Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Mert a xenonnak vannak egyéb műszaki feltételei is...

fényszóró mosó és automata magasság állító :) a fényszóró mosó már megvan és bent van.... magasság állító még beszerzésre vár.... de ha bontóban találok biztos megveszem majd és berakatom....

egyébként örök szabály szerintem, hogy olyan autóba tegyél utólag xenon szettet amibe a gyár is szerelt!!!!

ezért szólnak a sok F Astra-nak meg a B Corsa-nak meg a sok egyéb autónak...

Nekem az életbe nem szólt senki még a xenon lámpáért

Link to comment
Megosztás:

Megkérdezed az eladót hogy van e rajta "E" jelzés!Ha van és az autód rendelkezik a lámpához tartozó kötelező előírásokkal,(már amelyikhez lámpához kell)akkor akár a KPM-esekhez is viheted az autód vizsgáztatni!

Arról meg hogy be e ázik,Adam0515 tud nyilatkozni,mert neki van egy jóféle az autón!Már ha érte már eső az autóját :D (Bocs Adam0515 :D )

Hát rátapintottál......

Ha esik és még a garázsban van akkor általában ki se hozom...de ha már megyek és rájön az eső akkor azért megázott már párszor, nem is beszélve a hetente történő mosásokról.....

De pl.: nyáron mikor nagy vihart jósoltak és lent voltunk Balatonon hát ne tud meg mekkora fejfájást okozott hova dugjuk az autót a vihar elöl :D

A lámpa egyébként nem ázik be én nem tapasztaltam de ezért kerül még mindig 93e Ft-ról akciósan is 74e Ft-ba gondolom :)

Link to comment
Megosztás:

fényszóró mosó és automata magasság állító :) a fényszóró mosó már megvan és bent van.... magasság állító még beszerzésre vár.... de ha bontóban találok biztos megveszem majd és berakatom....

egyébként örök szabály szerintem, hogy olyan autóba tegyél utólag xenon szettet amibe a gyár is szerelt!!!!

ezért szólnak a sok F Astra-nak meg a B Corsa-nak meg a sok egyéb autónak...

Nekem az életbe nem szólt senki még a xenon lámpáért

Nekem még nyíregyen sem szóltak a xenon miatt csak a fóliára vágtak meg pedig a két rendőr együtt nézte a fényszórókat.... nem volt sok xenon benne csak 3 szett :D

Újabb megjelenésű autón nem tudja ő sem megállapítani, hogy most gyári-e vagy sem a magasságállító elektronikát alapból nem tudja ellenőrizni de a fényszórómosót igen és azt én is szeretnék beszerezni de nem csak a xenon miatt hanem amúgy is jó lenne sokszor.

Link to comment
Megosztás:

no sikerült jó áron jó transitot venni. Mivel a hivatalos ford fórum olyan mint egy kripta és 1 hét alatt se érkezett válasz, így itt kérdeznék egy két dolgot, ha nem gond :)

99-es 2500-as szívó diesel, ebbe milyen motor olajat érdemes venni? A szűrők, szíjak stb... cserék is nemsokára megtörténnek.

amúgy irtó paraszt néhány eladó, neten találtam egy jónak ígérkező transitot ami magánszemélynél van. Kértem róla képeket, amin egész szép rozsda és törésmentes állapotban van, csupa jó szó róla, 95-ös évjáratú. Lementem érte egészen Sarkadig, megnézem és rájöttem hogy ez nem is az ami a képeken van. 93-as, tehát régebbi konstrukció, sok rozsda, a belseje olyan büdös hogy elviselhetetlen (a csávó telefonban azt mondta hogy olyan mint ha új lenne..) szóval nagy mázli volt, hogy a mellette lévő Békéscsabán találtuk ezt nettó 470e-ért, se rozsda, olyan a belseje mint ha új lenne, a váltón még a számok is látszanak, egyszerűnek látszik hogy gondosan kezelték. A motor is hibátlan, neves szűrőkkel szerelve (nem alco, ami már jó jel..)

Link to comment
Megosztás:

Ugyan mire lenne jó neked sokszor? :D Tudod milyen hamar kifogy az ablakmosó ha feloltott lámpával mosogatod az ablakot? :D :D

Nekem még nyíregyen sem szóltak a xenon miatt csak a fóliára vágtak meg pedig a két rendőr együtt nézte a fényszórókat.... nem volt sok xenon benne csak 3 szett :)

Újabb megjelenésű autón nem tudja ő sem megállapítani, hogy most gyári-e vagy sem a magasságállító elektronikát alapból nem tudja ellenőrizni de a fényszórómosót igen és azt én is szeretnék beszerezni de nem csak a xenon miatt hanem amúgy is jó lenne sokszor.

Link to comment
Megosztás:

A Transit egy elég jó választás. Igénytelen, és nagyon hálás ha mindenre odafigyelsz benne. Bár nem a legkevesebbet evő haszonjármű. De melyik Ford az? :D

Szerintem olajat meg olyat tölts bele amit gép alapján mondanak mondjuk az unixban. Vagy a gépkönyvébe nézd meg.

Vagy talán ilyen

no sikerült jó áron jó transitot venni. Mivel a hivatalos ford fórum olyan mint egy kripta és 1 hét alatt se érkezett válasz, így itt kérdeznék egy két dolgot, ha nem gond :)

99-es 2500-as szívó diesel, ebbe milyen motor olajat érdemes venni? A szűrők, szíjak stb... cserék is nemsokára megtörténnek.

amúgy irtó paraszt néhány eladó, neten találtam egy jónak ígérkező transitot ami magánszemélynél van. Kértem róla képeket, amin egész szép rozsda és törésmentes állapotban van, csupa jó szó róla, 95-ös évjáratú. Lementem érte egészen Sarkadig, megnézem és rájöttem hogy ez nem is az ami a képeken van. 93-as, tehát régebbi konstrukció, sok rozsda, a belseje olyan büdös hogy elviselhetetlen (a csávó telefonban azt mondta hogy olyan mint ha új lenne..) szóval nagy mázli volt, hogy a mellette lévő Békéscsabán találtuk ezt nettó 470e-ért, se rozsda, olyan a belseje mint ha új lenne, a váltón még a számok is látszanak, egyszerűnek látszik hogy gondosan kezelték. A motor is hibátlan, neves szűrőkkel szerelve (nem alco, ami már jó jel..)

Link to comment
Megosztás:

A Transit egy elég jó választás. Igénytelen, és nagyon hálás ha mindenre odafigyelsz benne. Bár nem a legkevesebbet evő haszonjármű. De melyik Ford az? :D

Szerintem olajat meg olyat tölts bele amit gép alapján mondanak mondjuk az unixban. Vagy a gépkönyvébe nézd meg.

Vagy talán ilyen

Transit Van 150-es típusú, 99-es évjáratú, 2,5 D motorral, 6személyes.

Most találtam meg a papírjait a kocsiban (voltam olyan hülye hogy nem néztem bele a kesztyűtartóba, de szerintem a kereskedő sem...). A mutató szerint 250e km van benne, viszont szervízkönyben 360e volt 2007-ben, utána már nem hivatalos helyen szerelték. Most tehát olyan 450-500e km lehet benne. De tudtam hogy pörgetve van, melyik kereskedő nem pörgeti?... és egy ilyen kocsival hihetetlen kategória a 200e km 11év alatt... Végülis ez nem nagy gond, mert ezek a motorok millió km felett is teljesítenek és most is hibátlanul megy, viszont ami megnyugtatóbb, hogy nagyon pontosan és rendszeresen vitték a szervízbe, 15e km vagy 6 hónapon belül. És kívül belül látszik rajta a törődés, remélem a szervizes is ezt mondja a jövő héten... :) Néhány hibát most találtam rajta, a biztosítéknál a fényszórók kiolvadtak 1x, de utólag megoldották a hátsó szálak újrakötésével. A lényeg hogy megy... A levegő keringető kapcsoló nem megy, vagyis az a része ami beállítja hova fújjon. Majd szétkapom megnézem mi a bibi. És a km órán sok égő nem világít, ezt is mindjárt kicserélem. Remélem a Check engine lámpa nem fog égni... Közben elolvastam haszn. útmutatót, diesel-nél nincs ilyen izzó. fura

Amit cserélni fogok benne az a vezmű, ék és bordásszíjak, benzin / levegő / olaj szűrő és olaj valamint a fékolaj. Még valamit érdemes lenne cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Még valamit érdemes lenne cserélni?

Esetleg fékbetétek ha olyan állapotban vannak,de gondolom a szervízben átnézik és közlik majd!

A levegőfújónál ha szerencséd van,csak a bovdenek ugrottak szét,legalább is öcsém autójában annyiból állt a javítás

hogy rádió ki,bovden visszaakaszt és már jó is volt!

Link to comment
Megosztás:

Nehogy benzinszűrőt tegyél már a vadi uj transitodba! :D :D Gondolom elírtad :D Hát igen ha kereskedőtől veszed, akkor szinte 100% hogy tekerve van az óra. Nekünk egyszer volt egy nagyon kevés km-es és pont azért nem vették meg mert azt hitték hogy visszatekertük pedig nem :) . Nekem a személyes tapasztalatom az,(mert előző munkahelyemen ilyet nyúztam én is) hogy strapa kis autó. Nálam a hibáik ezek voltak: Váltó kettest nem nagyon vette, mert a bovden ki volt már. Valamennyit lehet állítani de ha nagyon gatya akkor csere. Termosztátnál folyt a víz, de ez meg olyan jól meg van oldva benne, hogy ha felmegy a víz a maxra, egyszerűen lefullad a kocsi és nem tudod beindítani sem. Ja a zár na az szörnyű gatya ford kulcs. Ennyi. -20 fokban két izzítás után pöcc röff és már ment is napi olyan 250-300km-t. Kötelező dolgokon kívül meg ha elviszed szerelőhöz úgy is át rángatja a futóművet meg nézesd át mindenhol hogy lát-e valami csereérett dolgot.

Transit Van 150-es típusú, 99-es évjáratú, 2,5 D motorral, 6személyes.

Most találtam meg a papírjait a kocsiban (voltam olyan hülye hogy nem néztem bele a kesztyűtartóba, de szerintem a kereskedő sem...). A mutató szerint 250e km van benne, viszont szervízkönyben 360e volt 2007-ben, utána már nem hivatalos helyen szerelték. Most tehát olyan 450-500e km lehet benne. De tudtam hogy pörgetve van, melyik kereskedő nem pörgeti?... és egy ilyen kocsival hihetetlen kategória a 200e km 11év alatt... Végülis ez nem nagy gond, mert ezek a motorok millió km felett is teljesítenek és most is hibátlanul megy, viszont ami megnyugtatóbb, hogy nagyon pontosan és rendszeresen vitték a szervízbe, 15e km vagy 6 hónapon belül. És kívül belül látszik rajta a törődés, remélem a szervizes is ezt mondja a jövő héten... :D Néhány hibát most találtam rajta, a biztosítéknál a fényszórók kiolvadtak 1x, de utólag megoldották a hátsó szálak újrakötésével. A lényeg hogy megy... A levegő keringető kapcsoló nem megy, vagyis az a része ami beállítja hova fújjon. Majd szétkapom megnézem mi a bibi. És a km órán sok égő nem világít, ezt is mindjárt kicserélem. Remélem a Check engine lámpa nem fog égni... Közben elolvastam haszn. útmutatót, diesel-nél nincs ilyen izzó. fura

Amit cserélni fogok benne az a vezmű, ék és bordásszíjak, benzin / levegő / olaj szűrő és olaj valamint a fékolaj. Még valamit érdemes lenne cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Nehogy benzinszűrőt tegyél már a vadi uj transitodba! :D :D Gondolom elírtad :D Hát igen ha kereskedőtől veszed, akkor szinte 100% hogy tekerve van az óra. Nekünk egyszer volt egy nagyon kevés km-es és pont azért nem vették meg mert azt hitték hogy visszatekertük pedig nem :) . Nekem a személyes tapasztalatom az,(mert előző munkahelyemen ilyet nyúztam én is) hogy strapa kis autó. Nálam a hibáik ezek voltak: Váltó kettest nem nagyon vette, mert a bovden ki volt már. Valamennyit lehet állítani de ha nagyon gatya akkor csere. Termosztátnál folyt a víz, de ez meg olyan jól meg van oldva benne, hogy ha felmegy a víz a maxra, egyszerűen lefullad a kocsi és nem tudod beindítani sem. Ja a zár na az szörnyű gatya ford kulcs. Ennyi. -20 fokban két izzítás után pöcc röff és már ment is napi olyan 250-300km-t. Kötelező dolgokon kívül meg ha elviszed szerelőhöz úgy is át rángatja a futóművet meg nézesd át mindenhol hogy lát-e valami csereérett dolgot.

tényleg, gázolajszűrő... :D Rájöttem még közben, hogy ez turbós, legalábbis a használati kézikönyv szerint a 63Kw-os az turbós. Egyrészről jó, mert megy, de egy hibaforrás is, úgy tudom előszeretettel lyukad ki.. :/

Víz folyást nem láttam benne, csak egy pici olajat

Link to comment
Megosztás:

4 ajtós sedan karosszériánál a csomagtérajtó teleszkópjának megvan a helye?

Nekem rugóm van, de jobb felszerelstsgnél ugye teleszkóp. Ha lehet, szerelnék be teleszkópot.

Anno én ezt már felvetettem, valamelyik cartárs rakott is fel róla képet. Nem néztem meg hogy pontosan megvan-e a helye a kasztni felőli oldalon. Én is tervezem a rugókat lecserélni teleszkópra, de jó lenne valami konkrét tapasztalat előtte :)

Link to comment
Megosztás:

Anno én ezt már felvetettem, valamelyik cartárs rakott is fel róla képet. Nem néztem meg hogy pontosan megvan-e a helye a kasztni felőli oldalon. Én is tervezem a rugókat lecserélni teleszkópra, de jó lenne valami konkrét tapasztalat előtte :D

Mennyivel elegánsabb lenne, ha nem csak úgy felcsapódik az ajtó :)

Viszont addig nem akarom megvenni a teleszkópokat, amíg nem tuti, hogy fel tudom szerelni :D

Link to comment
Megosztás:

Mennyivel elegánsabb lenne, ha nem csak úgy felcsapódik az ajtó :)

Viszont addig nem akarom megvenni a teleszkópokat, amíg nem tuti, hogy fel tudom szerelni :D

A belső felfogató helyet a kasztniban még meg tudnád talán oldani,de a külső felfogatásnak nincs helye ha jól emlékszem!

Vagy megfúrod és csinálsz neki...?

Link to comment
Megosztás:

valaki segítsen km óra állításban. Szeretném beállítani egy kerek számra a transitban mondjuk 300.000-re hogy a későbbi szerízintervallumokat jobban lássam...

A km-órát már kiszedtem és maga a szám henger már a kezemben van. Állítgatom a számokat, de pl. beállítom 299.999-re és pörgetek rajta tovább akkor nem ugrik tökéletesen 300e-re, igazából picit össze vissza áll. Mit rontottam el?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.