oggy Elküldve Július6, 2016 Megoszt Elküldve Július6, 2016 1 óra, Agsika írta: Sziasztok ! Volna egy kérdésem,hogy ha tud valaki segítsen! Van egy 2002-es G Astrám 1.7 dit ,amióta a külső hőmérséklet elérte a kb.25 fokot azóta nem bír menni (gyenge) a gép.Ha a hőmérséklet 25 fok alá esik,újra éled és úgy megy,hogy le sem lehet lőni.Nagyon idegesítő és még előzésbe sem merek belekezdeni.Hibakód nincs,az OP-com sem talál problémát!!!!!! A segítséget előre is köszönöm. Üdv.:Agsika Intercooler hűtőnél, meg a turbó környékén nézd át a csöveket, nincs-e valami bilincslazulás, repedés, kifújás.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július6, 2016 Megoszt Elküldve Július6, 2016 1 órával ezelőtt, tamasp73 írta: 160e km 2éve vezérlő elektronika javítva lett a bontásba tovább nem mentem! Ma kiolvassák a hibakód9t Ha az elektronika javítva is lett, a szelep is lett az adagolón cserélve? Ha nem lehet az áztatta el megint. De majd a hibakóddal már előrébb leszünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasp73 Elküldve Július6, 2016 Megoszt Elküldve Július6, 2016 15 perce, Handbrake írta: Ha az elektronika javítva is lett, a szelep is lett az adagolón cserélve? Ha nem lehet az áztatta el megint. De majd a hibakóddal már előrébb leszünk. Nem lett a szelep cserélve! Köszi a hozzászólásokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasp73 Elküldve Július6, 2016 Megoszt Elküldve Július6, 2016 P0251 hibakód Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Július6, 2016 Megoszt Elküldve Július6, 2016 1 órával ezelőtt, tamasp73 írta: P0251 hibakód Első, p0251 hibakód - adagolóvezérlő. A jelenségek is erre mutatnak. Ha volt javítva és garis vidd vissza. Ha nem garis, akkor nem lett rendesen javítva. A másik. Mivel nincs az autóba üzemanyagszivattyú, ne várd, hogy jönni fog a gázolaj. A mennyiségszabályzó szelep ritkán megy tönkre, ha a karbantartás rendszeres. Vannak tévhitek ezzel kapcsolatban. Az áztatást az előtöltés szabályzó szelep okozza. Azt nézesd meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július7, 2016 Megoszt Elküldve Július7, 2016 10 órája, commodore írta: Első, p0251 hibakód - adagolóvezérlő. A jelenségek is erre mutatnak. Ha volt javítva és garis vidd vissza. Ha nem garis, akkor nem lett rendesen javítva. A másik. Mivel nincs az autóba üzemanyagszivattyú, ne várd, hogy jönni fog a gázolaj. A mennyiségszabályzó szelep ritkán megy tönkre, ha a karbantartás rendszeres. Vannak tévhitek ezzel kapcsolatban. Az áztatást az előtöltés szabályzó szelep okozza. Azt nézesd meg. Ha a szelep enged, akkor előtöltés szabályzó csere, + valaki általunk emlegetett elektronikajavító mestert keress fel. Az a biztos. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasp73 Elküldve Július7, 2016 Megoszt Elküldve Július7, 2016 Na megtaláltam! Köszönöm a segítséget, ma elhúztak a szerelőhöz! Remélem mielőbb űzemképes lessz! Osztom majd a hiba javítását! Link to comment Megosztás: More sharing options...
L4Fleur Elküldve Július7, 2016 Megoszt Elküldve Július7, 2016 (edited) Szép estét! Esedékes az olajcsere. Nem tennék olyan nagyon rosszat az autóval, ha a gázolaj-, olaj-, és levegőszűrő márkája eredeti Opel lesz? Tehát GM. Az olaj Eneos lenne. X20DTL Módosítva Július7, 2016 : L4Fleur Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július8, 2016 Megoszt Elküldve Július8, 2016 22 órája, L4Fleur írta: Szép estét! Esedékes az olajcsere. Nem tennék olyan nagyon rosszat az autóval, ha a gázolaj-, olaj-, és levegőszűrő márkája eredeti Opel lesz? Tehát GM. Az olaj Eneos lenne. X20DTL én mindig azt tettem bele .y 17dt-m van caraván 2001 .5w30 GM oil.nekem nem eszik egy gramot sem belöle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasp73 Elküldve Július9, 2016 Megoszt Elküldve Július9, 2016 Reggel oda húztak, estére kész volt az autó! Állítólag "ict ment tönkre azt kellett cserélni"! Hát nem tudom, működik! 10000 lepedő volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agsika Elküldve Július9, 2016 Megoszt Elküldve Július9, 2016 On 2016. 07. 06. at 12:44, oggy írta: Intercooler hűtőnél, meg a turbó környékén nézd át a csöveket, nincs-e valami bilincslazulás, repedés, kifújás.. Hy! Átnéztem minden csőcsatlakozást és mindent rendben találtam. Az egyik arc azt mondta próbáljam meg lehúzni a vízhőfok gombáról a csatit és nézzem meg úgy. Láss csodát megemelkedett az alapjárat,beindultak a hűtőventilátorok,a klímát viszont kikapcsolta. Elmentem kipróbálni és erőből ment mint az állat.Csak a hibajelzők világítottak.Ettől viszont nem lettem okosabb,mert a vízhőfok órája nem mutatott.Az arc azt mondta vegyek egy másik gombát és csak úgy dugjam rá.Mi ebben az értelem????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július9, 2016 Megoszt Elküldve Július9, 2016 sziasztok. arra lennék kiváncsi hogy a gyujtáskapcsoló betét mennyit bir idöbe- kim-be? y17dt-m van 2001-es kösz a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Július10, 2016 Megoszt Elküldve Július10, 2016 On 2016. 07. 09. at 8:06, tamasp73 írta: Reggel oda húztak, estére kész volt az autó! Állítólag "ict ment tönkre azt kellett cserélni"! Hát nem tudom, működik! 10000 lepedő volt! Akkor még is csak elektronika volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Július10, 2016 Megoszt Elküldve Július10, 2016 16 órája, astra írta: sziasztok. arra lennék kiváncsi hogy a gyujtáskapcsoló betét mennyit bir idöbe- kim-be? y17dt-m van 2001-es kösz a választ. Nullától a végtelenig :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tamasp73 Elküldve Július10, 2016 Megoszt Elküldve Július10, 2016 1 órával ezelőtt, commodore írta: Akkor még is csak elektronika volt. Hát igen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július10, 2016 Megoszt Elküldve Július10, 2016 (edited) 2 órája, commodore írta: Nullától a végtelenig :D én már 3-at cseréltem mert beég az a érintkezö amelyik az öninditonak adja az áramot /behuzómágnes/ MIÉRT lehetséges ez ?gyári van benne. az a tünet hogy a gyujtás ráadás után adom a tekercsre az áramot inditozok semmi csak a müszerfalon világitanak a tölt. és a oil . lámpa nem halványodik el. Módosítva Július10, 2016 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július12, 2016 Megoszt Elküldve Július12, 2016 On 2016. 07. 10. at 12:05, astra írta: én már 3-at cseréltem mert beég az a érintkezö amelyik az öninditonak adja az áramot /behuzómágnes/ MIÉRT lehetséges ez ?gyári van benne. az a tünet hogy a gyujtás ráadás után adom a tekercsre az áramot inditozok semmi csak a müszerfalon világitanak a tölt. és a oil . lámpa nem halványodik el. Nem szoktad gyújtáson hagyni a kocsit hosszabb ideig? Régen pl. Lada-nál okozott ilyen gondot. Egyébként lehet az önindítód döglődik? Valamiért nagy áramot vesz fel, de még lehet akku is. Próbálj rámérni a töltésedre is, illetve gyújtáson mennyit "eszik" meg? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robessz88 Elküldve Július13, 2016 Megoszt Elküldve Július13, 2016 Sziasztok 2 hónapja vettem egy 2001es 1.7 dti y17dt g astra kombit 257000 km el. Eddig semmi baja nem volt de egy hete egyik pillanatról a másikra leesik a.fordulat és meg áll probálom indítani de nem indul várok egy jó órát és megint pöcre indul és ezt egy héten belül harmadjára csinálja napközben amugy maga a motor nem zörög húz is, szépen jár, nem füstöl elöször azt hittük üzemanyagszürő van eldugulva de kicseréltük és ugyanazt csinálja. Segítségeteket előre is köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július13, 2016 Megoszt Elküldve Július13, 2016 36 perce, Robessz88 írta: Sziasztok 2 hónapja vettem egy 2001es 1.7 dti y17dt g astra kombit 257000 km el. Eddig semmi baja nem volt de egy hete egyik pillanatról a másikra leesik a.fordulat és meg áll probálom indítani de nem indul várok egy jó órát és megint pöcre indul és ezt egy héten belül harmadjára csinálja napközben amugy maga a motor nem zörög húz is, szépen jár, nem füstöl elöször azt hittük üzemanyagszürő van eldugulva de kicseréltük és ugyanazt csinálja. Segítségeteket előre is köszi!! Nézz hibakódot OP-com, Elm327 vagy gáz+fékpedál módszerrel. Nézd meg a motor tetején lévő ECU csatiban, van -e gázolaj. Ha van, akkor adagolóvezérlőd is lehet halott, illetve a szokásos szelep megadta magát. Elektronika újraforrasztás + szelepcsere legrosszabb esetben. Szabad tudni mennyiért sikerült megvásárolnia gépet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robessz88 Elküldve Július13, 2016 Megoszt Elküldve Július13, 2016 19 perce, Handbrake írta: Nézz hibakódot OP-com, Elm327 vagy gáz+fékpedál módszerrel. Nézd meg a motor tetején lévő ECU csatiban, van -e gázolaj. Ha van, akkor adagolóvezérlőd is lehet halott, illetve a szokásos szelep megadta magát. Elektronika újraforrasztás + szelepcsere legrosszabb esetben. Szabad tudni mennyiért sikerült megvásárolnia gépet? Szia 500000 ért de kivülről meg belülröl is teljesen jó eddig a motor is nagyon jo volt meg ha megy jó is, amugy valami befecskendezés vezérlő mágnesszelepet(leállítás) ír hibának ha nem indul, amugy az elfelejtettem írni ,hogy az adagolónál csöpög a gázolaj és hogy veszem le azt az edu csatit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július13, 2016 Megoszt Elküldve Július13, 2016 22 órája, Handbrake írta: Nem szoktad gyújtáson hagyni a kocsit hosszabb ideig? Régen pl. Lada-nál okozott ilyen gondot. Egyébként lehet az önindítód döglődik? Valamiért nagy áramot vesz fel, de még lehet akku is. Próbálj rámérni a töltésedre is, illetve gyújtáson mennyit "eszik" meg? a lada az benzines a dieselnél mit befolyásol ha rajtahagyom a gyujtást , ott a trafonak nem tett jót ha állando áram alatt volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
commodore Elküldve Július13, 2016 Megoszt Elküldve Július13, 2016 12 órája, Robessz88 írta: Szia 500000 ért de kivülről meg belülröl is teljesen jó eddig a motor is nagyon jo volt meg ha megy jó is, amugy valami befecskendezés vezérlő mágnesszelepet(leállítás) ír hibának ha nem indul, amugy az elfelejtettem írni ,hogy az adagolónál csöpög a gázolaj és hogy veszem le azt az edu csatit? Szia. Két hibád van. Olaj csöpögés: előtöltés szabályzó szelep kb 45000 Ft. Cseréje csak aknából, pár óra szopás. A másik a leállás/nemindulás: adagoló vezérlő elektronika, jav. 40000 Ft. (P0251 hiba) Javítása Gyulán vagy Debrecenbe. Egyébként olcsón vetted, jó ár volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ekeb Elküldve Július16, 2016 Megoszt Elküldve Július16, 2016 Üdv mindenkinek! Segítséget, tanácsot kérek, mindennek örülök! Vettem egy isuzu 1.7 DTI astra kombit, 2001-es. 150 ezer km-el, elvileg valós km-el Ausztriában, tulajdonostól. Az autó szép, sok új alkatrésszel. Elvileg motorhibával, amiről tudtam. Azt gondoltam a szokásos adagolóvezérlő, de úgy tűnik nem. Vittem magammal Opcomot, és 2 db csere adagoló vezérlőt. ( 1 sajátom, 1 opelből kölcsön, tuti jók!) De sajnos hiába cseréltem, nem javult meg... P0380 és P0251 hibakód. a 251-es elvileg a mágnesszelep hibára utal. Az adagoló bontatlannak tűnt, rajta volt a sértetlen gyári habszivacs borítás. Némi adagoló kocogtatás után nagynehezen elindult a motor, padlógázon tartva ment kb 10-15 másodpercig 1500 körüli fordulaton, majd szép lassan lecsökkent, és megállt. Sajnos szerszám nélkül nem sokra mentem, úgyhogy a gázolajszűrő házat nem tudtam megnézni, hogy van-e gázolaj benne.... A tank elvileg 3/4-ig tele. Úgyhogy ott hagytam a kicsikét, és most kell kitalálnom, hogy megyek szerelni, vagy autómentőt küldök érte. Tudom hogy a távgyógyítás gyurcsók bácsi asztala, de örülnék hasznos tippeknek. Ha haza kell hozatnom trélerrel, az minimum 100 papír.... Ha meg kint orvosolható "apró" probléma, akkor 20 ezerből megvan az út. A válaszokat előre is nagyon köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
siri Elküldve Július16, 2016 Megoszt Elküldve Július16, 2016 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy van egy Opel Astra g 1,7 cdti autóm 2003 évj. ami oltári módon kormol gyorsításkor. Elő fordul. hogy letaposom, 3000 ig huzatom, ekkor a mögöttem jövőt teljes mértékben betakarja a füst ami fekete, ritkán szürke. Map szenzort cseréltem benne mert azt jelezte hibának, 1 hónapig nem volt hiba, majd megint hiba kod Map áramköri hiba, a szerelő szerint nem érintkezik valami vezeték, néha érzékeli, néha nem. Viszont, ha nem jelez hibát akkor is kormol de rendesen.Mikor új Map szenzort kapott, akkor is füstölt. Köszönöm előre is a válaszokat! Egyik ismerősöm szerint a katalizátorom van eldugulva, de szerintem nem mert nem erőtlen a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ekeb Elküldve Július17, 2016 Megoszt Elküldve Július17, 2016 13 órája, siri írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy van egy Opel Astra g 1,7 cdti autóm 2003 évj. ami oltári módon kormol gyorsításkor. Elő fordul. hogy letaposom, 3000 ig huzatom, ekkor a mögöttem jövőt teljes mértékben betakarja a füst ami fekete, ritkán szürke. Map szenzort cseréltem benne mert azt jelezte hibának, 1 hónapig nem volt hiba, majd megint hiba kod Map áramköri hiba, a szerelő szerint nem érintkezik valami vezeték, néha érzékeli, néha nem. Viszont, ha nem jelez hibát akkor is kormol de rendesen.Mikor új Map szenzort kapott, akkor is füstölt. Köszönöm előre is a válaszokat! Egyik ismerősöm szerint a katalizátorom van eldugulva, de szerintem nem mert nem erőtlen a kocsi. Üdv! Én egy op-comot rádugnék mindenképp, és élő adatokat néznék. Ha jók a porlasztók és a turbó, akkor mindenképp levegő/üzemanyag probléma. Előfordulhat, hogy sokkal több üzemanyagot ad, mint ami kellene. Pld: hibás légmennyiségmérő vagy kicsit lyukas turbócső. Sok beszívott levegőt mér, de kevés jut be és a sok üzemanyagot ad hozzá. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts