Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Ha a légtömegmérö adataira gondoltál az 346,4 mg/lök 2996os fordulaton!Egr szelep mért adatai meg 400környékén mozog!Adj nekem létszives egy email cimet és akkor átküldöm excel fájlban az adatokat,meg esetleg egy telefonszámot ha nem zavarnálak üzibe küld el légyszives!Elöre is köszönöm

jah és visszaraktam a régi map szenztort most meg p0400as hibát dobodt ki amire az van irva hogy tulzott kipufogo gáz visszavezetés

Link to comment
Megosztás:

jah és visszaraktam a régi map szenztort most meg p0400as hibát dobodt ki amire az van irva hogy tulzott kipufogo gáz visszavezetés

Rendszer feszültség:14V

Inditásgátlo,Aktiv

Inditásgátlo jel,Megérkezett

Gázpedálhyelyzet érzékelö:58,8%

Alapjárati helyzet kapcsolo,inaktiv

Légtömegérzékelö,364,4mg/lök

Barométer érzékelö,0,82 bar

Feltöltönyomás parancs,1.57bar

Feltöltönyomás,0.79bar

Beszivott levegö hömérséglet,22 c

Hütöfolyadék höm,53 c

Motorolaj höm,44 c

üzemanyag höm.35 c

fékkapcsolo1 inaktiv

fékkapcsolo2 inaktiv 12V

kuplung kapcsolo inaktiv

üzemanyaglekapcsoloszelep aktiv

szállitáskezdet 36,4 FT

kivánt befecskendezési kezdet 10.6 FT

Tényleges elötöltés 10.6 FT

kivánt üzemanyag menyiség 16.0 mg/lök

befecskendezett menyiség 15.0 mg/lök

kitöltési tényezö feltöltőnyomás mágnesszelep 65.0%

Egr parancs(kipufogogáz visszavezetés parancs) 900mg/lök

Egr impulzus arány(kipufogogáz viszavezetés) 0%

Kivánt alapjárat 740Ford.

Motor fordulatszám 2927 Ford

Szivatyú fordulatszám 1464 Ford.

izzitorelé inaktiv 12V

izzitorelé diagnosztika inaktiv

klima relé inaktiv 12V

jármüsebesség parancs 0km

jármüsebbeség 0km

hibajelzés KI12V

Izzitáási idő visszajelzö lámpa Ki12V

nagynyomás 1 diagnozis 0.szám

nagynyomás2 diagnozis 0 szám

Link to comment
Megosztás:

Rendszer feszültség:14V

Inditásgátlo,Aktiv

Inditásgátlo jel,Megérkezett

Gázpedálhyelyzet érzékelö:58,8%

Alapjárati helyzet kapcsolo,inaktiv

Légtömegérzékelö,364,4mg/lök

Barométer érzékelö,0,82 bar

Feltöltönyomás parancs,1.57bar

Feltöltönyomás,0.79bar

Beszivott levegö hömérséglet,22 c

Hütöfolyadék höm,53 c

Motorolaj höm,44 c

üzemanyag höm.35 c

fékkapcsolo1 inaktiv

fékkapcsolo2 inaktiv 12V

kuplung kapcsolo inaktiv

üzemanyaglekapcsoloszelep aktiv

szállitáskezdet 36,4 FT

kivánt befecskendezési kezdet 10.6 FT

Tényleges elötöltés 10.6 FT

kivánt üzemanyag menyiség 16.0 mg/lök

befecskendezett menyiség 15.0 mg/lök

kitöltési tényezö feltöltőnyomás mágnesszelep 65.0%

Egr parancs(kipufogogáz visszavezetés parancs) 900mg/lök

Egr impulzus arány(kipufogogáz viszavezetés) 0%

Kivánt alapjárat 740Ford.

Motor fordulatszám 2927 Ford

Szivatyú fordulatszám 1464 Ford.

izzitorelé inaktiv 12V

izzitorelé diagnosztika inaktiv

klima relé inaktiv 12V

jármüsebesség parancs 0km

jármüsebbeség 0km

hibajelzés KI12V

Izzitáási idő visszajelzö lámpa Ki12V

nagynyomás 1 diagnozis 0.szám

nagynyomás2 diagnozis 0 szám

Tehat ha ezzek az adatok akkor amikor adtal neki egy teli talp gazolast es ahogy lattam a fordulat fel ment 3000 re ,akkor tiszta hogy a hozzamero el van faradva.

Légtömegérzékelö,364,4mg/lök -ez 650-700 mg kell legyen

Barométer érzékelö,0,82 bar

Feltöltönyomás parancs,1.57bar

Feltöltönyomás,0.79bar - es az elso pozicio miat (364,4mg/lök )nem csinal nyomast, vagy meg valahol gond van a vakum rendszerel is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném. van 1 B vectra caravan 99-es 2000 DTI 74kw 101le. A gondom hogy az üzemanyag rendszere le levegősödik. A nyáron még kb 8-9 nap után nem indult,most már 2 nap is elég.Egy autószerelő az üzemanyag szűrőt kicserélte 1 isuzusra,és aszt mondta ha nincs változás akkor szerinte adagoló lesz,ettől féltem sajna nincs változás.Szóval azért írok ide h hátha tud valaki 1 úgymond kiskaput,1 hiba lehetőséget ami elkerülte a szerelő figyelmét,pl hogy ennél a szériánál az üzemanyag rendszeren még máshol is van szűrő stb. Igen tudom hogy a b vectráknak az adagoló az egyik betegsége,csak nem akarok úgy járni hogy kifizetek egy valag pénzt és a hiba ugyan úgy megmarad lásd üzemanyag szűrő.Amit még megjegyeznék hogy kb 1600-as fordulat alatt ha oda taposok neki ,nem megy a turbo,és az autó szinte nem csinál semmit és hogy mennyen visszább kel kapcsolnom eggyel. Elöre is köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

azt gondoltam ma a tankolás után, hogy hatalmas dícséretben részesítem a Vekim a fórumon, mert 1000 km-re 6,22 l-es fogyasztás jött ki (X16XEL), 40% pálya 135 körül 40% országút 100 körül, többi város.
Ezek után jött a fekete leves: ma várt volna ránk egy 400 km-es út, de 40 km után egy körforgalomból kijőve gyorsítani akartam, de csak én, az autó nem. Fura zaj, gyorsan félreálltam, amint kinyomtam a kuplungot, a motor fordulatszáma leesett 2-300 közé, iszonyatosan remegett, rázta a kasztnit. Leállítottam, gyors kukucska motortérbe, semmi különös. Elindítottam, továbbra sem világított semmilyen kontroll lámpa, alapjáraton ugyanaz a rázkódás, nyitott motortérnél szinte táncolt a motor alapjáraton, hirtelen gázadásra kemény, durva, kelepelő hang, nem tudom jobban kifejezni. Próbáltam picit mozdulni vele, de abszolút erőtlen volt, hármasnál feljebb nem is próbáltam (de szerintem nem is tudtam volna) váltani, kelepelés minden gázadásra, újra megálltam. Szakadó esőben vonószemturkálás, még a gyári rögzítésében volt. :( Veki haza szomorúan, vontatókötélen.

Vajon mennyire aggódjak? Nagyon vagy nagyon-nagyon? Azóta egy próbaindítás volt, ugyanezen hibával, de továbbra is minden kontroll lámpa kialszik. Eléggé lehangolt a dolog.

Előre is köszi minden építő jellegű hozzászólást!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném. van 1 B vectra caravan 99-es 2000 DTI 74kw 101le. A gondom hogy az üzemanyag rendszere le levegősödik. A nyáron még kb 8-9 nap után nem indult,most már 2 nap is elég.Egy autószerelő az üzemanyag szűrőt kicserélte 1 isuzusra,és aszt mondta ha nincs változás akkor szerinte adagoló lesz,ettől féltem sajna nincs változás.Szóval azért írok ide h hátha tud valaki 1 úgymond kiskaput,1 hiba lehetőséget ami elkerülte a szerelő figyelmét,pl hogy ennél a szériánál az üzemanyag rendszeren még máshol is van szűrő stb. Igen tudom hogy a b vectráknak az adagoló az egyik betegsége,csak nem akarok úgy járni hogy kifizetek egy valag pénzt és a hiba ugyan úgy megmarad lásd üzemanyag szűrő.Amit még megjegyeznék hogy kb 1600-as fordulat alatt ha oda taposok neki ,nem megy a turbo,és az autó szinte nem csinál semmit és hogy mennyen visszább kel kapcsolnom eggyel. Elöre is köszönöm a segítséget.

Nem feltétlenül rossz az adagoló, résolajcsövek is okozhatják, és állítólag valami traverz gyűrűk is.

Link to comment
Megosztás:

Nem feltétlenül rossz az adagoló, résolajcsövek is okozhatják, és állítólag valami traverz gyűrűk is.

Azok is okozhatják, de nekem most mondtak olyat is,hogy az adagoló fejszelep is okozhat nyomásvesztést. Én is ezzel küzdök még mindig. Most várok, hogy megcsinálják és ha jó lett majd még mindenképpen jelentkezem. Annyit már legalább tudok, hogy a szűrőház nem ürül vissza és pöfög is, amikor tekerni kell. Utána beindul és megy is, szal az adagoló nem valószínű, hogy rossz.

Link to comment
Megosztás:

Látom szerencsésen megtaláltad az oldalt (én küldtem a másik fórumon a linket :icon1: ).

Az én segítségem nem tudom hogy mennyire lesz érdemi segítség, mivel nekem isuzu dieseles B vectrám van. Azt se tudom hogy a 2000 dieselnek van-e üzemanyagszivattyúja a tankban. De ha hasonló mint az 1.7 isuzu akkor az adagoló szívja a gázolajat. Ha így van akkor én először megnézném hogy az adagoló előtt is le van-e levegősödve. Ezt úgy lehetne megnézni hogy letekered az üzemanyagszűrőt, és megnézed hogy van-e benne gázolaj. Ha nincsen akkor valószínűleg a tankban kell keresni a hibát, ami lehet akár dugulás is. De ez csak egy tipp, viszont az ellenőrzése nem kerül semmibe. Esetleg annyit még tudok segíteni ha érdekel hogy elküldöm a B vectra szerelési és karbantartási útmutatóját.

Sziasztok! A segítségeteket kérném. van 1 B vectra caravan 99-es 2000 DTI 74kw 101le. A gondom hogy az üzemanyag rendszere le levegősödik. A nyáron még kb 8-9 nap után nem indult,most már 2 nap is elég.Egy autószerelő az üzemanyag szűrőt kicserélte 1 isuzusra,és aszt mondta ha nincs változás akkor szerinte adagoló lesz,ettől féltem sajna nincs változás.Szóval azért írok ide h hátha tud valaki 1 úgymond kiskaput,1 hiba lehetőséget ami elkerülte a szerelő figyelmét,pl hogy ennél a szériánál az üzemanyag rendszeren még máshol is van szűrő stb. Igen tudom hogy a b vectráknak az adagoló az egyik betegsége,csak nem akarok úgy járni hogy kifizetek egy valag pénzt és a hiba ugyan úgy megmarad lásd üzemanyag szűrő.Amit még megjegyeznék hogy kb 1600-as fordulat alatt ha oda taposok neki ,nem megy a turbo,és az autó szinte nem csinál semmit és hogy mennyen visszább kel kapcsolnom eggyel. Elöre is köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Bár lehet hogy hülyeséget írtam mert ha dugulás lenne akkor menet közben állna le a kocsi, nempedig pár nap állás után nem indulna.

Látom szerencsésen megtaláltad az oldalt (én küldtem a másik fórumon a linket :icon1: ).

Az én segítségem nem tudom hogy mennyire lesz érdemi segítség, mivel nekem isuzu dieseles B vectrám van. Azt se tudom hogy a 2000 dieselnek van-e üzemanyagszivattyúja a tankban. De ha hasonló mint az 1.7 isuzu akkor az adagoló szívja a gázolajat. Ha így van akkor én először megnézném hogy az adagoló előtt is le van-e levegősödve. Ezt úgy lehetne megnézni hogy letekered az üzemanyagszűrőt, és megnézed hogy van-e benne gázolaj. Ha nincsen akkor valószínűleg a tankban kell keresni a hibát, ami lehet akár dugulás is. De ez csak egy tipp, viszont az ellenőrzése nem kerül semmibe. Esetleg annyit még tudok segíteni ha érdekel hogy elküldöm a B vectra szerelési és karbantartási útmutatóját.

Link to comment
Megosztás:

Azok is okozhatják, de nekem most mondtak olyat is,hogy az adagoló fejszelep is okozhat nyomásvesztést. Én is ezzel küzdök még mindig. Most várok, hogy megcsinálják és ha jó lett majd még mindenképpen jelentkezem. Annyit már legalább tudok, hogy a szűrőház nem ürül vissza és pöfög is, amikor tekerni kell. Utána beindul és megy is, szal az adagoló nem valószínű, hogy rossz.

Attis kívánom hogy olcsón megúzd a történetet,és előre megköszönöm ha megosztod majd velem hogy mi lett a járgányoddal.udv

Link to comment
Megosztás:

Látom szerencsésen megtaláltad az oldalt (én küldtem a másik fórumon a linket :icon1: ).

Az én segítségem nem tudom hogy mennyire lesz érdemi segítség, mivel nekem isuzu dieseles B vectrám van. Azt se tudom hogy a 2000 dieselnek van-e üzemanyagszivattyúja a tankban. De ha hasonló mint az 1.7 isuzu akkor az adagoló szívja a gázolajat. Ha így van akkor én először megnézném hogy az adagoló előtt is le van-e levegősödve. Ezt úgy lehetne megnézni hogy letekered az üzemanyagszűrőt, és megnézed hogy van-e benne gázolaj. Ha nincsen akkor valószínűleg a tankban kell keresni a hibát, ami lehet akár dugulás is. De ez csak egy tipp, viszont az ellenőrzése nem kerül semmibe. Esetleg annyit még tudok segíteni ha érdekel hogy elküldöm a B vectra szerelési és karbantartási útmutatóját.

Igen köszönöm neked nagyon jó ez a fórum,visszamenőleg is csemegézgettem és talán nem az adagoló lesz, pár hibalehetőség megnézése után kiderül. Az útmutatót aszt nagyon megköszönöm hátha lesz benne valami okosság,légyszi küld el. köszi.üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném. van 1 B vectra caravan 99-es 2000 DTI 74kw 101le. A gondom hogy az üzemanyag rendszere le levegősödik. A nyáron még kb 8-9 nap után nem indult,most már 2 nap is elég.Egy autószerelő az üzemanyag szűrőt kicserélte 1 isuzusra,és aszt mondta ha nincs változás akkor szerinte adagoló lesz,ettől féltem sajna nincs változás.Szóval azért írok ide h hátha tud valaki 1 úgymond kiskaput,1 hiba lehetőséget ami elkerülte a szerelő figyelmét,pl hogy ennél a szériánál az üzemanyag rendszeren még máshol is van szűrő stb. Igen tudom hogy a b vectráknak az adagoló az egyik betegsége,csak nem akarok úgy járni hogy kifizetek egy valag pénzt és a hiba ugyan úgy megmarad lásd üzemanyag szűrő.Amit még megjegyeznék hogy kb 1600-as fordulat alatt ha oda taposok neki ,nem megy a turbo,és az autó szinte nem csinál semmit és hogy mennyen visszább kel kapcsolnom eggyel. Elöre is köszönöm a segítséget.

A nyomas teszt ilyenkor a legjobb ,azzal biztos kiszurod hogy hol kap levegot az adagolo. Az adagolonak nem hiszem ,hogy lenne valami baja is. Ezt ugy is meg tudod nezni hogy egy OP-com-ot fol tesszel ra es a mert adatok 3-ik oldalon van egy olyasmi, hogy :kivánt befecskendezési kezdet(ez eloirt adat) = Tényleges elötöltésel (vegre hajtot) akkor az adagoloval semmi baj (meleg motoral 4-4.2 fok kell legyen), es ugyan igy a kivánt üzemanyag menyiség (ezt irja elo a szamitogep ) = befecskendezett menyiség (es ez a vegre hajtot). A nyomas tesztet a szuro elol kezd mert van mikor a szurohaz elreped. Ha visszont ez is rendbe akkor tegyel egy egyiranyu szellepet a szuro ele, es a tulfolyo szelepet az adagolotol kell meg le ellenorizd (ez hasonlit egy 19 kulcs nyitasu csavarhoz)

Link to comment
Megosztás:

Privát üzenetben elküldtem a szervizkönyvhöz és a kezelési útmutatóhoz tartozó linkeket.

Igen köszönöm neked nagyon jó ez a fórum,visszamenőleg is csemegézgettem és talán nem az adagoló lesz, pár hibalehetőség megnézése után kiderül. Az útmutatót aszt nagyon megköszönöm hátha lesz benne valami okosság,légyszi küld el. köszi.üdv

Link to comment
Megosztás:

A nyomas teszt ilyenkor a legjobb ,azzal biztos kiszurod hogy hol kap levegot az adagolo. Az adagolonak nem hiszem ,hogy lenne valami baja is. Ezt ugy is meg tudod nezni hogy egy OP-com-ot fol tesszel ra es a mert adatok 3-ik oldalon van egy olyasmi, hogy :kivánt befecskendezési kezdet(ez eloirt adat) = Tényleges elötöltésel (vegre hajtot) akkor az adagoloval semmi baj (meleg motoral 4-4.2 fok kell legyen), es ugyan igy a kivánt üzemanyag menyiség (ezt irja elo a szamitogep ) = befecskendezett menyiség (es ez a vegre hajtot). A nyomas tesztet a szuro elol kezd mert van mikor a szurohaz elreped. Ha visszont ez is rendbe akkor tegyel egy egyiranyu szellepet a szuro ele, es a tulfolyo szelepet az adagolotol kell meg le ellenorizd (ez hasonlit egy 19 kulcs nyitasu csavarhoz)

Nem mondhatnám hogy otthon vagyok az autó szerelésbe,de ez a nyomás teszt nagyon jól hangzik.Mennyi időt vesz igénybe 1 ilyen teszt na és kb mennyibe kerül? köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Nem mondhatnám hogy otthon vagyok az autó szerelésbe,de ez a nyomás teszt nagyon jól hangzik.Mennyi időt vesz igénybe 1 ilyen teszt na és kb mennyibe kerül? köszönöm a segítséget.

kb 1-2 ora .Arat nem tudok mondani .Az eljaras az a kovetkezo keppen van : A szuro bemenetelenel tesznek egy nyomas mero orat egy egyiranyu szelepet es egy pumpat amivel max 2 atm csinal (vigyazat nem tobbet mint 2 atm ). A tulfolyot elszoritod ami megy ki az adagolobol es megy vissza a tartalyba hogy ne legyen nyomas veszites. Miutan fel nyomatod 2 atm -ra a nyomast meg kell maradjon 1 oraig. Ha nem akkor meg keresed hol szivarog. Ha megse szivarog sehol de a nyomas nem marad meg, akkor mar csak porlasztó tartó hüvely gumigyűrű maradt . A pumpa lehet egyszeru benzines autonak a pumpaja is vagy kezi. Ha nincs lehetoseg csak kezi pumpara akkor legalabb 1 atm-at kell nyomjon.

Link to comment
Megosztás:

kb 1-2 ora .Arat nem tudok mondani .Az eljaras az a kovetkezo keppen van : A szuro bemenetelenel tesznek egy nyomas mero orat egy egyiranyu szelepet es egy pumpat amivel max 2 atm csinal (vigyazat nem tobbet mint 2 atm ). A tulfolyot elszoritod ami megy ki az adagolobol es megy vissza a tartalyba hogy ne legyen nyomas veszites. Miutan fel nyomatod 2 atm -ra a nyomast meg kell maradjon 1 oraig. Ha nem akkor meg keresed hol szivarog. Ha megse szivarog sehol de a nyomas nem marad meg, akkor mar csak porlasztó tartó hüvely gumigyűrű maradt . A pumpa lehet egyszeru benzines autonak a pumpaja is vagy kezi. Ha nincs lehetoseg csak kezi pumpara akkor legalabb 1 atm-at kell nyomjon

Köszönöm Roland a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

azt gondoltam ma a tankolás után, hogy hatalmas dícséretben részesítem a Vekim a fórumon, mert 1000 km-re 6,22 l-es fogyasztás jött ki (X16XEL), 40% pálya 135 körül 40% országút 100 körül, többi város.

Ezek után jött a fekete leves: ma várt volna ránk egy 400 km-es út, de 40 km után egy körforgalomból kijőve gyorsítani akartam, de csak én, az autó nem. Fura zaj, gyorsan félreálltam, amint kinyomtam a kuplungot, a motor fordulatszáma leesett 2-300 közé, iszonyatosan remegett, rázta a kasztnit. Leállítottam, gyors kukucska motortérbe, semmi különös. Elindítottam, továbbra sem világított semmilyen kontroll lámpa, alapjáraton ugyanaz a rázkódás, nyitott motortérnél szinte táncolt a motor alapjáraton, hirtelen gázadásra kemény, durva, kelepelő hang, nem tudom jobban kifejezni. Próbáltam picit mozdulni vele, de abszolút erőtlen volt, hármasnál feljebb nem is próbáltam (de szerintem nem is tudtam volna) váltani, kelepelés minden gázadásra, újra megálltam. Szakadó esőben vonószemturkálás, még a gyári rögzítésében volt. :( Veki haza szomorúan, vontatókötélen.

Vajon mennyire aggódjak? Nagyon vagy nagyon-nagyon? Azóta egy próbaindítás volt, ugyanezen hibával, de továbbra is minden kontroll lámpa kialszik. Eléggé lehangolt a dolog.

Előre is köszi minden építő jellegű hozzászólást!

Na HELLO!

ne legyen igazam de inkább ...nagyon-nagyon.. :(

Link to comment
Megosztás:

Na HELLO!

ne legyen igazam de inkább ...nagyon-nagyon.. :(

Igen, közben kiderült a nagyon-nagyon verzió. Hengerfejes Veki. A hengerfej leszedése után kiderült: nem repedt szerencsére, a tömítés égett át; de egy teljes nagy generál dukál neki: síkolás, szerepszár szimmeringezés stb. Víztér mellett ráadásul anyaghibák láthatók, a szerelők szerint túl tömény fagyálló is tehet ilyet a hengerfejjel. Igaz lehet? Ramatyul néz ki, nem mondom. Ma délutánra kapom vissza, az anyagköltség (felújítás, olaj, szűrők, tömítések, csavarok) egyelőre 75 ezer, a munkadíj várhatóan 40-50 ezer környéke. Én meg úgy örültem, hogy egy igazán jó állapotú, gondos gazda autójához jutottam hozzá...

Link to comment
Megosztás:

Semmise tart örökké. Meghengerfejezik, aztán jó lesz.

A tünetek alapján, amiket írtál, lehetett volna sokkal rosszabb is, pl vezérműszíj átugrás.

Viszont azon lepődtem meg, hogy ilyen hirtelen lett ez a hengerfej probléma, mert ez lassú folyamat eredményeképpen szokott kialakulni. Fogy a víz, illetve forralja, gőzöl a kipuffogó, fehéren füstöl az autó, meg ilyenek. Én azért ezt az árat drágának találom, nekem anno 65 ezerért csinálták a komplett felújítást szereléssel együtt. Jó mondjuk nálam csak 8 szelep van, meg nem hidrotőkés, szóval de 75-80ból annak meg kéne lennie komplettan.

Link to comment
Megosztás:

Semmise tart örökké. Meghengerfejezik, aztán jó lesz.

A tünetek alapján, amiket írtál, lehetett volna sokkal rosszabb is, pl vezérműszíj átugrás.

Viszont azon lepődtem meg, hogy ilyen hirtelen lett ez a hengerfej probléma, mert ez lassú folyamat eredményeképpen szokott kialakulni. Fogy a víz, illetve forralja, gőzöl a kipuffogó, fehéren füstöl az autó, meg ilyenek. Én azért ezt az árat drágának találom, nekem anno 65 ezerért csinálták a komplett felújítást szereléssel együtt. Jó mondjuk nálam csak 8 szelep van, meg nem hidrotőkés, szóval de 75-80ból annak meg kéne lennie komplettan.

Ebben is igazad lehet, bár kifelejtettem azt a nagyon lényeges dolgot, hogy ha már lúd, legyen kövér: vezérlés csere is meglesz egy kosszal, annak a munkadíja is benne van, bár elvileg 17 ezer km-rel ezelőtt cserélve lett és egészségesen is nézett ki a szíj, de ezek után... Igen, érdekes amit mondasz, én is olvastam itt a tipikus jelekről, de semmi. Pedig mániákusan nézegettem az olaj/szervo/hűtővíz mennyiséget, persze amennyire 1000 km együtt lakás alatt ez lehetséges, de semmiből nem hiányzott semennyi, pont az indulás előtt néztem meg utoljára. A hőmérséklet mutató meg mindig oda volt ragasztva 82 fokra szemre. Igaz, hogy amikor újra megpróbáltam az első hirtelen leállást követően, akkor 90-re emelkedett abban az egy-két percben is.

Engem is csak az vigasztal, hogy csak jó lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Igen, közben kiderült a nagyon-nagyon verzió. Hengerfejes Veki. A hengerfej leszedése után kiderült: nem repedt szerencsére, a tömítés égett át; de egy teljes nagy generál dukál neki: síkolás, szerepszár szimmeringezés stb. Víztér mellett ráadásul anyaghibák láthatók, a szerelők szerint túl tömény fagyálló is tehet ilyet a hengerfejjel. Igaz lehet? Ramatyul néz ki, nem mondom. Ma délutánra kapom vissza, az anyagköltség (felújítás, olaj, szűrők, tömítések, csavarok) egyelőre 75 ezer, a munkadíj várhatóan 40-50 ezer környéke. Én meg úgy örültem, hogy egy igazán jó állapotú, gondos gazda autójához jutottam hozzá...

Én még ettől is nagyobbra gondoltam volna igaz hallani nem hallotuk.

Ekkora bontásnál én biztos rászánnám még azt a kb 25-30Ezret és teljes generált adnék a motornak (gyűrű csapágy szimeringek stb...)

Link to comment
Megosztás:

Én még ettől is nagyobbra gondoltam volna igaz hallani nem hallotuk.

Ekkora bontásnál én biztos rászánnám még azt a kb 25-30Ezret és teljes generált adnék a motornak (gyűrű csapágy szimeringek stb...)

Butaság! Egyrészt ez a meló nem 25-30 ezres tétel, másrészt a hengerfej levétel nem számít nagy megbontásnak. Kollegámnak 1,5 nap alatt megcsinálták, mikor elszakadt a vezérműszíj az 1,4-es Seatjánál (szelep cserék, hengerfej felújítás, stb).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.