50-re és azzal megyek végig. 30- vagy 40 km/h felett az első fékpedál lenyomás után be kell kapcsolnia. Ne bármelyik gombot nyomd meg, hanem azt a végét amelyik domború, azzal kapcsolod be az adott sebességnél, illetve, ha bekapcsoltad, azzal emeled a sebességet felfelé.
  3. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Ha csak elektromost gyártanak majd, akkor valószínű a mostani Insignia lesz az utolsó előtti Opelem. Hogy jót tesz-e neki, azt azért az elbocsátott, vagy kényszernyugdíjazott melósok valószínűleg másképpen fogják látni, mint az újautó vásárlók. A képlet általában egyszerű. A belepumpált pénzt minél gyorsabban ki kell szivattyúzni, aztán majd kiderül mihez kezdenek vele. Az biztos, hogy nem az Opel lesz az első számú kedvenc a konszernnél. Csak aztán nehogy belefussanak egy Skodás pofonba, mint anno a VW.
  4. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Arról van szó. Ha érdekel írj rám üzenetben és megbeszéljük.
  5. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Szia! Az enyém éppen eladósorban van, bár nem tudom milyen árkategóriában nézelődsz. Bár nem 150, csak 120 LE, automata, így nincs macera a lendkerékkel, DPF már nincs benne. Olyan szívósor sincs, ami a 150 lovasban megszívathat. Egy éves generátor van benne, CIM javítva , májusban szélvédőt cseréltem kavics miatt, júniusban kapott egy lökhárító fényezést, meg egy új klímahűtőt (vétlen voltam egy koccanásban). A hátsó fékeket kompletten tavaly cseréltem márkaszervizben (Brembo), a vezérlés meg 240 ezer km vagy 12 évnél esedékes (most 177 ezer van benne és 10,5 éves). Számlás alváz-üregvédelmet kapott januárban, váltóban olajcsere volt 2 éve kb. 140 ezernél. Az AF 40-es automataváltó 450 Nm-ig bírja, a motor 280-at tud. Az M32 320-ig, és a 150 lovas motor annyit le is ad. Műszaki 2019. októberig van, és most volt olajcserén is a műszakival együtt. Ja, és kombi.
  6. Fék, futómű, kormánymű

    Azt írtad, hogy cseréltél féktárcsákat. Az újakat kellett szabályozni?
  7. Elektronikák, elektromos kérdések

    Nekem is volt vagy 2 év a két hibajelenség között. Aztán a végén már egy nap 2x is megajándékozott vele. Utána jött a tisztítás, azóta semmi, van már vagy 2 éve.
  8. Általános műszaki problémák! - Astra H

    A fék alkalmasságának műszaki vizsgálatánál, amely jogszabályban szerepel, nincs olyan, hogy fékbetét mérés. Fékhatás mérés van görgős padon. Szemrevételezéssel ellenőrizhetik, de szétszedni egyik műszaki vizsgán sem fogják, főleg, ha a gép szerint megfelelő a fékhatás mindegyik tengelyen. Ha meg nem megfelelő a fékhatás, az autó megbukik, akkor is felesleges méregetni, majd az üzembentartó gondoskodik róla, hogy megfelelő állapotban legyen a következő alkalommal. Ha meg a gyártóról beszélünk, akkor ugye a kopásjelző nem véletlenül van a betéteken. Vagyis addig, amíg nem ér bele a tárcsába, biztosan megfelelő, sőt, ha beleér, az is csak max. egy figyelmeztetés, hogy lassan cserélni kell.
  9. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Én ilyet nem nagyon találtam az adott rendeletben. Ahhoz, hogy megmérje, le kellene szedni a kereket, ilyennel még nem találkoztam, pedig párszor már vizsgáztattam az elmúlt 15 évben. Ránézéssel meg nem tudja mm pontosan megmondani, hogy jó vagy sem, még, ha volna jogszabályilag előírt vastagság is. A fékek ellenőrzésére a fékpadot írják elő, meg a szemrevételezést.
  10. Általános műszaki problémák! - Astra H

    A műszakin a fékhatást mérik, így nem hiszem, hogy a betét vastagsága annyira számítana ebben.
  11. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Első tárcsa és betét volt a 308 mm-es Bermboból 36 ezer, 3 éve kedvezménnyel. A hátsót tavaly november környékén cseréltettem, szintén Bermbo. 20 ezer volt a szett, és kb. ugyanennyi a szerelés és fékhatás mérés márkaszervizben. (Érdemes esetleg kezelt felületű tárcsát venni, az nem fog olyan csúnyán berozsdásodni.)
  12. Optikai Tuning

    Szerintem keresel egy esztergályost, aztán röhögve csinál egy közdarabot pár sörért.
  13. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Vagy hasonlók..... És még mennyi van, amit benyelnek az emberek. Itt is sokat számított a határozottság, meg a felügyeleti szervek.... http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/05/az_1_millios_rejtett_hiba_amit_letagadott_a_kereskedo/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
  14. Elektronikák, elektromos kérdések

    Szia. Előbb töröld a hibakódokat, van itt minden. Ami aztán visszajön, azzal kellene foglalkozni. Vannak pillanatnyi elmezavarból adódó hibakódok, de azok nem lényegesek. Elég, ha korábban szerelésnél széthúztak pár csatlakozót, aztán meg is jegyzi a rendszer egy időre.
  15. Mindenképpen legyen rendben az autó. Padra azért is érdemes rátenni, mert láthatod az alapállapotot. Hiába érzed, hogy rendben van, ha mégis hiányzik pár LE.
×