Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Én is ajánlom a GM-et, de nekem az NGK is elment több mint 40000 hiba nélkül.

GM-et vegyél. Komolyan nekem is volt már benne 2 féle NGK és egy félig meddig sportosnak mondható sct 3 pólusú de ez a gm a legjobb és csak 1300 darabja és ez is 2 pólusú.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok-azt szeretném kérdezni,hogy a gyári riasztóm hangja fokozatosan gyengül--mi lehet az oka?

aksi új.már bezárásnál is a sípoló hang is alig hallható,risztásnál is sokkal halkabb mint mikor vettem--test vagy mi okozhatja?vagy lehet-e valamit állítani rajta?

2001-es vectra b comfort 1,6-os motor

Link to comment
Megosztás:

Ennek ellenére rengeteg autómárkában van valamiféle Bosch elektronikai kütyü! <_< Azért nem olyan rossz az.

Ez igaz is és az is, hogy el is romlik sajnos...

Én 3 bosch cuccot vettem mostanában: ablaktörlő lapát, gyertya, akku, mindegyik hibás volt így hanyagolom a márkát...

Link to comment
Megosztás:

Még jó hogy Opelben a java Siemens. Az elromlásról meg annyit, hogy a légzsák indító is Siemens a Vectrában, és el romlott. De nem mondom azt, hogy rossz a Siemens. Ablaktörlő nekem Valeo két hétig használod, aztán kuka <_<

Ez igaz is és az is, hogy el is romlik sajnos...

Én 3 bosch cuccot vettem mostanában: ablaktörlő lapát, gyertya, akku, mindegyik hibás volt így hanyagolom a márkát...

Link to comment
Megosztás:

Azért bosch elektronikákról sok jót nem hallani sem más termékeikről :D És ez már igaz a háztartási cuccaikra ellenben mindent jó drágán adnak :D

Nekem most meg nem mondom milyen van rajta ablaktörlőből de ilyen aquablade kinézetű és jól teszi a dolgát és már az autón volt összesen vagy 4-5 hónapot és még nem csíkoz <_< A bosch nem bírt ennyit.

Link to comment
Megosztás:

Ma este elmentem meló után egy szervizbe kérni időpontot, péntek délután 4-re kaptam is. Megkérdeztem hogy mennyibe fog kerülni a hibakód kiolvasás és mondta a srác hogy 29€ (7830 Ft) Hát nem tartom vészesen drágának de az 1000Ft.nál jóval több. De inkább megnézetem hogy mi volt az minthogy történjen valami. Néztem még gyertyákat is mert mióta nálam van még nem lett cserélve és kitudja hogy előtte mikor lett. 25€ (6750 FT) NGK kétpólusú 4 db. Kinek mi a véleménye megéri kicserélni vagy nem?

Miért nem villogtatod ki saját magad?

Link to comment
Megosztás:

Kis segítség ha mégis NGK-t vennél <_< katt

Nekem mondom 42000km-t hibátlanul elment. Havernak odaadtam tartaléknak, és most is ugyanilyen ment bele.

Nekem 2 autóban 3 féle NGK nem vált be és ugyan mind nem de ezekből 6 darab volt hamisítvány így én azt mondanám, hogy kerülendő!
Link to comment
Megosztás:

Kis segítség ha mégis NGK-t vennél <_< katt

Nekem mondom 42000km-t hibátlanul elment. Havernak odaadtam tartaléknak, és most is ugyanilyen ment bele.

Azóta már én is lementettem egy ilyet de azért köszi :D Másodjára amit vettem azt akkor még elvileg nem hamisították direkt másik szériát vettem de hiába...

A GM pedig mindenki szerint a legjobb, árban is jó így nem találgatok többé :D

Link to comment
Megosztás:

Kis segítség ha mégis NGK-t vennél <_< katt

Nekem mondom 42000km-t hibátlanul elment. Havernak odaadtam tartaléknak, és most is ugyanilyen ment bele.

Köszönöm én is ezt a segítséget, szerintem minden képen kifogom cserélni mert azt se tudom hogy milyen az állapota azt se hogy milyen a márka és legfőként azt nem tudom hogy mikor lett cserélve. Mondjuk még egy gyertya kulcs sincs nálam azt is venni kell de az nem számít 4€-ért lehet már kapni. És jó ha van ilyen hosszú úton az embernél.

Majd holnap remélem hogy okosabb leszek hogy mi volt a baj. Remélem nem nagy a gond :D És mindenképp mesélek.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért nem mert hiába próbáltam egyszerűen nem hogy villogna a diagnosztikai lámpa hanem elalszik, és semmire se reagál. De ha van tipp hogy mit csináljak vele akkor várom <_<

AGR? Egyébként meg nem mindig van hibakód. Múltkor nekem a trafó szállt el, 2. hengernél nem volt gyújtás, hibakód viszont nem volt.

Link to comment
Megosztás:

AGR? Egyébként meg nem mindig van hibakód. Múltkor nekem a trafó szállt el, 2. hengernél nem volt gyújtás, hibakód viszont nem volt.

Én nem nagyon tudom hogy mi az a AGR szelep, mi a funkciója meg hogy hol is van. De igazából nekem nincs sok időm a találgatásra, meg hiba keresgélésre, mert 2 hét múlva ilyenkor már úton leszek hazafelé ami 2200 km és nem szeretném hogy legyen valami az autóval útközben. Eddig 3x villant fel a diagnosztikai lámpa egy rövid időre és utána el is aludt pár perc múlva. Ebből gondolom hogy nem nagy a baj de szeretnék biztos lenni, és még abban is biztos vagyok hogy van hibakód mert eltárolja tudtommal. Ha tudom mi volt a baj vagy mi a hibakód akkor már okosabb leszek és zi s többet tudtok segíteni <_< Aminek eddig is mindig hálás voltam :D

Link to comment
Megosztás:

Nem biztos hogy lesz tárolt hibakód, mert nem mindegyiket tárolja.

Én nem nagyon tudom hogy mi az a AGR szelep, mi a funkciója meg hogy hol is van. De igazából nekem nincs sok időm a találgatásra, meg hiba keresgélésre, mert 2 hét múlva ilyenkor már úton leszek hazafelé ami 2200 km és nem szeretném hogy legyen valami az autóval útközben. Eddig 3x villant fel a diagnosztikai lámpa egy rövid időre és utána el is aludt pár perc múlva. Ebből gondolom hogy nem nagy a baj de szeretnék biztos lenni, és még abban is biztos vagyok hogy van hibakód mert eltárolja tudtommal. Ha tudom mi volt a baj vagy mi a hibakód akkor már okosabb leszek és zi s többet tudtok segíteni <_< Aminek eddig is mindig hálás voltam :D
Link to comment
Megosztás:

Én nem nagyon tudom hogy mi az a AGR szelep, mi a funkciója meg hogy hol is van. De igazából nekem nincs sok időm a találgatásra, meg hiba keresgélésre, mert 2 hét múlva ilyenkor már úton leszek hazafelé ami 2200 km és nem szeretném hogy legyen valami az autóval útközben. Eddig 3x villant fel a diagnosztikai lámpa egy rövid időre és utána el is aludt pár perc múlva. Ebből gondolom hogy nem nagy a baj de szeretnék biztos lenni, és még abban is biztos vagyok hogy van hibakód mert eltárolja tudtommal. Ha tudom mi volt a baj vagy mi a hibakód akkor már okosabb leszek és zi s többet tudtok segíteni <_< Aminek eddig is mindig hálás voltam :D

Szia -nekem mindig kigyulladt a sárga lámpa,volt mikor50 km után volt,hogy 200-at is elment.nemgyőztem kódoltatni aztán a vége az lett ,hogy levakoltam---azóta semmi-tökéletes minden

Link to comment
Megosztás:

Megvolt a hibakód kiolvasás. Nagyon tuti kis műszerrel csináltak mindent és nagyon segítőkészek voltak, annak ellenére hogy nem olyan jól beszélek Franciául. Először mikor csinált egy diagnosztikát nem hozott semmi hibakódot a motornál csak 3 db régit a légzsáknál az ABS meg rendben volt se régi kód se más. A légzsákos kódokat törölte és újra csinált egy diagnosztikát akkor minden okés volt megint. A légzsákra nem írt semmit se. Letesztelte és tökéletesen működik. Mondja hogy nincs semmi baja a motornak, de én meg mondom neki hogy csak arra csináljon egy diagnosztikát. Megcsinálta és lám hozott egy hibakódot ami a következő P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség. Magyarázta hogy mi is a baj, de én meg csak néztem aztán elmagyarázta másképp és megértettem hogy az autó nem kap megfelelően üzemanyagot néha, és hogy ki kéne cserélni az üzemanyag szűrőt. Utána beindította a motort és megnézte az élő adatokat és minden rendbe volt, csak ez az egy dolog nem. Megkérdezte hogy tud e még segíteni valamiben mondtam hogy nem és akkor összepakolt és mondta hogy menjek be az irodába és jön oda. Kinyomtatta a bizonylatot és a hibakód listát és bekarikázta hogy mi is volt a baj. Kértem még egy üzemanyagszűrűt odaadta és elköszönt. Nagyon sokan voltak még rajtam kívül szóval sok dolguk volt. Vettem még a gyertyákat is NGK-t meg még gyertyakulcsot is mert nincs. Holnap majd kicserélem a szűrőt is meg a gyertyákat is. Remélem megoldódik minden. Amúgy észrevettem hogy megnőtt a fogyasztásom is eddig volt 6,3-6,8 közt most meg volt 7,8-8,3 közt. Szerintem ezek a dolgok befolyásolták azt is. Majd meglátom hogy mi fog változni.

Link to comment
Megosztás:

Megvolt a hibakód kiolvasás. Nagyon tuti kis műszerrel csináltak mindent és nagyon segítőkészek voltak, annak ellenére hogy nem olyan jól beszélek Franciául. Először mikor csinált egy diagnosztikát nem hozott semmi hibakódot a motornál csak 3 db régit a légzsáknál az ABS meg rendben volt se régi kód se más. A légzsákos kódokat törölte és újra csinált egy diagnosztikát akkor minden okés volt megint. A légzsákra nem írt semmit se. Letesztelte és tökéletesen működik. Mondja hogy nincs semmi baja a motornak, de én meg mondom neki hogy csak arra csináljon egy diagnosztikát. Megcsinálta és lám hozott egy hibakódot ami a következő P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség. Magyarázta hogy mi is a baj, de én meg csak néztem aztán elmagyarázta másképp és megértettem hogy az autó nem kap megfelelően üzemanyagot néha, és hogy ki kéne cserélni az üzemanyag szűrőt. Utána beindította a motort és megnézte az élő adatokat és minden rendbe volt, csak ez az egy dolog nem. Megkérdezte hogy tud e még segíteni valamiben mondtam hogy nem és akkor összepakolt és mondta hogy menjek be az irodába és jön oda. Kinyomtatta a bizonylatot és a hibakód listát és bekarikázta hogy mi is volt a baj. Kértem még egy üzemanyagszűrűt odaadta és elköszönt. Nagyon sokan voltak még rajtam kívül szóval sok dolguk volt. Vettem még a gyertyákat is NGK-t meg még gyertyakulcsot is mert nincs. Holnap majd kicserélem a szűrőt is meg a gyertyákat is. Remélem megoldódik minden. Amúgy észrevettem hogy megnőtt a fogyasztásom is eddig volt 6,3-6,8 közt most meg volt 7,8-8,3 közt. Szerintem ezek a dolgok befolyásolták azt is. Majd meglátom hogy mi fog változni.

Na akkor mégis csak kiderült valami. Remélem tényleg csak ennyi volt a baj és a cserék után hazafelé nem fog világítani a check lámpa. Nem lennék a helyedben, 2200 km-en keresztül sasolni, hogy esetleg mikor villanik ki <_<

Link to comment
Megosztás:

...észrevettem hogy megnőtt a fogyasztásom is eddig volt 6,3-6,8 közt most meg volt 7,8-8,3 közt. Szerintem ezek a dolgok befolyásolták azt is. Majd meglátom hogy mi fog változni.

Nekem egyedül osztrák benzinnel sikerült menjek 6.2-t, igaz nagy része lakott területen kívül volt. Itthon vegyesen még nyáron sem megy 7.5-8l alá, ilyenkor télen 9.2l a fogyasztásom. Ugyanaz a kocsi mint a tiéd. (legalábbis motort és felszereltséget tekintve)

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel megvolt a benzinszűrő csere meg a gyertyákat is kicseréltem. A benzinszűrőt volt a legnehezebb lecserélnem nem akart egyszerűen lejönni a gyári csatlakozóról a szűrő, de sikerült leszedni <_< Hát tényleg televolt mocsokkal elég piszkos benzin folyt ki belőle és utána is nehezebb volt mint az új. Mondjuk nem is ugyan az a márka volt lehet azért de ha kézzel érzem a súly különbséget akkor az már nem a márka miatt van. Gyertyákat amiket kiszedtem eléggé oda voltak, Bosch volt benne amire azt mondtátok hogy nem valami jó. Kíváncsi leszek hogy milyen változásokat fogok észrevenni vagy hogy mennyire számít hogy új a benzinszűrő meg a gyertya is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.