Jump to content

Pityeeesz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

Pityeeesz névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Székesfehérvár
  1. Fogyasztás

    Törölve lett a hibakód, legközelebb figyelmesebb leszek és megkérdem, leírom a hibakódot!
  2. Fogyasztás

    Nem tudom sajnos mi a hibakód, nem kérdeztem meg..., de ha megint jelez a műszerfal akkor újabb vizsgálatnál feljegyzem.
  3. Fogyasztás

    Check Engine visszajelző lámpa, így talán ismerősebb! Megnézettem Tech2 műszerrel és Lambda szonda hibát jelzett, hat megérett a cserére úgy tűnik. Házilag cserélhető egyébként? 165ezer km-ert bírt ki!
  4. Fogyasztás

    Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy a műszerfalon elkezdett világítani a kipufogógáz-kibocsátás visszajelző lámpa. Én arra gondolok, hogy a motortér "elején" lévő lambda szonda hibásodhatott meg? Állítólag ezt nem árt cserélni időnkét... Köszi az ötleteket előre is!
  5. Utastér,belsőtér

    Sziasztok! Remélem jó topic-ba írom! Sedan tipusú autómnál a csomagtartót nem tudom lecsukni zárásig, gyakorlatilag csak lehajtom. Központi zár megnyomásakor tehát a csomagtartó nyitva marad. Mi adhatta meg magát és mit kell cserélnem ekkor? Köszi a gyors segítséget!
  6. Megtörtént a műtét: Gyertya és flexi cső csere után érezhetően jobban megy az autó. A régi flexi cső hogy mennyire lestrapált lett 10 év használat után, pffuuu. Szóval most öröm van a kis arcomon
  7. Igen, neked köszönhetően tudtam viszonyítani Holnap fél3-kor már kezdik kicserélni a flexit. Azt mondta a szaki egyébként, hogy még 2 hónapot adna a réginek és totál kuka lenne. Mondom akkor csere most Gyertya csere pedig már meg is történt. Mégegy kérdés lenne, ebben a Z16XER típusnál EGR szelep van vagy nincs?
  8. Hali! Érdeklődtem már két helyen is. Az egyiken 13ezerért anyag és munkadíjjal együtt megcsinálják. Másik helyen e-mailben érdeklődtem és ez a válasz: A flexi cső cserét nem tudom vállalni csak az osztható résztől az osztható részig komplett cserével. Kivágás és behegesztés nem megoldható. Gyártmánytól függően, 30-50.000.- forint anyag és munkadíj. Ide biztos nem viszem. Új gyertyák a mai nap kerülnek bele.
  9. Karosszériaápolás

    Sziasztok! Valaki vette már le a tetősínt G Astra-ról? Ha igen, leírnád a menetét vagy, hogy mire kell figyelni? Ki kellene takarítani alatta mert igencsak csak trutyis. Köszönöm a segítséget!
  10. A saját tapasztalatom, hogy nálam 120.000 km környékén, (igaz, ekkor volt 5-6 éves a járgány) volt a vezérlés csere, nyilván vízpumpával együtt. 70ezer pénzbe került munkadíjjal együtt. Szerintem a 150ezer olajcserével együtt nagyon drága, de ez az én véleményem. Olajcserét én már házilag végzem, legalább tudom, hogy mit öntök bele
  11. Először tényleg rendbe szeretném tudni az autót, gyertya csere, flexi cső legyen frankó és égészséges. Olaj csere előtt is állok, szóval ha ezek mind megvannak és még mindig lomha lesz, utána gondolkodok el jobban a chiptuningon. De köszönök minden tanácsot
  12. Én azzal is tökéletesen elégedett leszek ha a nyaraló pacik visszatérnek a motorba. Először mindenképpen az általatok javasolt dolgokat ellenőrzöm végig.
  13. Először úgyis megnézetem ezt a flexi csövet, (ha rossz akkor csere) meg gyertyákat csérelek és utána ha jól fog menni a verda akkor nincs is szükség tuningolásra. Most szeptember 4-ig várakozom, hmm, de utálom ezt.
  14. Még egy kérdés, chiptuningról mi a véleményetek? Érdemes ilyennel foglalkozni, hasznos lehet vagy csak árt a motornak? Rigotech céget néztem Szekszárdon, YouTube-on is vannak fent referencia videók.
  15. Ma nekem is elmondták személyesen, hogy a flexi csőnél max kifújás lehetséges Azt is mondták, hogy lehet tesztelni olyan formában, hogy alapjáratnál (nyilván) a kipufogó végén befogom és ha elkezd fulladozni a Motor akkor jó a flexi cső, ha viszont simán berreg tovább akkor ez a kifujás jelenség megvan. Kipufogóshoz mindenképp elviszem, csak szeptember 4-ig szabin van.
×