Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

ÓÓÓÓ nekem már hét éve így van és eredetiek :D Ellenben az jó volna, ha a felnijeim ilyen szépen néznének ki mint a tieid. Ki kéne javítgatnom.

Hát na, nekem így 2011-ben adatott meg a lehetőség erre :) Alapvetően jobban tetszik sárfogók nélkül de meguntam a sok kátrányt, ragacsot, sarat amit az ajtókról kell levakarni folyamatosan, és felrakva valóban nem sárosodik annyira :D

Link to comment
Megosztás:

Hát na, nekem így 2011-ben adatott meg a lehetőség erre :D Alapvetően jobban tetszik sárfogók nélkül de meguntam a sok kátrányt, ragacsot, sarat amit az ajtókról kell levakarni folyamatosan, és felrakva valóban nem sárosodik annyira :D

Honnan lehet Opel emblémásat szerezni? Mert én amit opel szervízban láttam azon nem volt egyiken se.

Link to comment
Megosztás:

Honnan lehet Opel emblémásat szerezni? Mert én amit opel szervízban láttam azon nem volt egyiken se.

A hátsókat használtan vettem de nagyon jó állapotúak szerencsére, ezeken volt, akitől az elsőket vettem sem tudott emblémás hátsót pedig opel szalonról van szó.

Link to comment
Megosztás:

A hátsókat használtan vettem de nagyon jó állapotúak szerencsére, ezeken volt, akitől az elsőket vettem sem tudott emblémás hátsót pedig opel szalonról van szó.

Ahogy látom a te kilincseid színre fújtak. Ezt a merényletet el lehet e követni eredetileg nem színre fújt kilincsekkel is? Vagy a műanyagról idővel a sok fogdosás miatt majd le fog peregni a festés ígyis-úgyis.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy látom a te kilincseid színre fújtak. Ezt a merényletet el lehet e követni eredetileg nem színre fújt kilincsekkel is? Vagy a műanyagról idővel a sok fogdosás miatt majd le fog peregni a festés ígyis-úgyis.

El lehet követni persze, enyémen már 96 óta fogdossák a kilincset és nem kopik :D Karcolva van persze de nem kopik szó szerint :D

Link to comment
Megosztás:

Kilincsekről jut eszembe!Ki kellene szedni őket nekem is és kicserélni vagy vissza akasztani a rugókat benne,mert 4-ből 3-nak lötyög az emelője!Műanyagok,kárpit,fólia le...uhhh,nem tudom meg e ér ennyit a dolog! :D

Ha az ember tudja, hol vannak a rejtett csavarok pl. az első kárpitban, nincs gond.tegnap max. 3 perc alatt lent volt a bal első, elektromos ablakemelő technika csere céljából. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha az ember tudja, hol vannak a rejtett csavarok pl. az első kárpitban, nincs gond.tegnap max. 3 perc alatt lent volt a bal első, elektromos ablakemelő technika csere céljából. :)

Tekerő,műanyagok le,kárpit lepattint,nekem is olyan 5-10 perc(attól függ,hogy találom meg a szerszámokat) :D A bajom a fóliával van!

A két elsőt tavaly nyáron,vagy nagyjából akkor cseréltem ki és nem nagyon tetszett a cseszekedés a vissza ragasztgatásával!Na ez lenne most 3 ajtóval...

A két elsővel biztosan!Gyári,méretre vágott,ragasztós fóliával persze könnyű lenne,na de mennyibe kerülhet egy darab belőle? :D A régi nem biztos hogy nem szakad el vagy vissza lehet ragasztani!Nyáron pár sör,meg haverok társaságában jó lenne rá időt szakítani...

Link to comment
Megosztás:

Ha Valakit esetleg érdekelnek a veci motorjához megmaradt cuccok, akkor előbb itt teszem közzé őket, mielőtt felraknám máshova: önindító, generátor, szervoszivattyú, motor- váltótartó gumibak, légtömegmérő, beszívott levegő hőmérsékletmérő,, 1.8-as szívósor, főtengely ékszíjtárcsa és egyéb apróságok.

Link to comment
Megosztás:

Ha Valakit esetleg érdekelnek a veci motorjához megmaradt cuccok, akkor előbb itt teszem közzé őket, mielőtt felraknám máshova: önindító, generátor, szervoszivattyú, motor- váltótartó gumibak, légtömegmérő, beszívott levegő hőmérsékletmérő,, 1.8-as szívósor, főtengely ékszíjtárcsa és egyéb apróságok.

Megbontottad???? :D

Link to comment
Megosztás:

Ha Valakit esetleg érdekelnek a veci motorjához megmaradt cuccok, akkor előbb itt teszem közzé őket, mielőtt felraknám máshova: önindító, generátor, szervoszivattyú, motor- váltótartó gumibak, légtömegmérő, beszívott levegő hőmérsékletmérő,, 1.8-as szívósor, főtengely ékszíjtárcsa és egyéb apróságok.

Motor/váltóbak jó lehet x20xev-hez??

Link to comment
Megosztás:

Riasztó hangszórója kicserélve eredetire, ami volt az meghalt, majd a kadettből raktam át de az halk volt nagyon, most ismét olyan mint volt :D (utólagos riasztó, a gyári nincs piszkálva).

Rendszámkeret lecserélve, opelclubos volt de mivel én sem vagyok már az és a keret is elrepedt és nem is nagyon állt szépen eddig sem lecseréltem egy full fekete teljesen alapra, nincs rajta semmi felirat, jobb mint volt :D

A multikormány adapter bevált, szépen teszi a dolgát, a világítás átkötése még nincs meg... de legalább van min agyalni :D

Guminyomás első kerekeknél 2.3, hátsóknál 2.2-re állt be végül :)

Kézifék is úgy tűnik jó lesz pedig nem sokat csináltam vele csak feszítettem a csavaron ami a fékkarnál van annyira, hogy csak 5 kattanás kelljen a teljes rögzítéshez, mert miután megcsináltattam 2 éve műszakin úgy állították be, hogy lassan már a könyöktámaszt is elérte volna ha nem állítok utána, kb 2 év alatt nyúlt vagy 2-3 kattanást a bowden és már meguntam de most tuti lett B)

Link to comment
Megosztás:

Tekerő,műanyagok le,kárpit lepattint,nekem is olyan 5-10 perc(attól függ,hogy találom meg a szerszámokat) :D A bajom a fóliával van!

A két elsőt tavaly nyáron,vagy nagyjából akkor cseréltem ki és nem nagyon tetszett a cseszekedés a vissza ragasztgatásával!Na ez lenne most 3 ajtóval...

A két elsővel biztosan!Gyári,méretre vágott,ragasztós fóliával persze könnyű lenne,na de mennyibe kerülhet egy darab belőle? :D A régi nem biztos hogy nem szakad el vagy vissza lehet ragasztani!Nyáron pár sör,meg haverok társaságában jó lenne rá időt szakítani...

Vissza lehet ragasztani, ha óvatosan szeded le, és nem szakad szanaszét. Én már 3-4szer bontottam le a kárpitot, ha nem többször, mindig vissza ragasztom az eredeti fóliát.

Azokat a rugókat nem valószínű, hogy vissza fogod tudni akasztani, mert általában eltörnek. Nekem is el volt törve a bal első, nagy nehezen sikerült készítenem egy oda illő rugót, egész jó lett, kicsit gyengébb, mint az eredetiek, de ezt leszámítva kitűnő lett.

Link to comment
Megosztás:

Vissza lehet ragasztani, ha óvatosan szeded le, és nem szakad szanaszét. Én már 3-4szer bontottam le a kárpitot, ha nem többször, mindig vissza ragasztom az eredeti fóliát.

Azokat a rugókat nem valószínű, hogy vissza fogod tudni akasztani, mert általában eltörnek. Nekem is el volt törve a bal első, nagy nehezen sikerült készítenem egy oda illő rugót, egész jó lett, kicsit gyengébb, mint az eredetiek, de ezt leszámítva kitűnő lett.

Tudom,de másodjára már nekem nem ragadt(amikor lebukott a vezető oldali ablakom)így én ragasztottam vissza,a másik oldalon meg el volt szakadva,így oda én vágtam be egyet!Ha eltört a rugó,az sem gond,rendelek Opeléktől pár darabot!Annak nem lehet olyan vészes az ára,

a gázpedál rugóból kiindulva!Ja,mióta állítottam egy kicsit rajta fogóval,tökéletesen működik és nem akadt ki azóta sem! :D

Link to comment
Megosztás:

Hihetetlen, de két év után ma vettem csak észre, hogy a sárvédő ívjeim már voltak újra festve.

Nagyon szépen meg vannak csinálva, a törésvonalig lettek fújva ez látszik, ha jobban megnézem. Viszont a lakkozásban nem látok törésvonalat, szóval valószínű, hogy az egész elem újra lett lakkozva.

Link to comment
Megosztás:

Hihetetlen, de két év után ma vettem csak észre, hogy a sárvédő ívjeim már voltak újra festve.

Nagyon szépen meg vannak csinálva, a törésvonalig lettek fújva ez látszik, ha jobban megnézem. Viszont a lakkozásban nem látok törésvonalat, szóval valószínű, hogy az egész elem újra lett lakkozva.

Az enyém is volt már előzőleg javítva,az íven addig a 4-5 cm-es törésig volt festve csak!Alig lehetett észrevenni,ha most is így lesz lefestve,meg leszek elégedve vele!Sajnos csak megcsiszolták és felületesen javíthatták a hibákat,mert eddig tartott!

Kértem 2 helyen árajánlatot:25e vagy 35e,de a 25 ezres pontosan elmondott mindent hogy mivel kezeli le előtte,miket csinál vele és helyi,így szerintem nála

lesz megcsinálva a jövő hónapban!

Link to comment
Megosztás:

Vissza lehet ragasztani, ha óvatosan szeded le, és nem szakad szanaszét. Én már 3-4szer bontottam le a kárpitot, ha nem többször, mindig vissza ragasztom az eredeti fóliát.

Azokat a rugókat nem valószínű, hogy vissza fogod tudni akasztani, mert általában eltörnek. Nekem is el volt törve a bal első, nagy nehezen sikerült készítenem egy oda illő rugót, egész jó lett, kicsit gyengébb, mint az eredetiek, de ezt leszámítva kitűnő lett.

Én vagy egy hónapja szedtem le a nylont mindkét ajtóról elől, mert meg kellett zsírozni az ablakemelő mechanikát, hogy ne nyikorogjon.

Így sikerültek. Egy jó tanács nyjlont úgyebár lehet venni az Opeltől de ezek nem méretre vágottak, és nincsen rajta ragasztó sem. Egy ablakra való nyjlon 1500HUF, szal drága. Az első ajtót még ezzel csináltam. Aztán bementem egy gazdaboltba és vettem fóliasátorhoz haszálatos nylont. 2x8m-es darabot (elég lesz vagy 20 évre), sokkal jobb minőségű anyag, vastagabb is.

Hát képet nem tom hogy lehet beszúrni...:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.