Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

sziasztok az volna akérdésem hogy egy Opel vectra B műszerfalába (km óra) mennyi led kell bele hány db a válaszokat előre is köszönöm!

Gyárilag nem led jár bele ,de ha ledesiteni akaród keress valahol itt a fórumban ,vki. be linkelte hogy miként kell meg csinálni! Esetleg kérdezd meg Adam1-et ,sz.tem tud segíteni .

Link to comment
Megosztás:

Én nem foglalkoztam ilyesmivel, feleslegesnek tartom, nem tesz hozzá semmit az autó értékéhez.

Viszont vannak többen, akik ledesítettek, pl Krisz16V a közelmúltban.

értem énis idegenkedek tőle am nemakarom kiszedni azért aműszerfalat csk érdeklődtem ,modták haverok h csináltassam meg de nekem így is tetszik::)

Link to comment
Megosztás:

értem énis idegenkedek tőle am nemakarom kiszedni azért aműszerfalat csk érdeklődtem ,modták haverok h csináltassam meg de nekem így is tetszik::)

Műszerfalat kiszedni nem kell, viszont a műszeregység kiszedése nélkül nehéz lesz...

Alap, hogy szét kell borítani rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Kiderítettem miért nem világít a bal fényszóróm! A probléma az hogy a bal oldalt egy újabb fényszóró van az előző gazdája cserélhette ki és a képen jelzett csatlakozóban a lyukak mélyebben helyezkednek el mint a másik oldalt lévő fényszóróban és ezért az autó csatlakozója nem ér be hozzá és így nem kap áramot a lámpa. Nem e tud valaki egy olyan csatlakozót aminek hosszabbak a lábai hogy beérjen hozzá? Vagy egyéb ötletek hogyan oldjam meg?

Szétvágni összeforasztani nem igazán akarom a késöbbi csere miatt.

Link to comment
Megosztás:

Csà! A bal oldali index használatakor a vonóhorog visszajelző 2-6 alkalommal villog az indexel, utána abbahagyja. Csak a bal. Ez a kar, vagy a vonóhorog vezetékében való hibájára utal?

Más: tudna valaki képet mutatni a szélvédő alatti gumi és műanyag illesztéséről?

Link to comment
Megosztás:

Kiderítettem miért nem világít a bal fényszóróm! A probléma az hogy a bal oldalt egy újabb fényszóró van az előző gazdája cserélhette ki és a képen jelzett csatlakozóban a lyukak mélyebben helyezkednek el mint a másik oldalt lévő fényszóróban és ezért az autó csatlakozója nem ér be hozzá és így nem kap áramot a lámpa. Nem e tud valaki egy olyan csatlakozót aminek hosszabbak a lábai hogy beérjen hozzá? Vagy egyéb ötletek hogyan oldjam meg?

Szétvágni összeforasztani nem igazán akarom a késöbbi csere miatt.

Mire cserélték ki,milyen márkára,B2-esre vagy sima B1-re?Ha más a csatlakozó,akkor szerintem majd cserélned kell és az vágással forrasztással jár,de elteszed a régi csatlakozót és cserénél nem kell újat venned hanem visszacseréled!Bár ha működni fog így a lámpa és nem régen cserélték,akkor miért akarod nemsokára te is?

Link to comment
Megosztás:

Csà! A bal oldali index használatakor a vonóhorog visszajelző 2-6 alkalommal villog az indexel, utána abbahagyja. Csak a bal. Ez a kar, vagy a vonóhorog vezetékében való hibájára utal?

Más: tudna valaki képet mutatni a szélvédő alatti gumi és műanyag illesztéséről?

Ilyen hibával még nem találkoztam,de a vonóhorognál a csatlakozót megmozgatva nekem csinált fura dolgokat!Fék megnyomásakor az index izzói világítottak,indexelésnél ment mind a két oldali index mint az elakadás jelző!Meg lett tisztítva,majd normálisan a helyére csúsztatva és nem volt vele semmi baj utána!Az index működik azért ez után is vagy az is abba marad?Azt sem tudom hogy végig kell e működnie,hiszen ez csak egy figyelmeztető,hogy "haver,nagyobb ívben kanyarodj!" Még nem figyelgettem ennyire!

Link to comment
Megosztás:

Ilyen hibával még nem találkoztam,de a vonóhorognál a csatlakozót megmozgatva nekem csinált fura dolgokat!Fék megnyomásakor az index izzói világítottak,indexelésnél ment mind a két oldali index mint az elakadás jelző!Meg lett tisztítva,majd normálisan a helyére csúsztatva és nem volt vele semmi baj utána!Az index működik azért ez után is vagy az is abba marad?Azt sem tudom hogy végig kell e működnie,hiszen ez csak egy figyelmeztető,hogy "haver,nagyobb ívben kanyarodj!" Még nem figyelgettem ennyire!

A pár villogás után abbahagyja, de az index továbbra is rendesen működik. Mivel nemrég egy utánfutózás után, a futó vezetékének kihúzásakor eltört a csatlakozó, azt kicseréltem egy újra, rendesen be is kötöttem, de nem változott a helyzet, ezért gondolom, hogy nem ott van a hiba. Miből lehet tudni, ha a karral van a gond, ha kiveszem, szét lehet szedni megnézni, vagy zárt az egész?

Link to comment
Megosztás:

A pár villogás után abbahagyja, de az index továbbra is rendesen működik. Mivel nemrég egy utánfutózás után, a futó vezetékének kihúzásakor eltört a csatlakozó, azt kicseréltem egy újra, rendesen be is kötöttem, de nem változott a helyzet, ezért gondolom, hogy nem ott van a hiba. Miből lehet tudni, ha a karral van a gond, ha kiveszem, szét lehet szedni megnézni, vagy zárt az egész?

Mivel egy egyedileg beépített cuccról van szó, nehéz bármit is mondani...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem emlékszem, a B1-es vectrában OBD 1-es vagy 2-es csatlakozó van?

Kérdem mindezt azért, mert van ez a király androidos alkalmazás: http://www.appbrain.com/app/torque-pro-(obd2-car)/org.prowl.torque

Ha rádugsz az obd2-es csatira egy bt-os leolvasót (ami nem túl drága dolog...) akkor mindent megmond a kocsiról relaltime. Vezetés közben pedig kifejezetten jól jön az ilyen :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem emlékszem, a B1-es vectrában OBD 1-es vagy 2-es csatlakozó van?

Kérdem mindezt azért, mert van ez a király androidos alkalmazás: http://www.appbrain....e-pro-(obd2-car)/org.prowl.torque

Ha rádugsz az obd2-es csatira egy bt-os leolvasót (ami nem túl drága dolog...) akkor mindent megmond a kocsiról relaltime. Vezetés közben pedig kifejezetten jól jön az ilyen :)

OBD2 van benne.

Link to comment
Megosztás:

OBD2 van benne.

Sajnos ennek ellenére se ismerte fel a program. Az obd2-es csatlakozót rádugtuk, az ment rendesen, de a telefon sajnos már nem látta az ecu-ját a kocsinak :( Pedig jó lett volna, faja progi. kiír mindent amit ki tud olvasni a kocsiból (pill. fogyasztás, üzemanyagszint, sebesség, fordulatszám, hőmérsékletek stb stb...)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ennek ellenére se ismerte fel a program. Az obd2-es csatlakozót rádugtuk, az ment rendesen, de a telefon sajnos már nem látta az ecu-ját a kocsinak :( Pedig jó lett volna, faja progi. kiír mindent amit ki tud olvasni a kocsiból (pill. fogyasztás, üzemanyagszint, sebesség, fordulatszám, hőmérsékletek stb stb...)

nem mindegyik tud beszélgetni az ecu-val,nekem egy OP-COM van,az "mindent" tud,a vectra előtt egy 2.5td C omegám volt,az miatt vettem meg,mert a bosch szervíz nem tudta beállítani az adagolón a mennyiséget...,a vectrán pedig sokmindent tud,pl. tudom emelni az alapjáratot,km-órát.stb.

Ja,14e ft volt a racing-bazar.hu -n.

Link to comment
Megosztás:

nem mindegyik tud beszélgetni az ecu-val,nekem egy OP-COM van,az "mindent" tud,a vectra előtt egy 2.5td C omegám volt,az miatt vettem meg,mert a bosch szervíz nem tudta beállítani az adagolón a mennyiséget...,a vectrán pedig sokmindent tud,pl. tudom emelni az alapjáratot,km-órát.stb.

Ja,14e ft volt a racing-bazar.hu -n.

Azzal annyi a gond, hogy nem látom hogy lenne belőle bluetooth-os változat. Usb-n pedig nem lehet telefonra kötni :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.