Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Igazán nincs mit :(

Ha van még kérdésetek nyugodtan rágjátok Zsolti fülét, a fenti oldalt ő packola össze :D

Meg majd Laci is biztos mesél a DIS-es tapasztaltokról.

Lehet hogy hülyét kérdezek de nem igazán értek hozzá,ezekhez tényleg nincs chiptuning?
Link to comment
Megosztás:

dehogynem

létezik persze, lehet rendelni kész eprom-ot meg iratni is...ez utóbbi szerintem profibb munka de sokkal többe van..meg kivel csináltatod meg m.o.-on? :?

de egy átlagos juzer nem biztos, hogy rájön hogy valoban megcsippelték e az autót, vagy csak verik fel vele az árát

Link to comment
Megosztás:

Mindenhez van minden :D

Csak az a kérdés a befektetett összeg arányba áll-e paci nyereséggel :wink:

Piaci pacik pici piaca az egész csiptuning :(

Vajon mit szívtam, hogy ez eszembe jutott?

Annó két éve nekem is azzal a szöveggel árulták a kocsit, hogy csiptuningos. Nem hittem el, de nem is kötözködtem rajta. Árnövelő tényezőként nem értékeltem.

Máig nem jártam utána, de nem hinném, hogy tuning lenne benne.

Link to comment
Megosztás:

Nah.. sokminden történt itt az elmúlt pár oldalon.

Amik az eszembe jutnak..

Aztec: hűtöviz: ha jól rémlik, szakadásra jelez, tehát amikor alacsony lenne a szint, akkor nyit az úszókapcsoló. Ergó, ha okés a szinted, és a kapcsoló is, akkor valahol szakadt a vezeték. (kapcsoló teszt, leveszed a csatiját, egy vezetékkel rövidrezárod. mármint a csati két lábát. ha elkussol, akkor roszz a kapcsoló. Ha nem, akkor biza vezeték hiba. mindez akkor ha alacsony szintnél bont.. ha nem akkor pont fordítva.) Reggel megnézem majd, aztán ha lesz időm, befirkantom. (ez utóbbinak most eléggé "hijjján" vok)

őő.. annak aki keres gsi-t.

az ecotek, nem ecotec nem feltétlen évjárat függő.. nekem pl. 96-os a verda, és sima c20xe. a lényeg a motorkód. jah, és szerintem a szelepfedél se mérvadó.. mert nekem pl szintén fekete, és nem piros.

Pár kép : www.kep.tar.hu/laci4

Chip tuning. van amikor pont a hiba leplezésére használják. ugyanis, létezik az úgynevezett motorkontroll vagy mi lámpa a műszerfalon.

Ez úgy műkszik, hogy ráadod a gyújtást, akkor világít. Beindítod, akkor elalszik rövid időn belül.

Ha nem, akkor vmi gikszer van. vagy.. tuningos. mert úgy hallottam, h bizonyos tuningok esetén pilácsol a lámpa.

Nos vannak olyanok akik erre fogják a hibát. szal ha világít, akkor már lehet sakkozni mi van.

Másik. ha lufis, illetve ABs es, akkor annak is van lámpája. Az meg úgy üzemel, hogy gyújtás.. pár másodpercig világítanak, aztán csicsika.. elalszanak. ha nem, akkor megint lehet gikszer.

DIS gyújtás.. a képeim között találsz rá példát.. a trafó le is lett szedve valahol, mert nekem elég csúnya kezd lenni.

Szerintem jobb lehet mint a régi,mert pontosabb, és erősebb gyújtást ad.. pláne magasabb fordulatokon..de ez csak szerintem.

ha esetleg még klímás is, azt is sassold meg.. megy-é kicsit hűt vagy rendesen.

a többit meg már írták fentebb. (hidrotőke,olaj a vízben stb)

és jó ha tudod, nézd meg a képeimet, hogy sacc 95től már nem a régi megszokott harapós kinézetü GSI.t fogsz találni, hanem egy kis álcázott büntető gépet.. mondjuk ezeket 1 milla alatt nem kapod meg az biztos..

ha mégis, asszem le.. lemegyek hídba :(

ha eszembejut még vmi majd írok.. de most pá,mert hulla vok..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.