Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nx10521

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Százhalombatta

nx10521's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Köszönöm a segítséget! Mégegy láma kérdésem lenne, ha leveszem járó motornál az olajsapkát, iszonyat krákogó hang jön a motorból és meglehetősen hevesen fújja ki a levegőt(?). Ez normális? Elnézést az amatőr kérdésekért, teljesen fogalmatlan vagyok az autóhoz, csak próbálok odafigyelni rá. Üdv,
  2. Sziasztok, A télen kijött pár érdekesség az autóval (Z14XEP, ~118k km), megkérdezném, hátha másnak is előfordult ilyesmi. - Reggeli hidegindításnál ~ 5 fok alatt kb 10-15 másodperc múlva a motornak csak kintről hallható csattogó hangja van, ami kb fél perc elteltével elhalkul majd eltűnik. Ez így nem túl sok infó, megpróbálom majd felvenni. - Szintén hidegen ritkán előfordul, hogy beindítás után a fordulatszám 1000 és 800 között ütemesen ingadozik, ami csak a bemelegedés után múlik el. Ezt tegnap sikerült felvennem, feltöltöm amint van rá lehetőségem. - Szerintetek mitől lehet, hogy az autó zabálja az olajgombákat? (olajat nem kér mellé) Nyáron cseréltem, azóta kb 8000km-t tettem meg, de már megint csöpög. Gyári GM-et raktam bele. Találkozott esetleg ezek közül valaki valamelyikkel? Hibakód, olajfogyás nincs, az autó fogyasztása a várakozásoknak nagyjából megfelelő. Emellett nem tudom ér-e ilyet kérdezni, költözés miatt úgy néz ki mást kell keresnem, tudtok esetleg ajánlani egy jó szerelőt Budapesten? Nem kell hogy a legolcsóbb legyen, felőlem lehet szakszervíz és maszek is, csak dolgozzanak jól. Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv,
  3. Ér. Nem sokat, de hallható a különbség.
  4. Én elsőként megpróbálnám újra betanítani. Biztos van rá egyszerűbb módszer, de én levenném az akkumulátorsarut egy időre, majd újra betanítanám az ablakot. (koppig fel kell huzatni, amikor megakad rányomni még egy kicsit, majd ugyanezt lefelé)
  5. Amikor megvettem az autót, párás időben sziszegett a hosszbordás hidegen. Ezt több megtekintett autónál is tapasztaltam. A szerelőm szerint egyszerűen elöregedett a szíj, nem fontos cserélni, csak ha idegesít. Idegesített, kicseréltettem, azóta kussol. Görgőket, feszítőt, miegymást nálam nem cseréltek, csak a szíjat. Nem tudom ez mennyire segít, gondoltam megosztom. Más: A közelmúltban volt szó a Z14XEP indításkor kerregéséről és cincogásáról. Az autóban az olaj lassan csereérett lesz, (~8500km) ezzel párhuzamosan azt figyeltem meg, hogy az indításkori böfögések jelentősen megritkultak, valamint a cincogás is jóval halkabb.
  6. nx10521

    Fogyasztás

    A nyaralásról visszatérve egy fogyasztási adat: 765km / ~45l (kattanásig tankolástól lámpáig, gondolom kb ennyi). Ebből Százhalombatta - Keszthely oda-vissza főúton/mellékutakon, szó szerint seggig pakolva 5 emberrel (csomagtartó tele, kalaptartó tetőig, az utasok lába alatt/ölében is csomag ), a maradék Zalában csavargás, Keszthely helyben 2-5 emberrel. Számomra meglepően jól bírta az 1,4es a többlet terhet, rosszabbra számítottam. A szokásos tempómat tudta így is tartani, pörgetve előzni is lehetett, az útfekvése és a fékhatás viszont nem volt valami fényes.
  7. Nyomja az enyém rögtön, le is hűti gyorsan az utasteret pl napon parkolás után. Erre jó, vagy esetleg országútra.
  8. Így, bár az enyém sedan. Be se kapcsolom soha, max indulás után 1-2 percre, vagy ha az utasok igénylik.
  9. Az enyém is pont ugyan ilyen. A bátyámé még nem csinálja (~45k km, 2007-8).
  10. Köszönöm, nekifekszem valamelyik délután.
  11. A múltkori waxolásnál sikerült egy kicsit rámennem a kilincsekre, nem valami szép. Nem tudja valaki véletlenül, miképpen távolítható el róluk? Köszönöm!
  12. Sziasztok, A héten sajnos eldurrant az olajgombám. Szerencsére nem dekorálta ki nagyon a motorteret, inkább csak csöpög, azt viszont rá mindenre ami alatta/mellette van. Ilyenkor lehet valameddig halogatni a motormosást? A héten nemigen lesz erre időm, az autó viszont kéne. Köszönöm!
  13. Végre találtam egy gyűrűs órát, egy fél délután alatt be is kínlódtam. https://www.dropbox.com/s/34inneroaecvn73/2014-07-13%2020.30.33.jpg Az óraállás megmentése érdekében egyszerűen kicserélhető az órák beltartalma, talán jobb/hitelesebb így, mint "tekergetni". Szeretnék egy kartámaszt az autóba. Ezzel a "bolttal"/típussal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Az oldal nem valami bizalomgerjesztő sajnos. http://bolthely.hu/carstyler/id/02077_Armster_kartamasz_Opel_Astra_G_1998- Ha esetleg van valakinek egy fölösleges jó állapotú hasonló darabja, a használttól sem zárkózom el. Emellett valami ilyesmi belsőt szeretnék hosszabb távon. http://www.autosajandek.hu/termekek/11A9471_1224059765.jpg Ez létezett egyáltalán gyárilag? Ilyen kormányt, váltógombot még nem láttam. A középkonzolt/váltó közüli borítást szerintetek egyszerűbb/olcsóbb fóliázni mint cserélni? Köszönöm!
  14. Szia, Indításkor a zörgés nem valami ilyesmi véletlenül? https://www.youtube.com/watch?v=4GApv0wiOvA
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.