Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Remélem tud nekem valaki segíteni!Mitől lehet az, h az autón(Vectra B 1996 1.6 16v)egyátalán nem tudom kinyitni az ajtókat!Lezáródott és semmire sem reagál!Se a kulcsra, se a távirányítóra!Van valakinek ötlete,h mi lehet vele?Előre is köszi, ha valaki tud rá gyógymódot!

Ha le is van reteszelve, akkor is ki kellene tudni nyitni az ajtót, még ha áramtalanítva is van a kocsi.

Szerintem valami nagyon elromlott a bal első ajtóban. Valahogy be kellene mászni a csomagtartón keresztül (azt kulccsal ki lehet nyitni) és megpróbálni kinyitni a többi ajtót a bal első kivételével.

köszi szépen a segítséget, igen, ezt szeretném, de ha esetleg eltudnád magyarázni hogy pontosan hogyan, mert én a sárgát bekötöttem a piros helyére a pirosat pedig a sárga helyére, ám sajnos semmit sem változott a dolog, még mindig kikapcsol és nemlehet bekapcsolni ha kiveszem kulcsot.. Őszintén szólva megis lepődtem hogy semmi sem változott és a ugyan olyan... Előre is köszönöm a segítséget!

Ennek gyárilag így kell működnie. Bent a kulcs szól, kint a kulcs nem szól a rádió.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem tud nekem valaki segíteni!Mitől lehet az, h az autón(Vectra B 1996 1.6 16v)egyátalán nem tudom kinyitni az ajtókat!Lezáródott és semmire sem reagál!Se a kulcsra, se a távirányítóra!Van valakinek ötlete,h mi lehet vele?Előre is köszi, ha valaki tud rá gyógymódot!

Elvileg akksi nélkül is nyitni-zárni kellene neki,de ha bemásztál az utas térbe és nem tudod az ajtó gombokat felhúzni,a motorház tetőt nyisd fel és nézd meg az akksit,tölts rá ha kell!Lehet hogy van benne valami utólagosan beszerelt riasztó,biztonsági kütyü,ami nem engedi!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok a segítségeteket szeretném kérni.

arról lenne szó nem tudom valaki foglalkozott e már a témával, van egy 1997es isuzu b vectrám. még az a tipus ahol külön távirányitó vezérli a központi zárat. kaptam egy üres távirányitós kulcsot, belemarattam az én kulcsom mintáját. neten látom hogy lehet kapni bele való elektronikát. na most az a kérdés hogy vajon rá lehetne e tanitani az autóra.

az én távirányitomon 433,92 Mhz van, és azt hiszem bosch tipusu. A kulcsbaépitett pedig megamos tipusu, de ugy tudom ugyanez a frekvenciája. Vajon rá lehetne tanitani az autóra?

Köszi a segitséget előre is .

Link to comment
Megosztás:

Köszi az ötleteket,sikerült kinyitni! :D A probléma oka az volt, h amior lezáródott kevés volt az akkuban a kraft és nem bírt teljesen lezárni, hanem középállásban megszorult! Sok próbálkozás után a kulcs végül kinyitotta!Hallelujja! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Köszi az ötleteket,sikerült kinyitni! :D A probléma oka az volt, h amior lezáródott kevés volt az akkuban a kraft és nem bírt teljesen lezárni, hanem középállásban megszorult! Sok próbálkozás után a kulcs végül kinyitotta!Hallelujja! :icon1:

Ember, ha annyira kevés kraft van az akkuban, akkor miért zárom le a kocsit központi zárral? Hogy bezárva maradjon? Lovaskocsi kellene nektek, komolyan mondom, nem B Veki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. B1-es Vectrám van, és olyan problémával küszködünk hogy a fordulatszámmérő meg se moccan, viszont a km óra folyamatosan mocorog 0-5km-óra között, és addig amig le nem állítjuk folyamatosan fennáll ez a hiba. Viszont volt olyanra is példa hogy magától megjavult, de csak 1-2 alkalomra, leállítás után továbbra sem működik. Aki tud erre orvosságot légyszi segítsen. Segítségeteket köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. B1-es Vectrám van, és olyan problémával küszködünk hogy a fordulatszámmérő meg se moccan, viszont a km óra folyamatosan mocorog 0-5km-óra között, és addig amig le nem állítjuk folyamatosan fennáll ez a hiba. Viszont volt olyanra is példa hogy magától megjavult, de csak 1-2 alkalomra, leállítás után továbbra sem működik. Aki tud erre orvosságot légyszi segítsen. Segítségeteket köszönöm.

kiszedném elsőnek a műszeregységet, 10 perc az egész és megtisztítanám-megigazítanám a csatit.

ez csak egy ötlet nem volt még és nem is olvastam még ilyen problémáról.

Talán vki más?!?!

Link to comment
Megosztás:

kiszedném elsőnek a műszeregységet, 10 perc az egész és megtisztítanám-megigazítanám a csatit.

ez csak egy ötlet nem volt még és nem is olvastam még ilyen problémáról.

Talán vki más?!?!

Sziasztok. B1-es Vectrám van, és olyan problémával küszködünk hogy a fordulatszámmérő meg se moccan, viszont a km óra folyamatosan mocorog 0-5km-óra között, és addig amig le nem állítjuk folyamatosan fennáll ez a hiba. Viszont volt olyanra is példa hogy magától megjavult, de csak 1-2 alkalomra, leállítás után továbbra sem működik. Aki tud erre orvosságot légyszi segítsen. Segítségeteket köszönöm.

nekem ez volt kb 1 évig ,mig ki nem cseréltem a mutatókat,persze ez sok-sokk kisérletezés után ,meg min.20 szétszedés ...

Link to comment
Megosztás:

nekem ez volt kb 1 évig ,mig ki nem cseréltem a mutatókat,persze ez sok-sokk kisérletezés után ,meg min.20 szétszedés ...

Az csak a problémám hogy nem tudom hol vannak azok a pontok ahol ugy széttudnám szedni hogy minden maradjon épségben, és ne repedjen semmi. HA a mutatókkal lenne a probléma akkor nagyritkán mitől üzemel? Kontakthibára, vagy vmi csatlakozó problémára gondolunk, de azt se tudom hol keressem a hiba lehetséges gyökerét..... :S Köszi a reakciókat :)

Link to comment
Megosztás:

Az csak a problémám hogy nem tudom hol vannak azok a pontok ahol ugy széttudnám szedni hogy minden maradjon épségben, és ne repedjen semmi. HA a mutatókkal lenne a probléma akkor nagyritkán mitől üzemel? Kontakthibára, vagy vmi csatlakozó problémára gondolunk, de azt se tudom hol keressem a hiba lehetséges gyökerét..... :S Köszi a reakciókat :)

Vannak leírások itt az oldalon,az alapján szét tudod te is szedni és a műszeregység mögötti csatlakozót megtisztítani!

Kicsit nyomd beljebb a műszeregységet és nézd meg nincs e valami reakció vagy változás!(persze a plexit ne szakítsd be rajta)

Ha nem segít semmi,legalább gyakoroltad a szétszedést és az új egységet már 10 perc alatt majd beszereled! :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Az csak a problémám hogy nem tudom hol vannak azok a pontok ahol ugy széttudnám szedni hogy minden maradjon épségben, és ne repedjen semmi. HA a mutatókkal lenne a probléma akkor nagyritkán mitől üzemel? Kontakthibára, vagy vmi csatlakozó problémára gondolunk, de azt se tudom hol keressem a hiba lehetséges gyökerét..... :S Köszi a reakciókat :)

ha hideg volt a motor 10:6 arányban indult ,de ha már mentem vele ,többé nem működött ...,de néha még hideg motornál se. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, volt már valakinek olyan gondja, hogy a tompított xenon egyszerűen lekapcsol? Néha pislákol, aztán egy idő után lekapcsol. De nem egyszerre, de nem csak az egyik oldal.

Már vettem bele másik izzót, remélve hogy ez a baja, de nem. Nem csak menetközben, hanem álló helyben is csinálja.

Gyári xenon-os projektoros lámpáról van szó. Ahogy néztem a trafó az bele van építve a lámpatestbe?

Remélem tud valaki segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Az csak a problémám hogy nem tudom hol vannak azok a pontok ahol ugy széttudnám szedni hogy minden maradjon épségben, és ne repedjen semmi. HA a mutatókkal lenne a probléma akkor nagyritkán mitől üzemel? Kontakthibára, vagy vmi csatlakozó problémára gondolunk, de azt se tudom hol keressem a hiba lehetséges gyökerét..... :S Köszi a reakciókat :)

Lehet, hogy hülyeséget írók de ebben nincs valami fesz stabilizátor a műszerben mint az A Vekiben? Hátha az halódik.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok

Most, hogy itt van a meleg ismét, szembesültem a b2-es vectrák már tavaly eliminált gyermekbetegségeivel:

- lufilámpa

-ABS lámpa

világítanak.

A lufilámpát nem értem, mert az ülés alatti csatit még tavaly kivágtam és összeforrasztottam a két végét, s eddig jó is volt.

Esetleg lenne máshol is galvanizálódó csatlakozó, amit érdemes lenne még forrasztani?

Vagy az normális hogy egy tíz-egynéhány éves vectránál fel-fel gyullad?

Az ABS-nél meg ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor elalszik. Ebből a viselkedésből nem lehet következtetni vlmi tipikus hibaforrásra?

Jó lenne ha meglennének a hibák mert égő nyáron egy karácsonyfával a műszerfalban kocsikázni. Nem is beszéve arról hogy égő visszajelző lámpánál egyik se működik...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Most, hogy itt van a meleg ismét, szembesültem a b2-es vectrák már tavaly eliminált gyermekbetegségeivel:

- lufilámpa

-ABS lámpa

világítanak.

A lufilámpát nem értem, mert az ülés alatti csatit még tavaly kivágtam és összeforrasztottam a két végét, s eddig jó is volt.

Esetleg lenne máshol is galvanizálódó csatlakozó, amit érdemes lenne még forrasztani?

Vagy az normális hogy egy tíz-egynéhány éves vectránál fel-fel gyullad?

Az ABS-nél meg ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor elalszik. Ebből a viselkedésből nem lehet következtetni vlmi tipikus hibaforrásra?

Jó lenne ha meglennének a hibák mert égő nyáron egy karácsonyfával a műszerfalban kocsikázni. Nem is beszéve arról hogy égő visszajelző lámpánál egyik se működik...

Az absről csak annyit,h.lekell venni a vezérlőegységet és átforrasztani.Persze előtte hibakód kéne,h.mire panaszkodik.Kis segítség:http://www.gyuszi.hu/opel_vectra_b.html.Lufira is nézni kéne vmi hibakódot.És utána lehetne hibát keresni....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.