Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Szia!

Nem ismerem a típusneveket pontosan így mutatom milyen fajta van benne.:

http://mypic.carstyling.hu/39149/uploads/39149_1278058953.jpg

Ez a Diavia klíma, nekem is ilyen van. Nem gyári, hanem utólagos extra.

Mi nem működik rajta? Az egész kompletten megáll? Fűteni tudsz? Hőmérséklet-szabályozás működik? Ventilátor fokozatokat lehet kapcsolni? A vákuumrendszer jó? Kijelző oké?

Részletezd kicsit, hogy mi nem működik és megpróbálok "távsegíteni". :)

Nos: Utánanéztem a dolognak. Az E6 a PWR hibát jelenti. Ez azért gáz, mert ez az a kis fémtüskés szabályozó akármi, ami az egyik sarkalatos pontja a klímának.

Ki kéne szedni és meglesni, hogy esetleg kontakthibája van, vagy halott az egész.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez a Diavia klíma, nekem is ilyen van. Nem gyári, hanem utólagos extra.

Mi nem működik rajta? Az egész kompletten megáll? Fűteni tudsz? Hőmérséklet-szabályozás működik? Ventilátor fokozatokat lehet kapcsolni? A vákuumrendszer jó? Kijelző oké?

Részletezd kicsit, hogy mi nem működik és megpróbálok "távsegíteni". :)

Nos: Utánanéztem a dolognak. Az E6 a PWR hibát jelenti. Ez azért gáz, mert ez az a kis fémtüskés szabályozó akármi, ami az egyik sarkalatos pontja a klímának.

Ki kéne szedni és meglesni, hogy esetleg kontakthibája van, vagy halott az egész.

Elöször is köszi a választ, legalább te tudtál értelemesen is :)

Nos a hiba ugy nézne ki, hogy mikor ráadom a gyújtást, akkor (Hangsúlyozom 10-ből 8x csinálja és ha mázlim van, akkor éppen nem) azt a jelenséget, hogy elkezed halkan berregni "kicsit ütemesen zúgni" a középboxban a klímaegység (eddigi sejtésünk csappantyú vezérlő szervómotor volt, ami beragad), és ekkor kiírja hogy E6 SERVICE és magától elkezed sima hideg levegőd fújni, amit fokozatosan elkezd magasabb ventilárot fokozatra kapcsolni és közben nemtudok beleavatkozni sehogy, se hőfokszabályzás, se ventifrodulatszámszabályzás, se kikapcsolás semmi. Két dolgot tudok tenni ilyenkor, az egyik hogy megnyomom az ablakfűtés gombot, akkor felpörög a ventifordulatszám ,de ugyan ugy hideg levegőt fúj. A másik pedig a belső keringetés "ami ha jólsejtem vákumosan működik". :)

Viszont ha ez a "E6" hiba még gyújtáson kijön, szokszor ha leveszem és ráteszem újból a gyújtást (magyaránszólva játszok vele, ha van türelmem és időm), akkor van amikor jó lesz és rendesen normálisan működik.

Ha épp nem írja ki induláskor ezt a hibát, akkor minden funkció kifogástalan, van hideg/meleg és minden más szabályzás. Ez a hiba menet közben nem csak gyújtásráadást követöen jön elő. Ha akkor nem, akkor jó minden. Csak így most télen azért elég sokszor jelen van és olyankor mikor sietni kell, eléggé szét lehet fagyni a kocsiba, főleg hogy ki se lehet kapcsolni :)

Tömören enyi lenne :)

Köszi még 1x a segítségedet és remélem ezután is tudsz valamit amin elindulhatok.

Link to comment
Megosztás:

Elöször is köszi a választ, legalább te tudtál értelemesen is :)

Nos a hiba ugy nézne ki, hogy mikor ráadom a gyújtást, akkor (Hangsúlyozom 10-ből 8x csinálja és ha mázlim van, akkor éppen nem) azt a jelenséget, hogy elkezed halkan berregni "kicsit ütemesen zúgni" a középboxban a klímaegység (eddigi sejtésünk csappantyú vezérlő szervómotor volt, ami beragad), és ekkor kiírja hogy E6 SERVICE és magától elkezed sima hideg levegőd fújni, amit fokozatosan elkezd magasabb ventilárot fokozatra kapcsolni és közben nemtudok beleavatkozni sehogy, se hőfokszabályzás, se ventifrodulatszámszabályzás, se kikapcsolás semmi. Két dolgot tudok tenni ilyenkor, az egyik hogy megnyomom az ablakfűtés gombot, akkor felpörög a ventifordulatszám ,de ugyan ugy hideg levegőt fúj. A másik pedig a belső keringetés "ami ha jólsejtem vákumosan működik". :)

Viszont ha ez a "E6" hiba még gyújtáson kijön, szokszor ha leveszem és ráteszem újból a gyújtást (magyaránszólva játszok vele, ha van türelmem és időm), akkor van amikor jó lesz és rendesen normálisan működik.

Ha épp nem írja ki induláskor ezt a hibát, akkor minden funkció kifogástalan, van hideg/meleg és minden más szabályzás. Ez a hiba menet közben nem csak gyújtásráadást követöen jön elő. Ha akkor nem, akkor jó minden. Csak így most télen azért elég sokszor jelen van és olyankor mikor sietni kell, eléggé szét lehet fagyni a kocsiba, főleg hogy ki se lehet kapcsolni :)

Tömören enyi lenne :)

Köszi még 1x a segítségedet és remélem ezután is tudsz valamit amin elindulhatok.

Hát nem vagyok klímaszerelő szakértő, de ugyanilyen klímám van és én magam szereltem be, szóval nagyjából tudom, hogy működik.

Valószínű, hogy az a bizonyos fordulatszabályozó lesz a baj, amit feljebb linkeltem. Lehet (bár nem tudom), hogy a bekapcsolásnál lefutó teszteken bukik ki a hiba és ekkor jön az E6 jelzés, utána már nem dobja, mert a vezérlő nem kérdezi többet. Ez csak tipp, de megmagyarázhatja a dolgot. Ha hibajelzésnél nem megy semmi azon nem csodálkozom. Azt próbáld meg, hogy nyomva tartod az AUTO gombot. Ez elvileg a szerviz menübe visz, bár ezt még az enyémen nem próbáltam. Hátha ki tudod nyomni belőle a hibakódot.

A bekapcsolásnál 2 dolog berreghet. Van benne egy szervomotor, ami azt hiszem a hideg-meleg levegő útját szabályozza és egy műanyag falat mozgat benne. Pontosan nem tudom, mert ahhoz szét kellett volna szedni. :) De kb erre jó. Ez a fűtés be- vagy kikapcsolásnál zúg pár másodpercig, utána nem. Illetve, ha leveszed az akkusarut akkor utána az első bekapcsolásnál oda-vissza kitolja mindkét végállásba a motort. De ennyi, utána kussol.

A másik ami zúghat a belső hőmérő légkeringető ventilátora. Ez egy pici propeller, ami a hőmérőhöz szívja az utastér levegőjét. Komoly gondot nem okozhat, de ez folyamatosan megy amíg a gyújtás rajta van, tehát nem kussol el teljesen.

Az ablakpárátlanítás pontosan úgy működik, ahogy leírtad, az jó úgy. Venti maxon, kompresszor be, hideg levegő 1000-rel a szélvédőre. Ez OK. A belső keringetés vákuumos, meg az összes többi légterelő is, vagyis vákuum mozgatja a terelőlapokat. Ha jól működik kis cuppanást vagy szisszenést lehet is hallani.

Én a helyedben biztosan kivenném a sünit (fordulatszabályozót). A vezető oldali lábtérből kell megtámadni, és ha jól rémlik pár csavar tartja és ki lehet húzni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát nem vagyok klímaszerelő szakértő, de ugyanilyen klímám van és én magam szereltem be, szóval nagyjából tudom, hogy működik.

Valószínű, hogy az a bizonyos fordulatszabályozó lesz a baj, amit feljebb linkeltem. Lehet (bár nem tudom), hogy a bekapcsolásnál lefutó teszteken bukik ki a hiba és ekkor jön az E6 jelzés, utána már nem dobja, mert a vezérlő nem kérdezi többet. Ez csak tipp, de megmagyarázhatja a dolgot. Ha hibajelzésnél nem megy semmi azon nem csodálkozom. Azt próbáld meg, hogy nyomva tartod az AUTO gombot. Ez elvileg a szerviz menübe visz, bár ezt még az enyémen nem próbáltam. Hátha ki tudod nyomni belőle a hibakódot.

A bekapcsolásnál 2 dolog berreghet. Van benne egy szervomotor, ami azt hiszem a hideg-meleg levegő útját szabályozza és egy műanyag falat mozgat benne. Pontosan nem tudom, mert ahhoz szét kellett volna szedni. :) De kb erre jó. Ez a fűtés be- vagy kikapcsolásnál zúg pár másodpercig, utána nem. Illetve, ha leveszed az akkusarut akkor utána az első bekapcsolásnál oda-vissza kitolja mindkét végállásba a motort. De ennyi, utána kussol.

A másik ami zúghat a belső hőmérő légkeringető ventilátora. Ez egy pici propeller, ami a hőmérőhöz szívja az utastér levegőjét. Komoly gondot nem okozhat, de ez folyamatosan megy amíg a gyújtás rajta van, tehát nem kussol el teljesen.

Az ablakpárátlanítás pontosan úgy működik, ahogy leírtad, az jó úgy. Venti maxon, kompresszor be, hideg levegő 1000-rel a szélvédőre. Ez OK. A belső keringetés vákuumos, meg az összes többi légterelő is, vagyis vákuum mozgatja a terelőlapokat. Ha jól működik kis cuppanást vagy szisszenést lehet is hallani.

Én a helyedben biztosan kivenném a sünit (fordulatszabályozót). A vezető oldali lábtérből kell megtámadni, és ha jól rémlik pár csavar tartja és ki lehet húzni.

Na, akkor megpróbálom azt amit írtál, hogy hosszan nyomom az AUTO gombot. Szervíz menübe hogyan tudok törölni vagy mit fogok látni?

A sünit pedig ez után nézem meg, azt sejtem hol lesz.

üdv

Link to comment
Megosztás:

A szervizmenü csak egy ötlet volt, hátha működik. Még nem próbáltam én sem. Ha tudsz angolul, akkor itt van hozzá egy segítség:

http://data.hu/get/6993208/OPEL_ASTRA-CALIBRA-VECTRA.pdf

Ebben nincs szó kódtörlésről, de ki tudja... Ki kell próbálni.

Körbe érdeklődtünk és valóban a kis hőfokszabályzó süni a vétkes, ami alsóhangon 24e.-től indul.

Az a szép a storyban, hogy még mondaná az ember azt, hogy ok, akkor nincs klíma, de van fűtés, de épp az van

hogy magától fagyaszt szét téged és -5°-ba nem kellemes.

Emellé még tegnap defeniáltuk egy elég nagy vízfogyasztást is, kipufogó meg lágyan nyomta a vízgőzt végig szóval most a semmiből jön a kártyavár :)

üdv

Link to comment
Megosztás:

Körbe érdeklődtünk és valóban a kis hőfokszabályzó süni a vétkes, ami alsóhangon 24e.-től indul.

Az a szép a storyban, hogy még mondaná az ember azt, hogy ok, akkor nincs klíma, de van fűtés, de épp az van

hogy magától fagyaszt szét téged és -5°-ba nem kellemes.

Emellé még tegnap defeniáltuk egy elég nagy vízfogyasztást is, kipufogó meg lágyan nyomta a vízgőzt végig szóval most a semmiből jön a kártyavár :)

üdv

Hát igen ez egy ilyen játék. Mondtam, hogy ez az egyik legfontosabb része az automata klímának és bizony nem olcsó.

Ennek ellenére szerintem érdemes megvenni, mert enélkül úgysem működik. Használtat nagyon nehéz lesz találni, olyan ritka, hogy gyakorlatilag nem létezik. :) Azt még érdemes lenne megnézni, hogy ugyanezt a szabályozót milyen másik Diavia klímába rakták. Nem tudom ezt hogy lehet kideríteni.

Minden esetre egyszerűbb és gyorsabb (de drágább) ha újat veszel.

Ha meg meguntad és ki akarod bontani az egészet, akkor szólj. :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ha gyári klímás akkor elég macerás.

A kompresszort meg úgy tudod kiiktatni, hogy leveszed és motortartóbakot cserélsz egy nem klímásra. Utána mehet fel rá a rövidebb szíj.

Vagy veszel bontóban fillérekért egy rossz kompresszort és felrakod amíg a saját javításon van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, Érdeklődni szeretnék hogy erröl tud-e valaki infot hogy menyire igaz illetve az astrára is az-e?

"Ha 93 előtti a vasad, akkor termosztát csere után, a kék mező felett egy picivel, van egy fehér vonal, majd a fehér vonal felett egy másik fehér vonal 90-es jelzéssel. NA EZ A MŰSZER GYÁRILAG SZARUL VAN kalibrálva. A kék mező feletti első fehér vonalnál van a VALÓS 90 fok, ahol pedig a 90-es jelzés, az már a ~100fok. 93-tól már javították, úgy, hogy lejjeb rajzolták a 90-es számot az első vonalkához."

Ezt egy vectrás résznél találtam de az én astrámra teljesen rá illik 93'-as és általába a kék feletti csiknál nem megy fejebb a vizhöfokom max dugoba a ventim kicsit a 90 felett kapcsol be. Fütés szerintem jó amint a kék részböl ki ér már jön a meleg illetve az első csiknál már majd nem vetekszik a lakás központi fütésével :) Igazából csak azért érdekel a téma mert sokan irták hogy rossz volt a termosztátt a kocsiban és az ügye nem tesz jótt neki én januárba vettem az opelem és azóta igy van. Kérdés hogy kéne-e cserélnem termosztáttot vagy sem. Ha igaza fentebb leirtak akkor nem :) A motorkodom c16nz és 110-es osztásu az órám.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat,

üdv.: Farkas Imre

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, Érdeklődni szeretnék hogy erröl tud-e valaki infot hogy menyire igaz illetve az astrára is az-e?

"Ha 93 előtti a vasad, akkor termosztát csere után, a kék mező felett egy picivel, van egy fehér vonal, majd a fehér vonal felett egy másik fehér vonal 90-es jelzéssel. NA EZ A MŰSZER GYÁRILAG SZARUL VAN kalibrálva. A kék mező feletti első fehér vonalnál van a VALÓS 90 fok, ahol pedig a 90-es jelzés, az már a ~100fok. 93-tól már javították, úgy, hogy lejjeb rajzolták a 90-es számot az első vonalkához."

Ezt egy vectrás résznél találtam de az én astrámra teljesen rá illik 93'-as és általába a kék feletti csiknál nem megy fejebb a vizhöfokom max dugoba a ventim kicsit a 90 felett kapcsol be. Fütés szerintem jó amint a kék részböl ki ér már jön a meleg illetve az első csiknál már majd nem vetekszik a lakás központi fütésével :) Igazából csak azért érdekel a téma mert sokan irták hogy rossz volt a termosztátt a kocsiban és az ügye nem tesz jótt neki én januárba vettem az opelem és azóta igy van. Kérdés hogy kéne-e cserélnem termosztáttot vagy sem. Ha igaza fentebb leirtak akkor nem :) A motorkodom c16nz és 110-es osztásu az órám.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat,

üdv.: Farkas Imre

Szabadna megjegyeznem valamit... a műszeregységben található vízhűfok műszer tájékoztató jellegű....sok autóban még számok sincsenek csak kék-fehér-piros mező. A termosztát nyitását kell észrevenni amikor "esik " a mutató. Illetve olyan 1000X le volt már írva a termosztát ellenőrzés menete.

Link to comment
Megosztás:

Szabadna megjegyeznem valamit... a műszeregységben található vízhűfok műszer tájékoztató jellegű....sok autóban még számok sincsenek csak kék-fehér-piros mező. A termosztát nyitását kell észrevenni amikor "esik " a mutató. Illetve olyan 1000X le volt már írva a termosztát ellenőrzés menete.

Pontosan tudom mi a menete apukám autószerelö 30 éve. Mivel a kocsi úgy került hozzám hogy jó pár dolog elvolt rajta cseszve így ezen se lepödnék már meg. A kérdés a müszere vonatkozott leginkább mert elég kacsának tünik. Gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel de ezek szerint... Mindegy nem számit már. Munka után rá mértem infrás mérövel. Máskor inkább csöndbe maradok és cselekszek elöször mint hogy a szám járna.

Üdv.:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, Érdeklődni szeretnék hogy erröl tud-e valaki infot hogy menyire igaz illetve az astrára is az-e?

"Ha 93 előtti a vasad, akkor termosztát csere után, a kék mező felett egy picivel, van egy fehér vonal, majd a fehér vonal felett egy másik fehér vonal 90-es jelzéssel. NA EZ A MŰSZER GYÁRILAG SZARUL VAN kalibrálva. A kék mező feletti első fehér vonalnál van a VALÓS 90 fok, ahol pedig a 90-es jelzés, az már a ~100fok. 93-tól már javították, úgy, hogy lejjeb rajzolták a 90-es számot az első vonalkához."

Ezt egy vectrás résznél találtam de az én astrámra teljesen rá illik 93'-as és általába a kék feletti csiknál nem megy fejebb a vizhöfokom max dugoba a ventim kicsit a 90 felett kapcsol be. Fütés szerintem jó amint a kék részböl ki ér már jön a meleg illetve az első csiknál már majd nem vetekszik a lakás központi fütésével :) Igazából csak azért érdekel a téma mert sokan irták hogy rossz volt a termosztátt a kocsiban és az ügye nem tesz jótt neki én januárba vettem az opelem és azóta igy van. Kérdés hogy kéne-e cserélnem termosztáttot vagy sem. Ha igaza fentebb leirtak akkor nem :) A motorkodom c16nz és 110-es osztásu az órám.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat,

üdv.: Farkas Imre

Persze, gyárilag direkt rossz csíkhoz írták a számokat :D akkor szokott előfordulni, amikor a népek cseréogetnek műszeregységeket, pl.fordulatszámmérősítés miatt, és nem tűnik fel neki, hogy tök más műszer van benne. Ha a hőmérséklet jeladója, az adott műszerhez való, akkor kb jól mutat, ha meg nem hozzá való, mert valaki összekeverte, akkor pedig úgynevezett gyártó által elkövetett, szándékos szériahibáról van szó... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, Érdeklődni szeretnék hogy erröl tud-e valaki infot hogy menyire igaz illetve az astrára is az-e?

"Ha 93 előtti a vasad, akkor termosztát csere után, a kék mező felett egy picivel, van egy fehér vonal, majd a fehér vonal felett egy másik fehér vonal 90-es jelzéssel. NA EZ A MŰSZER GYÁRILAG SZARUL VAN kalibrálva. A kék mező feletti első fehér vonalnál van a VALÓS 90 fok, ahol pedig a 90-es jelzés, az már a ~100fok. 93-tól már javították, úgy, hogy lejjeb rajzolták a 90-es számot az első vonalkához."

Ezt egy vectrás résznél találtam de az én astrámra teljesen rá illik 93'-as és általába a kék feletti csiknál nem megy fejebb a vizhöfokom max dugoba a ventim kicsit a 90 felett kapcsol be. Fütés szerintem jó amint a kék részböl ki ér már jön a meleg illetve az első csiknál már majd nem vetekszik a lakás központi fütésével :) Igazából csak azért érdekel a téma mert sokan irták hogy rossz volt a termosztátt a kocsiban és az ügye nem tesz jótt neki én januárba vettem az opelem és azóta igy van. Kérdés hogy kéne-e cserélnem termosztáttot vagy sem. Ha igaza fentebb leirtak akkor nem :) A motorkodom c16nz és 110-es osztásu az órám.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat,

üdv.: Farkas Imre

Ne haragudj meg, de ez úgy butaság ahogy van. Amúgy ahogy mások is írják, tényleg csak tájékoztató jellegű, amíg nincs pirosban nincs gáz.

Link to comment
Megosztás:

Bizonyos évjáratok tényleg szarul vannak kalibrálva (aki nem akarja, nem hiszi el)! A gomba testje és a saru közé kell egy 180 ohmos ellenállás, és a helyére kerül minden osztás. Már több Astrán és Vectrán is tesztelt megoldás.
A teljes leírás itt: https://docs.google.com/file/d/0Bw6DfNBsxE7eSnVsWUk5M09IUms/edit?pli=1

Pontosan tudom mi a menete apukám autószerelö 30 éve. Mivel a kocsi úgy került hozzám hogy jó pár dolog elvolt rajta cseszve így ezen se lepödnék már meg. A kérdés a müszere vonatkozott leginkább mert elég kacsának tünik. Gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel de ezek szerint... Mindegy nem számit már. Munka után rá mértem infrás mérövel. Máskor inkább csöndbe maradok és cselekszek elöször mint hogy a szám járna.

Üdv.:

Link to comment
Megosztás:

Hellosztok,

Hmm érdekes infok. Köszönöm szépen a válaszokat :) Reggel rá mértem infrás mérövél és pár fok eltérés lehet de az nem számot tevő, bár a högombám már meg van mokolva mert van rá egy kábel forasztva ami tovább megy a gyári csatiba (ellenálást nem látam ha csak nem eldugták valahol, de igy meg nem sok értelmet látok benne) a lényeg hogy az elvileg jól müködik. :) Kövi dolgom lesz le ellenörizni a termosztáttot sajna tegnap nem tudtam mert mászkálnom kellet egésznap a kocsival és ügyebár azt meg csak hideg motorral lehet. Egy gyors kérdés tudom hogy kivan vesézve ez a termosztát dolog de ha megszorul nyitott állapotba akkor a fütésnek elég gyengének kénne lennie mivel jelenleg ~10 fok van kint. Esetleg elképzelhető hogy fél uton van nekem megszorulva? Igazából fütésem nagyon jó kb 6 km alatt már meleget nyom a kocsi viszont ~50-70 fok főlé nem igazán megy a hőfok, Maximum dugoba, de hosszabb autópályás úton se megy föjebb még a 40 fokos melegbe se. Eddig úgy gondoltam hogy ez a normál müködése ennek de mivel lassan elérek a vezérmüszily cseréhez így lehet inkább kicserélem a termosztátot is ha kell ha nem amint néztem 3e ft körül mozog az enyémbe.

@Bundee amit belinkeltél leirás pedig elfogom olvasni amint lesz egy kis idöm.

üdv.: Iminyo

Link to comment
Megosztás:

Kérdez....válaszolunk...jön a leoltás pontosan tudom apukám autószerelő..aztán megint kérdez...hát lehet tőlem nem szoktátok meg az ilyen dumát, de ehhez tényleg pofa kell.... <_<

Ha már Zotyát sikerült kisiklatni annyira, hogy ne képet linkeljen, hanem kiakadjon, akkor nem létezik kategóriába értünk. Lassan én fogok linkelni, de az másmilyen lesz... :D
Link to comment
Megosztás:

Szabadna megjegyeznem valamit... a műszeregységben található vízhűfok műszer tájékoztató jellegű....sok autóban még számok sincsenek csak kék-fehér-piros mező. A termosztát nyitását kell észrevenni amikor "esik " a mutató. Illetve olyan 1000X le volt már írva a termosztát ellenőrzés menete.

Azért a tájékoztató jellegűnél pontosabb a műszer, ha jó a termosztát akkor 90 felett(92) nyit és egy kis "esés" után visszaáll 90-re. Egyébként nálam X16SZ pontosan látszik a 100 fokos ventillátor indítás és 95 fokos leállás. Javítsatok ki ha tévedek.

Link to comment
Megosztás:

Kérdez....válaszolunk...jön a leoltás pontosan tudom apukám autószerelő..aztán megint kérdez...hát lehet tőlem nem szoktátok meg az ilyen dumát, de ehhez tényleg pofa kell.... <_<

Hello,

Szerintem nem oltás volt... csak megjegyeztem mert utálom ha hülyének néznek... Másik lehet autószerelő de lusta és egyszerűbb számára azt mondani hogy jó az úgy csak akkor hajlandó neki állni ha muszáj vagy ha megvettem hozzá már valamit.Sajna sikerült kifognom egy lelakottabb astrát és úgy van vele hogy ez egy roncs és csak azt kell megcsinálni ami feltétlen kell a működéshez. de én látok benne fantáziát és tetszik is. Amióta meg van a kocsi azóta olvasom a fórumot és sok infót tudtam meg már a kocsiról illetve eddig ahányszor kérdeztem nem kaptam ilyen hangnembe választ még... Na mindegy látom nem fogadnak itt jó szemmel szóval inkább maradok tovább csendbe és csak olvasok. Ne haragudj ha megbántottalak vagy neked úgy jött le a szavaimból hogy "oltás" akart lenni.

üdv.: Iminyo

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.