Jump to content
  • bejegyzés
    4
  • hozzászólás
    2
  • megtekintés
    20.624

Gyorsulás - 2014.03.29

Gelko

1.940 views

blog-0705825001393764064.jpg2014.03.29.-én a dragracing.hu és a MOTE közös szervezéseként megrendezzük a VI.Opel Kupa elnevezésű rendezvényünket. Biztos sokan vagytok akik még nem voltak ilyen rendezvényen és nem is akartok jönni,mert nem gyorsultok, úgy gondoljátok, hogy széria autóval nem érdemes kimenni stb. Leszögezném, hogy nem vagyok egy drag hívő :) Szeretem, megnézem, futamon még sosem indultam és nem a drag-et tartom a motorsportok királyának ( mert az a rally ugyebár :) )

De !

Aki szereti az autókat, aki szereti a benzingőzt annak mindenképpen ott a helye. Összejön egy rakás autómániás ember, közös érdeklődési körrel, a legkülönfélébb gépekkel. Az egész helynek van egy olyan atmoszférája amiért érdemes legalább egyszer ellátogatni egy ilyen rendezvényre. Nem kötelező gyorsulni, de bárki kipróbálhatja a képességeit az aszfaltcsíkon. - igen akkor is ha csak 60 lovas autód van :)

Gyertek minél többen, lesz rengeteg opel és számtalan más autó....és nem utolsó sorban nem csak gyorsulás lesz hanem drift edzés és szlalom OB is...



1 Hozzászólás


Recommended Comments

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Az ugye csak vicc volt, hogy a túl alacsony oktánszámú benzin miatt lép fel kopogásos égés, egy 95 - ös benzinre tervezett, ECU - s (tehát elektronikus gyújtásvezérlésű, kopogásérzékelővel ellátott) motornál, úgy, hogy az országban szerintem 95 - nél alacsonyabb oktánszámú benzin talán nem is kapható (tehát a minimális elvárás ezzel kapcsolatban teljesítve van)... 
    • Mivel LPG-s az autód, nem lehet hogy túl ritkán használod a benzines üzemmódot? A benzin "gyorsan" kb 2-3 hónap alatt tönkre megy, és elveszti oktánszámát is... Esetleg spurit rakhatsz a benzinbe, azzal nem ártasz neki, persze csak akkor ha utána használod is a benzines üzemmódot és nem csak addig megy míg át nem kapcsol gázra...
    • Sziasztok!! Opel Astra G gyári lámpamosó fúvókája elvileg ugyanaz és ugyanolyan mint amivel anno a B Vectrákat adták ki?  Az enyémet a Vectrán sajnos egy őz levitte...:( Köszönöm a segítséget!!
    • Próbáljuk meg ezt a vonalat. Oktánszám kapcsán annyi van, hogy bármilyen benzinnel csinálja ( értsd OMV Maxx Motion vagy MOL sima 95 egyaránt ). Annyi tesztalapom van, hogy mivel az autó LPG-s, abban a módban nem csörög, kizárólag benzinnel. Ha jól tudom az LPG "oktánszáma" jócskán 100 feletti. Vezetési stílust hagyjuk, mert 10 éve van nálam az autó és eddig nem csörgött, tavaly vettem észre nyár végén, viszont utána a téli hidegekben nem csinálja, sőt amint írtam az elmúlt napok esős és párás levegője esetén sem csörrent meg egyszer sem. Van olyan, hogy amikor meleg és szárazabb az idő (pl. ma) akkor adott fordulaton tartva folyamatosan csörög. Kokszosodás... simán el tudom képzelni, mert sok a városi használat (kb 80-85 %) emellett mondjuk havi 1 hosszútáv, de az is csak 100-110 km/h, úgyhogy kiégni lehet hogy nem tud úgy, mint ahogyan kellene. Mielőtt szerelőhöz vinném, aki vélhetően szét akarná szedni a motort a koksz miatt, van-e valami tisztítóadalék ami használ is (nem számít ha drága, de jó). Van egy ELM327 bluetooth-os kütyüm, amivel P0170-es tárolt hibakódot ír (pár hónapja ez nem volt benne, mert időnként nézem), de MIL lámpa nem gyulladt ki egyszer sem. Szintén az ELM327 alapján az előgyújtást állítgatja a fordulatszám függvényében, tehát gondolom a kopogásérzékelő az jó lehet, max a koksz berobbantja idő előtt. 5,5 fok alapjáraton az előgyújtás és nagy fordulaton 20-30 közötti értékig korrigál. Légyszi javítsatok, ha rosszul gondolkodom, csak logikázni próbálok. Szóval ha van valakinek ötlete illetve tapasztalata valamilyen koromoldó löttyről, amit esetleg érdemes lenne kipróbálni a szerelő/motorbontás kombináció előtt,, kérem ne tartsa magában. Bármilyen hozzászólást szívesen fogadok, hátha valami beugrik nekem is. A "vidd el szerelőhöz" fajta hozzászólást légyszi hagyjátok ki, mert ha nem vergődök vele zöld ágra, akkor az lesz, csak mivel ritka a jó szerelő a környéken és a legközelebbi Opel szervíz 50 km, mindez úgy hogy napi használatban van az autó, próbálom ez húzni ameddig tudom. Köszi előre is mindenkinek aki olvassa és gondolkodik rajta.
    • Nem váltóméret amúgy...de attól még jó lehet,nem tudom hogy mutat,mivel 10mm-el kisebb átméröben ahogy irod is.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.