Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Igen, elsőre ez ugrott be nekem is, de úgy rémlik, a "Home" változat ezt a szolgáltatást nem tudja! "Ultimate"-ben biztosan benne van. További probléma lehet, hogy a VirtualPC módhoz a processzornak is támogatnia kell a hardveres virtualizációt. Ha ezek a feltételek nem állnak fenn, még mindig telepítheted az XP-t külön partícióra, ez esetben sem úszod meg viszont a Win 7 újratelepítését, mert elsőként az XP-t kell telepítened, majd ezt követően jöhet a szűz Win 7, hogy a rendszerbetöltő is működni tudjon. Harmadik opció egy klasszikus VirtualPC telepítése a Seven alá, ez esetben azonban nem tudom, mennyire fog menni az interfész, tekintve, hogy nem egyszerű úgy bekonfigolni egy virtuális rendszert, hogy minden periféria hibátlanul menjen.

Ha nem ragaszkodsz a "Home" verzióhoz - mert teszem azt, nem a géppel együtt kaptad - a legjobb ötlet egy "Ultimate" variáns beszerzése lenne, mégpedig 32 bites változatban. Ennek hátránya, hogy ha 4 GB-nál több memória van a gépedben - ide értve a grafikus gyorsítóhoz kapcsolódó memóriát is - a 32 bites rendszer nem fogja kezelni teljes méretében. Magyarán, ha ez a tényező is játszik, marad az eltérő partíciókra telepített Win XP / Win 7 kombináció.

Ezt korrektül összefoglaltad! Elismerésem! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Nos nem tudtam válaszolni tegnap mert kimeritettem a hozzászólási kvótát :D

A gép egy Packard Bell Easynote LM98 Dual 2.4 es procival 4GB ram stb,maga a gép támogatja a virtualizációt

Már probálkozom ezzel de a lényeg hogy mindenképpen újra kell telepitenem mert mint irtam a win7 angol nyelven van telepitve és átt rakatom a magyart.

Azzal én nem próbálkozom hogy telepitgessem az op rendszert de azt tudtam hogy a win 7 re nem lehet XP-t telepiteni csak ha legyalulom a Win 7 et.

Gondolkoztam már azon hogy 2 win 7 et telepittetek rá egy 32 meg egy 64 bitest gondolom ez is megoldható

A dupla telepítést xp vel azért nem szeretik mert arra rámegy a délelőttjük mire felrakják mindkettőt .

Köszönöm Mindkettőtöknek a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

Nos nem tudtam válaszolni tegnap mert kimeritettem a hozzászólási kvótát :D

A gép egy Packard Bell Easynote LM98 Dual 2.4 es procival 4GB ram stb,maga a gép támogatja a virtualizációt

Már probálkozom ezzel de a lényeg hogy mindenképpen újra kell telepitenem mert mint irtam a win7 angol nyelven van telepitve és átt rakatom a magyart.

Azzal én nem próbálkozom hogy telepitgessem az op rendszert de azt tudtam hogy a win 7 re nem lehet XP-t telepiteni csak ha legyalulom a Win 7 et.

Gondolkoztam már azon hogy 2 win 7 et telepittetek rá egy 32 meg egy 64 bitest gondolom ez is megoldható

A dupla telepítést xp vel azért nem szeretik mert arra rámegy a délelőttjük mire felrakják mindkettőt .

Köszönöm Mindkettőtöknek a válaszokat

Van ki megcsinálja az újra telepítést?

Ha minden jól megy pénteken megyünk Miskolcra ha gondolod segítek!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Vázz skacok, hogy ráb...faragtam a szíjcserére: nekiálltam a cserének, motorvédő burkolat le, feszítő lelazít, erre észreveszem, hogy a vezetőgörgő, ami a feszítőn van, nem is olyan, amit rendeltem. :/ Nem akartam az egész feszítőt cserélni, csak a vezetőgörgőt; de ami jött, az bordázott és 10,9mm-rel nagyobb, mint a benne lévő :o Ugye a komplett feszítőgörgő a szíj hátulját (külső oldalát) feszíti, ennek a görgője sima, míg a "rossz" görgő bordázott+ nagyobb... Kiderült, hogy a feszítőt csak egyben, kompletten lehet cserélni, de hogy akkor mihez van a bordázott vezetőgörgő, azt még nem sikerült kiderítenem. Így visszahúztam a feszítőt, majd vissza a légszűrőház.

Ennek örömére cseréltethetem be komplett cuccra, drágábbér'.

Így jár, aki spórolni akar... :rolleyes:

Közben megkérdem, hogy a feszítőnek az alsó, vagy felső csavarját kell először kivenni? Nincs véletlenül olyan alkalmazás, amivel egy mozdulattal lehet oldani a feszítőt? Csak mert pl. fater Daewo-jában a fesztíőn kell egyet tekerni, akkor lazul az egész, szíjcsere, majd tekerés vissza és feszül az egész. Szóval itt van ilyen trükk?

Link to comment
Megosztás:

Vázz skacok, hogy ráb...faragtam a szíjcserére: nekiálltam a cserének, motorvédő burkolat le, feszítő lelazít, erre észreveszem, hogy a vezetőgörgő, ami a feszítőn van, nem is olyan, amit rendeltem. :/ Nem akartam az egész feszítőt cserélni, csak a vezetőgörgőt; de ami jött, az bordázott és 10,9mm-rel nagyobb, mint a benne lévő :o Ugye a komplett feszítőgörgő a szíj hátulját (külső oldalát) feszíti, ennek a görgője sima, míg a "rossz" görgő bordázott+ nagyobb... Kiderült, hogy a feszítőt csak egyben, kompletten lehet cserélni, de hogy akkor mihez van a bordázott vezetőgörgő, azt még nem sikerült kiderítenem. Így visszahúztam a feszítőt, majd vissza a légszűrőház.

Ennek örömére cseréltethetem be komplett cuccra, drágábbér'.

Így jár, aki spórolni akar... :rolleyes:

Közben megkérdem, hogy a feszítőnek az alsó, vagy felső csavarját kell először kivenni? Nincs véletlenül olyan alkalmazás, amivel egy mozdulattal lehet oldani a feszítőt? Csak mert pl. fater Daewo-jában a fesztíőn kell egyet tekerni, akkor lazul az egész, szíjcsere, majd tekerés vissza és feszül az egész. Szóval itt van ilyen trükk?

Hali! Azt nem tudom, hogy a dízelnél hogy van, x18xe nél a vezetőgörgő rögzítő csavarjával kell a feszítőt lazítani, a görgőt én még mióta megvan az autó nem cseréltem, csak benne a csapágyat (6203 2RS csapágy van benne), igaz ehhez a szegecseket a görgőben le kell fúrni, aztán újra szegecselni, vagy ahogy nálam van megoldva csavarozni és kész is- pár száz forint!

Link to comment
Megosztás:

Hüpp... elkelt a vectrám. Az első ember elvitte, aki nem tojt be a 327 000km-től.

Én meg végül nem lettem (egyelőre) Vectra tulajdonos.

Találtam egy szép állapotú 99-es Lagunat, LPG-vel, és mivel eleve ötajtósat szerettem volna, Vectraból meg szinte csak négyajtósakat látni, ezért megvettem.

Link to comment
Megosztás:

Nem rég lettem vectra tulajdonos és ahogy hozom rendbe ide oda kellnek apróságok pl: bal első hangszórórács, kapcsolók, könyöklő, váltó és kézifékszoknya, ködlámparács, levegő befújó rács, motortér takaró vagy mi az a szövet :) meg még sorolhatnám sok kis apróság. Ezért is érdekel a közelben egy bontó.

Link to comment
Megosztás:

Nem rég lettem vectra tulajdonos és ahogy hozom rendbe ide oda kellnek apróságok pl: bal első hangszórórács, kapcsolók, könyöklő, váltó és kézifékszoknya, ködlámparács, levegő befújó rács, motortér takaró vagy mi az a szövet :) meg még sorolhatnám sok kis apróság. Ezért is érdekel a közelben egy bontó.

Údv .! Vedd fel a kapcsolatot itt a fórumon Dieselfan cartársal ,elég sok mindene van ,biztos tud segíteni :icon1: .

Link to comment
Megosztás:

Én meg végül nem lettem (egyelőre) Vectra tulajdonos.

Találtam egy szép állapotú 99-es Lagunat, LPG-vel, és mivel eleve ötajtósat szerettem volna, Vectraból meg szinte csak négyajtósakat látni, ezért megvettem.

És már itt is van az autóm, körbenyalva (bár a rohadások még nincsenek kijavítva, csak egy kicsit elmaszálva fotosoppal):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra/opel_vectra_2.0_16v_cd_136_le-5525470

Mondjuk az EBD/EBV meg a hűthető kesztyűtartó kicsit erős...

Meg hát ugye km nélkül hirdetik...

Link to comment
Megosztás:

És már itt is van az autóm, körbenyalva (bár a rohadások még nincsenek kijavítva, csak egy kicsit elmaszálva fotosoppal):

http://www.hasznalta..._136_le-5525470

Mondjuk az EBD/EBV meg a hűthető kesztyűtartó kicsit erős...

Meg hát ugye km nélkül hirdetik...

Hűthető kesztyűtartó miért erős? Minden klímás vectrában alap...

Egy kb 10 cm belső átmérőjű gégecső jön a klíma boxról, és megy be a tűzfal oldaláról a kesztyűtartóba. El lehet zárni egy kis zsilippel.

Link to comment
Megosztás:

Hűthető kesztyűtartó miért erős? Minden klímás vectrában alap...

Egy kb 10 cm belső átmérőjű gégecső jön a klíma boxról, és megy be a tűzfal oldaláról a kesztyűtartóba. El lehet zárni egy kis zsilippel.

Persze, B1-ben. Nekem B2-ben nem volt semmi zsilip.

Link to comment
Megosztás:

B2 ezt nem tudja? De gáz :)

Nem mintha sokat érne, mert épphogy "leheli" a hűvös levegőt, de azért jól jöhet ital hidegen tartásához :)

No nem mintha nem lett volna bucira tömve az egész kesztyűtartó... :blink: :evilgrin: Oda esélytelen volt bármi üdítőt berakni. No meg én inkább ásványvizet szoktam vinni magammal, mert ha egyszer elindultam, akkor a keleti határig meg se álltam, addig meg holmi 3 decis üdítőcskék bőven kevesek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.