Jump to content

Astra555

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.795
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    17

Astra555 last won the day on Január 22

Astra555 had the most liked content!

Hírnév

238 Segítőkész

Astra555 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1979-03-30

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H Caravan
  • Város
    Demjén

Legutóbbi látogatók

3.502 profile views
  1. Astra555

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Az olajnyomás lámpa pirosan világít. A szintjelző, meg citromsárgán. Most akkor melyikről van szó? Az olajteknőben nem a szintjelző van? Az olajnyomás jeladó el szokott fáradni, szivárogni is szokott ott az olaj kezdetnek. Egyik ismerősömnek az 1.4-es D Corsán menet közben ömlött ki az olaj a jeladónál. A másik valószínű, hogy CIM probléma lesz. A kormány mögötti modul forrasztásai szoktak elfáradni. Újra kell forrasztani, és valószínűleg egy ideig bírni fogja. Más jelenséget nem produkál? Mondjuk duda megnyomására hangosodik a rádió?
  2. Astra555

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Helló! Attól függ mi a pénzügyi keret és mi a használati mód. Ha haladni szeretnél vele, akkor a 140 lovas 1.8-as. Ha haladni is akarsz, de a fogyasztás is számít, akkor 1.9-es 101-120-vagy a 150 lovas. Ebből az első kettő gyakorlatilag ugyanaz, csak a motorvezérlés más. A 150 lovas 16 szelepes, picivel több hibalehetőséggel. Van még az 1.7-ből 101-110-125 lovas, azok is megbízhatóak, de azokkal nem volt saját tapasztalatom. Azért az 1.4-1.6 között is van érezhető különbség 90 vs.115 LE illetve 125-155 Nm. Legalábbis 1.6-ból én az XER-t választanám. Sajnos már a használtautó piacon is kifutó darabok a jó H Astrák, így azért nagyon oda kell figyelni, hogy jót vegyél.
  3. Astra555

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Szia. Ha tetőre szeretnéd, akkor oda elsőként kellene 2 db. kereszttartó, aztán maga a bringatartó. Az úgy elég drága, ha mondjuk nem szállítanál máskor más cuccot a tetőn. Létezik a hátsó ajtóra felrakható bringaszállító. Az ajtó felső részére akad be, illetve a lökhárítón támaszkodik fel. Én pár éve béreltem ilyet Thule-ból pár napra. Három bringát vittem le vele Siófokra Budapestről, meg aztán vissza. Először féltem, hogy nem annyira stabil, de röhögve bírta a 100-110-es tempót a cucc. Vannak más márkák is, amik olcsóbbak, ez ugye a hordozók Mercedese. Annyi, hogy a kombi miatt a rendszám nem fog látszani, az meg ugye szabálysértés, így azt valahogy meg kell oldanod, hogy látható legyen. A másik, hogy ilyenkor a csomagtartót nem tudod felnyitni, így figyelni kell a pakolásra, ha sok cuccot viszel és út közben kell valami, vagy mondjuk szopóroller is lehet, ha pl. defektet kapsz.
  4. Astra555

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Köszi. Ez sem olcsó móka.
  5. Astra555

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Mennyibe fájt ez a móka? Csak érdeklődésképpen, mivel automata párti vagyok.
  6. Astra555

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Illetve, ha lehet, nem kell teljesen kinyitni az ajtót, úgy nem fog megfeszülni.
  7. Astra555

    Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Szia! Amikor szétszeded, akkor fogod látni, javítható, vagy sem. Kell hozzá szerezni egy korlátozó elektronikát (van aki készít ilyet), ami a motor működési idejét lekorlátozza. Ugyanis a lapát sokkal gyorsabban áll be a nyitási, vagy zárási pozícióba, mint amennyi idő a motor működési ideje, így tovább erőlteti és az idő múlásával szépen eltörik.
  8. Astra555

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/search.aspx?lang=eng&search=eedbf13b1d75e102f520f4093b6303c5
  9. Astra555

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Szia! Hogy konkrétan lehet-e venni magát csak a tükörlapot, vagy csak a mögötte lévő műanyag lappal létezik, azt nem tudom. Ha lehet, akkor egyszerű dolgod van, simán vagy kétoldalú ragasztóval, vagy valami erősebb folyékony ragasztóval beragasztod (utóbbi azért jobb megoldás, mert hamarabb átmelegszik). Ha ilyet nem lehet magában kapni, akkor itt van ez a kis videó, elég egyértelmű, de inkább meleg helyen állj neki, nehogy repedjen a műanyag.
  10. Astra555

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Cseréltesd ki az izzítógyertyát és nagy eséllyel megoldódik. Ha 1.7-ről van szó, olyan szerelőhöz vidd, aki ha véletlenül eltöri a gyertyát, utána ki is tudja venni.
  11. Nekem sem volt. Mégis 5 évesen, 80 ezer km után diódasort kellett cserélni. Aztán 5 évvel később azt láttam, hogy néha, de egyre gyakrabban hisztizik, így egy hosszabb út előtt lecseréltem egy újra.
  12. Astra555

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szia! A Z19DTH 150 lovas 16 szelepes. Ha 120 lovasod van, akkor az vagy 8 vagy 16 szelepes, Z19DT, vagy Z19DTJ kóddal. Nem lesz mindegy, ha esetleg alkatrészt rendelsz, bár a szenzoron valószínűleg rajta lesz a cikkszám. Első körben azért javasolnék egy EGR és MAP szenzor tisztítást (nem árt azért ránézni használattól függően 1-2 évente, nagyjából fél óra alatt meg lehet csinálni). Ha utána is jön a hiba, akkor próbáld meg cseredarabbal, bár egy új szenzor 6-22 ezer Ft körül van, de lehet, hogy bontóban kapsz olcsóbban is, vagy, ha van másik ilyen autó, akkor ki kell próbálni annak a szenzorával. Egy kis segítség:
  13. Astra555

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Nem normális. Én egyszer jártam így, egyik indítást követően jelzett a lámpa, majd kb. 15 km után amikor megálltam vele, akkor már nem is tudtam beindítani. A fentiek alapján én is javaslom a generátor teljesítményének mérését, illetve valóban az akkusarunál a kábelezés elég gyatra minőségű egyes esetekben. Ha rajta van a multiméter és a saruknál a kábel mozgatásával növekszik a feszültség, akkor a sarut sem árt megtisztítani, rosszabb esetben cserélni, és cserekor szakszerűen forrasztani. Ha méréskor a feszültség a megadott tartományban (13,5-14,2-14,4 V) van, akkor nem kell világítania a lámpának, azt viszont nem tudom, hogy milyen feszültségesésnél és mennyi idő után kell jeleznie, hiszen ha pl. rákapcsolod az összes fogyasztót és megtekered az elektromos rásegítéssel dolgozó kormányt, akkor 1-2 másodpercig bőven 12 V alá esik. Kérdés, az is, hogy a generátor milyen feszültségtartományban működik. A helyedben még azért beméretném az akkut is, hátha az (is) szórakozik.Egy rossz akksi meg lehet, hogy ki tudja nyírni a generátort.
  14. Astra555

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Csak regeneráláskor.:-) Egyébként én soha semmi füstöt nem észleltem nélküle, sőt, műszakin is bőven a dpf-es határérték alatt volt a füstölés. DPF esetén 0,50 a max., nálam 0,37 körül volt minden méréskor a K érték.
  15. Astra555

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Egyáltalán nem ilyen, ha minden rendben van vele. A srác lemaradt a füstcsavar tekert golfoknál, vagy az 1.6 szívódezsőnél. Nálam sosem füstölt, sem melegen, sem hidegen, sem első indításra, sem huszadikra. Mondjuk ez a 01000 hibakód a légtömegmérőre utal. Lehet, hogy nem ártana egy biztosan jól működő darabbal tesztelni az autót. Simán hozza hibajelenségnek, a fekete füstöt a leírásoknál. https://www.obd-codes.com/p0100
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.