Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Gyurka!

Most akkor mi is van???

Üdv.: Atommanó

Hm... Na most az van, hogy spirál még nincs cserélve, az autó megy, mint szokott (bár nagyobb utat nem vállalok vele spirálcseréig)

és az a sárga átok ott világít a mûszerfalon folyamat... Alapjárat a szokásos. Ritkán 1,6-1,7l/h, általában viszont 1,2 l/h a fogyi alapjáraton...

Szal no idea... Spirált már megrendeltem, a héten ki is cseréltetem.

A csatlakozóról eszembe jut még egy kérdés: nem tudja vki (Uhuhu, Opel16v :wink: ) véletlenül, hogy a motorházban a homlokfalon milyen

kék színû csatlakozó árválkodhat egymagában? Az 'apu' része lóg egy rövid vezetéken, ellendarabja nincs a közelében.

Tech nem hiányolta (már így vettem)...

1more kérdés: egy gyári gyertya hány kilométert bír kb?

Link to comment
Megosztás:

csak hülyén van forditva.....

amugy tényleg vicces, de az opel komolyan gondolja.

van 1-2 autó, ami 4-5 deci / 1000 km nyi olajfogyasztást produkál, és nem engedi javitani a motort!!!!

:shock: az igen :shock: enyhén szólva is szemétség :evil:

utoljára akkor volt ekkora olajfogyim, amikor elszakadt a szelepfedél tömítés :)

Link to comment
Megosztás:

Hm... Na most az van, hogy spirál még nincs cserélve, az autó megy, mint szokott (bár nagyobb utat nem vállalok vele spirálcseréig)

és az a sárga átok ott világít a mûszerfalon folyamat... Alapjárat a szokásos. Ritkán 1,6-1,7l/h, általában viszont 1,2 l/h a fogyi alapjáraton...

Szal no idea... Spirált már megrendeltem, a héten ki is cseréltetem.

A csatlakozóról eszembe jut még egy kérdés: nem tudja vki (Uhuhu, Opel16v :wink: ) véletlenül, hogy a motorházban a homlokfalon milyen

kék színû csatlakozó árválkodhat egymagában? Az 'apu' része lóg egy rövid vezetéken, ellendarabja nincs a közelében.

Tech nem hiányolta (már így vettem)...

1more kérdés: egy gyári gyertya hány kilométert bír kb?

SzAsz Gyurka!

a gyári 2 polusu gyertyát /ez van neked/ 60.000 km-ként kell cserélni, de az a tapasztalat, hogy 45.000 után elkezd nehezebben menni, többet fogyasztani az autó, ugyhogy illik 45.000 km-ként cserélni.

az a csati a kiegészitő oldalvillogo csatlakozója. nekem is van. azaz előre be van kábelezve az oldalvillogo,csak az első tulaj nem kért rá, igy nem furtákk meg a sárvédőt. de bekábelezték...

Link to comment
Megosztás:

SzAsz Gyurka!

a gyári 2 polusu gyertyát /ez van neked/ 60.000 km-ként kell cserélni, de az a tapasztalat, hogy 45.000 után elkezd nehezebben menni, többet fogyasztani az autó, ugyhogy illik 45.000 km-ként cserélni.

az a csati a kiegészitő oldalvillogo csatlakozója. nekem is van. azaz előre be van kábelezve az oldalvillogo,csak az első tulaj nem kért rá, igy nem furtákk meg a sárvédőt. de bekábelezték...

Sziasz Uhuhu!

Köszönöm szépen a válaszokat! Gyertyát azért kérdeztem, mert nem tom milyet tett bele a szerelô legutóbb.

Rángat a kocsi folyamatgázon (nem gyorsításkor) <- de ezt már leírtam párszor... Viszont most olvastam el a

'Susztné Szabó Katalin' álnéven :) írt autóleírásodat a

honlapon, amelyben szerepel a szimpla gyertyacsere, mint rángatásoldó... Az én gyertyáim jelenleg olyan 23000 km-t futottak.

Thx még1x...!

Link to comment
Megosztás:

Sziasz Uhuhu!

Köszönöm szépen a válaszokat! Gyertyát azért kérdeztem, mert nem tom milyet tett bele a szerelô legutóbb.

Rángat a kocsi folyamatgázon (nem gyorsításkor) <- de ezt már leírtam párszor... Viszont most olvastam el a

'Susztné Szabó Katalin' álnéven :) írt autóleírásodat a

honlapon, amelyben szerepel a szimpla gyertyacsere, mint rángatásoldó... Az én gyertyáim jelenleg olyan 23000 km-t futottak.

Thx még1x...!

ja. gyári gyertyát tegyél bele!!! az okozhatja a rángatást. és még a koszos AGR is. illetve folytószelepház pucolás is seegithet.

Asszonyé az autó :D

enyém a corsa :D

vagyis igy szerepelün iittttt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem német van, de most nincs nálam... szerintem abban is ez az adat lehet... A motorkámat a magyarban lefokozták 5km/h-val :evil: németbe' még 160-at tud :)

lehet hogy a 92-es asztra még ennyit tudott.

ez asszem egy 96-os könyv, ahol már modositottak rajta, főképp a károsanyagkibocsájtás miatt.

más a vezérlőegység, más program, vanilia illatu jön a kipufogobol, és cserébe nem megy.

:shock: :shock: :shock:

Link to comment
Megosztás:

Az új Opel olaj nem jó, kipróbáltam nemrég.

Alapjáraton megégett. :?

Szal felejtős, nem javallom senkinek. Most a Valvoline TopGard van

teszt alatt, az valamivel megnyugtatóbb minőség ugyanabban az árban.

ennek mi is a rendes neve? merhogy ilyet csak teskó-kora-osan helyeken kapsz, autósboltban nem ez a neve

milyen a flakon színe? viszkozitás?

mellesleg mióta mondom, hogy milyen olajat vegyél? :wink: :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.