Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Van a H4 bixenon, ami azért bixenon mert ott a tompított és a távolsági ugyanaz az izzó, a többi amit bixenonnak mondanak az amikor H7 tompított xenon és H7 távolsági xenon, na ez bixenon rendszer, ha még a ködlámpa is xenon azt mondják trixenonnak.

Ok öszi

És melyiket ajánlott kicserélni a tompítottat?

Link to comment
Megosztás:

Tompítottat igen, az van a legtöbbet bekapcsolva. + Nem árt B2-es fényszóróra váltani mert a B1-es kissé szórja a fényt és hiába a xenon annyira nem lesz jó mint egy plexis búrával.

Már ha Vectra B van a tulajdonában :excl: mert elég bután fog kinézni az F astrára felszigszalagozva :(

Nagyon sokan dicséritek ezt a B2-es lámpát!Beszögelhető könnyen a B1-es helyére?

Link to comment
Megosztás:

Már ha Vectra B van a tulajdonában :excl: mert elég bután fog kinézni az F astrára felszigszalagozva :(

Nagyon sokan dicséritek ezt a B2-es lámpát!Beszögelhető könnyen a B1-es helyére?

Asszem valami lemezt kell kivagdalni csupán, ami a B1 esetén tán az index és a lámpa között van.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom B vekije van bár lehet eltévedt... na de tételezzük fel a legjobbakat :(

B1-be B2 csak egy lemez van rossz helyen ami könnyen eltávolítható valamint a csatlakozóját kell átforrasztani mert az más.

:lol: :excl:

Most megyek szétszedni a lámpát és akkor megpillantom azt a lemezt!

Link to comment
Megosztás:

Ha már xenont raksz, akkor projectoros b2-es lámpát vegyél, mert azért a simába is elégéggé szórja a fényt. Pont annyira, hogy engem elvakítson ha szembejössz velem :excl:

Amúgy sima b2-es lámpa sokkal jobban bevilágítja az utat mint a b1. Xenon nélkül is nagy a különbség!

Link to comment
Megosztás:

:( :excl:

Most megyek szétszedni a lámpát és akkor megpillantom azt a lemezt!

Nem nagy ördögőség kicserélni a lámpákat. Én augusztusban cseréltem ki haverral, ő valamivel többet ért az elektronikai részhez autó villamossági a végzettsége :lol: Reggel olyan 9 felé kezdtük el mire átjött a haver kiszedtem a lámpát a helyéről. Gyors kimértük melyik vezeték mi és a csatit is levágtuk. Haver előkészült a forrasztásra, mi sarus módszerre csináltuk meg (nem volt kedvem gyári csati után futkározni) Sarut aszem 10 Ft ért vettem darabját. Ha érdekel melyik vezeték hova jön akkor tudok linkelni is képet én is ez alapján csináltam meg, de azért ki is lett mérve az a biztos. Gyors egy sima fűrészlappal kivágtam azt a lemezt ami útban volt nekem, én úgy vettem észre hogy a bal és jobb oldali kerékjárati dob első felénél van útban valami kis lemez. Azt kivágtam lesorjáztam reszelővel és egy kis festék alapozót kentem rá a rozsda miatt. Utána a forrasztásokat megcsináltuk zsugorcsövet húztunk rá. A lámpát a helyére nyomkodtuk elég nehezen megy be a lökös levétele nélkül. Igaz nekem még mindig nincs bent alul a csavar de decemberben bekerül az is. Csatikat a helyükre nyomkodtuk és kipróbáltuk. Minden tökéletesen működött. Sokkal jobban világít és szebb a megjelenés. És nem is volt drága szerintem. 20 ezerből meg is állt két lámpa plusz posta.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen,sikerült a "műtét" a leírások alapján!

Egy behajtóval kb 10-15 perc alatt sikerült kiszednem az egészet!Az index kicsit nehezen akart kijönni,de egy nagy csavarhúzóval könnyen ki tudtam feszíteni!

A burát is levettem,megtisztítottam a régi ragasztótól és sziloplasztal tettem vissza!

A magasság állító ki volt akadva,de könnyen visszament!Az oldal állítón viszont az egyik műanyag fogaskerék,ami az állító csavart tekerné

ki van kopva teljesen(nem a fogaskerekes része,hanem az alsó)így azt nem lehet állítani pedig eléggé az út közepe felé visz!

Kiszedtem a fogaskereket és egy vékony fogóval tekertem rajta párat,majd ha vissza lesz téve állítok rajta még!

Valaki már piszkálta mert valamivel be volt ragasztva! :excl:

Ma nem sikerült befejeznem,mert a gumi széleket vissza akarom szépen ragasztani rá,de örülök hogy a lökhárítóval nem kellett bajlódnom!

Megnéztem az övfeszítő csatlakozóját is!A vezető ülés alatti csatlakozóba nem volt bedugva a biztosító műanyag,az anyós ülés alattiba viszont be van dugva!

Lehet hogy ez okozza a hibát?? :( Gondolom annak nem kellene bedugva lennie...

Link to comment
Megosztás:

Mondtam én hogy nem kell leszedni a lököst. A biztosító műanyagot ne dugd be, de az nem hiszem hogy a problémád okozója.

Köszönöm szépen,sikerült a "műtét" a leírások alapján!

Egy behajtóval kb 10-15 perc alatt sikerült kiszednem az egészet!Az index kicsit nehezen akart kijönni,de egy nagy csavarhúzóval könnyen ki tudtam feszíteni!

A burát is levettem,megtisztítottam a régi ragasztótól és sziloplasztal tettem vissza!

A magasság állító ki volt akadva,de könnyen visszament!Az oldal állítón viszont az egyik műanyag fogaskerék,ami az állító csavart tekerné

ki van kopva teljesen(nem a fogaskerekes része,hanem az alsó)így azt nem lehet állítani pedig eléggé az út közepe felé visz!

Kiszedtem a fogaskereket és egy vékony fogóval tekertem rajta párat,majd ha vissza lesz téve állítok rajta még!

Valaki már piszkálta mert valamivel be volt ragasztva! :excl:

Ma nem sikerült befejeznem,mert a gumi széleket vissza akarom szépen ragasztani rá,de örülök hogy a lökhárítóval nem kellett bajlódnom!

Megnéztem az övfeszítő csatlakozóját is!A vezető ülés alatti csatlakozóba nem volt bedugva a biztosító műanyag,az anyós ülés alattiba viszont be van dugva!

Lehet hogy ez okozza a hibát?? :( Gondolom annak nem kellene bedugva lennie...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nagy baja van a kocsimnak és nem tudom mi. Nemrég önindítót cseréltem. Rendben is volt de észrevettem hogy nem megy a hűtő ventillátor a szivargyújtó sem és a távirányítós kulcs sem nyitja az autó-t. Ráadásul most már be sem indul, eleinte simán beindúlt, pedig mintha lenne töltés mert az ablaktörlő ablakemelő stb. simán megy. Ami feltünt hogy ha indítózom minden fény kialszik és még a km.óra állás is lenullázódik. A hó is leesett be sem tudom tolni. Másik dolog hogy egy hét betoszigálás után megint sikerült beindítani egyszer aztán megint nem.

Link to comment
Megosztás:

Segítség kéne!

hátha találkozott már valaki ilyen problémával, a vízhőfok visszajelzővel van gondom, egy ideje nem úgy működik ahogy kéne. Pontosabban pontatlan adatokat mutat. el vittem szerelőhöz de ott csak nézegettek egymásra, minden olyan dolgot ki cseréltek ami okozhatja, vízhőfok jeladók stb, de a műszer csak hülyeséget mutat. számítógép jó értékeket mér az biztos az ki lett mérve. ha valaki tudna segíteni az nagyon megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Segítség kéne!

hátha találkozott már valaki ilyen problémával, a vízhőfok visszajelzővel van gondom, egy ideje nem úgy működik ahogy kéne. Pontosabban pontatlan adatokat mutat. el vittem szerelőhöz de ott csak nézegettek egymásra, minden olyan dolgot ki cseréltek ami okozhatja, vízhőfok jeladók stb, de a műszer csak hülyeséget mutat. számítógép jó értékeket mér az biztos az ki lett mérve. ha valaki tudna segíteni az nagyon megköszönném.

talán a hőfokjeladót nem cserélték ki, ami a műszerfalnak küldi a jelet...

mert a rendszernek másik jeladó küldi a jelet.

indítózás hibára pedig sztem az akku döglődik, mert ha nullázódik a km óra állás indítózásnál az azt jelenti, hogy nem kapott áramot indítózásánál mivel nagyobb volt az energia felvétel..

Link to comment
Megosztás:

talán a hőfokjeladót nem cserélték ki, ami a műszerfalnak küldi a jelet...

mert a rendszernek másik jeladó küldi a jelet.

indítózás hibára pedig sztem az akku döglődik, mert ha nullázódik a km óra állás indítózásnál az azt jelenti, hogy nem kapott áramot indítózásánál mivel nagyobb volt az energia felvétel..

az akku az új, hőfok gomba mind a kettő cserélve lett. Ami még érdekes, ha csak gyújtás van rajta akkor mutat valamilyen értéket, mondjuk a "jót" elinditom egyből kúszik feljebb a mutató kb 5-10 c

Link to comment
Megosztás:

az akku az új, hőfok gomba mind a kettő cserélve lett. Ami még érdekes, ha csak gyújtás van rajta akkor mutat valamilyen értéket, mondjuk a "jót" elinditom egyből kúszik feljebb a mutató kb 5-10 c

az akkut a másik kolléga gondjára írtam.

nem azt írta, hogy kikapcsolt és gyújtás között van különbség, hanem gyújtás és indítás között.

esetleg egy testkábelt néznék rajta, ugyanis sima ellenállással méri a hőfokot. nekem is volt vele gondom pár hete, rossz volt a testkábel és rossz értékeket mutatott. persze volt ott más gond is..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nagy baja van a kocsimnak és nem tudom mi. Nemrég önindítót cseréltem. Rendben is volt de észrevettem hogy nem megy a hűtő ventillátor a szivargyújtó sem és a távirányítós kulcs sem nyitja az autó-t. Ráadásul most már be sem indul, eleinte simán beindúlt, pedig mintha lenne töltés mert az ablaktörlő ablakemelő stb. simán megy. Ami feltünt hogy ha indítózom minden fény kialszik és még a km.óra állás is lenullázódik. A hó is leesett be sem tudom tolni. Másik dolog hogy egy hét betoszigálás után megint sikerült beindítani egyszer aztán megint nem.

Én első körben test problémára gyanakodnék, amit ki lehet könnyen mérni.

Link to comment
Megosztás:

Van egy kis problémám. 1 hónap pihenő után ma használtam a kocsit. A második mai használatnál azt vettem észre, hogy nem működik a fordulatszámmérőm. Isuzu dieselről lévén szó egyből a generátorra gondoltam. Töltésjelző lámpa nem világít. Mindegy, mértem töltést. Az gyakorlatilag nincs, meleg motornál, (amikor már nincs utóizzítás) fényszórók működése közben 11,7 V körüli értéket mértem. Gázadásra felment 12,3-12,4 V körüli értékre.

Kikapcsolt fényszórónál 12,3 V körül van a töltés, gázadásra lassan kúszik fel, de 12,8 fölé nem megy. Ez így nem oké, az biztos.

Szerintetek mi lehet a gond? Lehet köze az esős időben fel-le ugráló fordulatszámmérőhöz?

Link to comment
Megosztás:

Van egy kis problémám. 1 hónap pihenő után ma használtam a kocsit. A második mai használatnál azt vettem észre, hogy nem működik a fordulatszámmérőm. Isuzu dieselről lévén szó egyből a generátorra gondoltam. Töltésjelző lámpa nem világít. Mindegy, mértem töltést. Az gyakorlatilag nincs, meleg motornál, (amikor már nincs utóizzítás) fényszórók működése közben 11,7 V körüli értéket mértem. Gázadásra felment 12,3-12,4 V körüli értékre.

Kikapcsolt fényszórónál 12,3 V körül van a töltés, gázadásra lassan kúszik fel, de 12,8 fölé nem megy. Ez így nem oké, az biztos.

Szerintetek mi lehet a gond? Lehet köze az esős időben fel-le ugráló fordulatszámmérőhöz?

igen!be szokott rozsdásodni a generátor belseje ,én így jártam ,először az álló rész ,később a dióda híd ,a legvégén a fesz.szab. Végül miután rá ment 30e ft. vettem egy új generátort 27e.Van töltés de néha megy néha nem a fordulatszámmérőm meg a km órám. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Van egy kis problémám. 1 hónap pihenő után ma használtam a kocsit. A második mai használatnál azt vettem észre, hogy nem működik a fordulatszámmérőm. Isuzu dieselről lévén szó egyből a generátorra gondoltam. Töltésjelző lámpa nem világít. Mindegy, mértem töltést. Az gyakorlatilag nincs, meleg motornál, (amikor már nincs utóizzítás) fényszórók működése közben 11,7 V körüli értéket mértem. Gázadásra felment 12,3-12,4 V körüli értékre.

Kikapcsolt fényszórónál 12,3 V körül van a töltés, gázadásra lassan kúszik fel, de 12,8 fölé nem megy. Ez így nem oké, az biztos.

Szerintetek mi lehet a gond? Lehet köze az esős időben fel-le ugráló fordulatszámmérőhöz?

Nekem anno Isuzus Kadettban a generátor ventillátora nyírta el azt a kétujjnyi vastag kábelt, ami a generátorból jön. Ennek következtében zárlatos lett az egész, elment a feszültségszabályzó, diódasor. Másnap ezeket pikk-pakk cserélték, plusz cserélték a kábeleket, amiket kellett. A legnagyobb szívást viszont egy gumi tömítőgyűrű okozta, ami a generátor belsejében volt, ugyanis a kadettban olajos generátor van. Nem tudom, hogy az isuzus vectrák is olajosak, de ha igen, akkor számíts arra, hogy akkora méretű gyűrűt nem lehet minden kanyarban kapni. A szerelő srácok kétszer locsolták meg magukat olajjal, míg végül visszakerült az eredeti tömítés, amivel tökéletes lett.

Link to comment
Megosztás:

Nekem anno Isuzus Kadettban a generátor ventillátora nyírta el azt a kétujjnyi vastag kábelt, ami a generátorból jön. Ennek következtében zárlatos lett az egész, elment a feszültségszabályzó, diódasor. Másnap ezeket pikk-pakk cserélték, plusz cserélték a kábeleket, amiket kellett. A legnagyobb szívást viszont egy gumi tömítőgyűrű okozta, ami a generátor belsejében volt, ugyanis a kadettban olajos generátor van. Nem tudom, hogy az isuzus vectrák is olajosak, de ha igen, akkor számíts arra, hogy akkora méretű gyűrűt nem lehet minden kanyarban kapni. A szerelő srácok kétszer locsolták meg magukat olajjal, míg végül visszakerült az eredeti tömítés, amivel tökéletes lett.

Hogy érted azt, hogy olajos generátor? Az enyémen rajta van a vákuumszivattyú, amihez megy két olajcső.

Link to comment
Megosztás:

Hogy érted azt, hogy olajos generátor? Az enyémen rajta van a vákuumszivattyú, amihez megy két olajcső.

Igazából nem tudom, mi benne az olajos, de ha összerakták a generátort az új tömítésekkel, és beindították a motort, akkor jött az olajzuhany az aknában. :excl: Gyanítom szintén vákuumszivattyús eset volt, de generátort akkor láttam először és utoljára szétszedve, és akkor se túl közelről.

Link to comment
Megosztás:

Orral álltam a falnak a melóhelyen, és mikor felkapcsoltam a lámpát akkor vettem észre hogy a jobbelsőm nem ég. Szeptemberben vettem bele az osram nb-t, remélem nem égett ki már most :( Holnap világosban megnézem. :excl:

Egyébként vasárnap csinált olyat a kocsi hogy mindenféle előzmény nélkül egy fél pillanatra kialudtak a lámpáim (akkor még égtek), majd vissza.

Link to comment
Megosztás:

nekem most olyat csinál az auto, hogy menet közben néha berángat egyet és egy fél másodpercre felgyullad a chek lámpa majd elalszik és megy tovább az auto! kivillogtattam és 1502-es hibakódot ad ki! Megnéztem a computerhez tartozó hiba kód listát és azt írta, hogy Immobiliser control unit! Ezt nem értem, hogy mi lehet a baja. Találkozott már valaki ezzel a hibával? Lehet ezt valahogy orvosolni! Az immobiliseremnek semmi baja, mert az auto elindul! vagy mi lehet a baj? Valaki please help! Karácsony előtt nem kéne bedöglenie! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.