Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Én nem adnék egyiknek sem szolgálati autót vegyen mindenki a saját pénzéből,járjon saját pénzéből szervizelje saját pénzből,ha nem tetszik járjon BKV val ameddig van még az is ha nem lessz járjon gyalog.Abból a több százezer ft ből neki tellne rá.Nekünk senki nem ad szolgálati autót szolgálati üzemanyaggal+szolgálati szervizeléssel ami egy ft ba sem kerül nekem bármi jó lenne amit nem nekem kell fizetni csak adják km megkötés nélkül,ez a buli.

Sír a szaros Audi meg van kopva Szégyelném a mai helyzetbe kimondani nyilvánosan.Sírnak mert nem jutott nekik az új skodákból.A Büdös Rohadt k...va édes anyját bassza telibe egy vagon veszett kutya.

Kötelet mindnek nem új autót

Osztom a véleményed.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként meg nem értem minek sírnak. Nem mindegy, hogy mennyi km van benne? Ha lerohad, vagy nem indul el a szolgálati kocsi, akkor úgyis küldik neki a cserét, plusz megjavíttatják az állam pénzén. Rohadnának meg ezért tart az ország ott ahol tart. Ugyanez a helyzet BKV-val is.

Link to comment
Megosztás:

ezt nem nagyon értem hogy te mit értesz egy pár alatt. egy pár RCA kimenetre rá tudsz kötni egy stereo RCA kábelt ez lesz az erősítőn 2 csatorna, nekem ebből megy hátra kettő, ez így már 4 csatorna, de nekem hídba van kötve a 4 csatorna és így már csak két csatorna lesz, erre a két csatornára rá van kötve a láda 1-1 hangszórója.

A legegyszerűbb megoldás számodra szerintem is úgy lenne ahogy _Seth_ írta.

1 pár stereo Rca végére dugsz egy-egy pl ilyen RCA Y elosztót

http://www.grando.hu/muszaki-cikkek/kabel-...l?id=1483397196

és kész 1500-ból :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

A legegyszerűbb megoldás számodra szerintem is úgy lenne ahogy _Seth_ írta.

1 pár stereo Rca végére dugsz egy-egy pl ilyen RCA Y elosztót

http://www.grando.hu/muszaki-cikkek/kabel-...l?id=1483397196

és kész 1500-ból :lol: :D

Nem is az egyszerűség hanem:

Neki van most 1 pár rca, ami két csatorna így is, a mélyládának igazság szerint elég 1 csatorna bőven, tehát most is kettő megy neki hátra az egy helyett arról nem beszélve, hogy átlag fejegységen (szinte az összesen) csak 1 pár SUB kimenet van tehát az egyik hangszóró neki a mélyládában a SUB kimenetre lenne kötve ami eddig rendben is van de ami szokott lenni még az a FRONT és REAR azaz mély kimenet nincs több hiába lesz másik fej. Ugyan RCA kimenetből lesz több de akkor az egyik hangszóró az a Front/Rear kimenetre kerül és a fejek csak a SUB kimeneten tudnak vágni, kiemelni mélyet pluszba (jó a többin is van kiemelés de nem ugyanaz).

Link to comment
Megosztás:

Skacok! Lehet, hogy mégis lecserélem szeretett Vectrámat. Ha esetleg érdekel valakit, vagy valaki ismerősét, keressen bátran.

A verda ilyen:

'99-es B2-es, X20XEV. 4-ajtós, metálszürke.

CD-felszereltség, ami jelen esetben a következőket takarja:

- kormányról vezérelt gyári kazettás rádió

- digit klíma - 2011 nyarán javítva, azóta tökéletesen hűt

- MID - minden pixel tökéletes!

- 2 légzsák

- szürke plüss

- gyári alufelnin téli gumik (2. szezonos Barum Polaris 2)

- valamilyen majdnem méretazonos (1 collal szélesebb) alufelniken nyárigumik - állítólag omega felnik (2 szezont futott Barum Brillantis 2)

- bőr kormány - javítást igényel.

- kipörgésgátló

- gyári riasztó

Egyebek:

- 3. tulaj vagyok. Az első Szombathelyen a DELPHI volt, ott lakott kb. 170 000km-ig. Onnan Móvárra költözött pár évre, én 2008-ban vettem 249 000km-rel, ami akkor hihetőnek tűnt, amit azóta is tartok. Szervizkönyben nagyjából látszanak a dolgok, csak az most nincs itt nálam. Ha jól emlékszem 220 000 km-ig pontosan látszanak a dolgok.

- most 325 000km van benne. az első 40-et az első évben tekertem bele, azóta kicsit visszavettünk a rohangálásból

- vannak rajta kezdődő rohadások:

° mindkét oldalon 3-4 cm-es rohadás a hátsó íveken

° bal-első oldalsó index körül

° ajtók alsó élein

Ezeket tavasszal terveztem megcsináltatni. Ha addig így nem megy el, akkor megcsináltatom.

- törve valószínűleg volt a jobb-eleje, de szépen meg van csinálva

- vétel után nem sokkal gyűrű garnitúrát kellett cserélni, ebben benne volt egy hengerfej felújítás is, minden sallanggal. Azóta 10 000km-en egy lityó olajat elfogyaszt.

- vezérlés 310 000-nél cserélve volt, hidrotőkékkel együtt.

- olaj legutóbb 320 000-nél, 10 000km-enként cseréltem.

- kipufugó leömlőnél repedt, a rendszer hátrébb többször javított

- valószínűleg valamelyik tartóbakot cserélni kell, mert kicsit bizsereg az autó, bár lehet ez is a többször javított kipuff miatt van.

- ja, és a hidegjárati szekunder légszivattyú (aka. porszívó) hiányzik a gépből. ez azzal jár, hogy hidegben hidegindítás után, amikor ~1300-ról visszaveszi az alapjáratot, akkor ránt egy kicsit

- hátsó lengéscsillapítók cserések, de azokat cserélem.

Holnap csinálok képeket, ha valakit érdekel, fel is rakom ide őket.

Gondoltam nektek szólok előbb, hátha érdekel valakit, aztán holnap megy fel ide az adok-veszekbe, meg a hahura.

Link to comment
Megosztás:

Nem is az egyszerűség hanem:

Neki van most 1 pár rca, ami két csatorna így is, a mélyládának igazság szerint elég 1 csatorna bőven, tehát most is kettő megy neki hátra az egy helyett arról nem beszélve, hogy átlag fejegységen (szinte az összesen) csak 1 pár SUB kimenet van tehát az egyik hangszóró neki a mélyládában a SUB kimenetre lenne kötve ami eddig rendben is van de ami szokott lenni még az a FRONT és REAR azaz mély kimenet nincs több hiába lesz másik fej. Ugyan RCA kimenetből lesz több de akkor az egyik hangszóró az a Front/Rear kimenetre kerül és a fejek csak a SUB kimeneten tudnak vágni, kiemelni mélyet pluszba (jó a többin is van kiemelés de nem ugyanaz).

gondolkoztam kicsit

az ő erősítője megoldja a vágást meg egyebeket

nekem sincs sub rca kimenetem de az erősítőben van szűrő

még mindig az RCA Y -ra szavazok

Az erősítője mind a négy csatornáját használni kell dual ládánál 2-2 hídba kötve és ezt ő is tudja hiszen a 2 pár RCA miatt kérdezett

Link to comment
Megosztás:

5x110 15x7 colos?

esetleg külön csak a felni mennyi lenne?

Nos, én 3750 Ft/db-ért vettem. :lol: Annyiért a tied lehet. Annyi gixer van vele, hogy az Szombathelyen van, valamint nincs meg a középső csavartakaró (ezért volt ilyen olcsó). Valamikor korábban raktam már fel képet róla, majd megkeresem holnap.

Link to comment
Megosztás:

gondolkoztam kicsit

az ő erősítője megoldja a vágást meg egyebeket

nekem sincs sub rca kimenetem de az erősítőben van szűrő

még mindig az RCA Y -ra szavazok

Az erősítője mind a négy csatornáját használni kell dual ládánál 2-2 hídba kötve és ezt ő is tudja hiszen a 2 pár RCA miatt kérdezett

az RCA kimenetek miatt a pioneer lett eladó, mint írtam van egy blaupunkt fejegységem is és jelenleg ez is van az autóban, ahoz 4 RCA-s csatlakozó, így ez a kérdés számomra megoldott. Mondjuk elgondolkodtam az RCA Y kábelen, de továbra is eladó marad ha esetleg érdekelne valakit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

gondolkoztam kicsit

az ő erősítője megoldja a vágást meg egyebeket

nekem sincs sub rca kimenetem de az erősítőben van szűrő

még mindig az RCA Y -ra szavazok

Az erősítője mind a négy csatornáját használni kell dual ládánál 2-2 hídba kötve és ezt ő is tudja hiszen a 2 pár RCA miatt kérdezett

Az oké hogy az erősítőn használ mindent, de a fejtől még mindig elég 1 sub kimenet, olcsóbb is mint még egy rca kábel.

+ A sub hangerejét így hogyan szabályozza a fejről külön a többi hangszórótól ha az a front kimenetre van kötve (mármint az egyik fele).?

Link to comment
Megosztás:

Az oké hogy az erősítőn használ mindent, de a fejtől még mindig elég 1 sub kimenet, olcsóbb is mint még egy rca kábel.

+ A sub hangerejét így hogyan szabályozza a fejről külön a többi hangszórótól ha az a front kimenetre van kötve (mármint az egyik fele).?

ifazad van hogy egy Y elosztóval elég csak egy pár kimenet is, bár én még így nem próbáltam, nem tudom hogy így mennyivel jobb vagy rosszabb. Nekem megvan minden a bekötéshez, kábelek, 2 RCA kábel, kondi, ez a pioneer fejegység a vectrában volt mikor megvettem, a blaupunkt és az összes cucc az előzőből maradt meg. Miért akarnád a láda hangerejét külön szabályozni a többi hangszórótól. Bekötésnél beállítod a fejegységen a magasat és a mélyet utánna az erősítőn hogy csak mély hangot továbbítson ha nincs rajta ilyen akkor kell egy hangváltó és beállítod az erősítőn a láda hangerejét, utánna ahoz nem kell nyulni szerintem. Én úgy szoktam beállítani hogy a belső hangszórókról leveszem a mélyet azt csak a láda adja.

Link to comment
Megosztás:

ifazad van hogy egy Y elosztóval elég csak egy pár kimenet is, bár én még így nem próbáltam, nem tudom hogy így mennyivel jobb vagy rosszabb. Nekem megvan minden a bekötéshez, kábelek, 2 RCA kábel, kondi, ez a pioneer fejegység a vectrában volt mikor megvettem, a blaupunkt és az összes cucc az előzőből maradt meg. Miért akarnád a láda hangerejét külön szabályozni a többi hangszórótól. Bekötésnél beállítod a fejegységen a magasat és a mélyet utánna az erősítőn hogy csak mély hangot továbbítson ha nincs rajta ilyen akkor kell egy hangváltó és beállítod az erősítőn a láda hangerejét, utánna ahoz nem kell nyulni szerintem. Én úgy szoktam beállítani hogy a belső hangszórókról leveszem a mélyet azt csak a láda adja.

Nem jó levenni a többi hangszórórl a mélyet, vissza venni valamennyit szabad de nagyon levéve elvész a zene egy része. Külön szabályozni azért jó dolog mert más-más stílusnál más a megfelelő beállítás és egyszerűbb a fejen állítani mint tekergetni az erősítőt. (Megjegyzem nekem egészen más a rendszer, mint írtam az ajtóban lévő hangszórók is egy 4 csatornás erősítőről vannak hajtva a mély ami nálam csak 1 hangszórós pedig egy külön 2 csatornásról hídban, nekem 3 pár rcan megy az erősítőkig (+1 be van kötve ha valamelyik megsérülne akkor ne kelljen az autó belsejét robbantani :lol: ).

Link to comment
Megosztás:

Nem jó levenni a többi hangszórórl a mélyet, vissza venni valamennyit szabad de nagyon levéve elvész a zene egy része. Külön szabályozni azért jó dolog mert más-más stílusnál más a megfelelő beállítás és egyszerűbb a fejen állítani mint tekergetni az erősítőt. (Megjegyzem nekem egészen más a rendszer, mint írtam az ajtóban lévő hangszórók is egy 4 csatornás erősítőről vannak hajtva a mély ami nálam csak 1 hangszórós pedig egy külön 2 csatornásról hídban, nekem 3 pár rcan megy az erősítőkig (+1 be van kötve ha valamelyik megsérülne akkor ne kelljen az autó belsejét robbantani :lol: ).

Nállad más a helyzet, neked erősítva vannak az ajtókban lévő hangszórók is és gondolom nem alsó kategóriás hangszórókról van szó így azok képesek valamennyi mélyet adni de a gyári vagy hasonló teljesítményű erősítő nélküli hangszórók nem igazán. Nekem nyom annyi mélyet a láda hogy úgy nekem tökéletes, van aki szerint még sok is, szeretem mikor masszírozza a hátam az ülés :D

Link to comment
Megosztás:

JBL: hangszórók, erősítők, mélyláda, egyik sem a vagyont érő változat de összesen 200e fölé jönne ki most is újonnan bőven és nekem még sikerült mindent akciósan, leértékelten venni :lol:

A gyári hifi rendszer egyébként egészen jól szólt pláne korához képest :D El is raktam mindent, hogy ha esetleg egyszer eladnám az autót akkor rakom is vissza bele :devlish: Mély még azokból a hangszórókból is nyerhető, egy kicsit érdemes adni rá :devlish:

Link to comment
Megosztás:

JBL: hangszórók, erősítők, mélyláda, egyik sem a vagyont érő változat de összesen 200e fölé jönne ki most is újonnan bőven és nekem még sikerült mindent akciósan, leértékelten venni :lol:

A gyári hifi rendszer egyébként egészen jól szólt pláne korához képest :D El is raktam mindent, hogy ha esetleg egyszer eladnám az autót akkor rakom is vissza bele :devlish: Mély még azokból a hangszórókból is nyerhető, egy kicsit érdemes adni rá :devlish:

Jók a JBL-ek és szépen is szólnak, az áruk pedig nem vészes, én is csak ajánlani tudom mindenkinek :icon13: Én is jutányos áron jutottam hozzá mindehez, az erősítőm és a ládám még így 2 év után is többet ér mint amennyíért szettben akciósan megvettem :icon13: Nekem akkor minden akciós áron 130e-ből jött ki. Nekem az első hangszórókat már az előző tulaj cserélte egy olcsóbb szettre de a hátsók azok teljesen halottak, nem szólnak csak recsegenek, a gyári fejegység sincs meg hanem a pioneer volt benne.

Link to comment
Megosztás:

Nos, én 3750 Ft/db-ért vettem. :lol: Annyiért a tied lehet. Annyi gixer van vele, hogy az Szombathelyen van, valamint nincs meg a középső csavartakaró (ezért volt ilyen olcsó). Valamikor korábban raktam már fel képet róla, majd megkeresem holnap.

megnézném a képet eléggé elgondolkodtató!

Link to comment
Megosztás:

Szia! Én nem emléxem hogy valaha vki.nek is kellet cserélnie főtengely szíjtárcsát azért mert el kopott ,sz.tem soha . :D

Egyébként mi van veletek szomszéd ?

Akkor jó! :lol:

Köszi, megvagyunk most éppen dolgozom, várom a szolg.végét. Ja meg hogy lassan mehessünk babát nézni... :devlish: :B

Link to comment
Megosztás:

Nocsak :lol:

És ki lesz az utód?

( netán C ?)

Szép volna, meg tetszett is a tied nagyon, bár a lendkerék, miegymás engem eltérítene.

Unokatesóm '96-os Mk1-es Mondeoja lesz a csere. 2.0 16V Kombi Ghia. 70 000km-rel hozta be sk az olaszoktól, azóta nála van. Most van benne 227 000km, de már két éve csak néha-néha használják, mert négy gyerekkel inkább a buszukat használják. Pl.: vezérlést 5 éve cseréltek, de azóta csak 10 000km-t ment.

Ja, unokatesóm kicsit mániákus: minden el van rakva az autó életéről. Az összes tankolás szelvénye, szervizek számlái, minden. 10 évre visszamenőleg tudok áltagfogyasztást számolni. :D

Vasárnap mentem vele egy 50km-es próbautat, gyakorlatilag tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.