Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

ne haragudjatok ha tulzottan aggodalmaskodo meg szájbarágos vagyok csak szeretnék felkészülni mindenre.Az elszántság és akarat megvan és már nagyon várom hogy meglegyen a PARIPA...csak sosem volt még ekkora volumenü autom igy tartok töle egy kicsit.Ugy vettem észre ahogy végigolvasgattam majd az egész hozzászolásokat hogy igencsak kényes fajta ez a gsi...de kis odafigyeléssel és kellö akarattal megovhato és kiküszöbölhetöek a tipus hibái...Szoval köszönöm a felvilágositásokat és a hozzászolásokat

GSI forever:)

Link to comment
Megosztás:

ne haragudjatok ha tulzottan aggodalmaskodo meg szájbarágos vagyok csak szeretnék felkészülni mindenre.Az elszántság és akarat megvan és már nagyon várom hogy meglegyen a PARIPA...csak sosem volt még ekkora volumenü autom igy tartok töle egy kicsit.Ugy vettem észre ahogy végigolvasgattam majd az egész hozzászolásokat hogy igencsak kényes fajta ez a gsi...de kis odafigyeléssel és kellö akarattal megovhato és kiküszöbölhetöek a tipus hibái...Szoval köszönöm a felvilágositásokat és a hozzászolásokat

GSI forever:)

Vezérlés, jó olaj, hidegen nem küldeni.. asszem ez az alapszabály.. :blink:

Meg figyelni minden rezdülését. engem mondjuk sokszor szivattak ezért.. h mi bajom, nincs ennek semmi baja.. (ha vmi kicsit is gyanus hangot hallottam pl ) B)

Az az OFF sok karikás nekem se jön be.. sztem hülyén mutat rajta az a felni. de csak szvsz..

Link to comment
Megosztás:

Vigyázni is kell velük, mert ennyit már nehéz kordában tartani... :blink:

dehogyis!

tegnap este siettünk a bilkbe könyvesen fék le olyan 90-100ra és fel m5re.. ez lett volna aterv de a vill sín megdobottés nyomtam egy igen komoly piruettet... hogy miért az nagy x, még jó h irisz velem volt mert esse hinné el senki B)

Link to comment
Megosztás:

ne haragudjatok ha tulzottan aggodalmaskodo meg szájbarágos vagyok csak szeretnék felkészülni mindenre.Az elszántság és akarat megvan és már nagyon várom hogy meglegyen a PARIPA...csak sosem volt még ekkora volumenü autom igy tartok töle egy kicsit.Ugy vettem észre ahogy végigolvasgattam majd az egész hozzászolásokat hogy igencsak kényes fajta ez a gsi...de kis odafigyeléssel és kellö akarattal megovhato és kiküszöbölhetöek a tipus hibái...Szoval köszönöm a felvilágositásokat és a hozzászolásokat

GSI forever:)

Szerintem nagyon helyes vásárlás ELŐTT aggodalmaskodni, majd UTÁNA ne kelljen.

Vigyázz, ne alapból sz@rt vegyél meg, mert az tényleg zsebbenyúlós (de minden másból is). Ha egy alapvetően jó állapotú autót veszel, sok örömed lesz benne. Meg sokakat tudsz meglepni vele. (Főleg a Laci4 editionnel :blink:)

Amúgy SZERINTEM közel sem akkora dráma, mint itt írtátok. Azért lássuk be, ez egy astra gsi (bármennyire is szeretjük), nem ferrari. Mégcsak nem is Impreza. Alkatrészárai (első lökhárítót leszámítva) opelből vannak. Csak nem a c20ne alkatrészek gombokért, hanem a 16v motorok alkatrészeinek ára.

Pappa, ha beleszerettél, vedd meg, nem mondanám, hogy "ekkora volumenű autó". Ugyanakkora volumenű autó mint bármely más 16v opel.

Link to comment
Megosztás:

Vigyázz, ne alapból sz@rt vegyél meg, mert az tényleg zsebbenyúlós (de minden másból is). Ha egy alapvetően jó állapotú autót veszel, sok örömed lesz benne.

Ezt bizony tanusíthatom.Többet nem vennék én sem "lepukkant" autót, mert sok vele a szív@s, és anyagi kiadás.De az is igaz, hogy utána tuti 100, hogy amit 1X megcsináltál-csináltattál rtajta, arról tudod, hogy jó.De mondjuk ez halovány vigasz.

Pappa, ha beleszerettél, vedd meg, nem mondanám, hogy "ekkora volumenű autó". Ugyanakkora volumenű autó mint bármely más 16v opel.

Ezt nemérteni. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Voulmen alatt én az alkatrészárakra és szervízdíjakra gondoltam. Abból pedig a gsi16v egy kategória a többi 16v opellel. Ennyit próbáltam kifejezni.

Mindig azzal vádolják a gsiket (persze tipikusan azok, akiknek nincs autójuk), hogy nem igazi sportautó. Hát ha ennyi pénzért ilyen teljesítményt ad, akkor nekem perpillanat nem kell igazi sportautó....

(mert a gsi nem igazi sportautó, azt valljuk be, de az igazi sportautó ára mögött egy nullával általában több van)

/igen, ennek a hidrotőke gyenge pontja. de dízeleken rendszeresen beszarik az adagoló, a porlasztócsúcsok. x20xev-ben elreped a leömlőnél valami, 80 rongy. ha úgy jársz vele, kifújó gáz belefőzi a csavart a motorba. A hidrotőkéi cikkszámra ugyanazok. Más márka izomváltozataiban a gyári váltó gyenge, nem bírja a terhelést, hétéves korára szétesik. Természetesen olyan nincs a piacon, vesznek 1.4 modell váltóját, onnantól kétévente esik szét. Japán alkatrészárakról meg ne beszéljünk. Arról se, hogy milyen istenkirály kocsik: több hondás ismerősöm tipikusan azzal szív, amivel mi: lambdaszonda, abs jeladó, kmóra jeladó, rohadó kerékív (igaz nem annyira), gyenge ülések, alapjárati egyenetlenségek, stb/

Link to comment
Megosztás:

Nagyon is jó autó ez, az alkatrészek aránylag olcsók hozzá (sok astra pl. bontó), könnyű szerelni (japánal, franciával szemben).

A feelingjét pedig azt adja meg, hogy egy népautóba bújtattott büntetőgép, mert ügyebár nemsok mindenkinek jön le a GSI-ről, hogy ütős verda, csak az hogy egy "szaros" astra :blink:

Én nekem nem volt vele gondom, tegnap egyedül olajat és tömítéseket cseréltem.Először szedtem szét a pillangószelepházat és megpuceváltam, először állítottam kéziféket és váltórudazatot szóval nem olyan bonyolult kis autó B)

Link to comment
Megosztás:

Nagyon is jó autó ez, az alkatrészek aránylag olcsók hozzá (sok astra pl. bontó), könnyű szerelni (japánal, franciával szemben).

A feelingjét pedig azt adja meg, hogy egy népautóba bújtattott büntetőgép, mert ügyebár nemsok mindenkinek jön le a GSI-ről, hogy ütős verda, csak az hogy egy "szaros" astra :blink:

Én nekem nem volt vele gondom, tegnap egyedül olajat és tömítéseket cseréltem.Először szedtem szét a pillangószelepházat és megpuceváltam, először állítottam kéziféket és váltórudazatot szóval nem olyan bonyolult kis autó B)

Váltórudazat állításáról kissé publikálj lécci, meg arról, hogy azokat a bizonyos stifteket hol kell cserélni!

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Váltórudazat állításáról kissé publikálj lécci, meg arról, hogy azokat a bizonyos stifteket hol kell cserélni!

Köszi!

Én egy stiftet csréltem anno, az pedig a kulisszától kifelé haladva a rudazaton az első csapszeg.

Ha a váltókart üresben finoman mozgatja vaki jobbra-balra akkor látod a motortérben,hogy a stift lóg e vagy nem.

A rudazatbeállítást pedig az Így csináldból kukkantottam ki. Egykicsit szívtam vele mert vagy ötödjére sikerült beállítani, mert valamikor vagy rüki vagy egyes nem volt :blink: Csak a váltókar nem úgy áll ahogy az a könyvben le van írva, pedig mindent úgy csináltam, 5 -s fúró be a kulisszába, apám meg húzta balra a váltókart. Ott elvileg 1-3 mm-nek kell lenni most van 10 B)

Szerintem jobb lett mert jobban veszi a rükit ,de majd miko megyek ma délután gályázni akkor derül ki.

Link to comment
Megosztás:

ne haragudjatok ha tulzottan aggodalmaskodo meg szájbarágos vagyok csak szeretnék felkészülni mindenre.Az elszántság és akarat megvan és már nagyon várom hogy meglegyen a PARIPA...csak sosem volt még ekkora volumenü autom igy tartok töle egy kicsit.Ugy vettem észre ahogy végigolvasgattam majd az egész hozzászolásokat hogy igencsak kényes fajta ez a gsi...de kis odafigyeléssel és kellö akarattal megovhato és kiküszöbölhetöek a tipus hibái...Szoval köszönöm a felvilágositásokat és a hozzászolásokat

te nagyon hasonló cipőben jársz mint én :blink:

alapból nem lenne kényes fajta, csak le vannak nagyon használva és a csodás magyar utak és a mégcsodásabb magyar benzin és az alulmulhatatlanul alja magyar mentalitás egy harckocsit is kikezd, nem egy 13 éves autót....

Link to comment
Megosztás:

ERRE gondolsz? Mert ha nem mondok hülyeséget, akkor ez biza nem mozgat semmit, hanem a pillangó mozgatja ezt.. ebben van a pillangószelep állását "mutató" poti, meg 2 kapcsoló.. a padlógáz.. van rá vmi angol szó, meg az alapjárat kapcsoló..

persze csak ha jól tom.. de sztem igen B)

javitom saját magam!! közben rájöttem sztem mire gondolsz.. mert a fenti nem hengeres és nem alatta van..

Amire sztem te gondolsz, az nekem nincs, ugyanis az enyémből vmiért kispórólták az ETC-t.. kipörgésgátlót.. nah szal még az lehet.. annak a "szervo" motorja.. nem tom mi a szakszerü neve...

Akkor ez azt jelenti, hogy amelyikben nincs ETC akkor nincs benne ez a plusz pillangószelep (a bal kép).

Mert ha jól gondolom akkor az a moci amiről kérdeztem akkor ezt mozgatja. :blink:

Link to comment
Megosztás:

tegnap este siettünk a bilkbe könyvesen fék le olyan 90-100ra és fel m5re.. ez lett volna aterv de a vill sín megdobottés nyomtam egy igen komoly piruettet... hogy miért az nagy x, még jó h irisz velem volt mert esse hinné el senki :D

:blink: B)

vajon azelőtt halsz meg mielőtt ujrafényezik a kocsit vagy utánna? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.