Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

igazából az a baj ha nem küldöm akkor se fogyaszt 11 alatt, és akkor tényleg öreguras tempó...

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus. Nekem 9 fölé még sose sikerült vinni.

De a facé nem úgy kezded hogy albibazmeg cseréljünk mááá ......-t egy hétre.

.....=lambda/légtömegmérő/comp - akármi.

Link to comment
Megosztás:

Mindannyian 9-11 literes fogyiról beszéltek. Kezdek aggódni. Nekem városban olyan 7.5-re jön ki... Hosszú távon leesik akár 7.1-7.2-re is. Nemrég, ahogy melegebb lett, volt egy kis idő, amíg felment 8.5-re, de most megint visszaesett. Most én vagyok nagyon óvatos (szerintem nem) vagy nem kerek valami? :rolleyes: vagy létezik, hogy ez ennyit fogyasztana?

Link to comment
Megosztás:

GSi.Tomi köszönöm a tegnapi hazafuvart!!!

Bobber, érdemes megnézni hogy a BC által mutatott érték mennyivel tér el a hagyományos módtól. Telitank, BC reset, kmóraállás megjegyez, elgurulsz vele 3-400km-t, újra teletank és kiszámol, valamint BC megnéz. Én ezt csak első két tankoláskor csináltam meg, de olyan elhanyagaolható különbség jött ki, hogy azóta hiszek a BC-mnek.

asztapasztamikvannak - nem ér megkérdezni hogy találtam rá

Link to comment
Megosztás:

GSi.Tomi köszönöm a tegnapi hazafuvart!!!

Bobber, érdemes megnézni hogy a BC által mutatott érték mennyivel tér el a hagyományos módtól. Telitank, BC reset, kmóraállás megjegyez, elgurulsz vele 3-400km-t, újra teletank és kiszámol, valamint BC megnéz. Én ezt csak első két tankoláskor csináltam meg, de olyan elhanyagaolható különbség jött ki, hogy azóta hiszek a BC-mnek.

asztapasztamikvannak - nem ér megkérdezni hogy találtam rá

Természetesen ez a saját számításaimból jött ki (kivéve a 8.5-re emelkedést). Nagyjából nekem is stimmel a mért és a BC által mutatott érték. Max. 1-2 tized eltérés szokott lenni.

Link to comment
Megosztás:

Neked könnyebb az autód kicsivel amúgy is. :rolleyes:

Meg valszeg jobban ráérzel, hogy kell tempó mellett fogyit spórolni. :mellow:

Meg az se mindegy milyen városban ennyi a fogyid. Olyanban ahol egy kereszteződés van és csak kisírták a város címet hogy kaphassanak pluszpénzt, vagy Budapesten, ahol a körúton teljesen normális ha délután 3-kor elindulsz a Blaháról a Nyugati felé, és délután fél hatkor érsz oda....

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat. :rolleyes: Nos, salgótarján belvárosa jelenleg megfelel egy erős Hungáriás forgalomnak. (épül az elkerülő út vagy 2 éve, azóta itt káosz van. Otthonról kb 2km-re van az irodám, de mire oda eljutok, eltelik kb 15-30perc, attól függően, mikor megyek. Tragikus.)

szerk: na jó, nem olyan tragikus, mint a Hungária. Tényleg, ott a múltkor szépen felforrt a vizem. Elfelejtett bekapcsolni a hűtőventillátorom. :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus. Nekem 9 fölé még sose sikerült vinni.

De a facé nem úgy kezded hogy albibazmeg cseréljünk mááá ......-t egy hétre.

.....=lambda/légtömegmérő/comp - akármi.

köszi.. de most cseréltem lambdát meg termoszátátot.. ugyhogy majd meglátjuk javul e töle valamit... Viszont hazafelé nem volt már benne az a torpanás 3500 környékén.. de dobott 1 control lámpát olyan 1mp ereéig...

belinkelem a "traktor"-t

rh.JPG

Coupe 17es felnijeivel kicsit téliszony érzetem volt :rolleyes:

(jah es köszönöm a elsősorban Coupenak mert a hátsót is leszedte, másodsorban Dininek akit ezennel emelősfiúvá léptetek elő, na és persze Tomnak... amiért Ő is összekoszolta a kezét) :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Kicsit az autók hangjával kapcsolatban:

Ez az autó(Mercedes 190E EvolutionII) még mindíg a kedvenceim között van. A régebbi sportos szériagyártású autók közül amik szívó motorosak voltak. Ami miatt elsősorban, azok a gyári adatok: kettő motorral is készült:

190 E 2.5-16: R4/2498 cm³, 150 kW/204 PS (1987–88) és amikor kapott egy "környezetvédelmi csomagot" akkor

190 E 2.5-16 (KAT): R4/2498 cm³, 195 PS (1988–92). Volt az EVO I ami 2.3-16 valve 185PS-től indult. Ezek hengerfejeit is a Cosworth gyártotta. A hangja szerintem császár és, hogy ne legyek ennyire off ezért várom nagyon a Csoki Solexes C20XE project-jét. Annak is hasonló hangja lesz. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Áll egy ilyen itt mellettünk is a sarkon. Múlt héten pont mentem kajáldába amikor kiállt az udvarról. Ott indították be tőlem 2 méterre, és kigurultak vele a parkolóból a kintibe. Isssssssssssszonyat jó hangja volt és tényleg gyönyörű a kocsi, sőt az állapota is jó. :rolleyes:

Audi meg csak úgy korrekt így S-line edisönben meg ebben a színben, felnikkel, brutálxenonnal.

Link to comment
Megosztás:

Áll egy ilyen itt mellettünk is a sarkon. Múlt héten pont mentem kajáldába amikor kiállt az udvarról. Ott indították be tőlem 2 méterre, és kigurultak vele a parkolóból a kintibe. Isssssssssssszonyat jó hangja volt és tényleg gyönyörű a kocsi, sőt az állapota is jó. :rolleyes:

Audi meg csak úgy korrekt így S-line edisönben meg ebben a színben, felnikkel, brutálxenonnal.

Mergával az a helyzet, hogy még mindíg nagyon drága. Ezt jó rég árulják már.

Link to comment
Megosztás:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus. Nekem 9 fölé még sose sikerült vinni.

Mindig ezek a problémák... BMW.Tomival a Sinsheim-i túra alkalmával, ami 3 személy, tetőcsomagtartó, zene, hűtőtáska projekt volt, utólag belegondolva kb. 1800-1900kg összsúllyal, végig klímával és naaagy légellenállással olyan 8.5 körüli átlag jött ki.

Azért ahol lehetett menni, ott mentünk is - köszönjük a németországi km/h korlátozásoknak (illetve hiányuknak)

Viszont valami sz@r Offautónak Zalaegerszegen így is sikerült meglepetést okozni :rolleyes:

Jó, azért 1-2ben ki tud írni a BC harmincx litereket is :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Mindig ezek a problémák... BMW.Tomival a Sinsheim-i túra alkalmával, ami 3 személy, tetőcsomagtartó, zene, hűtőtáska projekt volt, utólag belegondolva kb. 1800-1900kg összsúllyal, végig klímával és naaagy légellenállással olyan 8.5 körüli átlag jött ki.

Azért ahol lehetett menni, ott mentünk is - köszönjük a németországi km/h korlátozásoknak (illetve hiányuknak)

Viszont valami sz@r Offautónak Zalaegerszegen így is sikerült meglepetést okozni :mellow:

Jó, azért 1-2ben ki tud írni a BC harmincx litereket is :unsure:

Diesel Power! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ma teszteletem a klimát is.. háát szoszo.. Coupe, majd valamikor megnézném a tied... sztem nem kóser teljesen minden...hűt hűt, de nem az igazni..

Meg böszem hangos a compresszor is.. sztem...

Kiváncsi lennék a tiedre milyen...

Amúgy te milyen szell. irány állásban szoktad használni ? (klimát)

Az Én klímakompresszorom is hangos.....viszont szerintem kevés benne a gáz,mert a másikban most töltettem fel,és lényegesen hidegebbet fúj.Álltalában lábra vagy felülre szoktam fújatni,és mindig belsőlevegő keringetésen....

Most----------->Kat.alatta utángyártott átmenő bosal 50es középrész és 60as bemenetű nyitott supersprint hátul=szép a hangja,nem recseg,nagyon megy és nyomatékos.

Ha a 60asban van egy 50es szükítő akkor az már olyan mintha 50es lenne :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

köszi.. de most cseréltem lambdát meg termoszátátot.. ugyhogy majd meglátjuk javul e töle valamit... Viszont hazafelé nem volt már benne az a torpanás 3500 környékén.. de dobott 1 control lámpát olyan 1mp ereéig...

Akkor az a lambda valszeg nem volt túl jó vétel... nemhiába, ilyen a bontott lambda :rolleyes:

Ez a felvillanó check lámpa elég konkrétan arra vonatkozik szerintem. :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Akkor az a lambda valszeg nem volt túl jó vétel... nemhiába, ilyen a bontott lambda :rolleyes:

Ez a felvillanó check lámpa elég konkrétan arra vonatkozik szerintem. :mellow:

Nálam ezt csinálta akkor is, amikor az üzemanyagszüröszivattyú vezérlö reléje elkezdett tönkremenni.

Akkor is néha megtorpant, bevillant a lámpa és aztán ment rendesen tovább.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.