Jump to content
  • entries
    87
  • comments
    9
  • views
    231,977


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Blog Entries

  • Images

  • Posts

    • Sziasztok,  Van egy digitklímás astra H Z14XEP-m (2004) A hibajelensége a klímának, amiben segítséget szeretnék kérni:  Teszi a dolgát a rendszer szorgosan, egészen addíg mig a gáz eléggé magas nyomású lesz benne (10-15perc). Ezután a nyomáskapcsoló lekepacsolja a kompresszort. Itt jön a csavar, többet nem hajlandó visszakapcsolni, csak amíg teljesen ki nem hűl a rendszer (jellemzően másnapra). Ha jól sejtem, ez nyomáskapcsoló probléma, vagy esetleg a gázhűtőkör elégtelensége.(Egyébként amíg tolja a hideget, addig szorogsan ki/be kapcsolgat a venti, ezért ebben nem hiszek annyira.) OP-COM a héten érkezik kínából, van valami mód arra hogy diagnosztizáljam vele a nyomáskapcsoló hibáját? Illetve, ha valóban az a ludas, cserélhető ez a gázkör megbontása nélkül? (otthon, némi műszaki érzékkel) Köszönöm hogy elolvastad!
    • Sziasztok, új vagyok az oldalon, nem rég vettem egy Opel Astra H Caravan OPC Z19DTH 150 ló modelt, vezermü csere megvolt, olajcsere megvolt.. nem régiben észre vettem hogy intenziv gázadáskor szürke imbolygó füst jelenik meg az autó háta mögött de csak addig amig tart a gázadás.. a hütő folyadék nem fogy sem az olaj, nincs elszinezödés a folyadékban, valaki ilyent tapasztalt már ?
    • Ezért szívok én most mindennel. Autóval, fürdőszoba építéssel, bármivel. És éppen ezért nem szeretnek felvenni idősebb korosztályt a munkáltatók is. Mert 20-30-40-7000 évvel ezelőtt valami úgy volt jó, ahogy, akkor most miért csinálnám másképp. Azért, mert most 2 zsák ragasztóval felfalaztunk 10 négyzetmétert ketten 2*5 óra alatt, anno meg keverték köbméterszám a habarcsot a brigádok. Nagyfater meg csak ingatta a fejét, hogy Istenem, hát ilyen nincs. Pedig van. A Lada óta meg bekerült a kocsikba 30km vezeték és lettek az illesztések 1 tizedes értékkel finomabbak. Csupán ezek miatt kell haladni a korral.
    • Nem vagyok vízvezeték szerelő, de képzeld el - értek én ahhoz is annyira, mint egy hivatásos! Sőőőt - a forrasztásos rézcsövest, és a "fittinges" hétrétegű aluminiumot is elég hamar megtanultam szerelni! (Gyárilag én csak excentert láttam - "karistolva").
    • Én régebben a teljes motorgenerált (újradugózás, hüvelyezés, hüvelypersely-hézagolás/, I-es túlméretes tám- és fekvőcsapágyak köszörültetése, majd a hozzáillő I-es túlméretes siklócsapágyazása, no meg a még többi velejáró - vezérmű-ház, olajszivattyú, hengerfej-tömítés, szelepek, stb. - ha már egyszer szét van szedve!) csináltam meg - igaz - mindezt a munkát nem egy Opelen, de! Aztán később még egy felső trapézkar csere - bontott anyagból az első futóművön (teljes kerékdőlés-utánfutás hézagos-lemezeléssel, majd az excenteres finombeállítással, függőcsapszegek hézagolása, stb. )- egy Skoda S100-asnál!  Jó, jó, nagyon tudom, az manapság egyeseknek már valójában nem is autó, ámde én mégis megcsináltam, holott NEM VAGYOK autószerelő! Nem dicsekvésnek mondom, de az első futómű a műszeres beállítás után jobb volt, mint az állítólagos gyári érték, a motor pedig - műszeres beállítása (előgyújtás, alapjárat) beállítása után, valójában úgy ment, mint egy Schaffhausen! És én egyetlen egy csavarnál sem használtam (hiszen akkoriban nem is igazán volt, talán csak a komolyabb szervizekben) semmiféle nyomaték-kulcsos csavarmeghúzás! Mégis elment nekem az az autó - még vagy jó 15 évig! Utána meg vagy 8 évig még a sógornőmék nyúzták ... mintegy második autónak (mert nekem közben megjött az új ...)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.