Jump to content
  • bejegyzés
    86
  • hozzászólás
    9
  • megtekintés
    228.625

Tájékoztatás a MOTE tagkártyához kapcsolódó lehetőségről:

forumadmin

713 views

A MOTE tagkártyához  kapcsolódó évek óta kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosító Euro Discount Clubot (EDC-t) Jáger László alapította, a közelmúltban továbbfejlesztette, valamint szabadalmaztatta rendszerét úgy, hogy jövőre már nem csak a magyar kártyatulajdonosok számára fog számtalan új lehetőséget biztosítani, hanem - már angol alapnyelven - globálisan is.

A fontosabb előnyök között lesz az is, hogy a kártyaelfogadók száma több ezerre fog nőni úgy, hogy ők az alap kedvezmények mellé már egyedi, akár 50%-os ajánlatokat is fognak tudni biztosítani számunkra. Továbbá praktikus - sokak által várt - lehetőség lesz az is, hogy az okostelefont használók egy applikációval meg tudják jeleníteni kártyájukat, valamint folyamatosan nyomon követhetik megtakarításaikat is.

László a nemzetközi rendszer működtetéséhez alapított egy USA székhelyű részvénytársaságot, amelynek tulajdonrészéből azoknak ajándékoz részvényeket, akik a szükséges szoftver fejlesztése érdekében - közösségi előfinanszírozás keretében - akár csak bruttó 60 ezer forintért vásárolnak EDC logóhasználati keretet. (Az annak segítségével lehívható - akár családi - diszkont kártyák már a karácsonyi ajándékozásokra is praktikusan felhasználhatóak.)

A rendszer üzleti terve szerint - más startup cégekhez hasonlóan - több tízszeres cégnövekedés várható. Azok ajándékba kapott részvényei, akik csak pár tízezer forintos vásárlással tudják segíteni a folyamatot vélhetően 5-szörös áron lesznek értékesíthetők, az akár több millió forinttal beszállni tudok több mint tízszeres hozamra számíthatnak már két éven belül.

A fentiekkel kapcsolatos további információk a weboldalukon a Lászlóval készült interjúban vagy közvetlenül a www.bercode.com oldalukon olvashatók.

Érdeklődés esetén további részleteket a fenti, illetve a https://www.bercode.com/dokumentumok linken lehet olvasni, vagy közvetlenül Jáger Lászlót keresni a linkben található  elérhetőségek valamelyikén.

Megjegyzés:  
A Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete, a fenti sorok tartalmáért felelősséget nem tud vállalni, a fentiekben foglaltak az EDC kártya kibocsájtó megkeresésére, informálás céljából lettek továbbítva a területre.



0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Szervó bontás ok. értem. Megpróbálom megemelni az autó elejét kibakolva, úgy könyebb lessz tekergetni a kormányt. Ezek szerint mikor véglegesre beépítem, menetrögzítőzni nem árt a csavarokat. Van elég erős akkus csavarozóm, bár a mindet vivő nagy akkut nem hoztam haza feltölteni, de van plusz 2 kisebb.  Klíma dugózás ok. Szíj bekötését fotózom, és a konzol valamint klímakompresszor-szervómotor beépítés elött új szíjat veszek, egyértelműen azzal rakom majd össze. Motortartót csak akkor, mikor már minden elő van készítve véglegesre. Úgy tervezem, hogy a beépítés minden egy nagy lélegzetvételre. Hengerfej - klíma - szervó.  Kábelek: Ezzel jó lenne tisztában lennem, mert nálam 3 típusú autóból tevődik össze. Van ugye a meglévő x16szr. Ez fog kapni egy c16se fejet, hozzá motorvezérlőtől ( szemböl bal oldal ) kábelköteget. Ez ugye intézi a befecskendezést, és a hozzá tartozó néhány dolgot. Nekem viszont x14xe a donor, amiből van motortéri kábelköteg, lámpákra, azok magasságállító motorjára,  indexekre, ködlámpára, ellentétje utastérben, az ablakemelő, elektromos ablak, kp. zárak, stb. és, hasonló finomságokra futó csatikkal. Most ha ez a köteg csatlakozása lábtérnél nem jön össze az x16szr csatijával, akkor saját magamat sz..m le, mert át pinezni biztos nem fogom tudni. Ez már nagy legó nekem. Van valami célszerszám ha a wish-en jó láttam csatik bontására, de ahoz tudás-tapasztalat is elkéne mellékesen. Másik innen és ebből fakadó kérdés, hogy ha az x14xe köteg nem jó, ( a km/h spirál melletti ) akkor ha bontom a köteget, tudom-e vajon a klíma vezetékeit külön választani, és bekötni a beépítendőbe?  Alakul a dolog látom.   
    • Sziasztok! Szerintetek iso-fix rendszert lehet utólag beépíteni G-be? Azt olvastam valahol, lehet itt a fórumon hogy az Opelnek saját szabványa volt a gyerekülés rögzítésére, már amelyik autóban volt. Viszont arról nem találtam infót hogy iso-fixet utólag lehet e bele tenni. Ha nem akkor marad a gyerekülés biztonsági övvel való bekötése. Köszi a válaszokat.
    • Jó a meglátás, hogy a lehető legkevesebb helyen bontani. Szervot a szivattyúnál a bilincset le és a tartálynál a másikat. Elvileg utána a kormányművel együtt kijön, de ha nem akar, akkor a kormányműnél kell oldani még egy csatlakozást. Kompresszor helyett inkább kormányt tekerd oda-vissza és ha kivetted könnyen össze tudod kötni újra, akkor nem folyik amíg be nem szereled a másikba. A kormánymű nem fog jönni könnyen, mert ragasztva van a 4 csavarja és ráadásul elég hosszú csavarok vannak benne, de oda-vissza hajtva engedi majd magát. Klímát ha bontod, azt dugózd le, ne kapjon sok levegőt, míg nincs újra összerakva. Még a 6PK-s szíj befűzését nézd meg, mert szerintem be kell majd fűznöd akkor, amikor rakod be a motortartó bakot a másikba, különben szedheted szét újra. A motortéri köteg teljesen más. Még ha úgy látod is ugyanazok az érzékelők is vannak (de pl. az xe-nél elektromos a tankszellőztetés is), az ecu bekötési pontjai teljesen máshogy vannak. Át lehetne pinezni , de sok a hibalehetőség. Sokkal egyszerűbb az se köteget berakni, azon jók a csatlakozási pontok is, de majd meglátod.
    • Majd nem szippantok mélyeket.  Megpróbálom minél kevesebb helyen bontani, hogy lehetőleg összerakva ne engedjen majd. Nem sok tippem van így vakon tapogatózva, majd a helyzet hozza valahogy. Szervóolajat majd valami legalsó ponton bontva megpróbálom felfogni, és lehet kis kompresszorral átnyomni hogy lehetőleg minél több kifollyon ott. Nincs véletlenül valami fotó arról hogy a műszerfalat hol fogják csavarok? Nem találtam egyértelműt a neten, és jó lenne minél kevesebb copással. Van pesrsze amit látok, és ha jól vettem ki, akkor a fém kerettel együtt jön. Vezetékek kapcsolók már kikötve, a fűtésre kell még rájönnöm azokat a kapcsolókat hogy kell bontani, de meglesz az is. 
    • Hát ezt nem tudom, a klímaközeg gáz ami ugye el fog szökni ha valahol megbontod.  Az olaj meg gondolom a kompresszornál van, de még sohasem bontottam klímát. A szervóolajat valahogy le kellene szívni a  tartályból.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.