TomTech Elküldve Január1, 2013 Elküldve Január1, 2013 Elado a kent tengely. Brutal nyomatekot hoz a kocsinak, igazi utcai kocsiba valo, nincs alul gyengeseg, jo alapjarat.
zoloj Elküldve Január1, 2013 Elküldve Január1, 2013 zoloj amikor írod az ecut neked így soronként lehet terhelés függvényében írni? mert most sokminden változott egy tavaszikis írogatást összehozhatnánk. http://www.s2ki.com/...-target-mapjpg/ Igen így működik. RPM és MAP van a két tengelyen.
Alex75 Elküldve Január1, 2013 Elküldve Január1, 2013 Igen így működik. RPM és MAP van a két tengelyen. Simtec 70-nel tudsz valamit kezdeni?
Zsoltee Elküldve Január1, 2013 Elküldve Január1, 2013 zoloj, a videót amit annó csináltál a kocsimról, feltöltötted valahova? Vagy linkelted is csak nem láttam? :goofy:
Tomoty Elküldve Január2, 2013 Elküldve Január2, 2013 Végre megértettem, hogy miért jó egy autónál ha a nyomatékcsúcsot magasabb fordulatszám tartományban adja le (Pl F1 autók): http://www.gyakorike...-loero__oldal-1 a 19. hozzászólás megvilágosított. Pedig tényleg tök érthető és logikus. Más: A héten megyek a fokolókerekekért, és ezzel (remélem???) vége az autóm tuningolásának. Maradok a Dbilasnál, mert a gépműhelyes árak elég durvák (ahhoz képest, hogy a gyári kerekekből csinálják). Szeretném a kezeim között tartani már :devlish: :rolleyes: . Nem tudom mi lesz velem, ha ez is bekerül a gépbe. Hova tovább? Mit rakjak még bele? Szomorúnak és kilátástalannak érzem a jövőmet így :( Hisztis leszek... Vagy már az is vagyok.
TomTech Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 Jöhet a dbilas turbo kit. Utána pedig motorcsere 2.0 turbora és kezdheted újra.
Zsoltee Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 Tudna Nekem valaki tervezni egy ideális tütét a pillangósoromhoz? A mostani így néz ki: A teljes hossza 80mm. Elvileg ez nem a legjobb forma ( zoloj is említette annó ), mit kellene változtatni a terven hogy ideális legyen?
wookie Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Elméletileg erre is igaz, hogy folyamatosan szűkülnie kellene nem?
Zsoltee Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Elméletileg erre is igaz, hogy folyamatosan szűkülnie kellene nem? Igen, Én is ezt olvastam, meg zoloj is ilyesmit említett, de állítólag a szűkülés sem mindegy milyen mértékű. Ezért kérdeztem itt, hátha tud valaki valami okosat :)
Zsoltee Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Nekem vmi 7fok rémlik a szabadegyetemről... Annak utána lehet olvasni valahol? :)
wegapower Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Annak utána lehet olvasni valahol? :) 7fok a szűkülés megnéztem
Zsoltee Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 7fok a szűkülés megnéztem Köszi :) Egyébként hihetetlen hogy az ilyen szivacslégszűrő zoknik is 21eFt-ba kerülnek postával együtt angliából:
reddish Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 A calibrás barátom a minap tette be a gyári motorjához (XE) írt chipet, amit Jürgen barátunk írt meg neki a szomszédból. Nagyon jó lett. Ami érdekes, hogy azt írja, tud adni előre megírt chipet akkor is, ha nem gyári a motor. Pl. a Lexmaul szívósoromhoz és a Risse tengelyemhez is. Ez mennyire valós? Megtudja úgy írni a benzinszabályozást is pontosan, hogy nem méri a motoromat egy szélessávú szondával?
wegapower Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 A calibrás barátom a minap tette be a gyári motorjához (XE) írt chipet, amit Jürgen barátunk írt meg neki a szomszédból. Nagyon jó lett. Ami érdekes, hogy azt írja, tud adni előre megírt chipet akkor is, ha nem gyári a motor. Pl. a Lexmaul szívósoromhoz és a Risse tengelyemhez is. Ez mennyire valós? Megtudja úgy írni a benzinszabályozást is pontosan, hogy nem méri a motoromat egy szélessávú szondával? Pont annyi teljesítményt nem tud kiaknázni mint a gyári vezérlők, tehát kb jó lesz de nem tökéletes. Nincs két egyforma motor hiába ugyanabból rakod össze mindkettőt.
Zsoltee Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Nos ma voltam a prop-technél. A főnök ugyan nem volt ott, de az egyik szerelővel sikerült beszélnem. Szinkron beállítást meg tudják oldani és elvileg tudnak nekem csináltatni frankó tütéket is, akár alumíniumból. Hétfőn még megyek vissza, a főnökkel lebeszélek mindent, de úgy néz ki hogy jó tippet adott Tom, még egyszer köszi :) Szereztem 170es C20NE injektorokat is, szóval egyelőre úgy néz ki hogy összeáll lassan de biztosan a gép. Az új szívócsonkomat meg már elvileg hegesztik, aluból. :) Már csak valami légszűrőt kell kitalálnom, ezek a szivacsok elég jónak tűnnek, de marha drágák, igaz ha nem marad más, kénytelen leszek... :) Szerk.: Találtam egy jó oldalt, ahol csak motorkarbikkal és pillangósorokkal foglalkoznak, mindenféle motorra gyártanak talpakat és kiegészítőket, 5leteket lehet szerezni, rendelni tőlük talán nem érdemes: http://www.facebook.com/pages/Danst-Engineering/111159768944900
Alex75 Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Végre megértettem, hogy miért jó egy autónál ha a nyomatékcsúcsot magasabb fordulatszám tartományban adja le (Pl F1 autók): http://www.gyakorike...-loero__oldal-1 a 19. hozzászólás megvilágosított. Pedig tényleg tök érthető és logikus. Más: A héten megyek a fokolókerekekért, és ezzel (remélem???) vége az autóm tuningolásának. Maradok a Dbilasnál, mert a gépműhelyes árak elég durvák (ahhoz képest, hogy a gyári kerekekből csinálják). Szeretném a kezeim között tartani már :devlish: :rolleyes: . Nem tudom mi lesz velem, ha ez is bekerül a gépbe. Hova tovább? Mit rakjak még bele? Szomorúnak és kilátástalannak érzem a jövőmet így :( Hisztis leszek... Vagy már az is vagyok. Függő lettél? :D
Zsoltee Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Hopp hopp, mit találtam: http://ramair-filters.co.uk/automotive-accessories/air-filter-foam-with-cage-material-universal-fitment.html Elvileg ebből tudok magamnak egyedit gyártani, olyat ami tuti jó lesz. Az ára sem vészes, mindjárt kiszámolom mennyi kellene belőle. :)
Mc-elek Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Végre megértettem, hogy miért jó egy autónál ha a nyomatékcsúcsot magasabb fordulatszám tartományban adja le (Pl F1 autók): http://www.gyakorike...-loero__oldal-1 a 19. hozzászólás megvilágosított. Pedig tényleg tök érthető és logikus. és ez igaz lehet benzines feltöltős autónál is?? valami ilyesmi számok vannak nálam 184Kw/5500 350Nm/1800
hakapeszimaki Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 és ez igaz lehet benzines feltöltős autónál is?? Szerintem ott pont nem,de egy újabb cr tdi is megy úgy,mint egy ugyanolyan erős benzines feltöltős. Feltöltött lovak mindig erősebbek a négyszögletű nyomatékgörbe ugye... a 2.3kompresszor meg a 2.8 szívó is 193le. Gyár is azt mondja,hogy a K 0.6mp-el gyorsabb 0-100ra. De múltkor láttam egymásra rakott nyomatékgörbét c20let és 30xe-ről, a gyári let veri literrel nagyobb gyári szívót, nekem úgy tűnt.
Mc-elek Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Szerintem ott pont nem,de egy újabb cr tdi is megy úgy,mint egy ugyanolyan erős benzines feltöltős. Feltöltött lovak mindig erősebbek a négyszögletű nyomatékgörbe ugye... a 2.3kompresszor meg a 2.8 szívó is 193le. Gyár is azt mondja,hogy a K 0.6mp-el gyorsabb 0-100ra. De múltkor láttam egymásra rakott nyomatékgörbét c20let és 30xe-ről, a gyári let veri literrel nagyobb gyári szívót, nekem úgy tűnt. nem rég mentem egy audi 2.5 tdi ami meg volt piszkálva 200pacira meg egy toyota d4dcat mocis autókkal (talán 170le/400Nm) mindkettőnél az volt érzésem hogy 2000ig sok minden nem történik ,aztán valami van 3000ig onnantól megint semmi nálam meg alatta is és felette is megy ... gondolom a benzines előny..
hakapeszimaki Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 nem rég mentem egy audi 2.5 tdi ami meg volt piszkálva 200pacira meg egy toyota d4dcat mocis autókkal (talán 170le/400Nm) mindkettőnél az volt érzésem hogy 2000ig sok minden nem történik ,aztán valami van 3000ig onnantól megint semmi nálam meg alatta is és felette is megy ... gondolom a benzines előny.. A d4 meg a v6tdi is régivágású koromfüst-nagytolás-bepunnyadás-gangolás-koromfüst-nagytolás típus. 2.0 crtdi passat cc 170le,de nagyon tud menni ahhoz képest amit vártam 170lovas 1.5 tonnától,8.5 alatt tudja a 0-100-at,Súlyban azonos kukac A6 170le 2.4 30V szívóbenzin meg 10-10.3 gyorsulásmérő szerint. 1.8 TSI (160le turbósbenyával ) is kb. ennyit ír 0-100ra a gyár a passat cc-re,mint a 2.0crtdi-re.
Tomoty Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 nem rég mentem egy audi 2.5 tdi ami meg volt piszkálva 200pacira meg egy toyota d4dcat mocis autókkal (talán 170le/400Nm) mindkettőnél az volt érzésem hogy 2000ig sok minden nem történik ,aztán valami van 3000ig onnantól megint semmi nálam meg alatta is és felette is megy ... gondolom a benzines előny.. Nekem eddig mindig benzines és kis köbcentis autók jutottak vezetés céljából (+össz egy 1.3 dízel grande puntó). 2-3 hete mentem haver 1.9TDI Seat Toledójával ami 110Le/235Nm. Nem volt ott, ezért oda-oda léptem neki :whistle: , de dettó azt éreztem mint te. Alul-fölül buta. Középen kicsit megindult de ha meg ott akartam tartani, akkor folyamatosan birkóznom kellett a váltóval. Az újabb dízelek bizonyára sokkal jobbak. Nem volt rossz, de azért (eléggé) csalódtam.
reddish Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Pont annyi teljesítményt nem tud kiaknázni mint a gyári vezérlők, tehát kb jó lesz de nem tökéletes. Nincs két egyforma motor hiába ugyanabból rakod össze mindkettőt. Azért írtam neki, hogy az én cuccaimból mit tudna kihozni és mennyire lehet előre írt chippel a benzinszabályozást belőni. Bár mintha azt olvastam a lapján, hogy azt utólag hozzá kell igazítani. Lehet az lesz a végén, hogy a chipen (amit írna) itthon módosíttatok a benzinszabályozó részén. Kérdés mit tud kihozni belőle. Mc-elek: Ugyanúgy számít a turbósnál is, mint a benzinesnél, hogy hol van a nyomatékcsúcs. A szívónál azért is inkább, mert nyomatékemelésre igen korlátozottak a lehetőségek. Pl. egy XE motornál a 196Nm-es gyári nyomatékot max. 240-45 közé lehet emelni, de itt már igen komoly beavatkozások kellenek, míg egy LET-nél könnyedén emelsz akár 100Nm-t is.
Mc-elek Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Mc-elek: Ugyanúgy számít a turbósnál is, mint a benzinesnél, hogy hol van a nyomatékcsúcs. A szívónál azért is inkább, mert nyomatékemelésre igen korlátozottak a lehetőségek. Pl. egy XE motornál a 196Nm-es gyári nyomatékot max. 240-45 közé lehet emelni, de itt már igen komoly beavatkozások kellenek, míg egy LET-nél könnyedén emelsz akár 100Nm-t is. igen nálam lényegesebb egyszerűbb a dolog ... nekem 325le/550Nm a cél ,ezt phase1 elérhető . és ebbe semmi mechanikus belenyúlás nincs . ami nálam mechanikus átalakítás tervben van az a töltő rendszerhez tartozó csövek cseréje rozsdamentesre , és a kipuf rendszer cseréje a flexitől hátra felé kb60-70 es rendszerre gondoltam ez kb a gyári méret is ,attól eltérni sokkal nem akarok .
Recommended Posts