Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ez a gyakorlatban úgy néz ki, legalábbis nálam,hogy ha össze kötötted amit kell, utána ráadod a gyújtás... világit a kontrol lámpa.. aztán elalszik ez az egy.. szóval elalszik ..villog kettöt..

szünet... egy kis szünet egy kettö... szünet... egy k.szünet egy-kettö. ez a bevezetö..

nah ezután amit villog az az esetleges hibakód..

Ha gyári chip van a motronic-ban :) :)

Link to comment
Megosztás:

Kiakartam olvasni a hibakodot ma az Astrabol van e benne de meglepetesemre a 6-os láb helye üres!!!

Ami be van kötve : 3,4,5,7,8,12,16 :roll:

Na ez izgalmas, akkor inkább ne babráld szerintem. Amúgy mi az, hogy van-e benne :?: :?: :?: Csak akkor érdemes kiolvasni ha több mint 30 másodpercig egyfolytában világított a sárga lámpa, és azóta nem indítottad a kocsit újra 20szor. Ugyanis 20 indítás után törli a hibakódot, ha azóta nem jelentkezett újra...

Link to comment
Megosztás:

segitség!! Ma az AUTOSZERELŐ!!! kinyitotta a gépem lelkét és nagyon elkeseritett,mert láttam,hogy a hidrotőkék ugranak,meg a himbák is,de a vezmű teng is karcos.Állitolag már nem jutott olaj reá,ezért hagyta el magát.csak az utolsó bütyök zuzott,mindenféleképp távoznia kell?1.4 8 szelep,ha igen tud e valaki valami jó megoldást,vagy elbirja még egy darabig? ?????

Link to comment
Megosztás:

Anti, egyszer fussunk má össze, hogy az útjeladóddal kipróbáljuk az LCD-met, mert eddig kettőt raktunk be és egyik sem működött.

Egy Kadett GSi 6impulzusossal meg működött, de a csati gyanús nekem, mert ezt direktbe kötötték, nem a váltó hajtotta meg.

Ha Sonique kartács is tudna jönni (esetleg még egyszer szétborítani a műszerfalat), nekem igen nagy melegség járná át a kis szívemet. :)

Link to comment
Megosztás:

Hát sajna keddig minden nap dolgozom, de utána bármelyik nap állok rendelkezésedre...

Viszek forró vizet, hogy majd melegség öntse el a szívedet, akkor is ha Sonique nem tud jönni...

Amúgy még egy olajgombát nekem is be kell szereznem, mert ugye még bar-ban nem méri az olajnyomást...

(Bár itt megjegyezném, hogy megnéztem a végét, leejtőn felfele 227, nagyon picit talán leejtősőn 240 kereken! :wink: Ami érdekes, hogy 220 felett barban is kiírta az olajnyomást, holott nincs is bekötve, és nincs is ami jelet adjon neki... :roll: ) 80-nál a Soniqueéhoz képest 3-4 km/h-t csal... :roll:

Üdv.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

Segitségre lenne szükségem mi az istenért fogyszthat

sokat egy astra gsi c20xe

olyan 11-11,5 körül van mikor nem nyomom neki és

a termosztát és a motorhöfok jelado és tökletes ..

mi lehet még a fogyasztas növekedés oka ?????

Én is a lambdaszondára gyanakszom. Ő felel a kipufogó oxigéntartalma alapján a dúsításért. Ha döglődik, túldúsítja a keveréket, több benyát fogyaszt.

Hosszú távon is kaki a fogyasztás ?

Link to comment
Megosztás:

Ki lehet mérni a szonda impulzusait. Tud úgy döglődni, hogy nem jelez még a motorkontroll, de már határértéken kívül dolgozik. Nálam is ez a helyzet.

Bár mi nem a fogyasztás miatt néztük meg, mert azzal nincs gond (kb 600 km-t most nyomtam le 2-3000-es fordulatszámon és még 22 liter van a tankban :wink: ) Nincs jobb egy C20XE-nél ! 8)

Link to comment
Megosztás:

Fiúk, találkozott már valaki a következő problémával ?

Az alapjárat időnként finoman beszaggat. Ilyenkor a motoron is látszik, hogy picit megrándul és utána csak füllel hallhatóan megemelkedik a fordulatszám (mutató nem mozdul). A kipufogó hangján is érezhető a kihagyás szerű hang, mintha halkan bepuffogna. Mindez rendszertelen időközönként, de melgedő állapottól folyamatosan észlelhető, akár 1-2 másodperces gyakorisággal. Valami olyasmi, mint Anti alapjárata a fokolt tengelyekkel, csak nem annyira durva, de ugyanaz a rendszertelen járás. :? Ahogy finoman adom a gázt, úgy simul ki a motor járása kb. 1100-1200 rpm-től.

Már az atyaúristen is ki lett cserélve vagy próba alkatrésszel kipróbálva, de eddig nem jöttünk rá, hogy mi okozza. Ezek már nem jöhetnek szóba :

- légtömegmérő

- gyertya

- gyertyakábel

- elosztó fedél és rotor

- alapjárati léptetőmotor

- folytószelepház

- motor vagy hengerfej mozgó alkatrészek

- vízhőfok jeladó

Még a lambdaszondára és a befecskendező szelepek valamelyikére gyanakszunk. Valakinél volt már ilyen probléma. Más ötlet ? Jó lenne a végére járni ...

Link to comment
Megosztás:

Anti, egyszer fussunk má össze, hogy az útjeladóddal kipróbáljuk az LCD-met, mert eddig kettőt raktunk be és egyik sem működött.

Egy Kadett GSi 6impulzusossal meg működött, de a csati gyanús nekem, mert ezt direktbe kötötték, nem a váltó hajtotta meg.

Ha Sonique kartács is tudna jönni (esetleg még egyszer szétborítani a műszerfalat), nekem igen nagy melegség járná át a kis szívemet. :)

meg ittvan meg nalam masik jelado is

már ki akartam probalni anti kocsijaban csak mindig itthon hagyom !

Link to comment
Megosztás:

Fiúk, találkozott már valaki a következő problémával ?

Az alapjárat időnként finoman beszaggat. Ilyenkor a motoron is látszik, hogy picit megrándul és utána csak füllel hallhatóan megemelkedik a fordulatszám (mutató nem mozdul). A kipufogó hangján is érezhető a kihagyás szerű hang, mintha halkan bepuffogna. Mindez rendszertelen időközönként, de melgedő állapottól folyamatosan észlelhető, akár 1-2 másodperces gyakorisággal. Valami olyasmi, mint Anti alapjárata a fokolt tengelyekkel, csak nem annyira durva, de ugyanaz a rendszertelen járás. :? Ahogy finoman adom a gázt, úgy simul ki a motor járása kb. 1100-1200 rpm-től.

vmi ilyesmi nekem is van.. bár nem tudom egy ugyanazon dologról beszélünk-e. Én eddig nem tulajdonítottam neki nagy jelentöséget. De lehet nekem is lambda. már többen gyanakodnak nálam rá. no nem ez a hiba miatt.

Viszont érdekes,hogy kb. egy hónapja néztük, akkor szépen gyorsan váltakozott a feszültsége... milyen más hibát tud pródukálni? mármint amiböl ki lehet deríteni hogy rossz, vagy haldoklik a lambda?

Link to comment
Megosztás:

Tudom, hogy most azt fogjátok elsőre mondani, hogy a tengelyek miatt van, de biztos nem, mert nem ilyen hideg időben nem csinálta...

Szóval nekem is hülyéskedik az alapjárat, van amikor 1200-on áll folyamatosan, aztán 5 perc múlva meg 5-600-on áll, de van amikor, csak 1000 környékén ugrándozik 100-at le fel...

Aztán nem tudom, de talán akkor jelentkezik többször ha nagyon meghajtom, és utána hírtelen visszaveszek a tempóból, hogy 3000-en!!! áll az alapjárat, és csak nagyon lassan (Úgy kb 1 perc) áll vissza

Ezeket azóta csinálja, amióta ilyen hideg van... Többektől hallottam már, hogy a direktszűrő miatt is lehet, de nem hiszem...

Na???? :roll:

Üdv.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.