Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

igen :wink:

Mert nekem vagy 5el több számom van, mint egy normál motorszámban...

Igen, ezt én sem értem...

Azért is mondtam, hogy ha a táblácskán meg a forgalmiban ugyanaz van, akkor nem kell foglalkozni vele. Biztos tudják az illetékesek, miért csinálták úgy...

Link to comment
Megosztás:

A pici szervizkönyv utolsó oldalán benne kellene lennie (kesztyűtartó ajtajának a közepén van a helye)

autó 2001ben némethonból behozva, azóta egy real bal######é volt, akiről azért nem mondok többet, mert akkor kapnám most a svat, hogy milyen embertől vettem én autót....

Link to comment
Megosztás:

igen csak evvek kitörölhetem azt a bizonyos részt, amivel beleülnék a gyári rekáróóó ülésembe, mert a szerkezethez kell a szám :arrow: na mind1, majd megoldom vhogy 8)

Bakker! Én meg olyan szőke vagyok belül, hogy eszembe sem jutott kuplungszerkezet (mondjuk ehhez hozzájárul az is, hogy én automatázok), hanem kapásból azt hittem, motort akarsz cserélni :oops: :oops: :oops:

Bocs! Akkor tényleg jól elbeszéltem melletted! 8)

Link to comment
Megosztás:

autó 2001ben némethonból behozva, azóta egy real bal######é volt, akiről azért nem mondok többet, mert akkor kapnám most a svat, hogy milyen embertől vettem én autót....

Akkor több ötletem sajna nincs :) Esetleg alvázszám alapján le lehetne kérdezni kintről mondjuk sokba kerül

Vagy marad "az öt fajtából amelyik belemegy" módszer :?

Link to comment
Megosztás:

Anti nem mindenki keres annyit, hogy tuningolja a verdát, meg mobilokat ajándékozzon tolvajoknak... viccen kivül only cash! Egy üzlettel megfingattak minket, aminek a vége hónapokat húzodott és addig a cég(ünk) pénze állt benne. Ennek köszönhetem az alacsony költségvetésű nyarat + no gsit :!: röviden ennyi

Link to comment
Megosztás:

Gyurka!

Nézd meg a kopogáskütyüt :roll:

Ütt van a légszűrő oldalán a blokkba megy be egy kicsi kék csati! Ha az kicsúszik, akkor pont 1.6 körül van a fogyi, és megemelkedik az alapjárat is, és kigyullad a motorkontroll is...

Szerintem 99% hogy ez lesz, és semmi köze a km-órádhoz...

Remélem...

Sok sikert!

Üdv.: Atommanó

Szia Atom!

Köszönöm a tanácsot, megnézem... Furcsa volt, hogy a kmóra spirál behalása után csak 2-3 nappal kezdett el nyöszörögni a sárgalámpa...

Byte,

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

X16Xel motornál a levegeszűrő után a merev müanyagcsőben van egy

/ valami jeladó? / :?: :?:

Két vezeték megy bele. Mi ez?

Ma a szokásos magas alapjárat alkalmával, / már együtt élek vele / :twisted: :twisted: megmozgattam ezt a bigyót, és az alpjárat

azonnal visszaesett a normálisra. Azóta semmi gond, tuti 850 körül az alapjárat. :) :D

Mégsem fals levegő volt? :wink:

Adjak neki kontaktsprayt, vagy cseréljem? De mi ez?

Üdv. Tiv.

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem az 1.4 16V-n majdnem olyan mint Laci4 képén, most nem megyek ki megnézni, de emlékeim szerint tök olyan.

Attól függetlenül szerintem a Te képeden az az. És az sajnos drága dolog. Azt nem tom, hogy magát a cuccost lehet-e javítani, de ha csak a madzag kontaktos, akkor azt biztos.

Hogy köze van mindenhez az biztos. Nélküle ugyanis nem tudja az ECU, hogy mennyi levegő van és anélkül gondolom vészprogramon fut, ezért lehet magas az alapjárat. De akkor szarul is kéne mennie, meg sokat fogyasztania.

A sárga lámpa nem világított? Gondolom jeleznie kéne az ECU-nak, hogy nem jó neki az élet tudatlanul...

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem az 1.4 16V-n majdnem olyan mint Laci4 képén, most nem megyek ki megnézni, de emlékeim szerint tök olyan.

Attól függetlenül szerintem a Te képeden az az. És az sajnos drága dolog. Azt nem tom, hogy magát a cuccost lehet-e javítani, de ha csak a madzag kontaktos, akkor azt biztos.

Hogy köze van mindenhez az biztos. Nélküle ugyanis nem tudja az ECU, hogy mennyi levegő van és anélkül gondolom vészprogramon fut, ezért lehet magas az alapjárat. De akkor szarul is kéne mennie, meg sokat fogyasztania.

A sárga lámpa nem világított? Gondolom jeleznie kéne az ECU-nak, hogy nem jó neki az élet tudatlanul...

Arra gondoltam hogy nem teljesen kontakthibás, hanem

egyszerüen nem jó értéket ad az ECU-nak, és az ezért feljebb

huzta az alapjáratot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.