Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Lanti, soha nem hallok felőled, már nem jársz ki péntekenként gyorsulgatni? Vay letetted nyárára a gépet? Vagy mi van most? <_<

csüt., péntek lurdy,és onnan megyünk budakeszi vagy most pl a 17kerbe mentünk, iveconál is voltunk pénteken igaz a passattal mert nem akarom kísérteni a sorsot, hogy nekem is mozaikba keljen mennem.....

Amugy te mikor mész mozaikba?

Link to comment
Megosztás:

csüt., péntek lurdy,és onnan megyünk budakeszi vagy most pl a 17kerbe mentünk, iveconál is voltunk pénteken igaz a passattal mert nem akarom kísérteni a sorsot, hogy nekem is mozaikba keljen mennem.....

Amugy te mikor mész mozaikba?

Mi van a 17-be? Meg budakeszin? Privibe is jöhet ha itt nem, csatlakoznék akkor egyik pénteken!

Jövő héten akarom vinni, kormányt vettem gyárit már felraktam, a xenont kicseréltem!

Link to comment
Megosztás:

Kellene egy kis segítség nekem <_<

Ma reggel kivilogtattam az ABS hibát mert ugye világít az a szar lámpa.... a jelenség a következő... Gyujtásra teszem ABS lámpa kialszik indít és kigyullad... a hibakód 55-s volt az az ECU hiba.... na most egy nagyon hülye kérdés ABS-nek is külön ECU-ja van? A másik valaki tapasztalatból tud mondani valamit hogy most mi a péló van és mit lehetne csinálni??? :) Köszönöm fiuk! :)

Link to comment
Megosztás:

Mi van a 17-be? Meg budakeszin? Privibe is jöhet ha itt nem, csatlakoznék akkor egyik pénteken!

Jövő héten akarom vinni, kormányt vettem gyárit már felraktam, a xenont kicseréltem!

remélem szerencséd lesz, bár nem hiszem, hogy bemutatod ezt a 3 dolgot és azt mondják köszönjük mehet.... <_<

Link to comment
Megosztás:

Kellene egy kis segítség nekem <_<

Ma reggel kivilogtattam az ABS hibát mert ugye világít az a szar lámpa.... a jelenség a következő... Gyujtásra teszem ABS lámpa kialszik indít és kigyullad... a hibakód 55-s volt az az ECU hiba.... na most egy nagyon hülye kérdés ABS-nek is külön ECU-ja van? A másik valaki tapasztalatból tud mondani valamit hogy most mi a péló van és mit lehetne csinálni??? :) Köszönöm fiuk! :)

kimondottan az ABS-t villogtattad ki?

És ezt kaptad:

55 Hibás központi vezérlőegység

?

Link to comment
Megosztás:

1 tábla csokiért <_<

Jeladó hibájának van külön hibakódja amúgy ?

A jeladók a lámpa szerint okésak csak a 12-t hozta 3* és az 55-t 3*, ebből gondolom hogy azok okésak. ahogy néztem van abban mindenre szelepnyomás fesz alacson, fogletörött meg mindenféle,,, táblázat szerint most ez a hiba,,, :)

ittvannak a hibakódok külön az ABS-re!

OPEL

OPEL ABS KIVILLOGTATÁSA

Opel ABS hibakód kivillogtatása.

Hát itt van!

Aki jól figyelt az Opel hibakódolvasásnál, annak ez könnyű lesz.

Az a lényeg, hogy itt az A-K pontokat kell áthidalni.

Tehát:

-Gyujtás le

-Áthidaló be( A-K)

-Gyujtás rá

-Az ABS lámpa kivillogja a hibakódokat

-Javítás után 20 indítás, vagy akkusaru le.(Ez a tőrlése a tárolt hibakódoknak)

Hibakódok:

16- Bal első nyomásszabályzó szelep áramköri hiba

17- Jobb első nyomásszabályzó szelep áramköri hiba

18- Hátsó kör nyomásszabályzó szelep áramköri hiba

19- Szeleprelé áramköri hiba

25- Foghiány a póluskeréknél

35- Olajszvattyú relé

37- Féklámpa kapcsoló

39- Bal első keréfordulatszám érzékelő

41- Bal első keréfordulatszám érzékelő áramköri hiba

42- Jobb első keréfordulatszám érzékelő

43- Jobb első keréfordulatszám érzékelő áramköri hiba

44- Bal hátsó keréfordulatszám érzékelő

45- Bal hátsó keréfordulatszám érzékelő áramköri hiba

46- Jobb hátsó keréfordulatszám érzékelő

47- Jobb hátsó keréfordulatszám érzékelő áramköri hiba

48- Akkumulátor feszültség alacsony

55- ECU hiba

Link to comment
Megosztás:

Morgen,

Megjöttünk Brnoból még este. Nagyon jól éreztük magunkat. Kicsit több mint 800km-t mentünk el a kocsival. 8.5 volt a fogyi, úgy hogy hazafelé amikor végre feltaláltunk a brnoi pályára (ez sok idő volt) 2:40 perc alatt az örsön voltunk. Óra szerint 149, GPS szerint 139 végig. Cseh autópálya iszonyatrossz, és 3000Ft a dij, szlovák teljesen jó és csak 1600. Magyar meg tükörsima.

Verseny szuper volt, WTCC-t Eurosporton is közvetítették, volt is kis kress első kanyarban. http://www.youtube.com/watch?v=3hmCUhlLGpk

Ezt Zanardi nyerte. Vele gondolom emlékeztek mi történt 2001-ben:

Második futamot is bimmer nyerte. Jobbak mint a TD Seatok. Mostanra már a Sevik is jók. Ladák viszont nem, max a hangjuk <_<

Volt Seat Europacup, két magyar csapattal, Zsille és Zengő Motorsport. Michelisz Norbi vezetett a kvalifikáción, és az szombaton első futam első pár körében is, de valami történt vele egy nagy füst keretében így azt feladta. Vasárnapra összerakták a kocsit, de kb a 16. helyről rajtolhatott csak. Első körre feljött 10. helyre, amikoris piroszászló. Új rajt, egyből hatodik lett, és szép lassan jött fel, egészen a második helyig. Király volt :) http://www.automenedzser.hu/sport/20090530...odik_ideny.aspx

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm meg óldott , az volt amit mondtatok kontakt hiba! :)

Nincs mit :)

Nekem is van kérdésem: olyat csinál az autó pár napja hogy ha motorfékkel fékezek ad egy kis gázt annak ellenére hogy a lábam a pedálon lenne.Csak egy pillanat erejéig de eléggé idegesítő.Mint egy gázfröccs csak sebességben. <_< Meg ha egy bizonyos állandó fordulaton(álltalában alacsony fordulaton) haladok akkor rángat.Nem mindig csak néha.Mi lehet ez?Alapjárati motor?Már kétszer kipucoltam,tegnap meg egy hete.

Link to comment
Megosztás:

Nincs mit :)

Nekem is van kérdésem: olyat csinál az autó pár napja hogy ha motorfékkel fékezek ad egy kis gázt annak ellenére hogy a lábam a pedálon lenne.Csak egy pillanat erejéig de eléggé idegesítő.Mint egy gázfröccs csak sebességben. <_< Meg ha egy bizonyos állandó fordulaton(álltalában alacsony fordulaton) haladok akkor rángat.Nem mindig csak néha.Mi lehet ez?Alapjárati motor?Már kétszer kipucoltam,tegnap meg egy hete.

A fenti az érdekes :)

Alapjárati moci sztem nem mert ha a gázon rajta a lábad az nem szól már bele asszem, én a szívótoroknál lévő kis pillangó potméterére gondolnék vagy lehet a légtömegmérő koszos egy pöppet,,,... vagy a vákum csöveket lesd meg...

Link to comment
Megosztás:

Nincs mit :)

Nekem is van kérdésem: olyat csinál az autó pár napja hogy ha motorfékkel fékezek ad egy kis gázt annak ellenére hogy a lábam a pedálon lenne.Csak egy pillanat erejéig de eléggé idegesítő.Mint egy gázfröccs csak sebességben. <_< Meg ha egy bizonyos állandó fordulaton(álltalában alacsony fordulaton) haladok akkor rángat.Nem mindig csak néha.Mi lehet ez?Alapjárati motor?Már kétszer kipucoltam,tegnap meg egy hete.

Nekem C14NZ csinált ilyet. Hibának az alapjáratit dobta, de kiderült, hogy az üzemanyagszivattyú felszívott valami dzsuvát és amiatt nem kapott időnként rendesen benyát. Ha mostanában nem volt benzinszűrő cserélve, arra is érdemes ránézni.

Motorhibajelző nem világít néha?

Link to comment
Megosztás:

Nekem C14NZ csinált ilyet. Hibának az alapjáratit dobta, de kiderült, hogy az üzemanyagszivattyú felszívott valami dzsuvát és amiatt nem kapott időnként rendesen benyát. Ha mostanában nem volt benzinszűrő cserélve, arra is érdemes ránézni.

Motorhibajelző nem világít néha?

hűűű igazad van a benya szűrő is lehet <_<

Link to comment
Megosztás:

A fenti az érdekes <_<

Alapjárati moci sztem nem mert ha a gázon rajta a lábad az nem szól már bele asszem, én a szívótoroknál lévő kis pillangó potméterére gondolnék vagy lehet a légtömegmérő koszos egy pöppet,,,... vagy a vákum csöveket lesd meg...

Nekem is érdekes. :) Gabi valahol azt írta hogy az alapjárati motor akkor is dolgozik amikor gázt adunk ezért gondoltam rá.A potmétert megnézem meg a légtömegmérőt is bár azt is nemrég fujkáltam át.Meg azt hozná hibakóddal legalábbis eddig mindig hozta most meg semmi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.