Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Jó lehetett.

Mondjuk nem lennék őszinte, ha azt mondanám, mindegyik tetszik. De azért van nem egy igen komoly darab, főleg a V6-os fekete Kadett lehet ütős.

A macerás és drága turó helyett elég sokan nyergelnek át az olcsóbban beszerezhető, szívó V6 applikációkra. :D

Link to comment
Megosztás:

A macerás és drága turó helyett elég sokan nyergelnek át az olcsóbban beszerezhető, szívó V6 applikációkra. :D

No igen. Körbenéztem én is donor kapcsán a neten, 2.5-ös vectrából van rakattal, van miből szemezgetni. Huhh... el tudnám viselni, főleg a hangját.

Link to comment
Megosztás:

Ja és lenne még egy matekos számolós kérdésem is, ha valaki ért a sebesség- lassulás számításához... :D

Jöhet!5 sör után kezdem el igazán érteni ezeket! :icon4:

1. Ha a kocsma előtti lejtőn nagyon megtekerem a biciklit 10.sebességben,csak a vasúti átjárón kell fékeznem egy kicsit és bár a lassulásom egészen

a házunk elejéig tart,de a sebességem mindig több lesz mint 5km/h! :icon4:

Hasonló kérdésekben tudok segíteni,a többiben sajnos nem! ;) ;) Miért kell ez neked?

Link to comment
Megosztás:

Jöhet!5 sör után kezdem el igazán érteni ezeket! :icon4:

1. Ha a kocsma előtti lejtőn nagyon megtekerem a biciklit 10.sebességben,csak a vasúti átjárón kell fékeznem egy kicsit és bár a lassulásom egészen

a házunk elejéig tart,de a sebességem mindig több lesz mint 5km/h! :D

Hasonló kérdésekben tudok segíteni,a többiben sajnos nem! ;) ;) Miért kell ez neked?

:icon4:

Van egy verseny, aminek a jelentkezési lapján ezek és hasonló kérdések vannak és csak ezekre nem tudom a választ. Szóval ez a másik kérdés:

Sík úton fékezés nélkül, kb. mekkora utat tesz meg egy terhelt szerelvény lelassulva 90-ről 60km/h-ra?

A 100m

B 500m

C 1000m

Ez a kérdés egy kb. 40t össztömegű szerelvényre vonatkozik.

Itt már érdeklődtem...

;)

Link to comment
Megosztás:

No, segítsetek egy kicsit:

"A hátsó híd kúpkerekeinek fogszáma 10 és 41. A kerékagy lassítása kétszeres. Mennyi az összáttétel?"

A 2,4

B 4,1

C 8,2

Erre én azt mondom, hogy 4,1. De kétszeres lassítású a kerékagy. Akkor is ennyi?

Vagy ha már 2x-es lassítású akkor 8,2?

Link to comment
Megosztás:

:D

Van egy verseny, aminek a jelentkezési lapján ezek és hasonló kérdések vannak és csak ezekre nem tudom a választ. Szóval ez a másik kérdés:

Sík úton fékezés nélkül, kb. mekkora utat tesz meg egy terhelt szerelvény lelassulva 90-ről 60km/h-ra?

A 100m

B 500m

C 1000m

Ez a kérdés egy kb. 40t össztömegű szerelvényre vonatkozik.

Itt már érdeklődtem...

:icon4:

Értem!Ha akarod,megkérdezem Öcsén és élesben le is próbálja! :icon4: Véleményem szerint "B" és nem azért mert Vectra! ;)

De mint sokan írták a másik topicban is,ez elég sok mindentől függhet!Légellenállás,gumik stb!

Link to comment
Megosztás:

Vagy ha már 2x-es lassítású akkor 8,2?

Én is erre tippelek :D

A Polákban 4,1-es diffi van, de a lassító miatt 8,2 lesz a végáttétel.

:icon4:

Van egy verseny, aminek a jelentkezési lapján ezek és hasonló kérdések vannak és csak ezekre nem tudom a választ. Szóval ez a másik kérdés:

Sík úton fékezés nélkül, kb. mekkora utat tesz meg egy terhelt szerelvény lelassulva 90-ről 60km/h-ra?

A 100m

B 500m

C 1000m

Ez a kérdés egy kb. 40t össztömegű szerelvényre vonatkozik.

Itt már érdeklődtem...

;)

Konzultáltam egyik kamionos cimbivel :icon4: Az Ő Volvo-jából kiindulva az 1000m-re tippelne, de hamarosan elindul és leteszteli neked a dolgot ;)

Volvo FH440 13,6-os mozgópadlós póttal. kb.40t összben ;) Ha lesz eredmény beírom.

Link to comment
Megosztás:

Én is erre tippelek :D

A Polákban 4,1-es diffi van, de a lassító miatt 8,2 lesz a végáttétel.

Konzultáltam egyik kamionos cimbivel :icon4: Az Ő Volvo-jából kiindulva az 1000m-re tippelne, de hamarosan elindul és leteszteli neked a dolgot :icon4:

Volvo FH440 13,6-os mozgópadlós póttal. kb.40t összben ;) Ha lesz eredmény beírom.

Nah megvan az eredmény ;)

37tonna összsúllyal 90-ről 1km alatt 72-re lassult le.

60-ra 1,6km kellett, szóval C ;)

Link to comment
Megosztás:

Értem!Ha akarod,megkérdezem Öcsén és élesben le is próbálja! :icon4: Véleményem szerint "B" és nem azért mert Vectra! ;)

De mint sokan írták a másik topicban is,ez elég sok mindentől függhet!Légellenállás,gumik stb!

Elsőre én is arra tippeltem, de amint látod, rosszul.. ;)

Nah megvan az eredmény :icon4:

37tonna összsúllyal 90-ről 1km alatt 72-re lassult le.

60-ra 1,6km kellett, szóval C ;)

Köszi Papa! ;)

Sajna most nem vagyok kamion közelben, így nem tudtam megmérni. :D

Link to comment
Megosztás:

Hey, ez igazán jól néz ki! Gratu!

Jó lett nagyon :icon4:

Köszönöm,nekem is tetszik a végeredmény! :icon4:

már hogy sehol egy rozsdafolt!

szép

Köszi,de sajnos van még rajta 1-2 kisebb! :D Jövőre(de inkább legyen 2 év múlva)szerintem a küszöbök kerülnek olyan állapotba,hogy javíttatni kell őket!

Link to comment
Megosztás:

Szép lett. Szabad megkérdeznem, hogy mennyiért festették le?

ÉS meddig lett újra fújva+lakkozva, az egész elem?

Köszi Ádám!25.000 volt a festés!Összesen (5000 javító ív+13 munkadíj) 43.000 forint nem valami bíztató összeg,de egyenlőre marad az autó,így

magamnak csináltattam meg!(remélem nálam már nem fog felpúposodni ez az elem)

Szerintem a kilincs feletti törésvonalig lett lefújva,de ezt nem tudom biztosra mondani,mert semmi különbséget nem láttam alul és felül!Az elem legtetején a lakkréteg meg van sérülve a sarokban,ebből gondolom hogy nem az egész elem lett festve!

Viszont hozzá festették a küszöböt a javított részen,a lökhárító tetejét,ahol a sárvédővel találkozik és egy apró horpadás is javítva lett,ami

a törésvonal felett volt!Nem nagyon volt tegnap időm,de meg fogom nézni jobban a napon!

Link to comment
Megosztás:

Köszi Ádám!25.000 volt a festés!Összesen (5000 javító ív+13 munkadíj) 43.000 forint nem valami bíztató összeg,de egyenlőre marad az autó,így

magamnak csináltattam meg!(remélem nálam már nem fog felpúposodni ez az elem)

Szerintem a kilincs feletti törésvonalig lett lefújva,de ezt nem tudom biztosra mondani,mert semmi különbséget nem láttam alul és felül!Az elem legtetején a lakkréteg meg van sérülve a sarokban,ebből gondolom hogy nem az egész elem lett festve!

Viszont hozzá festették a küszöböt a javított részen,a lökhárító tetejét,ahol a sárvédővel találkozik és egy apró horpadás is javítva lett,ami

a törésvonal felett volt!Nem nagyon volt tegnap időm,de meg fogom nézni jobban a napon!

Ha nem tudod pontosan annál jobb, mert akkor ezek szerint nem látszik a javítás, hanem keresni kell hogy meddig lett fújva :D

Link to comment
Megosztás:

Ha nem tudod pontosan annál jobb, mert akkor ezek szerint nem látszik a javítás, hanem keresni kell hogy meddig lett fújva :D

Szerintem a kilincs feletti törésvonalig és a horpadást plusszban javították!A törés felett helyenként látszanak nagyon apró karcok,"sebesülések" így ott biztosan nem fújták le,mert alatta semmi!Neked hogy áll az ív rozsdásodás és főleg az átszerelgetések a donorból?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a kilincs feletti törésvonalig és a horpadást plusszban javították!A törés felett helyenként látszanak nagyon apró karcok,"sebesülések" így ott biztosan nem fújták le,mert alatta semmi!Neked hogy áll az ív rozsdásodás és főleg az átszerelgetések a donorból?

Nekem sehogy, egyelőre hagyom úgy, ahogy van. Már megnéztük karosszériással, hogy mit lehetne tenni, azt mondta, hogy ne javítgassuk a festést, mert úgysem lesz tartós, és az a legdrágább megoldás, ha 10-15 ezer Ft-ért lejavítja, lefényezi a rozsdás részeket, a tél végén meg újra előjönnek a rozsdafoltok és végül mégis ki kell cserélni az ívet. Hisze nem felületi rozsdáról van szó, hanem belülről púposodik fel a cucc. A legnagyobb gondom az, hogy egy hétig nélkülözni kéne az autót. Ez meg nem igazán megy.

Egyelőre csak néhány apróságot raktam át, nagyobb dolgokra nem volt időm, nem is voltam itthon egy hete.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.