Alex75 Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 (edited) Ne írjunk már ilyet, hogy 14-16 barnak kellene lenni gyárilag. Egy még nem felújított XE-ben 12-13baros kompresszió simán jó. 16bar eléréséhez már komolyabb leszedés kell a hf-ből, hogy elérd. A tuningolt x20xev-m tudott 15,5bart majd 300.000-rel a háta mögött. A hengerfej felújításának kivételével nem nyúltam a motorhoz... Módosítva Február16, 2015 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 De a hf-hez hozzányúltál. Az XEV-nek meg alapból nagyobb a kompresszióviszonya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 (edited) De a hf-hez hozzányúltál. Az XEV-nek meg alapból nagyobb a kompresszióviszonya. 0,3-mal nagyobb, az mennyit jelent? Fél bart kb?Csak síkokva lett, az túl sokat nem változtat a végnyomáson... ;-) Módosítva Február16, 2015 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Kérdés síkoláskor mennyit vettek le (kellett levenni) a hf-ből, hogy síkba hozzák. 0.5mm levételével már simán 15bar fölött van a végnyomásod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szada Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 C20NE (1:9,2es sűrítés), teljesen gyári motoron ~325000km-nél felújítás elott 13,9 - 14bar volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Az a műszer sem volt pontos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Az a műszer sem volt pontos. Akkor a szar gyári 75 lovas seatom is szar mert annak is 14 felett van. A 16v motoroknak alapból magasabb a végnyomás a jó szelepvezérlés miatt de még egy jó GYÁRI lada is 12-13 bar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Mikor jön már "az én apukám erősebb" rész? :D 9,5 akkor is rossz, ha 12-nek kell lennie meg akkor is, ha 15-nek. Ha viszont nincs kedv/idő/pénz/lehetőség szétszedni vagy felújítani, akkor nem lesz. Kozmetikázni ezt a motort egyébként szerintem sem érdemes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Papplan Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Felesleges versengeni a különböző nyomás értékekkel. Ha megméritek még egyszer, nem ugyanez az érték fog mutatkozni. Két különböző nyomásmérő sem fog azonos értéket mutatni. A végnyomás mérés csak tájékoztató jellegű. A kapott eredmény függ az akksi, önindító állapotától is. Érdekes módon senki nem írta, hogy a különböző hengerek nyomásértékei sorrendben mit mutatnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Mikor jön már "az én apukám erősebb" rész? :D 9,5 akkor is rossz, ha 12-nek kell lennie meg akkor is, ha 15-nek. Ha viszont nincs kedv/idő/pénz/lehetőség szétszedni vagy felújítani, akkor nem lesz. Kozmetikázni ezt a motort egyébként szerintem sem érdemes. Senki nem védi a 9,5baros végnyomás értéket, hogy jó. Ha eljár vele így, tegye. Mindössze annyit jegyeztem meg, hogy kicsit sokallom az értékeket, amit egyesek ideírtak a +300e futott motorjaikhoz. Mint fentebb papplan is megjegyezte a nyomásmérők nem pontosak. 2-3baros különbségek is előfordultak már mérőórák között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Mikor jön már "az én apukám erősebb" rész? :D 9,5 akkor is rossz, ha 12-nek kell lennie meg akkor is, ha 15-nek. Ha viszont nincs kedv/idő/pénz/lehetőség szétszedni vagy felújítani, akkor nem lesz. Kozmetikázni ezt a motort egyébként szerintem sem érdemes. Én az apukámnál is erősebb vagyok :D . Ami kevés az kevés ,és igen ezt felesleges kozmetikázni,de ezt már írtam fentebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 (edited) Felesleges versengeni a különböző nyomás értékekkel. Ha megméritek még egyszer, nem ugyanez az érték fog mutatkozni. Két különböző nyomásmérő sem fog azonos értéket mutatni. A végnyomás mérés csak tájékoztató jellegű. A kapott eredmény függ az akksi, önindító állapotától is. Érdekes módon senki nem írta, hogy a különböző hengerek nyomásértékei sorrendben mit mutatnak.Kétlem, hogy bárki is kineknagyobb játékot akart volna indítani, egész egyszerűen arra próbáltunk rámutatni, hogy egy egyszerű hengerfej felújítás 9,5bar végnyomás esetén valszeg feleslegesen elköltött pénz. Egy házépítést sem a tetővel kezdünk, vagy legalábbis meglehetősen ritkán... ;-) Azt is elfogadom, hogy minden mérés mást mutat, bár érdekességképp megjegyezném, három időben, kmben és eszközben különböző mérést csináltunk, mindegyik hasonló, 15bar fölötti eredményt hozott. Hogy sorrendben milyen értékek voltak, már nem emlékszem pontosan, az biztos, hogy a legkevesebb a 4.hengerben volt, a min. és a max között kb. fél bar volt az eltérés... Ettől függetlenül nekem mindegy, hogy 11 v. 15barról beszélünk, hiszen az általam említett motor már a múlt, sajnos, a jelenlegi meg nem fontos. :-) Módosítva Február19, 2015 : Alex75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Papplan Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Arra próbálom hegyezni a problémát, hogy a kompresszió végnyomás mérés, csak egy gyenge alap a hiba feltárásban. Tudjuk a mért értéket, ezután indul a folyamat, megállapítani, hogy a motor alja, vagy teteje a javítandó. Az én véleményem az, ha a hengerek rendben, akkor elég a HF felújítás. Ellenkező esetben komplett motorgenerál...Ha van a szándék a javításra, akkor a HF lekerül mindenképpen, és akkor ugrik a majom a vízbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Besi89 Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Sziasztok Opel tulajdonosok és hozzáértők! Segítségetekre lenne szükségem. Röviden hogy ne húzzam az időtöket. Vettem egy Opel Astra f versenyautót és szeretnék belerakni egy 1.6 16v-es ecotec motort,mert egy 1.4 8v-es van benne. És szeretnék egy 60-as leömlőt mert 60-as rendszert adtak hozzá. Azért lenne ecotec,mert ha jól tudom ez az 1.6-nak a legnagyobb teljesítmény leadó motorja és a kategóriában amiben szeretnék indulni ez a max cm3. Egyenlőre a motor is kapna egy Gál típusú vezérműtengelyt,módosított hengerfejet meg egy könnyített lendkereket. A váltó meg már készül Hamzánáz 25%-os előfeszített sperrel és átvariált áttétellel. De ha tudtok ajánlani valami más motort amit Pünkösdig beletudok faragni akkor szívesen meghallgatom. Mit kell változtatnom rajta.Gondolok motorbakra,vezetékelésre,váltóra stb. Kérlek titeket segítsetek hozzáértésetekkel és tapasztalataitokkal. Előre is köszönöm! Üdv.Nektek Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/691545-corsa-b-1-6-sport-mods-help.html 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Üdv.! Itt egy páran már otthon vagytok más márkákban is. Egy érdekes kérdésem lenne, hátha lesznek építő jellegű válaszok. A kérdés, hogy c30se (3000 24v omega) vagy Bmw m52b28 (E36 328I)? Esetleg más alternatíva? Már itt a motorra gondolok. Mindegyik kb hasonló ccm, teljesítmény is nagyon hasonló, ahogy nézegettem a bontásos hirdetéseket, még az áruk is kb ugyanott mozog. Amennyire rálátok, nekem úgy tűnik hogy Bmw-ből talán több van, gyakoribb. Alkatrészellátást tekintve lövésem sincs, melyiknek jobb a háttere. Illetve nem tudom, hogy melyik húzható jobban, melyikhez van több bevált tuning fogás/alkatrész. Eredetileg GM 5.7 v8-ban gondolkodtam, mert az olyan mint Opelnál a c20ne, kiforrott, bevált, és annyi van belőle mint a szemét, ennek ellenére brutálisan elszállt árak vannak. De más ötletet is meghallgatok. Nézegettem a v6-os opel motorokat is, de amennyire hallom elég kényes a hengerfeje, ilyen motort nem akarok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április24, 2015 Megoszt Elküldve Április24, 2015 Azért vannak még hülyék. https://www.youtube.com/watch?v=0T2Zvc4sX1s&feature=youtu.be Ez még az első indítás volt ez még beta verzió. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április24, 2015 Megoszt Elküldve Április24, 2015 Privát video... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=0T2Zvc4sX1s Bocsi, mostmár nem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Zsíííííííííír :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Tedd 5 centivel hátrébb az injektorsort. Milyen ecu-t fogsz használni? A réz fűtéscsőből komponált benzinhíd komoly. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Tedd 5 centivel hátrébb az injektorsort. Milyen ecu-t fogsz használni? A réz fűtéscsőből komponált benzinhíd komoly. :) A pillangósor a gyári gumikkal van feltéve annak "úgymond" fix a helye és a mérete. A gyári simtec 70 nel fut, nem is olyan rosszul, ma már sokat finomodott a dolog . Microsquirtbe akarok beruházni de az még most várat magára.Kérdeztem egy pár embert ecuval kapcsolatosan ,azt a választ kaptam "széria motorra minek meg amúgy is opelt nem lehet tuningolni amúgy 250e től tudjuk vállalni" hát köszi . Abból 2 Micro-t veszek. Annyira jól sikerült a szinkron hogy az alapjárati motorra nincs is szükség. A benzinhídnak meg ez a legjobb megoldás 15 ös (1000 le ig) az biztos elég, a T része 12 es és hibátlanul pászol bele az injektor. Aluból akartam de ki fúrja ki 14cm hosszan a rudat és mennyi pénzért? A gagyinak tűnő megoldás 1200 kemény magyar forintomba került.És DIY. (a réznek jobb a súrlódási együtthatója mint az alunak :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 A pillangósor a gyári gumikkal van feltéve annak "úgymond" fix a helye és a mérete. A gyári simtec 70 nel fut, nem is olyan rosszul, ma már sokat finomodott a dolog . Microsquirtbe akarok beruházni de az még most várat magára.Kérdeztem egy pár embert ecuval kapcsolatosan ,azt a választ kaptam "széria motorra minek meg amúgy is opelt nem lehet tuningolni amúgy 250e től tudjuk vállalni" hát köszi . Abból 2 Micro-t veszek. Annyira jól sikerült a szinkron hogy az alapjárati motorra nincs is szükség. A benzinhídnak meg ez a legjobb megoldás 15 ös (1000 le ig) az biztos elég, a T része 12 es és hibátlanul pászol bele az injektor. Aluból akartam de ki fúrja ki 14cm hosszan a rudat és mennyi pénzért? A gagyinak tűnő megoldás 1200 kemény magyar forintomba került.És DIY. (a réznek jobb a súrlódási együtthatója mint az alunak :) ) Ez a ma du. https://youtu.be/zaoln-f2mpc ja és lpg vel jár, már az is be van kötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Gratula, a lett! A közösítő box nagyon jó. Viszolt ne költsd a pénzed feleslegesen, tegyél rá c20xe M2.8 kábelköteget és ecu-t. Azt könnyű programozni, és olcsó, és könnyen rá is teszed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Meg az az ats felni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts