Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Igen. A vákuumszivattyúról jön az a vékony műanyagcső. Azon keresztül folyik neked is az olaj az adagolóhoz. Nekem is, csak nem ennyire. Igaz bosszantó, de nem sokat lehet tenni. Gondot nem okoz.

Ilyen vékony műanyag csövet hol lehetne kapni és mi pontos neve/cikkszáma/akármi. Az enyémen a gumivégződése ami rámegy a vákuumszivattyú fémkivezetésére hosszában el van repedve, most gyorskötözővel van "heftelve", de elég ratyi megoldás. Kellene egy új, vagy jó állapotú használt...

Link to comment
Megosztás:

Ilyen vékony műanyag csövet hol lehetne kapni és mi pontos neve/cikkszáma/akármi. Az enyémen a gumivégződése ami rámegy a vákuumszivattyú fémkivezetésére hosszában el van repedve, most gyorskötözővel van "heftelve", de elég ratyi megoldás. Kellene egy új, vagy jó állapotú használt...

4 mm-es résolajcső tökéletes és olyan 900-1000 közt van métere -legalábbis Debrecenben- de ha beviszed a meglévőt valszeg tudnak adni újat is olyan gumikönyökből.. ^_^

Link to comment
Megosztás:

4 mm-es résolajcső tökéletes és olyan 900-1000 közt van métere -legalábbis Debrecenben- de ha beviszed a meglévőt valszeg tudnak adni újat is olyan gumikönyökből.. ^_^

Köszi az ötletet, akkor nem vacakolok vele, hanem veszek rá résolajcsövet, ha a célnak az is megfelel. A porlasztók közötti résolajcső az hanyas méretű? Azokat is cserélnem kellene.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tünik el a hütővizem,folyást,de még cseppenést sem találok!!

Van valakinek ötlete hol keressem?

Hali!

Nem akarok riogatni, de anno nekem is tűnt el a vízem... és sehol egy csepp folyás nem volt. És egy idő után az olajbetöltőnyílásnál fedeztem fel....sajna hengerfejes volt.

Link to comment
Megosztás:

Értem én Karcsi, de már kétszer lett cserélve, egyszer veled, egyszer egyedül, mindkétszer fémtisztára letakarítottuk a felületeket, rendesen pasztáztuk ahol kell, mégis szivárog az olaj körben a tömítés mellett. ^_^

Üdv újra a fedélzeten.

A nyaralás sikeresen lezajlott, kisebb problémákkal, de túléltük. Szóval amikor a kartert leveszed és megpucolod fém tisztára mindkét oldalát az illeszkedő felületeknek, akkor fogd meg szépen és csavarok meg minden tömítés nélkül tedd fel, és nézd meg, hogy mennyire illeszkednek a felületek. Lehet, hogy egy picit el van vetemedve, és annyira billegni fog, hogy ott már a tömítés sem segít. Akkor meg keress egy gépműhelyes fószert, és egy laza érintővel kapass le egy tizedet a kartelról. Esélyes, hogy utána már nem fog folyni a tömítés mellett.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nem akarok riogatni, de anno nekem is tűnt el a vízem... és sehol egy csepp folyás nem volt. És egy idő után az olajbetöltőnyílásnál fedeztem fel....sajna hengerfejes volt.

Elhiszem,hogy nem akarsz ijesztgetni,de mégis megszeppentem.

Ezt most akkor,hogy lehet kiszürni?

Link to comment
Megosztás:

Majd lesz. :D

Leállítás után közvetlenül, amíg még forró, nem szokott sípolni egy kicsit a kiegyenlítő tartály kupakja? ^_^

:D :D ;) De ezzel az avatarral mennyivel jobban áll :D :D

A kupaknál nem,viszont a tartály felső csövén kicsit enged leállitás után.

Akkor ez tuti hf.tömités,ha igen,mit tanácsos még most egybajjal kicserélni?

Link to comment
Megosztás:

A kupaknál nem,viszont a tartály felső csövén kicsit enged leállitás után.

Akkor ez tuti hf.tömités,ha igen,mit tanácsos még most egybajjal kicserélni?

Há bammeg, akkor szerinted hova lesz a víz? :D

80130-20100824-c3RWIs.jpg

Ha arra a (képen) fehér csőre gondolsz, akkor húzd meg a bilincset rendesen, ha akkor is csinálja, akkor fogjál rá fogóval, és rángasd meg hossz irányban. Nekem ott elengedett a csőnél a tartály, é ki-be csúszkált a cső. (persze ott sziszegett mellette el a víz) 4ezerpárszázért kaptam új tartályt, és azóta örülés van ^_^ (még a szintet, meg a visszafolyó vizet is látni benne :D)

80133-20100824-FnvbFy.jpg

Link to comment
Megosztás:

Há bammeg, akkor szerinted hova lesz a víz? :D

http://pics.coldline.hu/pics/80130-20100824-c3RWIs.jpg

Ha arra a (képen) fehér csőre gondolsz, akkor húzd meg a bilincset rendesen, ha akkor is csinálja, akkor fogjál rá fogóval, és rángasd meg hossz irányban. Nekem ott elengedett a csőnél a tartály, é ki-be csúszkált a cső. (persze ott sziszegett mellette el a víz) 4ezerpárszázért kaptam új tartályt, és azóta örülés van ^_^ (még a szintet, meg a visszafolyó vizet is látni benne :D)

http://pics.coldline.hu/pics/80133-20100824-FnvbFy.jpg

Nekem csak egy cső van a jobb felső sarkán,de ott nem szökik el annyi viz!

A tartály pereméről sem cseppen le.

Link to comment
Megosztás:

Há bammeg, akkor szerinted hova lesz a víz? :D

http://pics.coldline.hu/pics/80130-20100824-c3RWIs.jpg

Ha arra a (képen) fehér csőre gondolsz, akkor húzd meg a bilincset rendesen, ha akkor is csinálja, akkor fogjál rá fogóval, és rángasd meg hossz irányban. Nekem ott elengedett a csőnél a tartály, é ki-be csúszkált a cső. (persze ott sziszegett mellette el a víz) 4ezerpárszázért kaptam új tartályt, és azóta örülés van ^_^ (még a szintet, meg a visszafolyó vizet is látni benne :D)

http://pics.coldline.hu/pics/80133-20100824-FnvbFy.jpg

Júúj de szép tartályod van :D

Link to comment
Megosztás:

Hello!

AC-t sikerült szereznem az SE átalakításhoz, remélem nagynyomásút adott, mert elég lazán vette le a polcról, majd kiderül ^_^ Viszont a főtengely szíjtárcsával nem jártam sikerrel. Sima szíjas jeladós tárcsát sehol nem találtam. 2 helyen állították olyan nem is létezik, egyik helyen meg szimplán nem volt. Valaki tud eladót?

A másik variáció az új generátor lesz. A donor motoron volt klíma meg szervó, a feszítő és a bak meg van. Klímát szervót nyilván nem rakok fel, hogy néz ki a csak generátoros? Ugyanoda és ugyanaz a feszítő kell? Milyen hosszú szíjat kell vennem?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Hello!

AC-t sikerült szereznem az SE átalakításhoz, remélem nagynyomásút adott, mert elég lazán vette le a polcról, majd kiderül :D Viszont a főtengely szíjtárcsával nem jártam sikerrel. Sima szíjas jeladós tárcsát sehol nem találtam. 2 helyen állították olyan nem is létezik, egyik helyen meg szimplán nem volt. Valaki tud eladót?

A másik variáció az új generátor lesz. A donor motoron volt klíma meg szervó, a feszítő és a bak meg van. Klímát szervót nyilván nem rakok fel, hogy néz ki a csak generátoros? Ugyanoda és ugyanaz a feszítő kell? Milyen hosszú szíjat kell vennem?

Köszi

Ha jól tévedek, akkor ha nincs se klíma, se szervó, akkor a főtengely szíjtárcsa csak a generátorra van kötve, semmi feszítéssel. Vagyis, a generátorral feszíted. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tévedek, akkor ha nincs se klíma, se szervó, akkor a főtengely szíjtárcsa csak a generátorra van kötve, semmi feszítéssel. Vagyis, a generátorral feszíted. ^_^

Valószínű ez lesz, amit mondasz. Most jöttem a bontóból, vettem generátort, jó fejek voltak adtak hozzá konzolt, meg motortartót vezetőgörgőst, mert az enyém szervós klímás, ahhoz kell a feszítő. De nekem az SE hengerfejen volt hosszú nyúlvány, és én is úgy gondolom, hogy a generátorral kell feszíteni. Na majd meglátjuk. Elvileg minden meg van. A vízcsövekkel biztosan kell barkácsolni, mert a fűtőradiátor felé elvágták kiszerelesékor, de a kettőből csak összejön egy. Még kell vezérműszíj, meg hosszbordás és akkor nekilátok, remélem hétvégére már duruzsol.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tünik el a hütővizem,folyást,de még cseppenést sem találok!!

Van valakinek ötlete hol keressem?

Nekem csak nyomás alatt, melegen eresztett a hűtő sarka, ha nem azonnal nyitottam fel a mociháztetőt, akkor már nem is láttam a nyomokat, mert elpárolgott.

Üdv újra a fedélzeten.

A nyaralás sikeresen lezajlott, kisebb problémákkal, de túléltük. Szóval amikor a kartelt leveszed és megpucolod fém tisztára mindkét oldalát az illeszkedő felületeknek, akkor fogd meg szépen és csavarok meg minden tömítés nélkül tedd fel, és nézd meg, hogy mennyire illeszkednek a felületek. Lehet, hogy egy picit el van vetemedve, és annyira billegni fog, hogy ott már a tömítés sem segít. Akkor meg keress egy gépműhelyes fószert, és egy laza érintővel kapass le egy tizedet a kartelról. Esélyes, hogy utána már nem fog folyni a tömítés mellett.

Csak az a baj, hogy nem tudom szépen körbenézni a kartert hogy mindenhol illeszkedik-e, mert ugye pölö oldalról a váltó zavarja a szabad belátást.

Egyvalamit kihagyál:Klikk ide! ^_^

Link to comment
Megosztás:

Unnezki hogy ha beut a krach akkor csostol jon...

Ma delutan beszart az oninditom, valami szornyuseges hangja van mintha vmi elszabadult volna benne...

Mennyire cserekompatibilisek a kulonbozo tipusok oninditoi?

X17DTL-be csak a sajatja megy bele? vagy masik is?

Isuzu? 1.8-as? 2l-es blokkok oninditoja?

A szep hogy alapbol veszpremben lakom, de azt auto pecsett adta meg magat....

Esetleg ha vkinek van a polcon egy onindito pecs kornyeken az se lenne rossz ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.