Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot mostanában és felmerült bennem,hogy a jelenlegi 20ne astrámba belerakok egy 20xe-t.

Segitséget szeretnék kérni ez ügyben,mert bizonytlan vagyok,hogy nem jobb e estleg ezt a motort picit felhúzni.

mert ha kifogok egy széthajtott xe motort akkor ugyebár a nadrágomat ráköltöm.

Érdemes cserélnem mit gondoltok? :unsure:

(egyébként kb mekkora összegből tudnám megvenni és müködőképessé tenni az xe-t?)

A válaszokat elöre is köszönöm!!

Balázs

Én nem tenném. Ha megint vennék GSI astrát, ismét xe mellett szavaznék, de egy meglévő, jól működő, ismert c20ne-be nem szórakoznék motorcserével. Persze, lényegesen jobban megy az xe, de ha ennyire ez a vágy tárgya, akkor add el a jelen astrát, és vegyél 16v gsi-t. Egyrészt azt ki tudod próbálni, meghallgatni, stb., nincs benne a projekt kivitelezésének rizikója, a minimum 2 hét bkv, de arról nem is beszélve, hogy amikor eladod!, hogy fogod lepapírozni? Sehogy. Fogsz hírdetni egy papírozhatatlan autót.

Vagy képzeld el, hogy megállít egy rendőr, és benéz a motorteredbe. Velem már megesett. Ha csak egyszer volt 16v GSIje, Calibrája, stb, mindjárt vágni fogja, hogy valami nem kóser.

Szóval inkább ellene tanácsolnék. Cseréld le a kocsit.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat !!

sokat segitettek!!

Azt hiszem akkor beleugrom egy xe cserébe és nekiállok az anyagi háttér megszerzéséhez :huh:

A motorszám meg ,hát nem tudom lehet hogy nem iratom át mert ugy hallottam az elég macerás

és csak vizsgánál lehet szükség rá,eladni meg ugysem adom el kocsit.

vagy nem tudom :unsure:

Köszönöm a segitséget azt hiszem tavasszal belefogok! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köfi!

Sachs szettet amiben kinyomócsapágy + tárcsa + szerkezet van. Nekem az volt benne meg még az is van szerintem és nem mondta az új tulaj, hogy lenne vele baja pedig lassan több mint 3éve benne van. Mondjuk hozzá teszem ez nem kelet európai piacra gyártott Sachs szett. Német országból intézték nekem és az itthoni ára ami kelet eus majd 25-el volt drágább.
Link to comment
Megosztás:

Az átéptési engedély egy ilyen mocicseréhez többszázezer huf.

Nem csak vizsgán lehet baj belőle, hanem ha a rendőr vagy a kpm benéz

a motortérbe. És persze ha balesetet okozol. Mert ilyenkor nem a köteleződ

fog fizetni (mivel szabálytalan átalakítás van az autón) nagy valószínűséggel,

hanem te. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Nem csak vizsgán lehet baj belőle, hanem ha a rendőr vagy a kpm benéz

a motortérbe. És persze ha balesetet okozol. Mert ilyenkor nem a köteleződ

fog fizetni (mivel szabálytalan átalakítás van az autón) nagy valószínűséggel,

hanem te. :lol:

hoppá ezt nem is tudtam.....ennyi erővel a fórum 70%-a zsebből kellene, hogy fizesse az általa okozott balesetet (ennek a topiknak a látogatóinál ez az arány 101%) :huh:

mert ugye nálunk már egy felni sem legál :unsure:

Link to comment
Megosztás:

pukk :unsure:

Hm, ezesetben ha ennyire bonyolult akkor lehet megrobálom eladni

aztán meglátjuk ha elviszik elviszik ,a szapuláoskat meg talán

feldolgozom idövel :lol:

Persze nem mentem még xe vel és kivülröl meg nehéz megállapitani,hogy

mennyivel jobban megy mint a ne,de amiket irtok

nem is lehet kérdés ,hogy mennyivel gyorsabb. :huh:

Link to comment
Megosztás:

hoppá ezt nem is tudtam.....ennyi erővel a fórum 70%-a zsebből kellene, hogy fizesse az általa okozott balesetet (ennek a topiknak a látogatóinál ez az arány 101%) :huh:

mert ugye nálunk már egy felni sem legál :unsure:

ezt az eszmefuttatást végig vezetve az jönne ki h mindeki vegyen OFF suzukit ON vagy járjon busszal :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam, hogy egy sportkormányért megteszi ezt a rendőr.

De ha rendőrt kell hívni egy balesethez, az azzal kezdi a jegyzőkönyvet, hogy azonosítja a balesetben

résztvevő járműveket motorszám, alvázszám, rendszám szerint. És ilyenkor fület-farkat behúzni, ha

a motorszám nem stimmel, mert ez már nem csak szabálysértési, hanem büntetőeljárást is vonhat

maga után, ha az az autó a baleset okozója.

Link to comment
Megosztás:

Szóval inkább ellene tanácsolnék. Cseréld le a kocsit.

Igen ezen is gondolkodtam persze de nem nagyon tudnám eladni a kocsim.

tanksapka körül már szétesett a rozsdátol,a parkoló egyének minden oldalát már

meghúzták :huh:

én meg nem vagyok képes a vevőket hallgatni ahogy szapulják!!

nem vagyok kereskedő alkat :lol:

jaj nem tudom mi legyen :unsure:

M

Link to comment
Megosztás:

Nálam még soha nem nézték meg a motor és alvázszámot, pedig már párszor lett rendör hívva balesethez. :unsure:

Egyedül a kárbecslö nézte meg, de szerintem egy kis apróért nála is stimmelni fog minden.

Valamint egy NE-t XE-re átépíteni nem olyan drága hivatalosan se. Ennek utána kellene járni.

Link to comment
Megosztás:

Ha a motor nem típusazonos, és erőben 10%-nál több az eltérés, akkor mérnökkel terveztetni kell az átalakítást,

a tervdokumentációkat a megyei kf-en kell leadni súlyos összegek mellett, és ők hivatottak ezek alapján kiadni

az átépítési engedélyt, persze csak ha az új motorról van adásvételi, és ki van fizetve a regadó különbség.

Ezután új műszaki, új forgalmi. Mindössze ennyi. :huh:

Az meg más dolog, hogy neked eddig szerencséd volt, és hogy néha meg lehet oldani kp-val ebben az

orszégban a hasonló kis gondokat, de csak egyszer kell belefuss egy hivatástudó rendőrbe (mint Tom ugye...),

vagy egy olyan baleset résztvevőbe, aki nem nyugszik bele a dolgokba... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

pukk :unsure:

Hm, ezesetben ha ennyire bonyolult akkor lehet megrobálom eladni

aztán meglátjuk ha elviszik elviszik ,a szapuláoskat meg talán

feldolgozom idövel :lol:

Persze nem mentem még xe vel és kivülröl meg nehéz megállapitani,hogy

mennyivel jobban megy mint a ne,de amiket irtok

nem is lehet kérdés ,hogy mennyivel gyorsabb. :huh:

Ha ragaszkodsz az XE-hez, akkor sincs semmi a gond a blokk ugyan az, lehet xe-síteni. Ez mondjuk szerintem macerásabb és több benne a rizikó faktor, de teljsen legális. Kell másik hengerfej komplette, másik computer, másik dugók. Asszem ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Az meg más dolog, hogy neked eddig szerencséd volt, és hogy néha meg lehet oldani kp-val ebben az

orszégban a hasonló kis gondokat, de csak egyszer kell belefuss egy hivatástudó rendőrbe (mint Tom ugye...),

vagy egy olyan baleset résztvevőbe, aki nem nyugszik bele a dolgokba... :unsure:

Nem hivatás tudó volt, hanem bunkó és helyi seriffnek képzelte magát (végülis nem alaptalanul...). Zavarta az autó (utálta a Gsiseket, mint később kiderült) és hogy pesti vagyok...

Budapesten azóta már 3x igazoltattak és nem volt semmi. Pedig még a biztosítást igazoló papír sem volt nálam...

Link to comment
Megosztás:

Ha ragaszkodsz az XE-hez, akkor sincs semmi a gond a blokk ugyan az, lehet xe-síteni. Ez mondjuk szerintem macerásabb és több benne a rizikó faktor, de teljsen legális. Kell másik hengerfej komplette, másik computer, másik dugók. Asszem ennyi.

Abban viszont az a gond, hogy a hengerfej eltakarná a motorszámot, mert az NE-nél közvetlenül a HF alatt van a szám.

Link to comment
Megosztás:

Demo? Infó? :huh:

Én úgy tudom, hogy már a C20XE egy Cosworth fejlesztés volt... :unsure:

Többek közt ezért is volt az elsökön még Cossi hengerfej.

Na meg azért, mert a németek akkor még nem tudtak olyan hengerfejet csinálni, ami bírta volna.

Link to comment
Megosztás:

Ha ragaszkodsz az XE-hez, akkor sincs semmi a gond a blokk ugyan az, lehet xe-síteni. Ez mondjuk szerintem macerásabb és több benne a rizikó faktor, de teljsen legális. Kell másik hengerfej komplette, másik computer, másik dugók. Asszem ennyi.

Ennyi lenne csak?mármint ez a pár dolog elég lenne elvileg ahhoz hogy xe legyen?

bár elnézgettem az alaktrészeket hm egy hengerfej 35 e körül van

a dugó az olyan 5 körül/db

elektronika meg 20 e

és még rizikósabb is?

esteleg csinált már valaki ilyet ?úgy nem mernék belefogni, hogy senki

nem csinált még ilyet ,mert úgy tényleg rizikós :huh:

de ez jóötletnek tűnik ha valakinél bevált már! :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.