Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Na igen.... akkor minimum a tisztítást nem fizetném ki...

+ Ezért jó, hogy magam csináltam tisztítógéppel a komplett belsőt :D

Erre már rájöttem: a legjobb meló ha én csinálom még akkor is ha nem értek hozzá annyira mint egy szerelő mert legalább én megteszek mindent, hogy jó legyen a szerelőnek meg csak a lóvé kell....

irtam neked stylingon :o !!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Azért nem semmi hogy már miket kitalálnak (fagyaszt stb) Te ezt használod egyébként?Ha igen,hol lehet ilyen Chemico-s cuccokat magánszemélyként venni?

Mint írtam,találkoztam az autó volt gazdájával!Ami kiderült,290ezer volt benne akkor,erősebb rugókat vett hozzá,új vezérlés,olaj,gumik!(mondta a kereskedőnek hogy aki megveszi,hívja fel,hogy elmondja neki és spórolhat rajta nem is keveset)

Amit nem cserélt le végül és eladó!Segítsetek,megérné-e??Gyújtáskapcsoló(10e),plüss ajtókárpitok(10e)---> ezért van nekem szürke plüss fejtámla benne!(nem is figyeltem) :)

Lett 97 ezer az órában,vezérlésért csesztek szólni,olajért csesztek szólni,gumik újak,de a legolcsóbbakra cserélve,meg még ki tudja mi!

Egy telefon és megspórolok 50 ezret már az elején! :D

A cégnél ahol dolgozok használok 2-3 féle chemico-s terméket néha elég sokat ,és igy néha ha vannak "extra" kivánságaim és az üzletkötő "néha" teljesíti az minta termékekből :o

Link to comment
Megosztás:

Megoldódni látszik az ülés probléma :o Opeléknél meglazították, de beszéltek valami első csavarokról is amihez meg kell bontani a kárpitot egészen a küszöbnél. Én ahogy nézem elöl a sínt lefogja egy vas ami bemegy a kárpit alá de az alól ki lehet csúsztatni hátrafelé a sínt szerintem, hacsak nem alatta van egy csvar amit kétlek... Meg aról tudnék ha meg kellett volna bontani mikor szét volt szedve. (Ott voltam mikor a ülések már kint voltak, de az autó egybe volt)

Egyébként azt mondták minden rendbe, csak a kézifék szar, de azt tudom is, lassan aktuális lesz, mert februárba műszaki.

Link to comment
Megosztás:

Olaszok állatok vezetés szempontjából :excl: Csodálom hogy nem törték/törtem meg a kocsit és/vagy ütöttem el biciklist vagy motorost... Autópályán már nem annyira kannibálok, viszont az az iszonyat sok kamion már önmagában kezdett az agyamra menni...

Kocsi alapvetően jól viselte az utat. Egyik dísztárcsám elhagytam valahol Milánóban, de nem sajnálom úgyis le volt törve már pár pöcke :lol:

Hazafelé kigyulladt a check engine lámpa, gondoltam hogy az EGR szelep rakoncátlankodik már megint, így a legközelebbi pihenőbe úgy gurultam be, hogy üresbe kb 200m-en keresztül padlógázt nyomtam (opeles szerelő mondta hogy ha letapad az egr szelep, vagyis nem nyit rendesen, akkor jól meg kell túráztatni a gépet :( ), majd motor leállít, pont kapóra jött egy kis cigi-pisi-kajaszünetre, majd indulás után el is aludt a lámpa, úgyhogy valószínű az volt a gondom. Pedig pörgött a motor a városokat kivéve. Hazafelé 600km-t jöttünk 3 pihenővel 6 óra alatt Velencétől B.füredig, kinti autópályán tartottuk a 140-et :lol:

Ja, aki szereti a focit, annak tudom ajánlani a San Siro-t :lol: , Milan-Real Madrid meccsen voltunk kint, szerintem még az unokáimnak is mesélni fogok róla, pedig még fiam sincs :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma du volt időm, nekiálltam az üléseknek. Anyósüléssel kezdtem. Az első probléma az övfeszítő csatijánál volt, nem bírtam kihúzni, de ki bírtam bujtatni az ülésből patront, meg mindent egybe. Kivételnél sikerült két csíkot húzni a kézifék mellett a műanyag burkolatra a sínnnel. :S Sofőrülésnél is jött a gond, de ott csak egy lyuk van amin a csati pont átfér ugyhogy ment a cumi hogy kell széthúzni. Nagynehezen sikerült, elég trükkösen van megoldva. Ezután az övet az üléshez fogó csavar feje szállt el. WD40 kalapács meg bazi fogóval sikerült kicsavarni. Vezetőülés már bent van, kivéve a csavar. Majd hétfőn cégnél keresek másik csavart. Anyósülés holnap lesz berakva mert elkezdett sötétedni és az ülés alatt fekve már semmit nem láttam. Ha nem felejtem el csinálok pár "így csináld" képet, bár tényleg nem bonyolult...

Szerk.: Aki rendelt már vaterán angliából kérem mondja meg mennyi ideig várt a csomagra?

Link to comment
Megosztás:

Üléseket kicseréltem, fotókat természetesen elfelejtettem :excl: Pikk pakk bekerült az egy ülés ami hátravolt. Utána takarítás. Ezalatt ment a zene és le is merült az aksi ugyhogy most aksicsere. Nagy teljesítményűt akarok, még nem tudom hogy milyet. Rákerestem, de nem tudom a méreteket mi fér be. Esetleg tippet tudnátok adnimilyet vegyek 20-25e Ft között?

(aksit írom tovább elektromosba)

Link to comment
Megosztás:

Leírom szervizes tapasztalatimat az utóbbi hetekből:

A szerviz Bp. 2.kerületben a törökvész úton található, pontosan a házunkkal szemben. A tulaj is ott lakik, látásból ismerem csak. A szervizben 3-4en dolgoznak, régebben néha néha átfutottam tanácsért vagy kisebb gondok megoldásáért, mint pl. tech2-es kivillogásért, 1-2 szerszámért ha pont olyan nem volt nálam, mindig segítettek és ingyen megoldották a gondot. Látásból mindig köszönünk egymásnak, tudják hogy elég sokat bütykölöm a kocsit és azért értek is hozzá.

2 hete ugye kilyukadt a hűtőcső a szívósor alatt, rögtön le is bontottam ezt azt a kocsin, hogy lássam a hiba helyét és kezelhetőségét. Mikor láttam, hogy a szívó sor alatt van a repedés, szóltam az egyik srácnak a szervizben aki vetett rá egy futó pillantást, mondta hogy 5-7e-ért kicserélik, de nem gondolta hogy ehhez a szívósort is bontani kell.

Másnap lebontottam a motor egy részét, még a csavarok nagy részét is meglazítottam a szívósornál, igazából már csak meg kellett emelni, ezt azt kikötni és csavarni majd levenni a cuccot.

Megbeszéltem velük egy napot, amikor ráérnek hogy szedjék le. A megbeszélt napon este 5kor láttam hogy a kocsi meg se mozdult még, így rájuk csörögtem, mi a helyzet. Nem volt ma idejük majd holnap.. (8-6ig vannak nyitva, ált 5ig dolgoznak..) Másnap délután kiszedték és visszatolták a kocsit. A hétvégén elintéztem a hűtőcső javítását egy szakinál, majd hétfőn újra lebeszéltem velük egy csütörtöki napot a szereléshez. Mondtam nekik, hogy elég a szívósort visszarakni, a többit visszaépítem. Csütörtök este nézem, kocsin semmi változás, hívom hogy mi van, nem volt idejük majd holnap. Sikerült nyitásra megbeszélnem hogy csinálják meg, mert délelőtt el kellett mennem kocsival. Reggel 8kor áttolták, mondtam hogy most már viszont mindent szereljenek vissza, mert nem lesz rá így időm. Említettem, hogy ha bárhol elakadnak, nem tudják mi hol volt hívjanak, itt vagyok és segítek. Néztem néha néha ki az ablakon, 11óra és még semmi. Dél körül hívtak hogy vigyek át hűtővizet ha van és beletöltik. Átvittem, mondták majd hívnak ha kész. 1,5óra múlva már átnéztem mi tart eddig, mondták hogy kész mehetek. Jó hogy hívtak.. 5,5óra alatt végeztek egy rövid munkával, mert mindenki fontosabb volt mint én. A végösszeg 25.000Ft lett és mondták hogy legközelebb csak akkor bontsam meg, ha meg tudom csinálni, mert fölöslegesen szedtem le ezt azt mint pl. a jobb oldali egr/agr/gyújtás csonkot. Miért lenne fölösleges, mikor úszik a mocsokban és tömíti el az egr szelepet?... meg nehéz kitalálniuk mi hol volt. Ezt kicsit sértőre vettem, mert mondtam nekik, ha elakadnak szóljanak, és ha időben megcsinálják vissza is építettem volna.. No mind1. A kocsival még melegen mentem tovább, semmi hiba nem tűnt fel. Este, mikor leállítottam és kihűlt a motor, akkor jött a hiba. Gyorsan bemelegedett, majd a mutató szerint 110fokig fel is ment. Leállítottam, de újra már nem indult. Fél óra után újra beindult mint ha mi se történt volna, ezt még 1x eljátszotta és azóta sem indul a kocsi. Hozzáteszem, hogy miután elhoztam, még belenéztem a motortérbe, és pl. az egr/agr vákumcsöveit rossz helyre dugták vissza, ezeket korrigáltam (elég érthetetlen módon dugdosták össze vissza). Azóta pedig észrevettem, hogy az automata váltóból kijövő cső le van törve, ezt se vették észre.

A mai napon reggel 8kor nyitáskor átmentem, átadtam a kulcsot és elmondtam mi a hiba. Nem úgy tűnt hogy különösebben figyelnének a részletekre, nem is kérdeztek semmit, beírták a mai napra hogy megnézik. Az egyikük említette, hogy biztos az okozta a hibát, hogy kitakarítottam a szívósort. Hát nem hinném, hogy egy tiszta szívósor több kárt okoz mint egy olajjal és olajsárral teli... Főleg nem ilyen hibát, max alapjárat ingadozást.. A lényeg, hogy mindjárt 6óra, a kocsit még csak meg se nézték és még véletlenül se hívtak fel, hogy bocsi de ma mégse.

Mindenki vonja le maga a minőségi szolgáltatást Én úgy érzem egy forinttal se fizettem kevesebbet mint a többi megrendelő, mégis mindig engem tolnak és még csak hívni se tudnak.. Csalódtam bennük :/

Link to comment
Megosztás:

Leírom szervizes tapasztalatimat az utóbbi hetekből:

A szerviz Bp. 2.kerületben a törökvész úton található, pontosan a házunkkal szemben. A tulaj is ott lakik, látásból ismerem csak. A szervizben 3-4en dolgoznak, régebben néha néha átfutottam tanácsért vagy kisebb gondok megoldásáért, mint pl. tech2-es kivillogásért, 1-2 szerszámért ha pont olyan nem volt nálam, mindig segítettek és ingyen megoldották a gondot. Látásból mindig köszönünk egymásnak, tudják hogy elég sokat bütykölöm a kocsit és azért értek is hozzá.

2 hete ugye kilyukadt a hűtőcső a szívósor alatt, rögtön le is bontottam ezt azt a kocsin, hogy lássam a hiba helyét és kezelhetőségét. Mikor láttam, hogy a szívó sor alatt van a repedés, szóltam az egyik srácnak a szervizben aki vetett rá egy futó pillantást, mondta hogy 5-7e-ért kicserélik, de nem gondolta hogy ehhez a szívósort is bontani kell.

Másnap lebontottam a motor egy részét, még a csavarok nagy részét is meglazítottam a szívósornál, igazából már csak meg kellett emelni, ezt azt kikötni és csavarni majd levenni a cuccot.

Megbeszéltem velük egy napot, amikor ráérnek hogy szedjék le. A megbeszélt napon este 5kor láttam hogy a kocsi meg se mozdult még, így rájuk csörögtem, mi a helyzet. Nem volt ma idejük majd holnap.. (8-6ig vannak nyitva, ált 5ig dolgoznak..) Másnap délután kiszedték és visszatolták a kocsit. A hétvégén elintéztem a hűtőcső javítását egy szakinál, majd hétfőn újra lebeszéltem velük egy csütörtöki napot a szereléshez. Mondtam nekik, hogy elég a szívósort visszarakni, a többit visszaépítem. Csütörtök este nézem, kocsin semmi változás, hívom hogy mi van, nem volt idejük majd holnap. Sikerült nyitásra megbeszélnem hogy csinálják meg, mert délelőtt el kellett mennem kocsival. Reggel 8kor áttolták, mondtam hogy most már viszont mindent szereljenek vissza, mert nem lesz rá így időm. Említettem, hogy ha bárhol elakadnak, nem tudják mi hol volt hívjanak, itt vagyok és segítek. Néztem néha néha ki az ablakon, 11óra és még semmi. Dél körül hívtak hogy vigyek át hűtővizet ha van és beletöltik. Átvittem, mondták majd hívnak ha kész. 1,5óra múlva már átnéztem mi tart eddig, mondták hogy kész mehetek. Jó hogy hívtak.. 5,5óra alatt végeztek egy rövid munkával, mert mindenki fontosabb volt mint én. A végösszeg 25.000Ft lett és mondták hogy legközelebb csak akkor bontsam meg, ha meg tudom csinálni, mert fölöslegesen szedtem le ezt azt mint pl. a jobb oldali egr/agr/gyújtás csonkot. Miért lenne fölösleges, mikor úszik a mocsokban és tömíti el az egr szelepet?... meg nehéz kitalálniuk mi hol volt. Ezt kicsit sértőre vettem, mert mondtam nekik, ha elakadnak szóljanak, és ha időben megcsinálják vissza is építettem volna.. No mind1. A kocsival még melegen mentem tovább, semmi hiba nem tűnt fel. Este, mikor leállítottam és kihűlt a motor, akkor jött a hiba. Gyorsan bemelegedett, majd a mutató szerint 110fokig fel is ment. Leállítottam, de újra már nem indult. Fél óra után újra beindult mint ha mi se történt volna, ezt még 1x eljátszotta és azóta sem indul a kocsi. Hozzáteszem, hogy miután elhoztam, még belenéztem a motortérbe, és pl. az egr/agr vákumcsöveit rossz helyre dugták vissza, ezeket korrigáltam (elég érthetetlen módon dugdosták össze vissza). Azóta pedig észrevettem, hogy az automata váltóból kijövő cső le van törve, ezt se vették észre.

A mai napon reggel 8kor nyitáskor átmentem, átadtam a kulcsot és elmondtam mi a hiba. Nem úgy tűnt hogy különösebben figyelnének a részletekre, nem is kérdeztek semmit, beírták a mai napra hogy megnézik. Az egyikük említette, hogy biztos az okozta a hibát, hogy kitakarítottam a szívósort. Hát nem hinném, hogy egy tiszta szívósor több kárt okoz mint egy olajjal és olajsárral teli... Főleg nem ilyen hibát, max alapjárat ingadozást.. A lényeg, hogy mindjárt 6óra, a kocsit még csak meg se nézték és még véletlenül se hívtak fel, hogy bocsi de ma mégse.

Mindenki vonja le maga a minőségi szolgáltatást Én úgy érzem egy forinttal se fizettem kevesebbet mint a többi megrendelő, mégis mindig engem tolnak és még csak hívni se tudnak.. Csalódtam bennük :/

Én most vinném oda utoljára az autót, akár közel van, akár nem.

Az enyémben kopognak a hidrotőkék, ki kéne cserélni. Minden megvan hozzá, csak a szakim, akiről tudom, hogy jól megcsinálja, régen járok hozzá, el van havazva. Mondta múlt héten, hogy bocs, de inkább nem vállalja be, mert az udvarra nem fér be az autó. Várhatok egy hetet, vagy vigyem máshova. Körbekérdezősködtem másoknál, többnyire 2-3 hét várólistával fogadtak, de volt olyan hely, ahol fél perc alatt már arról próbáltak meggyőzni, hogy ahhoz le kéne venni az olajteknőt is, meg három nap a művelet, stb, stb.... Inkább megvárom az én kedvenc szakimat. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Leírom szervizes tapasztalatimat az utóbbi hetekből:

A szerviz Bp. 2.kerületben a törökvész úton található, pontosan a házunkkal szemben. A tulaj is ott lakik, látásból ismerem csak. A szervizben 3-4en dolgoznak, régebben néha néha átfutottam tanácsért vagy kisebb gondok megoldásáért, mint pl. tech2-es kivillogásért, 1-2 szerszámért ha pont olyan nem volt nálam, mindig segítettek és ingyen megoldották a gondot. Látásból mindig köszönünk egymásnak, tudják hogy elég sokat bütykölöm a kocsit és azért értek is hozzá.

2 hete ugye kilyukadt a hűtőcső a szívósor alatt, rögtön le is bontottam ezt azt a kocsin, hogy lássam a hiba helyét és kezelhetőségét. Mikor láttam, hogy a szívó sor alatt van a repedés, szóltam az egyik srácnak a szervizben aki vetett rá egy futó pillantást, mondta hogy 5-7e-ért kicserélik, de nem gondolta hogy ehhez a szívósort is bontani kell.

Másnap lebontottam a motor egy részét, még a csavarok nagy részét is meglazítottam a szívósornál, igazából már csak meg kellett emelni, ezt azt kikötni és csavarni majd levenni a cuccot.

Megbeszéltem velük egy napot, amikor ráérnek hogy szedjék le. A megbeszélt napon este 5kor láttam hogy a kocsi meg se mozdult még, így rájuk csörögtem, mi a helyzet. Nem volt ma idejük majd holnap.. (8-6ig vannak nyitva, ált 5ig dolgoznak..) Másnap délután kiszedték és visszatolták a kocsit. A hétvégén elintéztem a hűtőcső javítását egy szakinál, majd hétfőn újra lebeszéltem velük egy csütörtöki napot a szereléshez. Mondtam nekik, hogy elég a szívósort visszarakni, a többit visszaépítem. Csütörtök este nézem, kocsin semmi változás, hívom hogy mi van, nem volt idejük majd holnap. Sikerült nyitásra megbeszélnem hogy csinálják meg, mert délelőtt el kellett mennem kocsival. Reggel 8kor áttolták, mondtam hogy most már viszont mindent szereljenek vissza, mert nem lesz rá így időm. Említettem, hogy ha bárhol elakadnak, nem tudják mi hol volt hívjanak, itt vagyok és segítek. Néztem néha néha ki az ablakon, 11óra és még semmi. Dél körül hívtak hogy vigyek át hűtővizet ha van és beletöltik. Átvittem, mondták majd hívnak ha kész. 1,5óra múlva már átnéztem mi tart eddig, mondták hogy kész mehetek. Jó hogy hívtak.. 5,5óra alatt végeztek egy rövid munkával, mert mindenki fontosabb volt mint én. A végösszeg 25.000Ft lett és mondták hogy legközelebb csak akkor bontsam meg, ha meg tudom csinálni, mert fölöslegesen szedtem le ezt azt mint pl. a jobb oldali egr/agr/gyújtás csonkot. Miért lenne fölösleges, mikor úszik a mocsokban és tömíti el az egr szelepet?... meg nehéz kitalálniuk mi hol volt. Ezt kicsit sértőre vettem, mert mondtam nekik, ha elakadnak szóljanak, és ha időben megcsinálják vissza is építettem volna.. No mind1. A kocsival még melegen mentem tovább, semmi hiba nem tűnt fel. Este, mikor leállítottam és kihűlt a motor, akkor jött a hiba. Gyorsan bemelegedett, majd a mutató szerint 110fokig fel is ment. Leállítottam, de újra már nem indult. Fél óra után újra beindult mint ha mi se történt volna, ezt még 1x eljátszotta és azóta sem indul a kocsi. Hozzáteszem, hogy miután elhoztam, még belenéztem a motortérbe, és pl. az egr/agr vákumcsöveit rossz helyre dugták vissza, ezeket korrigáltam (elég érthetetlen módon dugdosták össze vissza). Azóta pedig észrevettem, hogy az automata váltóból kijövő cső le van törve, ezt se vették észre.

A mai napon reggel 8kor nyitáskor átmentem, átadtam a kulcsot és elmondtam mi a hiba. Nem úgy tűnt hogy különösebben figyelnének a részletekre, nem is kérdeztek semmit, beírták a mai napra hogy megnézik. Az egyikük említette, hogy biztos az okozta a hibát, hogy kitakarítottam a szívósort. Hát nem hinném, hogy egy tiszta szívósor több kárt okoz mint egy olajjal és olajsárral teli... Főleg nem ilyen hibát, max alapjárat ingadozást.. A lényeg, hogy mindjárt 6óra, a kocsit még csak meg se nézték és még véletlenül se hívtak fel, hogy bocsi de ma mégse.

Mindenki vonja le maga a minőségi szolgáltatást Én úgy érzem egy forinttal se fizettem kevesebbet mint a többi megrendelő, mégis mindig engem tolnak és még csak hívni se tudnak.. Csalódtam bennük :/

Az ilyen általában elég sz...ul szokott végződni ,lehet hogy egy második szervizben.Türelem és kitartás :excl:

Link to comment
Megosztás:

Én most vinném oda utoljára az autót, akár közel van, akár nem.

Az enyémben kopognak a hidrotőkék, ki kéne cserélni. Minden megvan hozzá, csak a szakim, akiről tudom, hogy jól megcsinálja, régen járok hozzá, el van havazva. Mondta múlt héten, hogy bocs, de inkább nem vállalja be, mert az udvarra nem fér be az autó. Várhatok egy hetet, vagy vigyem máshova. Körbekérdezősködtem másoknál, többnyire 2-3 hét várólistával fogadtak, de volt olyan hely, ahol fél perc alatt már arról próbáltak meggyőzni, hogy ahhoz le kéne venni az olajteknőt is, meg három nap a művelet, stb, stb.... Inkább megvárom az én kedvenc szakimat. :excl:

miért kell le venni az olaj teknőt?????????????????????????????

:(

Link to comment
Megosztás:

miért kell le venni az olaj teknőt?????????????????????????????

:(

Nem kell,azt írta ő is hogy erről próbálták meggyőzni!

Egyébként meg vond le a tapasztalatot a dolgokból sgery és ne vidd többet oda!

Nem érdekük csak az egyedül dolgozó szakiknak vagy kis maszekoknak hogy hamar végezzenek és jó munkát csináljanak!

Ők akár örülnek is neki ha előre dolgozol vagy megosztod az ötleted velük!A nagy szervízben alkalmazottak a szerelők,fix pénzért gondolom,persze hogy nem sietnek és csesznek az autódra!Nem szeretik ha "okoskodsz" és elmondod hogyan szeretnéd az autód visszakapni! :excl: Ha valamelyik feketén csinálta volna otthon már lehet aznap kész lett volna!

A szerelőm mindig arról panaszkodik hogy még mindig minden működik amit megcsinált az autómon és így soha nem gazdagodik meg,

de tudja hogy ezért is viszem csak hozzá :lol: Várnom is kell pár napot mire vihetem az autót!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.