Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

értem köszi:) és ezt valahogy nem lehet belekalibrálni vagy veszett fejsze nyele?:/

Bele lehet tenni,de ha nem értesz hozzá és nem tudsz beszerezni külön féle érzékelőket,átkötéseket végezni akkor neki se állj,mert nagyobb

baj okozol vele!A MID kijelzőnél a csatlakozó színére figyelj vásárláskor!Sárga kell,nem szürke!

Link to comment
Megosztás:

Gratula, mehet a helyére :huh:

4 vezetéket kell átvezetni a két ajtó között, ebből egyik a tükörfűtés, aminek tápot kell adni valahonnan.

Ezen kívül a bal oldali ajtóba kell egy vezeték, amiről a tükör motorok kapják a tápot.

Hideg van most ehhez :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tükörfűtést érdemes a hátsó szélvédő fűtésére kötni, gyárilag is oda van kötve.

Tudom, de én külön középkonzoli kapcsolóval fogom majd megoldani, illetve Illetve relé is szükségeltetik hozzá, mert 1A az áramfelvétel oldalanként. A kapcsoló egy db belső levegő keringető kapcsoló lesz, beépítve balról a második helyre, a nyomó része kicserélve hátsó ablakfűtés ikonosra :rolleyes:.

Nem akarom feleslegesen terhelni a generátort majd a hátsó ablakfűtéssel, ha a tükörfűtést bekapcsolom.

Link to comment
Megosztás:

Általánosat én is találtam, kifejezetten opelesre gondoltam

Arra vagyok kíváncsi, hogy a tempomat diagnosztikai szálja hova van bekötve. Az elektromos rajz a 8-as pint hozza. Amit itt belinkeltem az meg a MID-TID kijelzők diagnosztikai szálját írja a 8asra. Akkor most mi az igazság szerintetek? Lehet olyan, hogy egy pinre több elektromos alkatrész diagnosztikai szálja megy rá?

Link to comment
Megosztás:

Általánosat én is találtam, kifejezetten opelesre gondoltam

Arra vagyok kíváncsi, hogy a tempomat diagnosztikai szálja hova van bekötve. Az elektromos rajz a 8-as pint hozza. Amit itt belinkeltem az meg a MID-TID kijelzők diagnosztikai szálját írja a 8asra. Akkor most mi az igazság szerintetek? Lehet olyan, hogy egy pinre több elektromos alkatrész diagnosztikai szálja megy rá?

Igen valószinű hogy több cucc van 1 pinre kötve Ha megnézed a progi is 4 pin között váltogat

Link to comment
Megosztás:

Igen valószinű hogy több cucc van 1 pinre kötve Ha megnézed a progi is 4 pin között váltogat

Igen, most kattintgattam végig: a 3, 7, 8 és a 12-es pineket használja a program, a következők szerint:

3: Immo, Centrálzár, riasztó, automata sebességváltó

7: Rádió, Műszeregység, Motor

8: Sebességtartó, 97 felett TID, MID

12: ABS, Légzsák, Digitklíma

Kerestem a rádiókat, meg az info kijelzőt is, ez nincs benne a 96-os évjáratú B Vekiben, mármint a programban. 97-től kezdve viszont benne van már, Infotainment rendszer címszó alatt.

Mindkét kocsiban a 3,4,5,7,8,12,16 pin van meg az OBD csatiban.

Link to comment
Megosztás:

Igen, most kattintgattam végig: a 3, 7, 8 és a 12-es pineket használja a program, a következők szerint:

3: Immo, Centrálzár, riasztó, automata sebességváltó

7: Rádió, Műszeregység, Motor

8: Sebességtartó, 97 felett TID, MID

12: ABS, Légzsák, Digitklíma

Kerestem a rádiókat, meg az info kijelzőt is, ez nincs benne a 96-os évjáratú B Vekiben, mármint a programban. 97-től kezdve viszont benne van már, Infotainment rendszer címszó alatt.

Mindkét kocsiban a 3,4,5,7,8,12,16 pin van meg az OBD csatiban.

igen

De ha neked infó van akkor kiválasztod a 97es évjáratot és akkor onnan kezeli a kijelzőt meg a többit a mi a 96 os ba nincs benne

Link to comment
Megosztás:

Tudom, de én külön középkonzoli kapcsolóval fogom majd megoldani, illetve Illetve relé is szükségeltetik hozzá, mert 1A az áramfelvétel oldalanként. A kapcsoló egy db belső levegő keringető kapcsoló lesz, beépítve balról a második helyre, a nyomó része kicserélve hátsó ablakfűtés ikonosra :rolleyes:.

Nem akarom feleslegesen terhelni a generátort majd a hátsó ablakfűtéssel, ha a tükörfűtést bekapcsolom.

30A-es biztije van a hátsóablak fűtésnek emlékeim szerint, elfogja bírtni ezt még.

Az időzítő relé kb 15percig fűti a tükörlapot, én átalakítottamm így 5 percig fűt csak.

A gyári relé belső kapcsolási rajza megvan még valahol, ha kell és a táblázat is az RC tag változtatásához.

Link to comment
Megosztás:

30A-es biztije van a hátsóablak fűtésnek emlékeim szerint, elfogja bírtni ezt még.

Az időzítő relé kb 15percig fűti a tükörlapot, én átalakítottamm így 5 percig fűt csak.

A gyári relé belső kapcsolási rajza megvan még valahol, ha kell és a táblázat is az RC tag változtatásához.

Tudom, hogy elbírná, csak már 2 generátort evett meg a kocsi, úgyhogy külön fogom kötni.

A hátsó ablakfűtést nem használom, a tükörfűtést pedig szinte minden nap kellene, mert egy völgyben mindig fullra beködösödik/bepárásodik. Szóval emiatt ne menjen a hátsó ablakfűtés.

Link to comment
Megosztás:

Tesztelted már a műszert?

Tudom, hogy elbírná, csak már 2 generátort evett meg a kocsi, úgyhogy külön fogom kötni.

A hátsó ablakfűtést nem használom, a tükörfűtést pedig szinte minden nap kellene, mert egy völgyben mindig fullra beködösödik/bepárásodik. Szóval emiatt ne menjen a hátsó ablakfűtés.

Link to comment
Megosztás:

Tudom, hogy elbírná, csak már 2 generátort evett meg a kocsi, úgyhogy külön fogom kötni.

A hátsó ablakfűtést nem használom, a tükörfűtést pedig szinte minden nap kellene, mert egy völgyben mindig fullra beködösödik/bepárásodik. Szóval emiatt ne menjen a hátsó ablakfűtés.

Félreértesz: a biztitáblán kötöd oda, nem a kapcsolt ágra.

Link to comment
Megosztás:

Tesztelted már a műszert?

Igen, teszteltem, tökéletesen működik.

Minden elektromos részegységre rá tudtam csatlakozni. Km órát írni olvasni lehet vele. Az egyik kocsiban a légzsák hibát ki tudtam vele ütni. Tankban lévő üzemanyag mennyiségét kiírja literre :)

Ha valaki tervezi ilyesminek a beszerzését, nyugodtan tegye meg. Ha esetleg olcsóbban találtok régebbi verziósat, vagy idegen nyelvűt, az 1,44-es magyar szoftvert elküldöm hozzá szívesen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Hogyan tudom kicserélni a gyujtáskapcsolóbetétet?

Próbáltam leszedni de nem ment! Felül találtam egy pici rögzítő csavart azt kiszedtem így már féli kimozdult a helyéről! Az ellentétes oldalán is van egy lyuk de abban vagy nem csavar van vagynekem nem sikerült kiszednem! :) Valami infot esetleg valaki?

Előre is köszi!

Sanyi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Hogyan tudom kicserélni a gyujtáskapcsolóbetétet?

Próbáltam leszedni de nem ment! Felül találtam egy pici rögzítő csavart azt kiszedtem így már féli kimozdult a helyéről! Az ellentétes oldalán is van egy lyuk de abban vagy nem csavar van vagynekem nem sikerült kiszednem! :) Valami infot esetleg valaki?

Előre is köszi!

Sanyi

Az nem egy sima stift véletlenül, amit csak simán ki kell ütni?

Link to comment
Megosztás:

Az nem egy sima stift véletlenül, amit csak simán ki kell ütni?

A felső lyukba egy abba pont belemenő vékony kemény drótót vagy olyan vékony csavarhúzót bele kell dugni a kulcsot pedig a bevágással egyirányba kell beállítani és ki tudod huzni a betétet azt hiszem a 2 .állásba kell a kulcsot forditani

Link to comment
Megosztás:

Valahol már le volt írva sajnos nem emlékszem, hogy hol.

Lehet, hogy rosszul mondom, de azt hiszem azon a lyukon benyúlva kell valami pöcköt megnyomni de csak úgy, hogy a kulcs benne van és kijön az egész betét. Majd javítanak ha nem jót írtam.

Látom beelőztek

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.