Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nem egy nagy ördöngőség. Alá emelsz be bakolod a kasztnit. Emelő a bölcsőhöz annyit emelsz az emelőn h épp tartsa csavarokat kiszeded teljesen és óvatosan engedsz az emelőből hogy kiférjen a rúd. Semmi mást nem kell csavargatni nem fog be feszülni annyit se a váltó se a motor h baj legyen. Én is így csináltam. Ha vastagabb rudat akarsz rakni akkor kutyacsonttól kezdve ami a bölcsőhöz fogja lemez gumi mindenből kell a nagyobb méret.

Köszi. Igen nagyobb lesz benne. Megvan hozzá minden, amiket írtál.

Link to comment
Megosztás:

22-est. Volt egy Calibra turbo-é is 24-es, de az mivel 4x4 sajnos más az alakja. :)

De a mostani 16-hoz képest ez is sokkal jobb lesz, mert a hátsó már készen van és hát tényleg érezhetően jobb! (GSi plusz stabival + Irmscher Caravan rugókkal+új gátlóval)

Link to comment
Megosztás:

22-est. Volt egy Calibra turbo-é is 24-es, de az mivel 4x4 sajnos más az alakja. :)

De a mostani 16-hoz képest ez is sokkal jobb lesz, mert a hátsó már készen van és hát tényleg érezhetően jobb! (GSi plusz stabival + Irmscher Caravan rugókkal+új gátlóval)

Nekem is 22es van elől. Vectra gt-é. Hátul a gyári +GSI-stab. És elég jó. Rúgók gátlók jövőre :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lengőkarszilent csere előtt állok. Vett már vki ilyen?

http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm...lengkarokj23732

Nekem nagyon olcsónak tűnik, és ugye olcsóhúsnak híg a leve.... :D

(Vagy vegyek külön Lemförder szilenteket és préseljem bele.)

Hát tényleg nagyon olcsó, főleg szilentekkel együtt. :D De azt írják akár be is szerelik, akkor annyira szar nem lehet. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lengőkarszilent csere előtt állok. Vett már vki ilyen?

http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm...lengkarokj23732

Nekem nagyon olcsónak tűnik, és ugye olcsóhúsnak híg a leve.... :)

(Vagy vegyek külön Lemförder szilenteket és préseljem bele.)

Minden képpen olcsóbb a szilent. Max a legdrágább szilent 2000felett /darab. És szerintem elég csak az első hátsókat cserélni az hal el mindig. Én is az idén cseréltem az elsőknek semmi bajuk nem volt csak a hátsót cseréltem az szokott kopogni is. Igaz az enyém csak 8éves de valakinek 15év után is jó az első szilent. De ebbe a 8100be lengőkar, szilentek, gömbfej is benne van. Ennyiért meg éri. HA jó.

Link to comment
Megosztás:

Inkább az utóbbi,ha nem vagy lusta! :D

Az lesz. :D

Ha külön veszem a szilenteket (Lemförder hátsó 3200 , első 1800, talpas 3600 (meyle) ) akkor kb, ugyanannyira jövök ki, és ezekeről a márkákról biztosan tudom, hogy jók... Nekem ez tényleg nagyon olcsónak tűnik, -ez még nem is baj, de nem igazán hallottam még ezekről. Persze attól még, hogy tudatlan vagyok, lehet jó. :) De én a biztos dolgokat szeretem. Szóval préselés...

Amúgy pedig király lett a Gsi stabival a gép! :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez is csak téves riogatás...legalábbis nekem is alufelnin volt műszakin...és az se gyári...

Még csak nem is hallottam olyanról hogy a felnikkel foglalkoznak , amúgy is honnan tudnák melyik kocsihoz mi a gyári? Legyen megfelelő profilmélység a gumin. De különben meg mit számít, aki meg tudja venni az alufelnit nyárra annak legyen acélfelnije télre, és elviszi téli gumival a műszakira. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Ez igaz hogy már az alufelnibe is belekötnek műszakin, meg arra is műbiz kell és csak a gyárit fogadják el műszakin?

Nagyon leegyszerűsítve, azért kell a műbizonylat, hogy ne csak a gyárit lehessen elfogadni.

Ha a vizsgabiztos teljes szigorával le akar sújtani, és betű szerint be akarja tartatni a rendeleteket, akkor igen, meg fogja nézni. Sőt ha kell trükközni az alufelni felrakásával, akkor ennek a trükknek is rendelkeznie kell(ene) vele.

Gyakorlatilag nem foglalkoznak vele, eltekintve a malomkerekektől, mert ha a gyári paramétereken kívül esik, akkor az már átalakításnak minősül - legalább is hivatalosan. (Persze van olyan vizsgabázis, ahol semmivel sem foglalkoznak, de azért nem árt tudni, hogy ha "kedvük" támadna foglalkozni vele, igazuk lenne.) Arról nem is beszélve, hogy igazából sok esetben lehetőségük sem lenne ellenőrizni, ezt ők is tudják, ezért nem foglalkoznak vele.

(Bár egy Superben láttam az első ránézésre gyári alufelnijeinek a belső oldalán, hogy anyagába volt beleütve a szöveg, hogy ez nem eredeti. Az aknából pont látszódott mind a négy keréken a szöveg, ami gondolom azért is volt ott, hogy nehogy a hamisítás gyanúja merülhessen fel a gyártó ellen. Egyszerű noname felni volt, de gyári mintával. :) Természetesen műbizonylat köteles lett volna ha valaki foglalkozik vele.)

Hasonló dolog ez, mint a gyári hátsó szárny egy-két típuson, arról meg soha nem akarják elhinni, hogy tényleg gyári.

Link to comment
Megosztás:

Még csak nem is hallottam olyanról hogy a felnikkel foglalkoznak , amúgy is honnan tudnák melyik kocsihoz mi a gyári? Legyen megfelelő profilmélység a gumin. De különben meg mit számít, aki meg tudja venni az alufelnit nyárra annak legyen acélfelnije télre, és elviszi téli gumival a műszakira. :D

Ha jól rémlik Ádámnak beszótak a felnijeire :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez is csak téves riogatás...legalábbis nekem is alufelnin volt műszakin...és az se gyári...

Még csak nem is hallottam olyanról hogy a felnikkel foglalkoznak , amúgy is honnan tudnák melyik kocsihoz mi a gyári? Legyen megfelelő profilmélység a gumin. De különben meg mit számít, aki meg tudja venni az alufelnit nyárra annak legyen acélfelnije télre, és elviszi téli gumival a műszakira. :)

Úgy tudom, azért szólnak, ha kilóg oldalt az ív alól a felni, egyébként nem foglalkoznak vele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma voltam futőmű állításon, mert az autó jobbra húzott. Kicserélték a jobboldali gömbcsuklót is, mert állítólag lötyögött, lógott. A beállításon minden érték zöldön volt. Most is ugyanúgy jobbra húz, mint eddig. Mi lehet a probléma. (A kormány ide-oda mozgatáskor könnyen billeg jobbra-ballra.)

A segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma voltam futőmű állításon, mert az autó jobbra húzott. Kicserélték a jobboldali gömbcsuklót is, mert állítólag lötyögött, lógott. A beállításon minden érték zöldön volt. Most is ugyanúgy jobbra húz, mint eddig. Mi lehet a probléma. (A kormány ide-oda mozgatáskor könnyen billeg jobbra-ballra.)

A segítséget előre is köszönöm.

Gumi. Én jártam már így.

Cseréld meg az első-hátsó tengely kerekeit, egy próbát megér.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.