Jump to content
  • bejegyzés
    81
  • hozzászólás
    8
  • megtekintés
    219.799


0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Ha úgy - csak nagy általánosságában "csörög a motor" - az nem előgyújtási probléma?  <= meg egy csomó más is lehet, ellenben itt -tudtommal- nem tudsz gyújtást állítani
      - vagy MONDJUK - túl alacsony benzin-oktánszám,  <= Shell Vpower 100-nak alacsony oktánszáma lenne? 
      - vagy a menetnek nem megfelelőenválasztott sebességi fokozat - és ezzel persze motor-fordulatszám, <= ez is lehet, bár nem hinném hogy 1700--1800as fordulaton gázadásra be kellene csörögnie
      - avagy - már kissé elkokszosodtak a hengerek, vagy a dugattyútetők ... és így alaposabban "rájátszik" a komplett cucc az öngyulladásra ... <= ez is lehet, de mivel én 4 éve csak extra benzint és full szintetikus olajat használok ill EGR is le van falazva, olyan nagy lerakódásokat nem vizionálok (de a sok városi használattól lehet, ellenben ennek ellentmond hogy ha elmegyek anyósékhoz ami oda is és vissza is kb 110km, akkor néhány napig-hétig nincs jelen majd újra jelentkezik, ergo nem hinném hogy ennyi idő alatt tisztulna majd újra lerakódna)... 
    • Sziasztok! Hallott már valaki olyat, hogy 1.4 82 lovas F Astra gyűrűzés után azért eszi az olajat, mert még össze kell kopnia? Nézzek inkább másik kocsit? Üdv. Ivan
    • Sziasztok! Van egy 1999-es 1,4 16v x14xe motorkódú g astrám hidrotőke gyanúval. Rendeltem hozzá 6 db-ot kezdésnek, mivel azt hallottam, hogy csak a rosszakat kell cserélni.... Itt kezdődnek a problémák!A rendelt hidrotőke mérete 32 mm x 26,5 mm (minden oldal ezt adjamotorkód alapján),a bennlévők pedig 32mm x 26 mm-ek. Valakinek ötlet?????  
    • Ha úgy - csak nagy általánosságában "csörög a motor" - az nem előgyújtási probléma?
      - vagy MONDJUK - túl alacsony benzin-oktánszám,
      - vagy a menetnek nem megfelelőenválasztott sebességi fokozat - és ezzel persze motor-fordulatszám,
      - avagy - már kissé elkokszosodtak a hengerek, vagy a dugattyútetők ... és így alaposabban "rájátszik" a komplett cucc az öngyulladásra ...
    • Szerintem sem járható út, ha nem a csavarok fogják akkor fellazul, nem lehet fizikailag megoldani hogy az ideiglenes leszorítás pont ugyanakkora erővel és olyan egyenletesen tartsa lenyomva mint a csavarok, a kitekerés közben-utána. Szerintem ha a szimering stabilan áll a helyén a sérülés ellenére és nem reped tovább még mindíg jobb így hagyni amig nem lesz lehetőséged úgy megcsinálni ahogy az elő van írva. Azt nem tudom hogy aluminumot lehet-e hegeszteni, úgy hogy ott a helyén van esetleg ezt is körbe lehetne járni.  Nem muszáj síkolni, de csak nagyon kicsi sikbeli eltérést enged meg a könyv, és ahogy nézegettem ilyen minőségű vonalzó nagyon drága szinte a síkolás árában van. Így nincs értelme kihagyni, hacsak valakivel nem tudod biztosan ellenőriztetni hogy tuti nem vetemedett. A teljesen hosszon nem lehet 0.04milinél nagyobb az eltérés, ehhez azért mert pontos vonalzó kell hézagmérőt még tudok kölcsönkérni, de ilyen vonalzóm nincs.  De az tény hogy tudok olyanról aki síkolás és nyomatékkulcs nélkül rakta össze a régi csavarokkal, és jó lett neki, csak ugye lutri. 
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.